Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 208+000 – км 209+820, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 208+000 – km 209+820, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
14 382 527,00 UAH
UA-2020-09-08-002019-a fc743c73155d41d1b2573a6da74a316a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:35
Очікувана вартість: 14 382 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 825,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 143825.3 UAH
Publication date: 08 вересня 2020 15:04
Enquiries until: 29 вересня 2020 15:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 14 382 527 UAH including VAT
Minimal lowering step: 143 825 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 208+000 – км 209+820, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 208+000 – km 209+820, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:01
Проєкт договору 208-209.pdf
08 вересня 2020 15:01
Технічне завдання ВЕСМ М-12 км 208-209.pdf
08 вересня 2020 15:01
ТД 94І1 від 08.09.2020 ПСР ВЕСМ км 208 - км 209.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз’яснення
Дата подання: 21 вересня 2020 16:33
Дата відповіді: 22 вересня 2020 22:17
Звертаємось до Вас за уточненням: 1. Чи потрібно Учаснику надавати проєкт Договору для виконання вимог Тендерної документації? 2. Якщо так, то чи потрібно заповнювати реквізити Учасника, договірну ціну, бюджетні зобов’язання, систему оподаткування в проекті Договору? Додаток №1 до Тендерної документації – Довідка про підприємство потребує визначення юридичного статусу Учасника. Просимо надати роз’яснення, що саме мається на увазі під юридичним статусом Учасника та навести конкретні приклади?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог підпункту 7 пункту 5.6. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету №94/1 від 08.09.2020 року, Учасник подає скан-копію проекту договору про закупівлю з заповненими вручну реквізитами Учасника (проект договору додається разом з тендерною документацією Замовником в окремому файлі), тобто інших даних, що не вимагаються тендерною документацією, заповнювати не потрібно. Із прикладами заповнення даних можна ознайомитися в інших завершених закупівлях Замовника. Щодо роз’яснень, що саме мається на увазі під юридичним статусом Учасника, то повідомляємо, що усі визначення, поняття та термінологія, що вказані в тендерній документації, використовуються відповідно до норм чинного законодавства України, поняття юридичного статусу учасника регулюється нормами Господарського та Цивільного кодексів України, із прикладами заповнення довідок також можна ознайомитися в інших завершених закупівлях Замовника.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 жовтня 2020
UA-2020-09-08-002019-afc743c73155d41d1b2573a6da74a316a
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:36

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:31
Ліцензія 31
04 листопада 2020 14:31
Лист роз'яснення
04 листопада 2020 14:31
Дозвіл 3760
04 листопада 2020 14:31
Дозвіл 3732
04 листопада 2020 14:31
Дозвіл 180
04 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:25
Протокол загальних зборів
04 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:08
Ліцезія
04 листопада 2020 13:55
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:54
Довідка з податкової
04 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:45
Ліцезія
04 листопада 2020 13:45
Довідка про банкрутство
04 листопада 2020 13:45
Довідка ст 17
04 листопада 2020 13:45
Довідка МВС
04 листопада 2020 13:45
Банківська гарантія
04 листопада 2020 13:40
Реєстр
09 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:38
36.Реєстр.pdf
09 жовтня 2020 08:00
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:00
Електронний підпис
09 жовтня 2020 07:55
17. Договір _47-02-18_3.pdf
09 жовтня 2020 07:55
17. Договір _47-02-18_1.pdf
09 жовтня 2020 07:55
17. Договір _47-02-18_2.pdf
09 жовтня 2020 07:55
Документи А.В. Патока.zip
09 жовтня 2020 07:55
33.Проєкт договору.pdf
09 жовтня 2020 07:55
26. Гарантійний лист.pdf
09 жовтня 2020 07:55
23. Довідка ст 17.pdf
09 жовтня 2020 07:55
20. Баланс за 2019_ 2020.pdf
09 жовтня 2020 07:55
19. Додаток 5.pdf
09 жовтня 2020 07:54
15. Додаток 4.pdf
09 жовтня 2020 07:54
34. Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2020 07:54
9. Додаток 3.pdf
09 жовтня 2020 07:54
5. Інвентарні картки.pdf
09 жовтня 2020 07:54
25. Технічне завдання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 15 жовтня 2020 року м. Хмельницький Інформація про: 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорію: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області; вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000; 25879878; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (3 категорія). 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Товариство з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48»; Юридична адреса: 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Незалежності, 27; Фактична адреса: 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Незалежності, 27; 14149378. 3. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-09-08-002019-a. 4. Назву предмета закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка на ділянці км 208+000 – км 209+820, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current average repair of principal motor road: Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka on the section km 208+000 – km 209+820, Khmelnytskyi region (45230000-8 Construction of pipelines, lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ-48», тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось затвердженою тендерною документацією від 08 вересня 2020 року №94/1, а саме: 1. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ШРБУ-48» на підтвердження кваліфікації та досвіду працівників в поданій Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з таблицею №1 №1499 від 07.10.2020 року (далі – Інформація) не надав необхідних підтверджуючих документів на працівників: Кутіщева О. О., Міллер О. Г., Татарченко С. В. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Інформація про працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею №1. Таблиця № 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім`я та по батькові Посада, розряд (при наявності) Освіта (вища, середня тощо) Стаж роботи на займаній посаді, років 1 2 3 4 5 1. Проектно-вишукувальні роботи: 2. Будівельно-монтажні роботи: По пункту 1. Проектно-вишукувальні роботи Таблиці №1 Учасник повинен зазначити працівника (працівників), який (які) має (мають) сертифікат (сертифікати) та надати його (їх) копію (копії) чинного (чинних) сертифікату (сертифікатів), виданого (виданих) уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. У разі залучення працівників по договору субпідряду надати лист від субпідрядника з переліком працівників та копіями чинних сертифікатів, яких планується залучати до виконання робіт/надання послуг з зазначенням їх кваліфікації відповідно до Таблиці №1. По пункту 2. Будівельно-монтажні роботи Таблиці №1 включаються працівники, необхідні для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (інженери, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами в стовпці №3 Таблиці №1 (при наявності). Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається – за сумісництвом. Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену в Таблиці №1: 1. Для штатних працівників – копії наказів про призначення на посаду, або інші документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками. 2. Для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог затвердженою тендерної документації від 08 вересня 2020 року №94/1 та відповідно до поданої Інформації, учасник ТОВ «ШРБУ-48» повинен надати документальне підтвердження кваліфікації та досвіду для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам): Кутіщева О. О., Міллер О. Г., Татарченко С. В. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 та на підставі протокольного рішення тендерного комітету №94/3 від 15.10.2020 року та вищезазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ШРБУ-48», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:48
5. Наявність техніки.rar
09 жовтня 2020 09:48
19. Проектні роботи 3.rar
09 жовтня 2020 09:48
6. Додаток №5.rar
09 жовтня 2020 09:48
10. Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 09:48
2. Статут.rar
09 жовтня 2020 09:48
7. МТБ.rar
09 жовтня 2020 09:48
8. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 09:47
16. Garantiya_143 825,30.zip
09 жовтня 2020 09:47
11. Ст. 17.pdf
09 жовтня 2020 09:47
14. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 11 649 846,87
UAH з ПДВ
11 649 846,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" 14 250 000,00
UAH з ПДВ
14 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:31
Ліцензія 31
04 листопада 2020 14:31
Лист роз'яснення
04 листопада 2020 14:31
Дозвіл 3760
04 листопада 2020 14:31
Дозвіл 3732
04 листопада 2020 14:31
Дозвіл 180
04 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:25
Протокол загальних зборів
04 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:08
Ліцезія
04 листопада 2020 13:55
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:54
Довідка з податкової
04 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:45
Ліцезія
04 листопада 2020 13:45
Довідка про банкрутство
04 листопада 2020 13:45
Довідка ст 17
04 листопада 2020 13:45
Довідка МВС
04 листопада 2020 13:45
Банківська гарантія
04 листопада 2020 13:40
Реєстр
09 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:38
36.Реєстр.pdf
09 жовтня 2020 08:00
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:00
Електронний підпис
09 жовтня 2020 07:55
17. Договір _47-02-18_3.pdf
09 жовтня 2020 07:55
17. Договір _47-02-18_1.pdf
09 жовтня 2020 07:55
17. Договір _47-02-18_2.pdf
09 жовтня 2020 07:55
Документи А.В. Патока.zip
09 жовтня 2020 07:55
33.Проєкт договору.pdf
09 жовтня 2020 07:55
26. Гарантійний лист.pdf
09 жовтня 2020 07:55
23. Довідка ст 17.pdf
09 жовтня 2020 07:55
20. Баланс за 2019_ 2020.pdf
09 жовтня 2020 07:55
19. Додаток 5.pdf
09 жовтня 2020 07:54
15. Додаток 4.pdf
09 жовтня 2020 07:54
34. Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2020 07:54
9. Додаток 3.pdf
09 жовтня 2020 07:54
5. Інвентарні картки.pdf
09 жовтня 2020 07:54
25. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:48
5. Наявність техніки.rar
09 жовтня 2020 09:48
19. Проектні роботи 3.rar
09 жовтня 2020 09:48
6. Додаток №5.rar
09 жовтня 2020 09:48
10. Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 09:48
2. Статут.rar
09 жовтня 2020 09:48
7. МТБ.rar
09 жовтня 2020 09:48
8. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 09:47
16. Garantiya_143 825,30.zip
09 жовтня 2020 09:47
11. Ст. 17.pdf
09 жовтня 2020 09:47
14. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 11 649 846,87
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 11:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
11 649 846,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:52
ДУ №2 до Договору №288І20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:18
ДУ № 1 до Договору № 288І20 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:18
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:51
Договір № 288І20 від 10.11.2020.pdf укладений
10 листопада 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » Сторони погодили покращити якість предмету закупівлі та внести зміни до Розділу 5 п.5.22. та викласти його у наступній редакції: «5.22. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців, але в будь-якому разі до 18.12.2020 року, що становить суму: - За рахунок коштів Спеціального фонду Державного бюджету- 3494954,00 грн ( три мільйони чотириста дев’ятсот чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% в розмірі 582492,33 грн Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо до 18.12.2020 року. Зарахування авансу здійснюється відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3). До 18.12.2020 року, невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3) про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу), а у випадку не повернення сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення після 18.12.2020 року.» 2. Інші умови Договору №288/20 від 10 листопада 2020 року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №288/20 від 10 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 288/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Замовник керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. № 36, домовились внести зміни до договору № 288/20 від “10” листопада 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка на ділянці км 208+000 – км 209+820, Хмельницька область», (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь), виклавши п. 3.1 Договору у новій редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 11 162 759 грн. 77 коп. (одинадцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 77 копійок), у тому числі ПДВ в розмірі 1860459,96 грн.» 2. Сторони погоджують викласти Додаток № 2 – «Календарний план фінансування та надання послуг» у новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 288/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 162 759,77
UAH (в тому числі ПДВ 1 860 459,96 UAH)