Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Рафіновані олії та жири
Sunflower oil refined, deodorized
Очікувана вартість
61 320 000,00 UAH
UA-2020-09-07-009246-b 278da92cf2e04203b90931d544fde451
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Одінцова

+380442351742
+380442351742
l.odintsova@rezerv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28
Контактна особа: Лариса Одінцова
+380442351742,+380442351742
l.odintsova@rezerv.gov.ua
Додаткові контактні особи: Андрій Білокур
+380442341397
a.bilokur@rezerv.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy
National ID: 37472392
Contact point: Larysa Odintsova
+380442351742,+380442351742
l.odintsova@rezerv.gov.ua
Additional contacts: Андрій Білокур
+380442341397
a.bilokur@rezerv.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 61 320 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 613 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 07 вересня 2020 18:04
Enquiries until: 28 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 61 320 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 306 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 613 200,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 тонни
Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки «П»; ДК 021:2015: 15421000-5 Рафіновані олії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, вул. Нова 5
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Sunflower oil refined, deodorized, CPV: 15421000-5 Refined oils
CPV: 15420000-8
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену кожну партію продукції здійснюється протягом 30 робочих днів з моменту отримання Держрезервом документів, передбачених договором за наявності бюджетних асигнувань. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, зазначена у пункті 7 розділу І тендерної документації - українська. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-07-009246-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 09 вересня 2020 20:55
Умови п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації
Умовами п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання Учасником в складі тендерної пропозиції оригінала (або нотаріально завіреної копії) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника та виробника, дійсні на момент подання тендерних пропозиції.
Але згідно із наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 р. №340 дію ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) буде скасовано 01.07.2021 р..
Відповідно до цього наказу з 01.12.2019 р. на заміну ДСТУ ISO 22000:2007 надано чинності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу».
Виходячи з цього більшість підприємств які здійснюють обіг харчових продуктів на даний час впроваджують та проводять сертифікацію систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Таким чином, вимога, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманого виключно відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників якими впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів та отримано сертифікат щодо її відповідності вимогам діючого ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 16:23
Зміни у п.п. 3.3 пункту 3 Додатку 1 (табл. 1) до тендерної документації внесено для приведення у відповідність умов тендерної документації вимогам нормативно-правових актів
Номер вимоги: UA-2020-09-07-009246-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 09 вересня 2020 20:56
Умови п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації
Умовами п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу про надання Учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори за 2017-2020 роки (не менше двох виконаних) на суму договору не менше ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі кожен аналогічний договір на поставку олії соняшникової із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Виходячи з цієї вимоги якщо Учасники мають досвід виконання двох або більше аналогічних договорів за 2017-2020 р сума яких дорівнює або перевищує 100% очікуваної вартості даної закупівлі, але сума кожного з договорів менша ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, вони позбавлені можливості прийняти участь в процедурі закупівлі та надати документи про досвід виконання аналогічних договорів які відповідають вимогам тендерної документації.
Ця вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 16:19
Зміни у п.п. 4.1 пункту 4 Додатку 1 (табл. 1) до тендерної документації внесено з метою приведення умов тендерної документації до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-09-07-009246-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 09 вересня 2020 21:00
Невідповідність вимог Додатку № 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (таблиця 1)» до Тендерної документації ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючому законодавству.
Під час підготовки тендерної пропозиції для участі у даній процедурі закупівлі Учасник виявив невідповідність вимог Додатку № 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (таблиця 1)» до Тендерної документації ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючому законодавству.
Відповідно до п. 5 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
5.1. Учасник повинен мати фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати:
5.1.1. Копії балансу учасника (форма № 1) за останній звітній квартал.
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період та за останній звітній квартал.
5.1.2. Для учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний квартал.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітній квартал.
Для учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний квартал (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітній квартал, якщо учасник платник єдиного податку.
5.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за останні 2018 – 2020 роки (середнє арифметичне значення річного обсягу у 2020 році береться на дату подання тендерної пропозиції) не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі (Учасником надається довідка у довільній формі з підтвердженням відповідності його фінансової спроможності вказаній вимозі з зазначенням середньорічного обсягу річного доходу (виручки) за 2018 – 2020 роки та з зазначенням обсягу річного доходу (виручки) по кожному з вказаних років окремо).
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).

Невідповідності вказаного пункту ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства полягають у наступному:
1. З вказаної редакції п. 5.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вбачається, що Замовник для учасників, які подають повну звітність (форма № 1) передбачив подання такої звітності лише за останній звітній квартал, а для учасників, які є суб’єктами малого підприємництва передбачив подання звітності (форма № 1-м) за останній звітний період та за останній звітній квартал.
Таким чином, у цій частині вказані положення тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до суб’єктів малого підприємництва, які зобов’язані подавати фінансову звітність за більшу кількість звітних кварталів, та надають перевагу учасникам, які подають повну звітність (форма № 1)
Крім того, відповідно до Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" суб’єкти малого підприємництва подають фінансову звітність у складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), форми яких наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту).
При цьому, наведені в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту) форма № 1-м та форма № 2-м передбачають їх одночасне подання та складання у формі єдиного документу.
Таким чином, суб’єкти малого підприємництва автоматично будуть надавати форму № 2-м за останній звітний період та за останній звітній квартал.
Вказані невідповідності повинні бути приведені відповідно до принципу недискримінації учасників.
2. Відповідно до п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації вбачається, що Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за останні 2018 – 2020 роки (середнє арифметичне значення річного обсягу у 2020 році береться на дату подання тендерної пропозиції) не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі).
Отже, вимогою тендерної документації є підтвердження річного доходу (виручки) за 2020 рік на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Отже, з урахуванням того, що звітній період у 2020 році ще не настав та звітність за 2020 рік не складалася, то обсяг річного доходу (виручки) за поточний рік не може визначатися станом на дату подання тендерної пропозиції, та така вимога тендерної документації не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 1 ст. ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не може бути виконана жодним з учасників.
У зв’язку з чим, Замовник повинен привести вказаний пункт відповідно до вимог діючого законодавства та видалити з Додатку 1 до Тендерної документації положення щодо підтвердження фінансової спроможності за 2020 рік.
Учасник пропонує викласти п. 5 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації у наступні редакції:
5.1. Учасник повинен мати фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати:
5.1.1. Копії балансу учасника (форма № 1) за останній звітній квартал.
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітній квартал.
5.1.2. Для учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний квартал.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітній квартал.
Для учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний квартал (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітній квартал, якщо учасник платник єдиного податку.
5.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за 2018 – 2019 роки не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі (Учасником надається довідка у довільній формі з підтвердженням відповідності його фінансової спроможності вказаній вимозі з зазначенням середньорічного обсягу річного доходу (виручки) за 2018 – 2019 роки та з зазначенням обсягу річного доходу (виручки) по кожному з вказаних років окремо).
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 16:16
Зміни у п.п. 5.1.1, 5.1.3 пункту 5 Додатку 1 (табл. 1) до тендерної документації внесено з метою приведення умов тендерної документації у відповідність до законодавства України

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2020
UA-2020-09-07-009246-b278da92cf2e04203b90931d544fde451
Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
до 13 жовтня 2020 16:08

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:38
Трудова Карасенко.pdf
08 жовтня 2020 17:34
Трудова Карасенко.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:47
Добра 5л.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:47
Добра 5л.pdf
08 жовтня 2020 16:47
Тудова угода Теплюк.pdf
08 жовтня 2020 16:46
Трудова угода Попенко.pdf
08 жовтня 2020 16:46
Трудова угода Мацкула.pdf
08 жовтня 2020 16:46
Трудова угода ЗОЗУЛЯ.pdf
08 жовтня 2020 02:47
36. Довідка рівень цін.pdf
08 жовтня 2020 02:46
31. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2020 02:46
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 02:46
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf
08 жовтня 2020 02:46
28. Сфера аккредитації.pdf
08 жовтня 2020 02:46
28. АТЕСТАТ УкрНДІОЖ.pdf
08 жовтня 2020 02:46
27. Протокол діоксини.pdf
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок ящик.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок ящик.pdf
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок стрічка.pdf
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок преформа.pdf
08 жовтня 2020 02:45
23. Додаток 2.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 02:45
23. Додаток 2.pdf
08 жовтня 2020 01:14
83.Довідка про санкції.pdf
08 жовтня 2020 01:14
82-2.Копія Наказу 2.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
82-2.Копія Наказу 2.pdf
08 жовтня 2020 01:14
82-1.Копія Наказу 1.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
82-1.Копія Наказу 1.pdf
08 жовтня 2020 01:14
76.Довідка ТОВ корупція.pdf
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3.pdf
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3_Лист.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3_Лист.pdf
08 жовтня 2020 01:14
73.Форма 2.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
73.Форма 2.pdf
08 жовтня 2020 01:14
72.Форма 1.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
72.Форма 1.pdf
08 жовтня 2020 01:14
61. Копія План НАССР.pdf
08 жовтня 2020 01:14
22.ЕЦП Гарантия.zip
08 жовтня 2020 01:14
22.Банківська ліцензія.zip
08 жовтня 2020 01:14
8-1.Карасенко_Наказ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
8-1.Карасенко_Наказ.pdf
08 жовтня 2020 01:14
7. Лист код доступу.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
7. Лист код доступу.pdf
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут оригінал.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут оригінал.pdf
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут копія.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут копія.pdf
08 жовтня 2020 01:14
5.Лист згода ТОВ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
5.Лист згода ТОВ.pdf
08 жовтня 2020 01:14
3. Додаток 3.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
3. Додаток 3.pdf
08 жовтня 2020 01:14
3. Додаток 3 з Додатком 1.pdf
08 жовтня 2020 01:14
15,16. Додаток 4 печатка.pdf
08 жовтня 2020 01:14
10.Чисті активи.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
10.Чисті активи.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Договір ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Договір ДКВС 2020.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Договір 41 П.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Договір 41 П.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Договір 40 П.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Договір 40 П.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Акт звірки ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Акт звірки ДКВС 2020.pdf
08 жовтня 2020 01:14
58.1 ПВ вересень 2020.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
58.1 ПВ вересень 2020.pdf
08 жовтня 2020 01:14
57. Штатка 210220.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
57. Штатка 210220.pdf
08 жовтня 2020 01:14
56. Мед книжка Теплюк.pdf
08 жовтня 2020 01:14
56. Мед книжка Мацкула.pdf
08 жовтня 2020 01:14
56. Мед книжка Зозуля.pdf
08 жовтня 2020 01:14
55. Лист працівники.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
55. Лист працівники.pdf
08 жовтня 2020 01:14
45. Рішення реєстрація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

У тендерної пропозиції учасника виявлено відсутність довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори за 2017-2020 роки (не менше двох виконаних) на загальну суму - не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлена замовником у пункті 4.1 Додатку 1 табл. 1 до тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори за 2017-2020 роки (не менше двох виконаних) на загальну суму - не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).

Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 13:50
sign.p7s
12 жовтня 2020 17:36
sign.p7s
12 жовтня 2020 16:45
sign.p7s
08 жовтня 2020 17:38
sign.p7s
08 жовтня 2020 17:36
9. довідка ДФІ-рахунки.pdf
08 жовтня 2020 17:36
6. СТАТУТ від 14.02.19.pdf
08 жовтня 2020 17:36
6. протокол 3.pdf
08 жовтня 2020 17:36
45. акт 446 Дніпро.pdf
08 жовтня 2020 17:35
47. фін звітність.pdf
08 жовтня 2020 17:35
44. ХАСП виробника.pdf
08 жовтня 2020 17:35
44. насср Дніпро.pdf
08 жовтня 2020 17:35
43. М-04 оригінал.pdf
08 жовтня 2020 17:35
Гарантія 3064-20.zip
08 жовтня 2020 17:35
46. договор 2019.7z
08 жовтня 2020 17:35
43. І-06 оригінал.pdf
08 жовтня 2020 17:35
46. договор 2018.7z
08 жовтня 2020 17:35
33. договір склад.pdf
08 жовтня 2020 17:35
41. опис продукції.pdf
08 жовтня 2020 17:35
33. договір оренди офіс.pdf
08 жовтня 2020 17:35
41. навчання НАССР.pdf
08 жовтня 2020 17:35
33. довідка приміщення.pdf
08 жовтня 2020 17:34
41. І-03.pdf
08 жовтня 2020 17:34
32. несуттєві помилки.pdf
08 жовтня 2020 17:34
41. І-03 (додатки).pdf
08 жовтня 2020 17:34
41. працівники НАССР.pdf
08 жовтня 2020 17:34
30. проект договору.pdf
08 жовтня 2020 17:34
40. опис насср.pdf
08 жовтня 2020 17:34
40. відповідність ЗУ 771.pdf
08 жовтня 2020 17:34
39. штатний розпис.pdf
08 жовтня 2020 17:34
39. довідка 1ПВ.pdf
08 жовтня 2020 17:34
39. мед книжка -Хоніч КП.pdf
08 жовтня 2020 17:34
26. витрати.pdf
08 жовтня 2020 17:34
38. акт санобробка ТЗ.pdf
08 жовтня 2020 17:34
39. довідка працівники.pdf
08 жовтня 2020 17:33
24. забезпечення тп.pdf
08 жовтня 2020 17:33
23. зразок етикетки.pdf
08 жовтня 2020 17:33
23. етикетка.pdf
08 жовтня 2020 17:33
21. договор ГМО.pdf
08 жовтня 2020 17:33
37. договір транспорт.pdf
08 жовтня 2020 17:33
21. гмо.pdf
08 жовтня 2020 17:33
37. довідка ТЗ.pdf
08 жовтня 2020 17:33
37. реєстрація ТЗ.pdf
08 жовтня 2020 17:33
36. акт 447 Дніпро.pdf
08 жовтня 2020 17:33
18. протокол метрология.pdf
08 жовтня 2020 17:33
36. Акт 447 виробника.pdf
08 жовтня 2020 17:33
20. витяг з ЄДР Агро фуд.pdf
08 жовтня 2020 17:33
18. протокол Медведя.pdf
08 жовтня 2020 17:32
20. 24 міс копія.pdf
08 жовтня 2020 17:32
20. 24 месяца.pdf
08 жовтня 2020 17:32
19. танкопия.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. Якісне ящик.pdf
08 жовтня 2020 17:32
19. танкопия протокол.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. якісне ручка.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. якісне преформа.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. якісне кришка.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. СЭС ящик 2020.pdf
08 жовтня 2020 17:32
19. метрология.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. СЕС пляшка.pdf
08 жовтня 2020 17:32
19. акредитація Медведя.pdf
08 жовтня 2020 17:32
19. институт жиров.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. СЕС кришки_ ручки.pdf
08 жовтня 2020 17:32
16. звіт до сес ящик 2020.pdf
08 жовтня 2020 17:32
15. строк дії тп.pdf
08 жовтня 2020 17:32
14. сертифікат 14001.pdf
08 жовтня 2020 17:32
13. захист довкілля.pdf
08 жовтня 2020 17:32
11. довідки з банків.pdf
08 жовтня 2020 17:32
9. довідка ДФІ-рахунки.pdf
08 жовтня 2020 17:32
8. протокол оригінал.pdf
08 жовтня 2020 17:31
8. паспорт директора.pdf
08 жовтня 2020 17:31
8 Рішення 1 від 13.02.19.pdf
08 жовтня 2020 17:31
7. опис 10.09.20 (виписка).pdf
08 жовтня 2020 17:31
6. виписка 15.09.2020.pdf
08 жовтня 2020 17:31
5. обробка перс даних.pdf
08 жовтня 2020 17:31
7. код доступу виписка.pdf
08 жовтня 2020 17:31
7 ОПИС від 14.02.19.pdf
08 жовтня 2020 17:31
4. гарантійний.pdf
08 жовтня 2020 17:31
6. копія Статуту.pdf
08 жовтня 2020 17:31
3. стаття 17.pdf
08 жовтня 2020 17:31
6. Витяг НДС.pdf
08 жовтня 2020 17:31
2. дод 2_інформація.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 61 320 000,00
UAH з ПДВ
61 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:38
Трудова Карасенко.pdf
08 жовтня 2020 17:34
Трудова Карасенко.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:47
Добра 5л.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:47
Добра 5л.pdf
08 жовтня 2020 16:47
Тудова угода Теплюк.pdf
08 жовтня 2020 16:46
Трудова угода Попенко.pdf
08 жовтня 2020 16:46
Трудова угода Мацкула.pdf
08 жовтня 2020 16:46
Трудова угода ЗОЗУЛЯ.pdf
08 жовтня 2020 02:47
36. Довідка рівень цін.pdf
08 жовтня 2020 02:46
31. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2020 02:46
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 02:46
28. СФЕРА УкрНДІОЖ.pdf
08 жовтня 2020 02:46
28. Сфера аккредитації.pdf
08 жовтня 2020 02:46
28. АТЕСТАТ УкрНДІОЖ.pdf
08 жовтня 2020 02:46
27. Протокол діоксини.pdf
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок ящик.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок ящик.pdf
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок стрічка.pdf
08 жовтня 2020 02:45
24. Висновок преформа.pdf
08 жовтня 2020 02:45
23. Додаток 2.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 02:45
23. Додаток 2.pdf
08 жовтня 2020 01:14
83.Довідка про санкції.pdf
08 жовтня 2020 01:14
82-2.Копія Наказу 2.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
82-2.Копія Наказу 2.pdf
08 жовтня 2020 01:14
82-1.Копія Наказу 1.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
82-1.Копія Наказу 1.pdf
08 жовтня 2020 01:14
76.Довідка ТОВ корупція.pdf
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3.pdf
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3_Лист.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
74.Форма 3_Лист.pdf
08 жовтня 2020 01:14
73.Форма 2.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
73.Форма 2.pdf
08 жовтня 2020 01:14
72.Форма 1.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
72.Форма 1.pdf
08 жовтня 2020 01:14
61. Копія План НАССР.pdf
08 жовтня 2020 01:14
22.ЕЦП Гарантия.zip
08 жовтня 2020 01:14
22.Банківська ліцензія.zip
08 жовтня 2020 01:14
8-1.Карасенко_Наказ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
8-1.Карасенко_Наказ.pdf
08 жовтня 2020 01:14
7. Лист код доступу.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
7. Лист код доступу.pdf
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут оригінал.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут оригінал.pdf
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут копія.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
6.Статут копія.pdf
08 жовтня 2020 01:14
5.Лист згода ТОВ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
5.Лист згода ТОВ.pdf
08 жовтня 2020 01:14
3. Додаток 3.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
3. Додаток 3.pdf
08 жовтня 2020 01:14
3. Додаток 3 з Додатком 1.pdf
08 жовтня 2020 01:14
15,16. Додаток 4 печатка.pdf
08 жовтня 2020 01:14
10.Чисті активи.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
10.Чисті активи.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Договір ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Договір ДКВС 2020.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Договір 41 П.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Договір 41 П.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Договір 40 П.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Договір 40 П.pdf
08 жовтня 2020 01:14
Акт звірки ДКВС 2020.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
Акт звірки ДКВС 2020.pdf
08 жовтня 2020 01:14
58.1 ПВ вересень 2020.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
58.1 ПВ вересень 2020.pdf
08 жовтня 2020 01:14
57. Штатка 210220.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
57. Штатка 210220.pdf
08 жовтня 2020 01:14
56. Мед книжка Теплюк.pdf
08 жовтня 2020 01:14
56. Мед книжка Мацкула.pdf
08 жовтня 2020 01:14
56. Мед книжка Зозуля.pdf
08 жовтня 2020 01:14
55. Лист працівники.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 01:14
55. Лист працівники.pdf
08 жовтня 2020 01:14
45. Рішення реєстрація.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 жовтня 2020
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку