Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 03352024 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипака +380972122362 sr_tod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 7 497 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 499,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37487.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2020 09:46 |
Додаток 4.doc | |
08 вересня 2020 09:46 |
Додаток 3.doc | |
08 вересня 2020 09:46 |
Тендерна документація.doc | |
08 вересня 2020 09:46 |
Додаток 1.doc | |
08 вересня 2020 09:46 |
Додаток 5.doc | |
08 вересня 2020 09:46 |
Локальний кошторис Лятуринська.XLS | |
08 вересня 2020 09:46 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000099 ● 28e0cc84f0b54032b4db7393214f70a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
89 UA-2020-09-08-001138-b 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:39:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-001138-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-20 11:33:38
Інформація щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості
Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості КП КМР "Костопількомунсервіс" було використано проектну документацію "Капітальний ремонт вулиці Лятуринської у м. Костопіль, Рівненської області". Зазначений проект пройшов відповідну експертизу, звіт якої (разом з додатком) надаємо Вам для вивчення
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП КМР "Костопількомунсервіс" 02.02.2021 направлено ТОВ ДАНКО Угоду про розірвання Договору № 23-11-20/1 від 23.11.2020 про виконання робіт з капітального ремонту вул. Лятуринської
2021-02-02 10:04:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
6 784 000,00
UAH з ПДВ
|
6 784 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
7 350 165,60
UAH з ПДВ
|
7 350 165,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Рівнетрансбуд" |
7 479 978,83
UAH з ПДВ
|
7 479 978,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Сантехбуд К |
7 495 570,21
UAH з ПДВ
|
7 495 570,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
7 497 000,00
UAH з ПДВ
|
7 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Рішення скасоване |
7 350 165,60
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:27
|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
6 784 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:27
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Рішення скасоване |
7 350 165,60
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:27
|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
6 784 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 17:12
|
Угода на розірвання Лятуринська ДАНКО.pdf | укладений |
20 січня 2023 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 11:21
|
Капітальний ремонт Лятуринська ТОВ ДАНКО 23.11.2020.pdf | укладений |
23 листопада 2020 11:20
|