Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
147 200,00 UAH
UA-2020-09-08-000534-c 61a8c424d11b48ec8991e189c45875ed
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ткач Вікторівна

380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Юлія Ткач Вікторівна
380988312060
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 14:37
Очікувана вартість: 147 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 736,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 «Вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 09 вересня 2020 13:57
Дата відповіді: 09 вересня 2020 14:29
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляю, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснювати непотрібно.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 09 вересня 2020 19:01
Дата відповіді: 10 вересня 2020 10:25
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляю наступне.
У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.
Технічні та якісні характеристики системних блоків визначені Замовником відповідно до рекомендованих технічних вимог (технічних характеристик) щодо придбання комп’ютерної техніки для потреб структурних підрозділів виконавчого органу КМР (КМДА) районних в місті Києві підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та погоджені з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій ВО КМР (КМДА).
Враховуючи зазначене, системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 09 вересня 2020 19:01
Дата відповіді: 10 вересня 2020 10:25
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляю наступне.
У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.
Технічні та якісні характеристики системних блоків визначені Замовником відповідно до рекомендованих технічних вимог (технічних характеристик) щодо придбання комп’ютерної техніки для потреб структурних підрозділів виконавчого органу КМР (КМДА) районних в місті Києві підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та погоджені з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій ВО КМР (КМДА).
Враховуючи зазначене, системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 121 733,76
UAH з ПДВ
117 276,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 128 408,64
UAH з ПДВ
117 277,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 122 880,00
UAH з ПДВ
118 233,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Охримович Олександр Миколайович" 131 800,00
UAH з ПДВ
118 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна 124 800,00
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 132 192,00
UAH з ПДВ
131 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:17
Порівняльна.pdf
21 вересня 2020 15:17
лист несертифікація.pdf
21 вересня 2020 15:17
копія статуту.pdf
21 вересня 2020 15:17
копія паспорту.pdf
21 вересня 2020 15:17
копія коду андрійцьо.pdf
21 вересня 2020 15:17
інформаційна довідка.pdf
21 вересня 2020 15:17
додаток 2 цінова.pdf
21 вересня 2020 15:17
довіреність андрійцьо.pdf
21 вересня 2020 15:17
довідка-пояснення.pdf
21 вересня 2020 15:17
довідка субпідрядник.pdf
21 вересня 2020 15:17
Довідка довкілля.pdf
21 вересня 2020 15:17
Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2020 15:17
ВИТЯГ З ЄДР 13.08.2020 р..pdf
21 вересня 2020 15:17
виписка з єдр юдітрейд.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 19:08
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:06
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 19:06
Статутні документи.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 04:11
Електронний підпис
21 вересня 2020 04:02
Технічна документація.pdf
21 вересня 2020 04:02
Документи за вимогою.pdf
21 вересня 2020 04:02
Технічна частина.pdf
21 вересня 2020 04:02
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:54
відомості про учасника.pdf
21 вересня 2020 12:54
витяг ПДВ_копія.pdf
21 вересня 2020 12:54
повноваження директора.pdf
21 вересня 2020 12:49
технічні вимоги.pdf
21 вересня 2020 12:49
19077397_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ФОП "Охримович Олександр Миколайович"

ФОП Супруненко Тетяна Андріївна

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 117 276,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
117 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 13:02
Додаткова угода_1_02.10.2020.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:49
Договір_47_02.10.2020.pdf укладений
02 жовтня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 117 275,52
UAH (в тому числі ПДВ 19 545,92 UAH)