Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К
Очікувана вартість
64 788 653,20 UAH
UA-2020-09-07-009608-b ● 0417180ed8a24f34bb2d8e1cda8b63a1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02214188 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11 |
Контактна особа: |
Ірина Гладка +380679707678 tender.akadem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 21:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 64 788 653,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 323 943,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 323943.27 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівлю згідно ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно коду за ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К) на 2020-2022 роки.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04212, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, б. 2К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу Робіт та з урахуванням суми в межах бюджетного призначення в поточному бюджетному періоді, відповідно до п.19 Постанови КМУ № 1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) з урахуванням Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Підрядником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку, протягом семи робочих днів дня підписання актів виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3). Строки оплати за Договором можуть змінюватися по мірі надходження коштів з державного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. У разі такої затримки надходження бюджетних коштів, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення об'ємів робіт
Дата подання: 25 вересня 2020 12:46
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:39
Просимо надати нульові локальні кошториси 2-1-5; 2-1-10; 2-1-12; 2-1-13
Відповідь: Шановний Учаснику!
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту тендерної Документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вимоги тендерної Документації Замовника встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Тендерна Документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Відповідно до п.2 ст. 22 Закону тендерна Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна Документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та містить всю необхідну інформацію для підготовки тендерних пропозиції Учасниками.
Враховуючи вищевикладене, Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту тендерної Документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вимоги тендерної Документації Замовника встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Тендерна Документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Відповідно до п.2 ст. 22 Закону тендерна Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна Документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та містить всю необхідну інформацію для підготовки тендерних пропозиції Учасниками.
Враховуючи вищевикладене, Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-11-14-000003 • f549a7e415bd406f9eb39769aab2503d
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-11-14
•
17:48
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну даного тендеру. У протоколі про відміну причиною зазначено: «порушення законодавства у сфері публічних закупівель при складанні Замовником тендерної Документації, які неможливо усунути, а саме: - в п. п. 2.2. п. 2 та п. п. 4.1. п. 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 3 Додатку № 4 до тендерної Документації Замовником помилково було зазначено відповідно до норм старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що строк тендерних пропозицій вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів, з дня розкриття тендерних пропозицій, але відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже тендерна Документація була складена не у відповідності до вимог Закону. Відповідно до п. 2 ст. 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути».
Вважаємо таке рішення неправомірним.
«Дата розкриття тендерних пропозицій», очевидно, настає після «дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». А строк «не менше 120 днів», очевидно, не протирічить рівнянню «не менше 90 днів».
Таким чином застосування норми старої редакції Закону в даному випадку не протирічить нормі нової редакції Закону, а тому тендер було відмінено безпідставно, про що свідчить численна практика АМКУ.
Рішення про відміну торгів було опубліковано 19.10.2020 з терміном оскарження даного рішення до 29.10.2020 р. Проте 20.10.2020, не дочекавшись кінцевого терміну оскарження даного тендеру, Замовником було оголошено новий тендер з тим самим предметом закупівлі ID UA-2020-10-20-009489-a.
При цьому учасник даного тендеру ТОВ «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ», який подав майже найвищу пропозицію 64 680 472,32 грн. і під час аукціону знизив її лише до 64 024 195,21 грн. (при мінімальній ціні пропозиції 51 000 000, грн.), в наступному тендері UA-2020-10-20-009489-a надав мінімальну цінову пропозицію (47 300 157,39 грн.).
Враховуючи той факт, що до цього між цим Учасником та цим Замовником вже було підписано 4 договори (UA-2019-03-29-000870-a, UA-2019-05-03-000930-a, UA-2019-05-03-001020-a, UA-2019-09-19-000804-c), під час виконання яких між представниками цих організацій могли виникнути певні зв'язки, скасування даної закупівлі виглядає як неконкурентні узгоджені дії.
З огляду на вищевикладене, прошу:
1. Почати моніторинг закупівлі за ID номером UA-2020-09-07-009608-b.
2. Перевірити зазначену вище закупівлю на предмет законності.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор ТОВ «БК «Укр Буд Рішення» Нянченко Є.В.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" |
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
59 963 279,56
UAH з ПДВ
|
59 963 279,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ремтехналадка |
64 385 857,95
UAH з ПДВ
|
63 737 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ |
64 680 472,32
UAH з ПДВ
|
64 024 195,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-Ф" |
64 768 347,15
UAH з ПДВ
|
64 118 347,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" #40114213 |
Очікує рішення |
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 21:01 |
Кінець періоду оскарження: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 29 жовтня 2020 23:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендерним комітетом були виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель при складанні Замовником тендерної Документації, які неможливо усунути, а саме: - в п. п. 2.2. п. 2 та п. п. 4.1. п. 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 3 Додатку № 4 до тендерної Документації |
Документи:
19 жовтня 2020 21:01
|
Електронний підпис |
19 жовтня 2020 21:00
|
Протокол № 36 про відміну тендеру.docx |