Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо наливом
Diesel fuels
Очікувана вартість
5 785 000,00 UAH
UA-2020-09-08-000384-c 2689141ce8f54c2782bf1012583d6db6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиніна Анастасія Олександрівна

(048) 775-95-16 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Калиніна Анастасія Олександрівна
(048) 775-95-16
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Kalynina Anastasiia
(048) 775-95-16
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 15:44
Очікувана вартість: 5 785 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 08 вересня 2020 09:21
Enquiries until: 28 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 785 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 28 925 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 (09130000-9, Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо наливом) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 08.10.2020 11.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
SC 021: 2015 09130000-9, Petroleum and distillates (Diesel fuels)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 кг.
Дизельне паливо наливом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuels
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 28 лютого 2021
300000 кг.
Дизельне паливо (зимове/літнє)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Diesel fuels
CPV: 09134200-9
Період постачання: по 28 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої партії Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Філією оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару, за умови наявності підписаної Сторонами видаткової накладної та товарно-транспортної накладної на поставлену партію Товару, що підлягає оплаті. Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 08.10.2020 11.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 09:18
Announcement of procurement (оголошення на англ.) .docx
08 вересня 2020 09:18
Тендерна документація .docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 листопада 2020
UA-2020-09-08-000384-c2689141ce8f54c2782bf1012583d6db6
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:10
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТА М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження інформації, зазначеної у п.1 Додатку 2 до ТД, Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, № 2020/16 від 18.09.2020 за формою додатку 10 до Тендерної документації. В зазначеній довідці наявні невідповідність в інформації, що подана учасником в тексті довідки, що не відповідає вимогам документації в цій частині, а саме: - місцезнаходження ПП «Автотранском», зазначене у довідці, не відповідає місцезнаходженню, зазначеному у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України. 1.2. На підтвердження інформації, зазначеної у п.2. Додатку 2 до ТД, учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність у ПП «ОККО КОНТРАКТ» досвіду виконання аналогічного договору від 18.09.2020 №2020/9 (далі – довідка) та видаткова накладна за зазначеним у довідці договором. У видатковій накладній відсутнє ПІБ особи, що отримала товар. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція та п. 1 Додатку 2 до ТД, а саме на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надається довідка у відповідності з Додатком 10 за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі. 2.2. Пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція та п. 2 Додатку 2 до ТД, а саме на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надається: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та код ЄДРПОУ, - предмету договору, - спосіб поставки (за талонами або картками (бланками-дозволами)), - номер, дату укладання договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку дизельного палива наливом. Видаткова (-і) накладна (-і) та/або накладна (-і) та/або акт (-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним (-и) у довідці договором (-ми), складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПП «ОККО КОНТРАКТ» надати/завантажити наступні документи: 3.1. Виправлену довідку (№ 2020/16 від 18.09.2020) за формою згідно Додатку 10 до ТД у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника, із правильним зазначенням місцезнаходження ПП «Автотранском»; 3.2. виправлену видаткову накладну (з ПІБ особи, що отримала товар) за зазначеним у довідці договором у вигляді електронного/их документу/ів, створеного/их за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї/них КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника. 3.3 У разі, якщо завантажувати та накладати КЕП/ЕЦП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:52
Аналогічний договір.pdf
03 листопада 2020 15:52
Аналогічний договір.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:52
довідка про МТБ.pdf
03 листопада 2020 15:52
довідка про МТБ.pdf (4).p7s
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт Стоянський С С.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт Кучабської І О.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Довіреність КІО.pdf
07 жовтня 2020 14:59
опис.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
опис.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Наказ_АП.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
Наказ_АП.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Наказ №01-п.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Наказ №01-п.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Довіреність КІО.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_завірений.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_завірений.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_06.10.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_06.10.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Виписка_ОК_14.02.2017.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Виписка_ОК_14.02.2017.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довдка про ліцензію.pdf
07 жовтня 2020 14:59
відомості.pdf (3).p7s
07 жовтня 2020 14:59
відомості.pdf
07 жовтня 2020 14:59
проект договору.pdf (9).p7s
07 жовтня 2020 14:59
проект договору.pdf
07 жовтня 2020 14:59
перс дані.pdf (2).p7s
07 жовтня 2020 14:59
перс дані.pdf
07 жовтня 2020 14:59
опис товару.pdf (4).p7s
07 жовтня 2020 14:59
опис товару.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка про санкції.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка про критерії.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка про довкілля.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довдка про ліцензію.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
07 жовтня 2020 14:59
banking_licence_ПУМБ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Сертифікат ДПЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Сертифікат ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Сертификат ДПЛ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Сертификат ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЛ.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
згода з тз.pdf (10).p7s
07 жовтня 2020 14:59
згода з тз.pdf
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЛ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЗ.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЛ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка МТБ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Відгук.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Відгук.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Накладні_бензин 92_дп.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Накладні_бензин 92_дп.pdf
07 жовтня 2020 14:59
лист-підтвердження.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
лист-підтвердження.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка МТБ.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження інформації, зазначеної у п.1 Додатку 2 до ТД, Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, 07.10.2020 № 998/01 за формою додатку 10 до Тендерної документації. В зазначеній довідці наявні невідповідність в інформації, що подана учасником в тексті довідки, що не відповідає вимогам документації в цій частині, а саме: - не зазначено термін (строк) дії договору надання транспортних послуг № НТП 24/04/20-01 від 24.04.2020, - модель спеціалізованого сідлового тягача – Е зазначено TGA 1S.480, а необхідно TGA 18.480 згідно документа від 07.10.2020 № 998/02 з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у Довідці. Крім того, зазначена місткість «5505 л. і 3707 л.», але спеціалізований сідловий тягач не має ємностей для транспортування нафтопродуктів та призначений для транспортування разом з напівпричепом. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція та п. 1 Додатку 2 до ТД, а саме на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надається довідка у відповідності з Додатком 10 за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» надати/завантажити наступні документи: 3.1. Виправлену довідку 07.10.2020 № 998/01) за формою згідно Додатку 10 до ТД у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника, із зазначенням терміну (строку) дії договору надання транспортних послуг № НТП 24/04/20-01 від 24.04.2020 та виправленою моделлю сідлового тягача із відповідними ємностями, призначеними для транспортування нафтопродуктів. 3.2 У разі, якщо завантажувати та накладати КЕП/ЕЦП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника.

Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:52
оновлена цінова
17 листопада 2020 11:30
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:27
документи переможця
17 листопада 2020 11:27
довідка МВС переможець
17 листопада 2020 11:27
довідка ДФС
16 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:43
оновлена цінова
03 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:09
ліцензія.zip
07 жовтня 2020 16:09
Інша інформація.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження інформації, зазначеної у п.1 Додатку 2 до ТД, Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, від 07.10.2020 № 1.1. за формою додатку 10 до Тендерної документації. В зазначеній довідці наявні невідповідність в інформації, що подана учасником в тексті довідки, що не відповідає вимогам документації в цій частині, а саме: - за пп. 1, 6 у колонці «Найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, лізингу або іншого права використання автомобільного транспортного засобу» довідки зазначено ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ Україна» код ЄДРПОУ 31502612, але даний код ЄДРПОУ згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України (далі – Реєстр), належить ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНА ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ «ЛЕНД-ЛІЗ», діяльність якого припинено 13.12.2019. Згідно Реєстру ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ Україна» належить код ЄДРПОУ 33942232 та місцезнаходження ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ Україна» у Реєстрі відрізняється від зазначеного у довідці. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція та п. 1 Додатку 2 до ТД, а саме на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надається довідка у відповідності з Додатком 10 за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «КОНСТАНТА М» надати/завантажити наступні документи: 3.1. Виправлену довідку (від 07.10.2020 № 1.1.) за формою згідно Додатку 10 до ТД у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника, із правильним зазначенням реквізитів ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ Україна». 3.2 У разі, якщо завантажувати та накладати КЕП/ЕЦП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 14:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:16
Протокол+НР.7Z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Протокол+НР.7Z
07 жовтня 2020 18:16
Наказ+Фролова+Ю.М.7Z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Наказ+Фролова+Ю.М.7Z
07 жовтня 2020 18:16
Лист+для+клієнті1.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Лист+для+клієнті1.7z
07 жовтня 2020 18:16
Гарантія+9437-20.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Гарантія+9437-20.7z
07 жовтня 2020 18:16
Витяг+із+Статуту.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Витяг+із+Статуту.7z
07 жовтня 2020 18:16
Банківська+ліцензі1.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Банківська+ліцензі1.7z

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:04
Статут+опис.pdf.p7s
23 грудня 2020 13:04
Статут+опис.pdf
23 грудня 2020 13:04
Копія паспорта та кода.pdf
23 грудня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 грудня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:35
Dovidka_20353332420430654167.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Dovidka_20353332420430654167.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка.zip
23 грудня 2020 11:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf
08 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:18
ст.17.pdf.p7s
08 жовтня 2020 09:18
ст.17.pdf
08 жовтня 2020 09:18
лицензия.pdf.p7s
08 жовтня 2020 09:18
лицензия.pdf
08 жовтня 2020 09:18
Копія паспорта та кода.pdf
08 жовтня 2020 09:18
гарантія № 016-001-36127-2020.pdf
08 жовтня 2020 09:18
Технічна специфікація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідмлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження інформації, зазначеної у п.1 Додатку 2 до ТД, Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, від 07.10.2020 № 05/1/490/11 за формою додатку 10 до Тендерної документації. В зазначеній довідці наявні невідповідність в інформації, що подана учасником в тексті довідки, що не відповідає вимогам документації в цій частині, а саме: у наданій довідці за п.п. 5-6 не заповнено стовбці «Номер, дата укладання та термін (строк) дії договору оренди, лізингу або іншого права використання автомобільного транспортного засобу*» та «Найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, лізингу або іншого права використання автомобільного транспортного засобу». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція та п. 1 Додатку 2 до ТД, а саме на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надається довідка у відповідності з Додатком 10 за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» надати/завантажити наступні документи: 3.1. Виправлену довідку (від 07.10.2020 № 05/1/490/11) за формою згідно Додатку 10 до ТД у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на неї КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника, із заповненням стовбців «Номер, дата укладання та термін (строк) дії договору оренди, лізингу або іншого права використання автомобільного транспортного засобу*» та «Найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, лізингу або іншого права використання автомобільного транспортного засобу». 3.2 У разі, якщо завантажувати та накладати КЕП/ЕЦП на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
03 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:39
1 Тендерна пропозиція.zip
08 жовтня 2020 09:37
Статутні документи.zip
08 жовтня 2020 09:37
Сертифікати Паспорта.zip
08 жовтня 2020 09:37
аналогічний договір2ч.zip
08 жовтня 2020 09:37
аналогічний договір1ч.zip
08 жовтня 2020 09:37
документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТА М"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 5 655 000,00
UAH
5 122 500,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" 5 130 000,00
UAH
5 130 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ" 5 235 000,00
UAH
5 235 000,00
UAH
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 5 550 000,00
UAH
5 550 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТА М" 5 784 000,00
UAH
5 754 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:52
оновлена цінова
17 листопада 2020 11:30
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:27
документи переможця
17 листопада 2020 11:27
довідка МВС переможець
17 листопада 2020 11:27
довідка ДФС
16 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:43
оновлена цінова
03 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:09
ліцензія.zip
07 жовтня 2020 16:09
Інша інформація.zip

Публічні документи

03 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
03 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:39
1 Тендерна пропозиція.zip
08 жовтня 2020 09:37
Статутні документи.zip
08 жовтня 2020 09:37
Сертифікати Паспорта.zip
08 жовтня 2020 09:37
аналогічний договір2ч.zip
08 жовтня 2020 09:37
аналогічний договір1ч.zip
08 жовтня 2020 09:37
документи.zip

Публічні документи

23 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:04
Статут+опис.pdf.p7s
23 грудня 2020 13:04
Статут+опис.pdf
23 грудня 2020 13:04
Копія паспорта та кода.pdf
23 грудня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 грудня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:35
Dovidka_20353332420430654167.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Dovidka_20353332420430654167.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка.zip
23 грудня 2020 11:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf.p7s
23 грудня 2020 11:35
Довідка п.2. ч.1 ст.17.pdf
08 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:18
ст.17.pdf.p7s
08 жовтня 2020 09:18
ст.17.pdf
08 жовтня 2020 09:18
лицензия.pdf.p7s
08 жовтня 2020 09:18
лицензия.pdf
08 жовтня 2020 09:18
Копія паспорта та кода.pdf
08 жовтня 2020 09:18
гарантія № 016-001-36127-2020.pdf
08 жовтня 2020 09:18
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 15:52
Аналогічний договір.pdf
03 листопада 2020 15:52
Аналогічний договір.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:52
довідка про МТБ.pdf
03 листопада 2020 15:52
довідка про МТБ.pdf (4).p7s
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт Стоянський С С.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт Кучабської І О.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Довіреність КІО.pdf
07 жовтня 2020 14:59
опис.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
опис.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Наказ_АП.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
Наказ_АП.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Наказ №01-п.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Наказ №01-п.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Довіреність КІО.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_завірений.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_завірений.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_06.10.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Витяг_06.10.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Виписка_ОК_14.02.2017.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Виписка_ОК_14.02.2017.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довдка про ліцензію.pdf
07 жовтня 2020 14:59
відомості.pdf (3).p7s
07 жовтня 2020 14:59
відомості.pdf
07 жовтня 2020 14:59
проект договору.pdf (9).p7s
07 жовтня 2020 14:59
проект договору.pdf
07 жовтня 2020 14:59
перс дані.pdf (2).p7s
07 жовтня 2020 14:59
перс дані.pdf
07 жовтня 2020 14:59
опис товару.pdf (4).p7s
07 жовтня 2020 14:59
опис товару.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка про санкції.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка про критерії.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка про довкілля.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довдка про ліцензію.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
07 жовтня 2020 14:59
banking_licence_ПУМБ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Сертифікат ДПЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Сертифікат ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Сертификат ДПЛ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Сертификат ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЛ.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Паспорт ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
згода з тз.pdf (10).p7s
07 жовтня 2020 14:59
згода з тз.pdf
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЛ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЗ.pdf (1).p7s
07 жовтня 2020 14:59
завірені ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЛ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЛ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
декларація ДПЗ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка МТБ.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Відгук.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Відгук.pdf
07 жовтня 2020 14:59
Накладні_бензин 92_дп.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
Накладні_бензин 92_дп.pdf
07 жовтня 2020 14:59
лист-підтвердження.pdf.p7s
07 жовтня 2020 14:59
лист-підтвердження.pdf
07 жовтня 2020 14:59
довідка МТБ.pdf.p7s

Публічні документи

03 листопада 2020 14:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:16
Протокол+НР.7Z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Протокол+НР.7Z
07 жовтня 2020 18:16
Наказ+Фролова+Ю.М.7Z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Наказ+Фролова+Ю.М.7Z
07 жовтня 2020 18:16
Лист+для+клієнті1.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Лист+для+клієнті1.7z
07 жовтня 2020 18:16
Гарантія+9437-20.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Гарантія+9437-20.7z
07 жовтня 2020 18:16
Витяг+із+Статуту.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Витяг+із+Статуту.7z
07 жовтня 2020 18:16
Банківська+ліцензі1.7z.p7s
07 жовтня 2020 18:16
Банківська+ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТА М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
Рішення скасоване 5 122 500,00
UAH
04 грудня 2020 11:10
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
Відхилено 5 122 500,00
UAH
04 грудня 2020 11:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"
#32938047
Рішення скасоване 5 130 000,00
UAH
15 грудня 2020 14:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"
#32938047
Відхилено 5 130 000,00
UAH
15 грудня 2020 14:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"
#32223787
Переможець 5 235 000,00
UAH
15 грудня 2020 14:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ"
#32223787
5 235 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:13
92-В-АМПУ-20 від 28.12.2020 ЄВРОСТАНДАРТ.pdf укладений
28 грудня 2020 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 6 278 147,04
UAH (в тому числі ПДВ 1 046 357,84 UAH)