Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти).
Очікувана вартість
226 610,00 UAH
UA-2020-09-07-009483-b 2436d1a1e5db4b0ba76092d9626187a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 19:40
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 19:40
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:09
Очікувана вартість: 226 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 133,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1250 кілограми
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
170 штуки
кабачки консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
370 штуки
огірки консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 штуки
томати консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
430 кілограми
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 кілограми
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1400 кілограми
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставлених товарів - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 19:42
Додаток 6.docx
07 вересня 2020 19:42
Додаток 5 - Проєкт договору.docx
07 вересня 2020 19:42
Додаток 4.docx
07 вересня 2020 19:42
Додаток 3.docx
07 вересня 2020 19:42
Додаток 2.docx
07 вересня 2020 19:42
Додаток 1.docx
07 вересня 2020 19:42
Тендерна документація.docx
07 вересня 2020 19:42
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо подвійного оголошення
Дата подання: 13 вересня 2020 17:34
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:44
Відділом освіти Селидівської міської ради 7 вер о 19:32 оголошені торги на закупівлю товарів За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти) (ID: UA-2020-09-07-009467-b) на суму 226 610 грн. Також Відділом освіти Селидівської міської ради 7 вер о 19:42 оголошені торги на закупівлю товарів За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти) (ID: UA-2020-09-07-009483-b) на суму 226 610 грн. Прошу надати розяснення: обидві закупівлі абсолютно однакові. Вами помилково це створено, чи дійсно ви здійснюєте обидві закупівлі. Як Учасикам подавати свої пропозиції: відразу за обома оголошеннями? Нагадуюємо, що вартість участі у закупівлі становить 510 грн. Якщо вами помилково створена закупівля, будь ласка, скасуйте її. Не вводьте в оману Учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівля за Ідентифікатором : UA-2020-09-07-009467-b створена з невірно зазначеною кількістю, тому буде скасована відповідно до законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД-КУК 193 845,00
UAH з ПДВ
193 845,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 223 020,00
UAH з ПДВ
223 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 14:00
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:58
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:15
Технічні вимоги.pdf
21 вересня 2020 13:15
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2020 13:15
Проект договору.pdf
21 вересня 2020 13:15
Відомості про учасника.pdf
21 вересня 2020 13:15
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 вересня 2020 13:15
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
22 жовтня 2020 13:58
Dovidka_20265560910610444189.pdf.p7s
22 жовтня 2020 13:56
довідка 17 (2).PDF
22 жовтня 2020 13:56
ліцензування.PDF
22 жовтня 2020 13:56
Копія рішення Край Мк.pdf
22 жовтня 2020 13:56
Dovidka_20265560910610444189.pdf
22 жовтня 2020 13:56
Копія наказу Край Мк.pdf
22 жовтня 2020 13:56
public_doc.pdf
22 жовтня 2020 13:56
public_doc.p7s
23 вересня 2020 15:22
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:17
гар лист 17.PDF
23 вересня 2020 15:12
Медкнижка Ткач.JPG
23 вересня 2020 15:12
мед книжка яременко.pdf
23 вересня 2020 15:12
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
23 вересня 2020 15:12
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
23 вересня 2020 15:12
тех як.PDF
23 вересня 2020 15:12
акт НАССР 446.PDF
23 вересня 2020 15:12
аналог конс.PDF
23 вересня 2020 15:12
аналог сушка.PDF
23 вересня 2020 15:12
аналог повидло.PDF
23 вересня 2020 15:12
декларація5.PDF
23 вересня 2020 15:12
мтб.PDF
23 вересня 2020 15:12
край мк 22000.PDF
23 вересня 2020 15:12
договір санобробки.pdf
23 вересня 2020 15:12
Копія наказу Край Мк.pdf
23 вересня 2020 15:12
інформація.PDF
23 вересня 2020 15:12
згода проект.PDF
23 вересня 2020 15:12
Копія рішення Край Мк.pdf
23 вересня 2020 15:12
ст 17.PDF
23 вересня 2020 15:12
пропозиція.PDF
23 вересня 2020 15:12
проект.PDF
23 вересня 2020 15:12
санкції.PDF
23 вересня 2020 15:12
погодження СЕС.PDF
23 вересня 2020 15:12
перс дані водії.PDF
23 вересня 2020 15:12
працівники.PDF
23 вересня 2020 15:12
перс окопна.PDF
23 вересня 2020 15:12
номер потужності.PDF
23 вересня 2020 15:12
акт обробка.PDF
23 вересня 2020 15:12
декларація7.PDF
23 вересня 2020 15:12
довкілля.PDF
23 вересня 2020 15:12
акт НАССР 447.pdf
23 вересня 2020 15:12
відгук конс.PDF
23 вересня 2020 15:12
Витяг ПДВ МК .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД-КУК
#42665176
Відхилено 193 845,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
Переможець 223 020,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
223 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 17:04
Дод. угода №1 до дод. угоди№5 від 30.12.2020.PDF зміни до договору
22 лютого 2021 13:55
Повідомлення про внесення змін до Договору № 248 від 24.12.2020 .pdf зміни до договору
22 лютого 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 11:41
Повідомлення про внесення змін до Договору № 248 від 27.10.2020 .pdf зміни до договору
04 лютого 2021 11:39
Дод. угода №7 до дог№248 від 27.10.20.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:18
Дод. угода №6 до дог№248 від 27.10.20.PDF зміни до договору
22 січня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:21
Дод. угода №5 до дог№248 від 27.10.20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:20
Повідомлення про внесення змін до Договору № 248 від 24.12.2020 .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:58
Дод. угода №4 до дог№248.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:55
Повідомлення про внесення змін до Договору № 248 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:47
Дод. угода №4 до договору№248 від 27.10.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:34
Додаткова угода №3 до дог. №248.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:41
Додаткова угода № 2 до Договору № 248.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 17:13
Додаткова угода № 1 до Договору № 248.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:41
Договір № 248 від 27.10.2020.PDF укладений
29 жовтня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись положеннями Цивільного, Господарського кодексів України, п. 11.3. Договору № 248 від « 27 » 10. 2020 р. (далі – Договір), уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Внести зміни у п. 3.2. розділу 3. «Умови поставки та порядок прийому-передачі товару» Договору та викласти у наступній редакції: «3.2. Строк (термін) поставки товару – з моменту укладання договору до 31.12.2020 року». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 4. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 27.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Змінити обсяги поставки між позиціями товару (томати консервовані (3л с/б) та кабачки консервовані (3л с/б). Внести відповідні зміни до Специфікації до Договору № 248 від 27.10.2020р. і викласти в редакції, що додається до Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 248 від 27.10.2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 24.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 11.1 , п.11.2, п.11.3 Договору № 248 від « 27» 10 2020 р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Змінити обсяги поставки між позиціями товару(томати консервовані (3л.с/б) та сухофрукти). Внести відповідні зміни до Спеціфікації до Договору № 248 від «27» 10 2020р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 248 від «27» 10 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 248 від «27» 10 2020р. 4. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 частина 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.11.2, п.11.3 Договору № 248 від «27» 10 2020 р. (надалі – Договір), уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Внести зміни у п.4.1. розділу 4. «Ціна договору та порядок розрахунків» Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить : 161 348 грн. 68 коп. (сто шістдесят одна тисяча триста сорок вісім грн. 68 коп.) з ПДВ». Зменшення суми Договору складає 61 671 грн. 32 коп. (шістдесят одна тисяча шістсот сімдесят одна грн. 32 коп.). 2. Внести зміни у Специфікацію до Договору і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору 5. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, та п.11.2, п.11.3 Договору № 248 від «27» 10 2020 р (далі – Договір), про таке: 1. Покупець та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 248 від «27» 10 2020 р для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 2.4 Договору № 248 від «27» 10 2020 р доповнити наступним абзацом: - «Кількість товару, яка підлягає збільшенню, вказана у специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору». 3. Вартість цієї Додаткової угоди складає 32 269 грн. 74 коп. (тридцять дві тисячі двісті шістдесят дев’ять грн. 74 коп.), з ПДВ. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 26.02.2021року. 5. Інші умови Договору залишаються без змін. 6. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 7. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 248 від «27» 10 2020 р.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до п. 11.1 , п.11.2, п.11.3 Договору № 248 від « 27» 10 2020 р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. У зв’язку зі зміною розрахункових рахунків Покупця, сторони домовились внести зміни до Договору та викласти реквізити, що містяться у розділі 13. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: Покупець Відділ освіти Селидівської міської ради Код за ЄДРПОУ 02142916 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, 36 тел./факс (06237) 74583 р/р UA318201720344290017000046875 UA458201720344220017070046875 UA478201720344281017200046875 UA928201720344250015000046875 UA338201720344280015070046875 UA118201720344241015200046875 в Управлінні державної казначейської служби України в м.Селидовому Донецької області МФО 820172 Начальник відділу освіти ____________________Я.Є.Передрій (підпис) М.П. 2. Інші умови Договору № 248 від « 27» 10 2020 р залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 248 від « 27» 10 2020 р. 4. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 11.1 , п.11.2, п.11.3 Договору № 248 від « 27» 10 2020 р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Змінити обсяги поставки між позиціями товару(ікра кабачкова, сухофрукти та повидло). Внести відповідні зміни до Спеціфікації до Договору № 248 від «27» 10 2020р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 248 від «27» 10 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 248 від «27» 10 2020р. 4. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 частина 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 2.5. розділу 2. Договору № 248 від «27» 10 2020р.. дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни у п.3. додаткової угоди № 5 від 30.12.2020 до договору№ 248 від «27» 10 2020р та викласти у наступній редакції: «Вартість цієї додаткової угоди складає : 28 698 грн. 30 коп. (двадцять вісім тисяч шістсот дев’яносто вісім грн. 30 коп.), з ПДВ». Зменшення суми складає 3571 грн. 44 коп. (три тисячі п`ятсот сімдесят одна грн. 44 коп.). 2. Внести зміни до Специфікації до додаткової угоди № 5 від 30.12.2020р. до Договору № 248 від «27» 10 2020р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Невід`ємною частиною цієї додаткової угоди є спеціфікація. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 6. Дана додаткова угода є невід`ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML