Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області
Очікувана вартість
7 497 586,00 UAH
UA-2020-09-08-001138-b 44b2dd9c643c42ea99b41199c7bed6b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Пилипака

+380972122362 sr_tod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 03352024
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30
Контактна особа: Сергій Пилипака
+380972122362
sr_tod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 7 497 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37487.93 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, Костопіль, вул. Сарненська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 09:46
Додаток 4.doc
08 вересня 2020 09:46
Додаток 3.doc
08 вересня 2020 09:46
Тендерна документація.doc
08 вересня 2020 09:46
Додаток 1.doc
08 вересня 2020 09:46
Додаток 5.doc
08 вересня 2020 09:46
Локальний кошторис Лятуринська.XLS
08 вересня 2020 09:46
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення
Дата подання: 09 вересня 2020 09:44
Дата відповіді: 09 вересня 2020 22:23
До якого классу наслідків відноситься дана закупівля ?
Відповідь: 2

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-08-001138-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:52
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 22:07
рішення від 13.10.2020№19175+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:07
рішення від 27.10.2020№20007.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення колегії прийнято рішення тендерного комітету
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2020 10:30

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000099 ● 28e0cc84f0b54032b4db7393214f70a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
89 UA-2020-09-08-001138-b 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:39:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-001138-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-20 11:33:38

Інформація щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості

Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості КП КМР "Костопількомунсервіс" було використано проектну документацію "Капітальний ремонт вулиці Лятуринської у м. Костопіль, Рівненської області". Зазначений проект пройшов відповідну експертизу, звіт якої (разом з додатком) надаємо Вам для вивчення

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП КМР "Костопількомунсервіс" 02.02.2021 направлено ТОВ ДАНКО Угоду про розірвання Договору № 23-11-20/1 від 23.11.2020 про виконання робіт з капітального ремонту вул. Лятуринської

2021-02-02 10:04:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 6 784 000,00
UAH з ПДВ
6 784 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 7 350 165,60
UAH з ПДВ
7 350 165,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рівнетрансбуд" 7 479 978,83
UAH з ПДВ
7 479 978,83
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сантехбуд К 7 495 570,21
UAH з ПДВ
7 495 570,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 7 497 000,00
UAH з ПДВ
7 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:42
документи переможця
23 вересня 2020 17:10
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:09
Кваліфікція2.rar
23 вересня 2020 17:08
Кваліфікація1.rar
23 вересня 2020 17:08
19Банківська гарантія.zip

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:04
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:58
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:28
Витяг із Статуту (3).7z
23 вересня 2020 17:28
Банківська ліцензі1 (2).7z
23 вересня 2020 17:28
Протокол НР (3).7Z
23 вересня 2020 17:28
Лист для клієнті1 (2).7z
23 вересня 2020 17:28
Гарантія 8514-20.7z
23 вересня 2020 17:28
Довідка покриття 8514-20.pdf
23 вересня 2020 17:28
Наказ Фролова Ю.М (3).7Z
23 вересня 2020 17:28
Кошторис.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:45
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:37
Підписаний_G0920-3452-GL_tender.pdf
23 вересня 2020 17:37
Установчі документи.pdf
23 вересня 2020 17:37
Додаток 4 Довідки.pdf
23 вересня 2020 17:37
Додаток 3 ч2.pdf
23 вересня 2020 17:37
Додаток 3 ч1.pdf
23 вересня 2020 17:37
Додаток 2 Кошториси.pdf
23 вересня 2020 17:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:58
пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 19:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:27
Сфера лаб.pdf
23 вересня 2020 19:25
код директора.pdf
23 вересня 2020 19:25
протоаокл наказ.pdf
23 вересня 2020 19:25
свідоцтво лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВ "Рівнетрансбуд"

ПП Сантехбуд К

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Рішення скасоване 7 350 165,60
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:27
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 6 784 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:27
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Рішення скасоване 7 350 165,60
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:27
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 6 784 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:32

Документи

30 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
6 784 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 17:12
Угода на розірвання Лятуринська ДАНКО.pdf укладений
20 січня 2023 17:12
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:21
Капітальний ремонт Лятуринська ТОВ ДАНКО 23.11.2020.pdf укладений
23 листопада 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У звя'зку із відсутністю фінансування - розірвано