Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для документів (металеві), Офісні столи, Шафи для одягу, Шафи для паперів, Офісні тумби мобільні, Офісні тумби під оргтехніку)
Очікувана вартість
393 000,00 UAH
UA-2020-09-07-009520-b 46b1323a42024478a35da7b7d685c09c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 20:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 11:00
Очікувана вартість: 393 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Шафи для документів (металеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 штуки
Офісні столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Шафи для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Шафи для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
60 штуки
Офісні тумби мобільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Офісні тумби під оргтехніку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРАВАНОВ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 272 910,00
UAH з ПДВ
272 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРАВАНОВ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 вересня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій