Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блок перенесення зображення
Image transfer unit
Очікувана вартість
36 480,00 UAH
UA-2020-09-08-002426-a 57c9d8bd6d0b47aebf34963d03d69701
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch "Ukrainian railway speed company" of joint stock company Ukrainian Railway"
National ID: 40123444
Contact point: Kaplunenko Svitlana
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 36 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 08 вересня 2020 16:12
Enquiries until: 29 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 36 480 UAH including VAT
Minimal lowering step: 365 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання.
Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
Назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Блок перенесення зображення, Код ДК 021:2015 – 30125000-1 Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) of the bids: The tender proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or their copies (provided by the requirements of the bidding documents and annexes hereto), submitted by the Bidder as a part of the competitive bid, set forth in the other languages, must be submitted together with their authentic translation into the Ukrainian language.
Translation must be signed or certified by the person, authorized to sign the competitive bid and may be certified by the stamp of the Bidder, if used.
Enterprise/institution/organization letterheads and stamps in the drawings etc. are allowed without translation.
The amount, the type and the terms of competitive bid security (if required by the customer): Not required.
The product name of each nomenclature item of the subject of procurement and the product code determined in accordance with the Common Procurement Vocabulary (CPV), which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement: Image transfer unit, Common Procurement Vocabulary (CPV) сode 021:2015 – 30125000-1 Parts and accessories of photocopying apparatus.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Блок перенесення зображення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Image transfer unit
CPV: 30120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною. (даний п.4.2 зазначається у випадку, якщо Постачальник є платником ПДВ)* Покупець протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою. (даний п.4.2 зазначається у випадку, якщо Постачальник не є платником ПДВ)*. The Buyer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of each accepted consignment of the Goods within 45 (forty five) banking days from the date of registration of the tax invoice, which is confirmed by the invoice and the invoice. (this clause 4.2 is indicated if the Supplier is a VAT payer) *. The Buyer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of each accepted consignment of the Goods, which is confirmed by the invoice, within 45 (forty five) banking days from the date of signing the expense invoice by the Parties. (this clause 4.2 is indicated if the Supplier is not a VAT payer) *. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:09
Оголошення_Блок_перенесення_зображення_англ..docx
08 вересня 2020 16:09
ТД_Блок_перенесення_зображення.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій