Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти).
Очікувана вартість
226 610,00 UAH
UA-2020-09-07-009467-b 45ff3c249a4a41309426db9233d0ac69
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 19:30
Початок аукціону: 24 вересня 2020 13:19
Очікувана вартість: 226 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 133,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1250 кілограми
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
170 штуки
кабачки консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
50 штуки
огірки консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
370 штуки
томати консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
430 кілограми
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 кілограми
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1400 кілограми
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставлених товарів - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 19:32
Додаток 4.docx
07 вересня 2020 19:32
Додаток 2.docx
07 вересня 2020 19:32
Оголошення.pdf
07 вересня 2020 19:32
Додаток 1.docx
07 вересня 2020 19:32
Додаток 6.docx
07 вересня 2020 19:32
Додаток 3.docx
07 вересня 2020 19:32
Додаток 5 - Проєкт договору.docx
07 вересня 2020 19:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо подвійного оголошення
Дата подання: 13 вересня 2020 17:35
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:43
Відділом освіти Селидівської міської ради 7 вер о 19:32 оголошені торги на закупівлю товарів За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти) (ID: UA-2020-09-07-009467-b) на суму 226 610 грн. Також Відділом освіти Селидівської міської ради 7 вер о 19:42 оголошені торги на закупівлю товарів За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти) (ID: UA-2020-09-07-009483-b) на суму 226 610 грн. Прошу надати розяснення: обидві закупівлі абсолютно однакові. Вами помилково це створено, чи дійсно ви здійснюєте обидві закупівлі. Як Учасикам подавати свої пропозиції: відразу за обома оголошеннями? Нагадуюємо, що вартість участі у закупівлі становить 510 грн. Якщо вами помилково створена закупівля, будь ласка, скасуйте її. Не вводьте в оману Учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівля за Ідентифікатором : UA-2020-09-07-009467-b створена з невірно зазначеною кількістю, тому буде скасована відповідно до законодавства.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 18:59
Кінець періоду оскарження: 28 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 28 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з невірно зазначеною кількістю необхідного товару (редагування якої не має технічної можливості після зв’язку плану з закупівлею (тендером)) та у відповідність п.2 статті 32 Закону – неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути щодо вищезазначеної закупівлі, прийнято рішення скасувати закупівлю.
Документи:
17 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:57
Рішення про скасування закупівлі.pdf