Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із збирання, перевезення та утилізації (знешкодження) клінічних та подібних їм відходів, тобто, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, відходів, що утворюються у лікарняні під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, біологічних відходів (анатомічні, післяопераційні), відходів фармацевтичних препаратів, хімічних реактивів, інших медичних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-09-08-001788-a 3adec112f75a4e148e20ff4c0787d40f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубарова Наталя Анатоліївна

+380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР)
Код ЄДРПОУ: 05498737
Вебсайт: http://zokdl.zp.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
Контактна особа: Чубарова Наталя Анатоліївна
+380612222104
zokdl.vmtz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 14:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 14:28
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із збирання, перевезення та утилізації (знешкодження) клінічних та подібних їм відходів, тобто, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, відходів, що утворюються у лікарняні під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, біологічних відходів (анатомічні, післяопераційні), відходів фармацевтичних препаратів, хімічних реактивів, інших медичних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Соборний/ вул.Дніпровська/ вул Олександрівська ,70/21/47, Запоріжжя, Запорізька область, 69063, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги із збирання, перевезення та утилізації (знешкодження) клінічних та подібних їм відходів, тобто, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, відходів, що утворюються у лікарняні під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, біологічних відходів (анатомічні, післяопераційні), відходів фармацевтичних препаратів, хімічних реактивів, інших медичних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 14:29
оголошення.doc
08 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:29
оголошення.doc
08 вересня 2020 14:23
оголошення.doc
08 вересня 2020 14:26
Електронний підпис

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат якості Виробника обладнання.
Дата подання: 10 вересня 2020 17:01
Шановний Замовнику! Виробник не є офіційним органом, який здійснює сертифікацію обладнання. Яку інформацію несе дана інформація для Замовника. Надайте, будь ласка, обгрунтоване роз'яснення щодо вимоги про надання учасниками сертифікату якості Виробника обладнання, а саме: Яким нормативно-правовим актом передбачена вимога наявності сертифікату якості Виробника на обладнання???
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Предмет закупівлі
Дата подання: 10 вересня 2020 17:06
Шановний Замовнику! Предмет закупівлі зазначений у формі "Цінова пропозиція" не відповідає назві предмета закупівлі, що зазначені в пункті 2.1 документації та відходам, що визначені Технічними вимогами. Внесіть відповідні зміни.
Відповідь відсутня
Вивіз відходів 5 разів на тиждень
Дата подання: 11 вересня 2020 14:17
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, обгрунтовану відповідь на наступне питання: Яким нормативно-правовим актом, передбачена вимога вивозити накопичувальні відходи не рідше 5 разів на тиждень? Нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників. Небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України. Приведіть документацію у відповідність вимогам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
відгук 10-нної давнини
Дата подання: 11 вересня 2020 14:26
Шановний Замовнику! Обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою, оскільки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів свідчить також і відгук, наданий замовником за виконаним договором і раніше, ніж 10 днів до розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, не дає права прийняти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів, мають документальне підтвердження виконання таких договорів (акти виконаних послуг) та мають позитивні відгуки від замовників, які надані раніше, ніж за 10 днів до розкриття тендерних пропозицій за даною закупівлею. • обов’язкова вимога надання відгуку на бланку замовника, що містить найменування замовника, на нашу думку також є дискримінаційною, оскільки не всі організації використовують бланк. У разі, якщо відгук складений не на бланку, але містить печатку, підпис уповноваженої особи замовника та інформацію про належне виконання договору, такий відгук також повинен враховуватись як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: п. 3) ч. 2 ст. 16 Закону не встановлено будь-яких обмежень щодо порядку документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно, вимога щодо надання відгуку про належне виконання умов договору не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій та обов’язково на бланку є дискримінаційною та недоцільною. Така вимога ускладнює підготовку тендерної документації та звужує коло учасників до тих, які тільки-но отримали відгук. Замовник не завжди погоджується про надання повторного відгуку про належне виконання договору, мотивуючи це тим, що відгук було вже надано. Надайте відповідь: яким Ви керуєтесь НПА прописуючи вищезазначу дискримінаційну вимогу, яка значно звужує коло Учасників??? Внесіть відповідні зміни у документацію, згідно чинного законодавтсва!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-001788-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 10 вересня 2020 17:38
Замовником порушується ст. 5, п 2 ч. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) ,код ЄДРПОУ 05498737, адреса: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-08-001788-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення та утилізації (знешкодження) клінічних та подібних їм відходів, тобто, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, відходів, що утворюються у лікарняні під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, біологічних відходів (анатомічні, післяопераційні), відходів фармацевтичних препаратів, хімічних реактивів, інших медичних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки)
3.Підстави подання вимоги: Замовником порушується ст. 5, п 2 ч. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-09-08-001788-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Частиною 3 документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «Технічні вимоги» визначено наступне:

з/п Найменування послуги Одиниця виміру
Кількість
1 Частини тіла та органи, у т. ч. міхури з кров’ю та кров консервована (органічні медичні відходи) т 0,05
2 Матеріали допоміжні зіпсовані або відпрацьовані
(відпрацьований перев’язувальний матеріал після знезараження) т 0,370
3 Прилади медичного призначення інші( у т. ч. шприці, набори для діагностичних аналізів, медичні інструменти, системи тощо) т 0,480
4 Відходи автоклавування матеріалів бактеріологічної лабораторії т 0,065
5 Обладнання та інструменти медичні одноразові відпрацьовані
(знезаражені медичні інструменти та вироби з нержавіючої сталі) т 0,059
6 Вироби та матеріли гумові зіпсовані або відпрацьовані т 0,380
7 Тара аптекарська зіпсована або відпрацьована (скляні ампули та флакони, цитостатичні препарати у флаконах) т 0,115
8 Плівка фотографічна (рентгенівська) т 0,010
9 Люмінесцентні лампи та відходи, що містять ртуть шт. 200

Вимоги до виконавця :
3.8.Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Транспортні витрати входять до вартості послуг. (Надати гарантійний лист у довільній формі).

Частиною 15 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» визначено, що Учасник повинен надати наступний документ:
Ліцензія, видана безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі.

Зазначені вимоги, фактично позбавляють Учасникам залучати до виконання послуг субпідрядні організації.

Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Це є порушенням основних принципів закупівель передбачених в Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об'єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1.Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено:
4.Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ч.5 ст. 14 Закону передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 2 частини 3 ст.16 Закону передбачено: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до до документації та прописати вимоги в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Транспортні витрати входять до вартості послуг. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
У разі залучення до виконання послуг інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. надати гарантійний лист , що відповідальність за виконання зазначених послуг перед Замовником несе Виконавець.


Ліцензія, видана Уповноваженим органом, або наказ про видачу ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:11
Відповідь щодо ліцензійних умов провадження господарської діяльності

Документи подані скаржником

Документи

11 вересня 2020 15:09
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 18 381,50
UAH з ПДВ
18 381,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 19:39
Електронний підпис
14 вересня 2020 19:31
22. Цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2020 19:31
18. Свідоцтво ДОПНВ.PDF
14 вересня 2020 19:31
12. Дозвіл на викиди.PDF
14 вересня 2020 19:31
11. Дозвіл держпраці.PDF
14 вересня 2020 19:31
9. Наказ на директора.PDF
14 вересня 2020 19:31
8. Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 18 381,50
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 10:32

Документи

17 вересня 2020 10:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
18 381,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2020 10:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:26
Договір укладений
23 вересня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 381,50
UAH