Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
367 686,00 UAH
UA-2020-09-08-004415-c 19f4e7d725a748ec944980b03493343d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ареф'єва Ірина Михайлівна

380414258531 vodakorosten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коростенське комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03343947
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського,67
Контактна особа: Ареф'єва Ірина Михайлівна
380414258531
vodakorosten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:40
Очікувана вартість: 367 686,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 676,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
900 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
6000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за партію Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Продавця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:39
Додаток 6 Проект договору 08.09.2020.pdf
08 вересня 2020 15:38
ТД бензин 08.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-004415-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 10 вересня 2020 10:28
Внесення змін до ТД (проектах договорів) в період уточнення
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки  / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки  / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:14
За рішенням тендерного комітету вимога не задоволена
Номер вимоги: UA-2020-09-08-004415-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:14
Вимога Коростенське КП Водоканал
Рішенням тендерного комітету Коростенського комунального підприємства «Водоканал», оформленим Протоколом №133 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі від 05.10.2020р., було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» на підставі абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо зазначене рішення замовника таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію ТОВ "МАНГО-ГРУП" такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «МАНГО-ГРУП» таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником до учасників, з огляду на нижчевикладене.
Так, підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасником «Надається належним чином оформлений (з усіма реквізитами, чітко визначеним змістом та усіма обов’язковими додатками) договір з повним пакетом актів приймання-передачі. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку згідно назви предмета закупівлі.»
Тобто, виходячи з вищевказаного пункту, учаснику для того щоб документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, достатньо було надати всього один договір, до якого прикласти документи, які б підтверджували повне виконання учасником зобов’язань по такому договору (зокрема, видаткові накладні, акти приймання-передачі – у випадку їх оформлення та ін.).
З метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ТОВ «МАНГО-ГРУП» 24.09.2020р. завантажило в електронну систему закупівель десять договорів зі своїми контрагентами (файли «Аналогічні договори ч.1», «Аналогічні договори ч.2», «Аналогічні договори ч.3»).
Замовник 01 жовтня 2020 року, відповідно до п.1 ч.16 ст.29 Закон України «Про публічні закупівлі» розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність ТОВ «МАНГО-ГРУП» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – запропонував надати акти приймання-передачі/видаткові накладні на повну суму по чотирьом з десяти договорів, які були попередньо надані ТОВ «МАНГО-ГРУП».
Враховуючи, що окрім неповних комплектів по 4-м договорам, ТОВ «МАНГО-ГРУП» було надано 6 договорів з повними комплектами документів, які підтверджували належне виконання ТОВ «МАНГО-ГРУП» аналогічних договорів, останнє взагалі могло не надавати жодних додаткових документів, оскільки, уже наданих було цілком достатньо для підтвердження його досвіду виконання аналогічних договорів.
Незважаючи на це, ТОВ «МАНГО-ГРУП» додатково до уже наданих повних комплектів 6 договорів, на виконання вимоги замовника надало документи на підтвердження повного виконання зобов’язань ще по трьом договорам, які були перелічені у повідомленні замовника.
Таким чином, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів замість одного договору, який вимагався тендерною документацією, ТОВ «МАНГО-ГРУП» надало 9 комплектів таких договорів.
Ненадання повного комплекту актів приймання-передачі по договору №135-19 від 21.10.2019р. з Автопідприємством господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, жодним чином не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оскільки, решта 9 наданих ТОВ «МАНГО-ГРУП» договорів повністю відповідають переліченим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
Дійсно, замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника у випадку не виправлення останнім виявлених замовником невідповідностей в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення замовника. Проте, таке відхилення буде правомірним, якщо не виправлення учасником невідповідностей унеможливлює визнання його переможцем торгів.
У нашому ж випадку, ТОВ «МАНГО-ГРУП» було подано більш ніж достатньо документів (9 договорів) для визнання його таким, що відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору. Ненадання повного комплекту актів по 10-му договору, враховуючи, що достатньо було надати лише один договір, жодним чином не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
У зв’язку з цим вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з вищевказаних підстав є абсолютно неправомірним.
Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №133 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі від 05.10.2020р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-08-004415-c і направити йому повідомлення про намір укласти договір.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 11:00
За рішенням тендерного комітету вимогу відхилено

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 327 124,00
UAH з ПДВ
327 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 338 900,00
UAH з ПДВ
338 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:03
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:52
Автобаза Кабміну.zip
02 жовтня 2020 10:51
Автобаза Кабміну.zip
02 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:27
НАУ.zip
02 жовтня 2020 10:27
Автобаза Кабміну.zip
24 вересня 2020 17:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:46
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 17:46
Сертифікати.zip
24 вересня 2020 17:46
Наказ та протоколи.pdf
24 вересня 2020 17:46
Лист-гарантія.PDF
24 вересня 2020 17:46
Зразки талонів.pdf
24 вересня 2020 17:46
Згода з тех вимогами.pdf
24 вересня 2020 17:46
Відомості.pdf
24 вересня 2020 17:46
Банківська гарантія.zip
24 вересня 2020 17:46
Аналогічні договори ч.3.zip
24 вересня 2020 17:46
Аналогічні договори ч.2.zip
24 вересня 2020 17:46
Аналогічні договори ч.1.zip

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:42
Статут_Оригінал.pdf
16 жовтня 2020 14:42
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Ліцензії.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Довідка до п.6ч.1ст.17ЗУ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Протоколи+Наказ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Підтвердження ТП.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Опис до Стату завірено.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Опис до Статуту.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Витяг ЄДРПОУ на 05.10.2020р.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Довідка до п.8ч.1ст.17ЗУ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Довідка до п.2ч.1ст.17ЗУ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Виписка ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
Довідка до п.3ч.1ст.17ЗУ.pdf
16 жовтня 2020 14:42
80244.zip
24 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:39
Статут_Оригінал.pdf
24 вересня 2020 10:39
Технічна специфікація.pdf
24 вересня 2020 10:39
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 10:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 вересня 2020 10:39
Протоколи+Наказ.pdf
24 вересня 2020 10:39
Ліцензії.pdf
24 вересня 2020 10:39
Сертифікат ДСТУ.pdf
24 вересня 2020 10:39
Лист-гарантія ст.17.pdf
24 вересня 2020 10:39
Зразок талонів_ДП.pdf
24 вересня 2020 10:39
Зразок талонів А-95.pdf
24 вересня 2020 10:39
Зразок талонів А-92.pdf
24 вересня 2020 10:39
Довідка МБТ.pdf
24 вересня 2020 10:39
Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 10:39
А-95_Сертифікат+Паспорт.pdf
24 вересня 2020 10:39
Витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2020 10:39
А-92_Сертифікат+Паспорт.pdf
24 вересня 2020 10:39
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
24 вересня 2020 10:39
Технічні вимоги НП.pdf
24 вересня 2020 10:39
Опис до Статуту.pdf
24 вересня 2020 10:39
Ліцензія ТОВ ВОГ КАРД.pdf
24 вересня 2020 10:39
ДП-Л_Сертифікат+Паспорт.pdf
24 вересня 2020 10:39
ДП_З_Сертифікат+Паспорт.pdf
24 вересня 2020 10:39
Гарантія UA-2020-09-08-004415-c.zip
24 вересня 2020 10:39
Довідка про працівників.pdf
24 вересня 2020 10:38
Довідка до п.4ч.1ст.236 ГКУ.pdf
24 вересня 2020 10:38
Відомості про учасника.pdf
24 вересня 2020 10:38
Виписка ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 10:38
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Відхилено 327 124,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 15:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 338 900,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 11:09

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВ "МАНГО-ГРУП" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – Відповідно до п.п. 2.2. пункту 2 додатку 1 до Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Надається належним чином оформлений (з усіма реквізитами, чітко визначеним змістом та усіма обов’язковими додатками) договір з повним пакетом актів приймання-передачі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажено договори з неповним пакетом актів приймання - передач а саме : договір № 135-19 від 21.10.2019 року, договір №152-18 від 03.12.2018 року, договір № 153-18 від 03.12.2018 року, договір № 9БРТ-1369/653 від 08.20.2018 року. Сума вказаних договорах не відповідає сумі завантажених актах пиймання-передач/видаткових накладних. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

05 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:07
повідомлення.pdf
28 вересня 2020 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
338 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:44
Додаткова угода 1 2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:26
договір №К03Т201 від 22.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №К03Т201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 307 947,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 324,50 UAH)