Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аксесуари до робочого одягу (в асортименті)
Очікувана вартість
9 333,33 UAH
UA-2020-09-08-000982-c ● d69cebb9361b457680e80980f48bda00
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІГОН ТПВ" |
Код ЄДРПОУ: | 32320725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Флотська, 167 |
Контактна особа: |
Садченко Оксана Володимирівна 380955756376 poligontbo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2020 10:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 10:25 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 9 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
565 Одиниця
Аксесуари до робочого одягу (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Єдності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в розмірі повної вартості поставленого Товару по факту поставки згідно виставленого рахунку та видаткової накладної (підписаної Сторонами) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 10:21 |
Оголошення ЗІЗ.docx |
08 вересня 2020 10:20 |
конкурсна форма додаток № 2.docx |
08 вересня 2020 10:20 |
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Обовязково для процедури.docx |
08 вересня 2020 10:20 |
Проект договору.docx |
08 вересня 2020 10:20 |
кваліфікаційні вимоги додаток № 3.docx |
08 вересня 2020 10:20 |
ТЗ на ЗІЗ додаток № 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-08-000982-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 17 вересня 2020 17:15
незгода з відхиленням
Ми не згодні з відхиленням нашої пропозиції. Так як у нас є лист "ЛИСТ ЗГОДА" з умовами договору. А сертифікат на утеплені рукавиці є одним на дві позиції. На нітрильні рукавиці та рукавиці утеплені.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 09:20
На Вашу вимогу щодо листа-погодження повідомляємо наступну інформацію.
У Кваліфікаційних вимогах (додаток № 3) до оголошення допорогової закупівлі UA-2020-09-08-000982-c зазначено про необхідність надання листа-погодження про згоду укладання договору в редакції Замовника, так як на підприємстві затверджені типові договори на придбання товарів, робіт і послуг. Вами надано лист на згоду з умовами договору, термін поставки та оплату, але нічого не зазначено про згоду з редакцією договору та відповідність плануємого до поставки товару якості, що зазначена в Технічних вимогах (додаток № 1 до закупівлі).
Стосовно Сертифікату відповідь надано вище у першій вимозі.
У Кваліфікаційних вимогах (додаток № 3) до оголошення допорогової закупівлі UA-2020-09-08-000982-c зазначено про необхідність надання листа-погодження про згоду укладання договору в редакції Замовника, так як на підприємстві затверджені типові договори на придбання товарів, робіт і послуг. Вами надано лист на згоду з умовами договору, термін поставки та оплату, але нічого не зазначено про згоду з редакцією договору та відповідність плануємого до поставки товару якості, що зазначена в Технічних вимогах (додаток № 1 до закупівлі).
Стосовно Сертифікату відповідь надано вище у першій вимозі.
Номер вимоги: UA-2020-09-08-000982-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 17 вересня 2020 17:29
сертифікат
Ми представники ТОВ АВ Центр на тендерах. Тому сертифікат є єдиним на всі рукавички латексні та нітрилові рукавиці. В тому числі позиція на латексні спінені утеплені рукавиці. Ми хотіли пояснити. Але навіщо Ви даєте на тендері телефон, до якого неможливо додзвонитися. Примітка: заводи Оборонпроми, які беруть у нас ці рукавиці всі позиції йдуть по цім сертифікатам. У нас є доказ від АВ Центра. (лист про перечень продукції)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 09:18
Добрий ранок.
На Вашу вимогу стосовно сертифікату повідомляємо наступне.
Рукавички з полімерним покриттям, морозостійкі, що зазначені в переліку Товарів оголошених до закупівлі у Технічних вимогах (додаток № 1) допорогової закупівлі UA-2020-09-08-000982-c, повинні мати оцінку відповідності:
- ДСТУ EN 388:2017 Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень (EN 388:2016, IDT);
- ДСТУ EN 420:2017 Рукавички захисні. Загальні вимоги та методи випробування (EN 420:2003 + А1:2009, IDT);
- ДСТУ EN 511:2017 Рукавички захисні від холоду (EN 511:2006, IDT).
У переліку наданих Вами документів, що підтверджують якість рукавичок відносно ДСТУ EN 511:2017 Рукавички захисні від холоду (EN 511:2006, IDT), відсутні.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Контактний номер телефону +38 095-575-63-76, що зазначений на електронному майданчику, є активним. На дзвінки на робочий телефон працівники підприємства відповідають у робочий час підприємства з понеділка по четвер з 8.00 до 16.30, в п’ятницю з 8.00 до 15.30.
На Вашу вимогу стосовно сертифікату повідомляємо наступне.
Рукавички з полімерним покриттям, морозостійкі, що зазначені в переліку Товарів оголошених до закупівлі у Технічних вимогах (додаток № 1) допорогової закупівлі UA-2020-09-08-000982-c, повинні мати оцінку відповідності:
- ДСТУ EN 388:2017 Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень (EN 388:2016, IDT);
- ДСТУ EN 420:2017 Рукавички захисні. Загальні вимоги та методи випробування (EN 420:2003 + А1:2009, IDT);
- ДСТУ EN 511:2017 Рукавички захисні від холоду (EN 511:2006, IDT).
У переліку наданих Вами документів, що підтверджують якість рукавичок відносно ДСТУ EN 511:2017 Рукавички захисні від холоду (EN 511:2006, IDT), відсутні.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Контактний номер телефону +38 095-575-63-76, що зазначений на електронному майданчику, є активним. На дзвінки на робочий телефон працівники підприємства відповідають у робочий час підприємства з понеділка по четвер з 8.00 до 16.30, в п’ятницю з 8.00 до 15.30.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЮР #19097605 |
Відхилено |
8 000,00
UAH
|
17 вересня 2020 16:41
|
ТОВ "Трейдкомплект" #40433772 |
Переможець |
9 000,00
UAH
|
22 вересня 2020 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:32
|
доп. угода 1.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 13:28
|
договір ЗІЗ.pdf | укладений |
02 жовтня 2020 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рукавички трикотажні з ПВХ крапкою карщої якості (більша кількість ниток) |
Номер договору про закупівлю: | 55/20т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |