Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмна продукція Microsoft Office Std 2019 UKR OLP c Gov
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-09-08-002694-c 73292715021c4a9daf52ed65db127341
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаренко Олена Григорівна

+380990863975 invest@mykolaivka-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради Слов'янського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26480670
Вебсайт: https://mk-otg.gov.ua/
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., місто Миколаївка, площа Енергетиків 2/14
Контактна особа: Макаренко Олена Григорівна
+380990863975
invest@mykolaivka-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 11:23
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 од
Програмна продукція Microsoft Office Std 2019 UKR OLP c Gov
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, пл. Енергетиків, б.2/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Програмна продукція Microsoft Office Std 2019 UKR OLP c Gov Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:49
Перелік змін від 11.doc
11 вересня 2020 15:49
11.09.2020 програмне.doc
08 вересня 2020 13:02
програмне.doc
11 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:49
Перелік змін від 11.doc
11 вересня 2020 15:49
11.09.2020 програмне.doc
08 вересня 2020 13:02
програмне.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Економічна частина закупівллі
Дата подання: 10 вересня 2020 16:32
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:44
Шановний замовник! Зверніть будь ласка увагу на те що рекомендована роздрібна ціна однієї ліцензії Програмної продукції 021-10624 OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov - складає 7 800,00 гривень на сьогодня, тобто сума тендеру не відповідає кількості ліцензій що планується до придбання Замовником. Якщо Замовник не має можливості підняти суму тендера, пропонуємо понизити кількість ліцензій до 22 одиниць
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прийняли до уваги Вашу пропозицію, але згідно проведеного моніторінгу цін на ринку програмного забезпечення є підстави вважати очікувану вартість закупівлі та вказану кількість продукції в тендерній документації обгрунтованими та оптимальними.
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 10 вересня 2020 17:36
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:00
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що продаж програмної продукції здійснюється без ПДВ, згідно Пункту 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України. Прохання внести зміни у Тендерну документацію, а саме викласти п. 3.7. «Очікувана вартість закупівлі» у наступній редакції: 170 000,00 грн. без ПДВ (сто сімдесят тисяч грн. 00 коп.) Крок пониження 0,5%. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прийняли до уваги ваше зауваження. Буде внесено зміни до тендерної документації стосовно викладення очікуваної вартості закупівлі без ПДВ згідно пункту 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України.
щодо Проєкту Договору
Дата подання: 10 вересня 2020 17:48
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:06
Доброго дня! Пропонуємо внести незначні коригування в Проєкт Договору, що викладений у Додатку №3 Тендерної документації, щоб дана закупівля була коректно оформлена, згідно з діючим законодавством. Просимо додати уточнення та визначити назву предмету закупівлі «Програмна продукція».
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження прийняте до уваги. Буде уточнена назва предмету закупівлі в проєкті Договору, що викладений у Додатку № 3 Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 166 950,00
UAH з ПДВ
166 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 169 925,00
UAH з ПДВ
169 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛанТек" 170 000,00
UAH з ПДВ
169 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:01
Технічний опис.7z
15 вересня 2020 15:01
Пропозиція учасника.pdf
15 вересня 2020 15:01
Проект договору.pdf
15 вересня 2020 15:01
Кваліфікаційні критерії.7z

Публічні документи

15 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
15 вересня 2020 10:53
технічна частина.pdf
15 вересня 2020 10:53
6_Витяг ПДВ.pdf
15 вересня 2020 10:53
5_Статут.pdf
15 вересня 2020 10:53
4_Аналогічний договір.pdf
15 вересня 2020 10:53
3_Проєкт договору.pdf
15 вересня 2020 10:53
1_Пропозиція Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ПП "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 166 950,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 10:42

Документи

21 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
166 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода програма.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:53
договір 193.pdf укладений
02 жовтня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/202
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML