Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)
Очікувана вартість
1 094 932,00 UAH
UA-2020-09-08-002969-b 2790f25a2c864fd5a1b919b5fa45ddae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:34
Очікувана вартість: 1 094 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 474,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32847 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
«Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади у м. Дніпрі згідно з Дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:37
Тендерна документація нова редакція.doc
25 вересня 2020 16:37
перелік змін 25.09.20.docx
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.4 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.3 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.2 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.1 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти.docx
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4 - Проект Договору.docx
25 вересня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:37
Тендерна документація нова редакція.doc
08 вересня 2020 11:19
Тендерна документація.doc
25 вересня 2020 16:37
перелік змін 25.09.20.docx
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.4 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.3 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.2 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4.1 - Дефектний акт.doc
08 вересня 2020 11:19
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти.docx
08 вересня 2020 11:19
Додаток 4 - Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 1 093 486,62
UAH з ПДВ
1 093 486,62
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 1 094 932,00
UAH з ПДВ
1 094 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 19:58
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:58
Пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:58
public_doc.pdf
22 жовтня 2020 16:58
public_doc.p7s
09 жовтня 2020 21:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:46
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:25
44 Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 20:25
46 декларация.pdf
07 жовтня 2020 20:25
45 Ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 20:25
40 Дислокація ДНЗ 3.pdf
07 жовтня 2020 20:25
39 Додаток 6 погодження.pdf
07 жовтня 2020 20:25
38 Додаток 3 погодження.pdf
07 жовтня 2020 20:25
35 Довідка про екологію.pdf
07 жовтня 2020 20:25
34 Додаток 5.pdf
07 жовтня 2020 20:25
32 Згода щодо гарантії.pdf
07 жовтня 2020 20:25
31 Згода.pdf
07 жовтня 2020 20:25
25 Аналогічний договір.rar
07 жовтня 2020 20:25
24 ЦПД 17-23.rar
07 жовтня 2020 20:25
23 Накази 1-16.rar
07 жовтня 2020 20:25
18 Договір кран.pdf
07 жовтня 2020 20:25
17 договор склад 150м2.pdf
07 жовтня 2020 20:25
11 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 20:25
7 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 20:25
6 Статут.pdf
07 жовтня 2020 20:25
4 Паспорт директор.pdf
07 жовтня 2020 20:25
2 КОШТОРИС.rar
07 жовтня 2020 20:25
1Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 21:26
технічні файли.rar
06 жовтня 2020 21:26
кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"

ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
Переможець 1 093 486,62
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 11:31

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.10.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) 2.2. Кількість: 4 послуги. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро дошкільні навчальні заклади у м. Дніпрі згідно з Дислокацією 2.4. Строк надання послуг: до 27.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-09-08-002969-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 08.10.2020 15:34 5. Дата та час закінчення Аукціону: 08.10.2020 15:55 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 42785524 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 52052, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Горького, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 1, квартира 1, тел.: +380680290986. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження володіння автомобілем вантажопідйомністю надано договір надання послуг № 400/20 від 20.07.2020 року, без надання свідоцтва про реєстрації транспортного засобу, хоча б на один автомобіль із зазначених в вищезазначеному договорі. Через не надання свідоцтва не виконана вимога обов’язкової наявності у Учасника два автомобілі вантажопідйомністю не менше 3 т., що не відповідає вимогам. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження володіння автомобілем вантажопідйомністю не менше 3 т. потрібно надати свідоцтво про реєстрації транспортного засобу, хоча б на один автомобіль із зазначених в договорі № 400/20 від 20.07.2020 року . Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
1 093 486,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:53
дод.угода №2 від 26.11.2020 договір №80ПТР_20 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:21
дод.угода №1 від 30.10.2020 договір №80ПТР_20 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:21
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:12
договір №80ПТР_20 від 30.10.2020.pdf укладений
02 листопада 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 80ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 80ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 091 458,38
UAH (в тому числі ПДВ 181 909,73 UAH)