Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рафіновані олії та жири
Sunflower oil refined, deodorized
Sunflower oil refined, deodorized
Очікувана вартість
61 320 000,00 UAH
UA-2020-09-07-009246-b ● 278da92cf2e04203b90931d544fde451
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Лариса Одінцова +380442351742,+380442351742 l.odintsova@rezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Андрій Білокур +380442341397 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Larysa Odintsova +380442351742,+380442351742 l.odintsova@rezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Андрій Білокур +380442341397 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 61 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 306 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 613200 UAH |
Publication date: | 07 вересня 2020 18:04 |
Enquiries until: | 28 вересня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 61 320 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 306 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 тонни
Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки «П»; ДК 021:2015: 15421000-5 Рафіновані олії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, вул. Нова 5
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири
Sunflower oil refined, deodorized, CPV: 15421000-5 Refined oils
CPV: 15420000-8
Період постачання:
по 18 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену кожну партію продукції здійснюється протягом 30 робочих днів з моменту отримання Держрезервом документів, передбачених договором за наявності бюджетних асигнувань. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, зазначена у пункті 7 розділу І тендерної документації - українська. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 15:54 |
Зміни 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) (олія) 09.2020.docx | |
14 вересня 2020 15:54 |
Додаток 1 зі змінами 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) (олія) 09.2020.docx | |
14 вересня 2020 15:54 |
Зміни 2 до ТД (олія) 09.2020.doc | |
14 вересня 2020 15:54 |
ТД зі змінами 2 (олія) 09.2020.doc | |
08 вересня 2020 12:15 |
Зміни до ТД (олія) 09.2020.doc | |
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 1-Декларація (до ТС, гар. листа, проєкту договору) .doc | |
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 4 (Проект договору ОЛІЯ СВІТАНОК) 09.2020.doc | |
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 3 (ГАР. ЛИСТ).docx | |
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 2 (ТХ олія) 09.2020.doc |
14 вересня 2020 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 вересня 2020 15:54 |
Зміни 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) (олія) 09.2020.docx
|
||||||
14 вересня 2020 15:54 |
Додаток 1 зі змінами 1 (досвід)(16, 17 ст. Закону) (олія) 09.2020.docx
|
||||||
14 вересня 2020 15:54 |
Зміни 2 до ТД (олія) 09.2020.doc
|
||||||
14 вересня 2020 15:54 |
ТД зі змінами 2 (олія) 09.2020.doc
|
||||||
08 вересня 2020 12:15 |
Зміни до ТД (олія) 09.2020.doc
|
||||||
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 1-Декларація (до ТС, гар. листа, проєкту договору) .doc
|
||||||
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 4 (Проект договору ОЛІЯ СВІТАНОК) 09.2020.doc
|
||||||
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 3 (ГАР. ЛИСТ).docx
|
||||||
07 вересня 2020 18:04 |
Додаток 2 (ТХ олія) 09.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-07-009246-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 09 вересня 2020 20:55
Умови п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації
Умовами п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання Учасником в складі тендерної пропозиції оригінала (або нотаріально завіреної копії) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника та виробника, дійсні на момент подання тендерних пропозиції.
Але згідно із наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 р. №340 дію ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) буде скасовано 01.07.2021 р..
Відповідно до цього наказу з 01.12.2019 р. на заміну ДСТУ ISO 22000:2007 надано чинності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу».
Виходячи з цього більшість підприємств які здійснюють обіг харчових продуктів на даний час впроваджують та проводять сертифікацію систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Таким чином, вимога, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманого виключно відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників якими впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів та отримано сертифікат щодо її відповідності вимогам діючого ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Але згідно із наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 р. №340 дію ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) буде скасовано 01.07.2021 р..
Відповідно до цього наказу з 01.12.2019 р. на заміну ДСТУ ISO 22000:2007 надано чинності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу».
Виходячи з цього більшість підприємств які здійснюють обіг харчових продуктів на даний час впроваджують та проводять сертифікацію систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Таким чином, вимога, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманого виключно відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників якими впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів та отримано сертифікат щодо її відповідності вимогам діючого ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 16:23
Зміни у п.п. 3.3 пункту 3 Додатку 1 (табл. 1) до тендерної документації внесено для приведення у відповідність умов тендерної документації вимогам нормативно-правових актів
Номер вимоги: UA-2020-09-07-009246-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 09 вересня 2020 20:56
Умови п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації
Умовами п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу про надання Учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори за 2017-2020 роки (не менше двох виконаних) на суму договору не менше ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі кожен аналогічний договір на поставку олії соняшникової із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Виходячи з цієї вимоги якщо Учасники мають досвід виконання двох або більше аналогічних договорів за 2017-2020 р сума яких дорівнює або перевищує 100% очікуваної вартості даної закупівлі, але сума кожного з договорів менша ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, вони позбавлені можливості прийняти участь в процедурі закупівлі та надати документи про досвід виконання аналогічних договорів які відповідають вимогам тендерної документації.
Ця вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з цієї вимоги якщо Учасники мають досвід виконання двох або більше аналогічних договорів за 2017-2020 р сума яких дорівнює або перевищує 100% очікуваної вартості даної закупівлі, але сума кожного з договорів менша ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, вони позбавлені можливості прийняти участь в процедурі закупівлі та надати документи про досвід виконання аналогічних договорів які відповідають вимогам тендерної документації.
Ця вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 16:19
Зміни у п.п. 4.1 пункту 4 Додатку 1 (табл. 1) до тендерної документації внесено з метою приведення умов тендерної документації до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-09-07-009246-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 09 вересня 2020 21:00
Невідповідність вимог Додатку № 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (таблиця 1)» до Тендерної документації ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючому законодавству.
Під час підготовки тендерної пропозиції для участі у даній процедурі закупівлі Учасник виявив невідповідність вимог Додатку № 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (таблиця 1)» до Тендерної документації ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючому законодавству.
Відповідно до п. 5 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
5.1. Учасник повинен мати фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати:
5.1.1. Копії балансу учасника (форма № 1) за останній звітній квартал.
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період та за останній звітній квартал.
5.1.2. Для учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний квартал.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітній квартал.
Для учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний квартал (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітній квартал, якщо учасник платник єдиного податку.
5.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за останні 2018 – 2020 роки (середнє арифметичне значення річного обсягу у 2020 році береться на дату подання тендерної пропозиції) не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі (Учасником надається довідка у довільній формі з підтвердженням відповідності його фінансової спроможності вказаній вимозі з зазначенням середньорічного обсягу річного доходу (виручки) за 2018 – 2020 роки та з зазначенням обсягу річного доходу (виручки) по кожному з вказаних років окремо).
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Невідповідності вказаного пункту ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства полягають у наступному:
1. З вказаної редакції п. 5.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вбачається, що Замовник для учасників, які подають повну звітність (форма № 1) передбачив подання такої звітності лише за останній звітній квартал, а для учасників, які є суб’єктами малого підприємництва передбачив подання звітності (форма № 1-м) за останній звітний період та за останній звітній квартал.
Таким чином, у цій частині вказані положення тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до суб’єктів малого підприємництва, які зобов’язані подавати фінансову звітність за більшу кількість звітних кварталів, та надають перевагу учасникам, які подають повну звітність (форма № 1)
Крім того, відповідно до Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" суб’єкти малого підприємництва подають фінансову звітність у складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), форми яких наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту).
При цьому, наведені в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту) форма № 1-м та форма № 2-м передбачають їх одночасне подання та складання у формі єдиного документу.
Таким чином, суб’єкти малого підприємництва автоматично будуть надавати форму № 2-м за останній звітний період та за останній звітній квартал.
Вказані невідповідності повинні бути приведені відповідно до принципу недискримінації учасників.
2. Відповідно до п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації вбачається, що Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за останні 2018 – 2020 роки (середнє арифметичне значення річного обсягу у 2020 році береться на дату подання тендерної пропозиції) не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі).
Отже, вимогою тендерної документації є підтвердження річного доходу (виручки) за 2020 рік на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Отже, з урахуванням того, що звітній період у 2020 році ще не настав та звітність за 2020 рік не складалася, то обсяг річного доходу (виручки) за поточний рік не може визначатися станом на дату подання тендерної пропозиції, та така вимога тендерної документації не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 1 ст. ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не може бути виконана жодним з учасників.
У зв’язку з чим, Замовник повинен привести вказаний пункт відповідно до вимог діючого законодавства та видалити з Додатку 1 до Тендерної документації положення щодо підтвердження фінансової спроможності за 2020 рік.
Учасник пропонує викласти п. 5 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації у наступні редакції:
5.1. Учасник повинен мати фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати:
5.1.1. Копії балансу учасника (форма № 1) за останній звітній квартал.
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітній квартал.
5.1.2. Для учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний квартал.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітній квартал.
Для учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний квартал (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітній квартал, якщо учасник платник єдиного податку.
5.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за 2018 – 2019 роки не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі (Учасником надається довідка у довільній формі з підтвердженням відповідності його фінансової спроможності вказаній вимозі з зазначенням середньорічного обсягу річного доходу (виручки) за 2018 – 2019 роки та з зазначенням обсягу річного доходу (виручки) по кожному з вказаних років окремо).
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 5 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
5.1. Учасник повинен мати фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати:
5.1.1. Копії балансу учасника (форма № 1) за останній звітній квартал.
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період та за останній звітній квартал.
5.1.2. Для учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний квартал.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітній квартал.
Для учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний квартал (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітній квартал, якщо учасник платник єдиного податку.
5.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за останні 2018 – 2020 роки (середнє арифметичне значення річного обсягу у 2020 році береться на дату подання тендерної пропозиції) не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі (Учасником надається довідка у довільній формі з підтвердженням відповідності його фінансової спроможності вказаній вимозі з зазначенням середньорічного обсягу річного доходу (виручки) за 2018 – 2020 роки та з зазначенням обсягу річного доходу (виручки) по кожному з вказаних років окремо).
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Невідповідності вказаного пункту ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства полягають у наступному:
1. З вказаної редакції п. 5.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вбачається, що Замовник для учасників, які подають повну звітність (форма № 1) передбачив подання такої звітності лише за останній звітній квартал, а для учасників, які є суб’єктами малого підприємництва передбачив подання звітності (форма № 1-м) за останній звітний період та за останній звітній квартал.
Таким чином, у цій частині вказані положення тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до суб’єктів малого підприємництва, які зобов’язані подавати фінансову звітність за більшу кількість звітних кварталів, та надають перевагу учасникам, які подають повну звітність (форма № 1)
Крім того, відповідно до Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" суб’єкти малого підприємництва подають фінансову звітність у складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), форми яких наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту).
При цьому, наведені в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту) форма № 1-м та форма № 2-м передбачають їх одночасне подання та складання у формі єдиного документу.
Таким чином, суб’єкти малого підприємництва автоматично будуть надавати форму № 2-м за останній звітний період та за останній звітній квартал.
Вказані невідповідності повинні бути приведені відповідно до принципу недискримінації учасників.
2. Відповідно до п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації вбачається, що Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за останні 2018 – 2020 роки (середнє арифметичне значення річного обсягу у 2020 році береться на дату подання тендерної пропозиції) не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі).
Отже, вимогою тендерної документації є підтвердження річного доходу (виручки) за 2020 рік на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Отже, з урахуванням того, що звітній період у 2020 році ще не настав та звітність за 2020 рік не складалася, то обсяг річного доходу (виручки) за поточний рік не може визначатися станом на дату подання тендерної пропозиції, та така вимога тендерної документації не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 1 ст. ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та не може бути виконана жодним з учасників.
У зв’язку з чим, Замовник повинен привести вказаний пункт відповідно до вимог діючого законодавства та видалити з Додатку 1 до Тендерної документації положення щодо підтвердження фінансової спроможності за 2020 рік.
Учасник пропонує викласти п. 5 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації у наступні редакції:
5.1. Учасник повинен мати фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати:
5.1.1. Копії балансу учасника (форма № 1) за останній звітній квартал.
У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітній квартал.
5.1.2. Для учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний квартал.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітній квартал.
Для учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний квартал (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітній квартал, якщо учасник платник єдиного податку.
5.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є підтвердженою: якщо учасник має середньорічний обсяг річного доходу (виручки) за 2018 – 2019 роки не менше 100% від очікуваної вартості процедури закупівлі (Учасником надається довідка у довільній формі з підтвердженням відповідності його фінансової спроможності вказаній вимозі з зазначенням середньорічного обсягу річного доходу (виручки) за 2018 – 2019 роки та з зазначенням обсягу річного доходу (виручки) по кожному з вказаних років окремо).
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 16:16
Зміни у п.п. 5.1.1, 5.1.3 пункту 5 Додатку 1 (табл. 1) до тендерної документації внесено з метою приведення умов тендерної документації у відповідність до законодавства України
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 жовтня 2020
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 16:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій