Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35810000 - 5 Individual regimentals (Bullet-proof vest of the second class of protection)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Ігор Дубина +380442726077 tender_sso@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Юрій Іванченко +380442723256 ivanchenko@sso.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | SLUZHBA SUDOVOYI OKHORONY |
National ID: | 42902258 |
Contact point: |
Igor Dubyna +380442726077 tender_sso@ukr.net |
Additional contacts: |
Юрій Іванченко +380442723256 ivanchenko@sso.court.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2020 14:32 |
Очікувана вартість: | 35 313 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 176 566,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1059393 UAH |
Publication date: | 07 вересня 2020 16:27 |
Enquiries until: | 28 вересня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 35 313 120 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 176 566 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 16:27 |
ОГОЛОШЕННЯ БРОНЕЖИЛЕТ 2.doc | |
07 вересня 2020 16:27 |
ТД БРОНЕЖИЛЕТ 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 9. Додатку № 3 комплектація бронежилетів обов’язково повинна включати в себе, зокрема наліпку з написом «СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХРОНИ», що виготовлена зі світловідбиваючої плівки, яка нанесена на тканину розміром 100±5×270±5 мм.
Dear participant, having considered your question, reported the following.
In accordance with paragraph 9. of Appendix No. 3, the configuration of body armor must include, in particular, a sticker with the inscription "СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХРОНИ", made of light reflecting film, which is applied to fabric with a size of 100±5×270±5 mm.
Відповідно до Положення про порядок надання гарантій та здійснення державного контролю за виконанням зобов'язань щодо використання у заявлених цілях товарів, які підлягають державному експортному контролю затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 1999 р. № 920 сертифікат кінцевого споживача можливо надати тільки після укладання зовнішньоекономічного договору (контракту).
Dear participant, having considered your question, reported the following.
In accordance with the Regulation on the procedure for the provision of guarantees and the implementation of state control over the fulfillment of obligations for the use for declared purposes of goods subject to state export control, approved by Decree of the Cabinet of Ministers of Ukraine of May 27, 1999 No. 920, it is possible to provide an end-user certificate only after the conclusion of a foreign economic agreement (contract).
Вимоги про усунення порушення
There is no instruction in Section III.2 to secure the offer to open a bank guarantee from a non-resident bank. This can lead to misunderstandings, which can potentially lead to conflict, as it automatically distracts all non-resident participants from competition.
According to the current Ukrainian legislation, especially by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 № 639 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) non-resident banks are allowed to provide bank guarantees residents of Ukraine in foreign currency, through advising Ukrainian banks.
Therefore, we ask you to add to section III.2 of your tender document a formula used by other government buyers. Attach it below.
Sincerely,
___________________________________________________________________
Шановний Покупець,
У Розділі III.2 щодо забезпечення пропозиції відсутня інструкція щодо відкриття банківської гарантії з банку-нерезиденту. Це може спричинити непорозуміння, яке потенційно може розвинутися конфліктом, оскільки автоматично відхиляє всіх учасників, які не є резидентами, від конкуренції.
Відповідно до чинного українського законодавства, особливо Постановою Правління Національного Банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) банкам-нерезидентам дозволяється надавати банківські гарантії резидентам України в іноземній валюті, через авізуючі українські банки.
Тому ми просимо вас додати до розділу III.2 вашого тендерного документа таку формулу, яку використовують інші державні покупці. Прикладаємо її нижче.
З повагою,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
“Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку.”
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначається розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Частиною першою статті 25 Закону вказано, що замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів) (у сканованому вигляді з оригіналів) зокрема з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі), відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 059 393,00 (один мільйон п’ятдесят дев’ять тисяч триста дев’яносто три гривні 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам пунктів 2 та 3 розділу ІІІ. тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі), відхиляються замовником.
Dear participant, having considered your request, we notify you of the following.
According to the second part of article 22 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the Law), the tender documents indicate the size and conditions for providing security for tenders (if the customer demands to provide it).
The first part of Article 25 of the Law states that the customer has the right to indicate in the announcement of the competitive procurement procedure and in the tender documents the requirements for providing security for the tender offer. In the event that the customer requires a bid to be secured, the tender documents shall specify the terms and conditions of the bid, in particular the size, duration and caution as to when the bid security is not returned to the bidder. In such a case, the bidder shall simultaneously provide security for the bid when the bid is submitted.
In accordance with section III., paragraph 1, of the solicitation documents, the tender proposal shall be submitted electronically by filling out electronic forms with separate fields indicating price information, other evaluation criteria (when installed by the customer), and loading file (s) (scanned from originals) in particular with the document confirming that the bidder provided the tender security (where such security is provided for by the procuring entity), in accordance with Section III, paragraph 2, of the solicitation documents.
According to paragraph 2 of section III of the tender documentation, the participant provides the customer with the security of the tender proposal in the form of an electronic bank guarantee, which must be drawn up in accordance with the requirements of Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of 15.12.2004 No. 639 (as amended). The amount of security of the tender offer: 1,059,393,00 (one million fifty-nine thousand three hundred ninety-three UAH 00 kop.). The solicitation must comply with the requirements of paragraphs 2 and 3 of section III. of the solicitation documents. Tenders that are not accompanied by the security of the offer (if such security is provided for by the announcement of the procurement procedure) shall be rejected by the customer.
1. In Annex 2, Tab. 1, Sec. 1, 2 & 3 you demanding to provide ORIGINALS of confirmations as well as ORIGINALS of previous contracts. I do not want to emphasize that providing of copes of contracts, especially published in public domain, with other buyers, may breach confidentiality and non-disclosure clause and result a law suit. Our manufacturers (we act as their agents) are big Chinese military companies of Norinco Group, suppliers of PLA, and I do not think that such term would be acceptable, even considerable for them. Its against Law. Maybe for some Ukrainian companies - yes, but for us - no. Let me remind you that you should not discriminate non residents. Too much.This demand is unlawful and must be replaced with words: "Proof of previous performance in delivery of bulletproof vests" or similar.
2. Providing of originals is TECHNICALLY impossible. Person, who wrote this term was copied it from old template without using the brain. Please look into the procedure of tender: it is electronic auction/reduction. All documents are uploaded into system in COPIES. There is no way to upload original (paper) documents. So words: "Originals" must be replaced with word "Copies".
3. It was wasted over one month, but delivery time is remaining the same: 24.12.2020.
Please imagine the schedule:
13.11.2020 - tender
23.11.2020 - claims
30.11.2020 - contract
24.12.2020 - delivery
It is possible ONLY if exists a stock of 3,580 vests of necessary sizes and color. Even biggest of our manufacturers is producing 3,000 vests a month. So, even if they drop all other orders and start tailoring vests for Ukraine (it is doubtful, as they have big order for PLA) - it is still very doubtful to deliver in time even by air. Maybe we can look in army overstocks. But also no chance, as army bullet-proof vests are of higher level of protection, which is not needed for court guards, and of military, not black colors.
I do not believe that you have such emergency and has a sense to waste money for air shipping ($5-7/kg) instead of sea container (about $2500 per container). There is no war in the courts (except maybe "Wolf hunting" :-) ). If you have to spend budget money still this year - you may make advance payment to manufacturers, secured by Advance Payment bank guarantee. So, please provide extension of delivery time to realistic one.
Respectfully.
-----------------------------------------------
Шановний покупце,
1. У додатку 2, табл. 1, розділ 1, 2 та 3 ви вимагаєте надати ОРИГІНАЛИ підтверджень, а також ОРИГІНАЛИ попередніх контрактів. Я не хочу підкреслювати, що надання копій контрактів, особливо опублікованих у відкритому доступі, з іншими покупцями, може порушити положення про конфіденційність та нерозголошення та призвести до судового позову. Наші виробники (ми виступаємо їх агентами) - це великі китайські військові компанії групи Norinco, постачальники НВАК, і я не думаю, що такий термін буде прийнятним, навіть значним для них. Це суперечить закону. Можливо, для деяких українських компаній - так, а для нас - ні. Нагадаю, що не слід дискримінувати нерезидентів. Занадто багато. Цей попит є незаконним і повинен бути замінений словами: "Доказ попереднього виконання постачання бронежилетів" або подібним.
2. Надання оригіналів ТЕХНІЧНО неможливе. Людина, яка написала цей термін, скопіювала його зі старого шаблону, не використовуючи мозок. Будь ласка, розгляньте процедуру тендеру: це електронний аукціон / зниження. Всі документи завантажуються в систему в КОПІЇ. Неможливо завантажити оригінальні (паперові) документи. Тож слова: "Оригінали" потрібно замінити словом "Копії".
3. Було витрачено даремно протягом місяця, але час доставки залишається незмінним: 24.12.2020.
Будь ласка, уявіть графік:
13.11.2020 - тендер
23.11.2020 - претензії
30.11.2020 - контракт
24.12.2020 - доставка
Це можливо ТІЛЬКИ, якщо існує запас 3580 жилетів необхідних розмірів та кольору. Навіть найбільший з наших виробників виробляє 3000 жилетів на місяць. Тож, навіть якщо вони відмовляться від усіх інших замовлень і починають пошивати жилети для України (сумнівно, оскільки у них велике замовлення на НВАК) - все одно дуже сумнівно доставляти вчасно навіть по повітрю. Можливо, ми можемо заглянути в армійські запаси. Але також немає шансів, оскільки армійські бронежилети мають вищий рівень захисту, який не потрібен судовій охороні, та військових, а не чорних кольорів.
Я не вірю, що у вас є така надзвичайна ситуація, і у вас є сенс витрачати гроші на авіаперевезення (5-7 доларів США / кг) замість морського контейнера (близько 2500 доларів на контейнер). У судах немає війни (крім, можливо, "полювання на Bовка" :-)). Якщо вам цього року доведеться витратити бюджетні гроші - ви можете здійснити авансовий платіж виробникам, забезпечений банківською гарантією авансового платежу. Тож, будь ласка, надайте продовження терміну доставки до реалістичного.
З повагою.
На Ваші пункти 1, 2: відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною першою статті 16 Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником, у Таблиці 1 Додатку № 2 тендерної документації, наведений виключний перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. В той же час, у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів) (у сканованому вигляді з оригіналів). Вимоги з приводу надання учасником паперових документів замовником у тендерній документації та/або у додатках до неї не зазначено. Тому, перед поданням тендерної пропозиції, готуйте пакет документів відповідно до вимог замовника.
На Ваш пункт 3: у розділі IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 09:00 08.10.2020 року. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Після розкриття файлів тендерної пропозиції, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Електронна система закупівель автоматично визначає дату та час аукціону з розрахунку, що розгляд всіх тендерних пропозицій займатиме 20 робочих днів. Замовник, в свою чергу, має право розглянути тендерні пропозиції учасників раніше, що призведе до того, що дата аукціону зміниться
Dear participant, having considered your request, we notify you of the following.
To your paragraphs 1, 2: according to the second part of article 5 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the Law), participants (residents and non-residents) of all forms of property and organizational and legal forms participate in procurement procedures on equal terms. Part one of Article 16 of the Law establishes that the customer requires the participants in the procurement procedure to provide them with documented information about their compliance with the qualification criteria. The Customer, in Table 1 of Appendix No. 2 of the tender documentation, provides an exclusive list of documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria. At the same time, section III. The tender proposal instruction indicates that the tender proposal is submitted electronically by filling out electronic forms with separate fields indicating price information, other evaluation criteria (if installed by the customer), and downloading the file (s) (scanned from originals). Requirements for the submission by the participant of paper documents by the customer are not specified in the tender documents and/or in its annexes. Therefore, before submitting a bid, carefully prepare a package of documents according to the requirements of the customer.
In your paragraph 3: section IV. Submission and disclosure of the tender proposal it is indicated that the deadline for submission of the tender proposals is until 09:00 08.10.2020 year. On the day and time of the deadline for submission of tenders specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all bid files, except for the information about the price/quoted price of the bid. Upon disclosure of the bid files, the Customer shall review the bid proposals for compliance with the tender documents prior to evaluating the bid proposals within a period not exceeding 20 working days. The electronic procurement system automatically determines the date and time of the auction on the basis that it will take 20 working days to review all tenders. The customer, in turn, has the right to consider the tender proposals of the participants earlier, which will lead to the fact that the auction date will change. Accordingly, the term for the participant to manufacture and deliver the purchase item is sufficient.
Thank you.
-----------------------------------
У деяких місцях Додатків ми також виявили вимоги надати "Оригінали". Це слово слід замінити правильним "Оригінал або копія" скрізь.
Дякую.
Dear participant, section III. The tender proposal instruction indicates that the tender proposal is submitted electronically by filling out electronic forms with separate fields indicating price information, other evaluation criteria (if installed by the customer), and downloading the file (s) (scanned from originals).
To avoid misunderstanding: are you ready to accept bank guarantee from major foreign bank, sent by SWIFT to your bank in USD? This possibility is written in Law. But it is not clear from your tender documents, which may gain not necessary problem and conflict. Talk with your bank please. And say only two words: SWIFT and URDG 758. We still have time and preparing you very attractive offer.
Respectfully,
-----------------------------------
Шановний покупце,
Щоб уникнути непорозуміння: чи готові ви прийняти банківську гарантію від найбільшого іноземного банку, надіслану SWIFT до вашого банку в доларах США? Ця можливість прописана в Законі. Але з тендерної документації не видно, що може призвести до непотрібних проблем та конфліктів. Поговоріть зі своїм банком, будь ласка. І скажіть лише два слова: SWIFT та URDG 758. У нас ще є час, і ми готуємо вам дуже привабливу пропозицію.
З повагою,
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники – це органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Замовник під час проведення даної процедури закупівлі керується чинним законодавством України.
Загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (далі – Положення), що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321. Дане Положення розроблено відповідно до Цивільного кодексу України, Законів України "Про Національний банк України", "Про банки і банківську діяльність", "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", "Про валюту і валютні операції", інших законодавчих актів України та нормативно-правових актів Національного банку України. Згідно підпункту 9 пункту 3 розділу І Положення, гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Базові відносини – це відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія.
Згідно умов тендерної документації та частини шостої статті 25 Закону, в разі настання гарантійного випадку кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом та тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету (розрахунковий рахунок замовника) у розмірі 1 059 393,00 гривень.
Враховуючи, що: розрахунковий рахунок замовника відкрито лише у національній валюті гривня; фінансування даної закупівлі проводиться у національній валюті гривня; валюта, у якій буде здійснюватись розрахунок за договором про закупівлю – гривня; в разі настання гарантійного випадку за забезпеченням тендерної пропозиції, перерахунок коштів до відповідного бюджету буде здійснюватись у національній валюті гривня, замовник не має можливості встановити в забезпеченні тендерної пропозиції іншу валюту, ніж гривня.
Надання гарантій за тендерними пропозиціями учасникам публічних закупівель, які є нерезидентами у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерензиденти, лише сплата коштів може бути здійснена банком-резидентом у разі наявності контргарантії. Детальніша процедура оформлення гарантії/контргарантії передбачена Положенням.
Dear participant, having considered your request, we notify you of the following.
In accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the Law), customers are state authorities (legislative, executive, judicial authorities), and law enforcement agencies of the state, authorities of the Autonomous Republic of Crimea, local authorities, associations of territorial communities. The Customer shall be guided by the current legislation of Ukraine during this procurement procedure.
The general procedure, conditions for granting and receiving guarantees/guarantees by banks and their implementation are regulated by the Regulation on the procedure for banks to carry out transactions on guarantees in national and foreign currencies (hereinafter - the Regulation), approved by Decree of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 No. 639 and registered with the Ministry of Justice of Ukraine on January 13, 2005 No. 41/10321. This Regulation was developed in accordance with the Civil Code of Ukraine, the Laws of Ukraine "On the National Bank of Ukraine," "On Banks and Banking Activities," "On Financial Services and State Regulation of Financial Services Markets," "On Currency and Currency Transactions," other legislative acts of Ukraine and regulatory acts of the National Bank of Ukraine. According to paragraph 3 (9) of section I of the Regulations, a guarantee is a way of ensuring the fulfillment of obligations, according to which the guarantor bank assumes a monetary obligation to the beneficiary to pay funds in the event of a guarantee event. The obligation of the guarantor bank to the beneficiary does not depend on the basic relations that are provided by such a guarantee (their termination or invalidity), including when a reference to such basic relations is directly contained in the text of the guarantee. The basic relationship is the relationship between the principal and the beneficiary, which arises from the contract, other transactions, tender documents, legislative acts regarding the obligations of the principal in favor of the beneficiary, the fulfillment of which is guaranteed.
According to the terms of the tender documentation and Part 6 of Article 25 of the Law, in the event of a warranty event, the funds received as security for the tender offer, if they are not returned to the participant in cases determined by the Law and the tender documentation, are subject to transfer to the appropriate budget (customer's settlement account) in the amount of 1,059,393,00 UAH.
Considering that: the customer's settlement account is opened only in the local currency of hryvnia; financing of this purchase is carried out in local currency hryvnia; currency in which settlement will be made under the purchase contract - hryvnia; in the event of a guarantee case for the provision of a tender offer, the allocation of funds to the corresponding budget will be carried out in the local currency of the hryvnia, the customer is not able to establish a different currency than the hryvnia in the provision of the tender offer.
The provision of guarantees on tender offers to participants in public procurement, who are non-residents in most cases will be carried out by non-resident banks, only the payment of funds can be made by the resident bank in the event of a counter-guarantee. A more detailed procedure for issuing a guarantee/counter guarantee is provided for in the Regulation.
Do you have a breakdown (%%) of sizes? In assortment are:
Bulletproof Vest (NIJ 3A):
Size S (0.34m2)
Size M (0.36m2)
Size L (0.38m2)
Size XL (0.40m2)
-------------------------------------
Шановний покупце,
У вас є розбивка (%%) розмірів? В асортименті є:
Бронежилет (NIJ 3A):
Розмір S (0,34 м2)
Розмір M (0,36 м2)
Розмір L (0,38 м2)
Розмір XL (0,40м2)
Відповідно до Додатку №3 проєкту договору (викладений у Додатку № 5 тендерної документації) ростовка заповнюється за результатами процедури закупівлі під час укладання договору.
Dear participant, having considered your request, we notify you of the following.
In accordance with Appendix No. 3 of the draft contract (set out in Appendix No. 5 of the tender documentation), the size is filled out based on the results of the procurement procedure at the conclusion of the contract.
Sec. I, 4.3 of TD:
Місце поставки: центральний орган управління Служби судової охорони за адресою: Україна, 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б та територіальні управління Служби судової охорони в усіх областях України.
Please clarify, if we shall deliver the entire lot to "центральний орган управління Служби судової охорони за адресою: Україна, 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б" or shall distribute it to all regional branches.
1. If to Central Organ in Kyiv - than words " та територіальні управління Служби судової охорони в усіх областях України." must be deleted.
2. If you need local distribution - than you should list all addresses and numbers of vests to be delivered. That is absolutely other logistic.
Best regards,
////////////////////////////////////////////////////////////////
Шановний покупце,
Розділ I, 4,3 TD:
Місце розташування: центральний орган управління Служби судової охорони за адресою: Україна, 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б та територіальне управління Служби судової охорони в усіх областях України.
Поясніть, будь-ласка, якщо ми доставимо весь лот до "Центрального органу управління Служби судової охорони за адресою: Україна, 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 10-Б", або розподілимо його серед усіх регіональних відділень.
1. Якщо до Центрального органу в Києві - ніж слова "та територіальне управління Служби судової охорони в усіх областях України". потрібно видалити.
2. Якщо вам потрібна локальна роздача - тоді вам слід вказати всі адреси та номери жилетів, які потрібно доставити. Це зовсім інша логістика.
З найкращими побажаннями,
////////////////////////////////////////////////////// //////////////
Відповідно до пункту 6.1. проєкту договору (викладений у Додатку № 5 тендерної документації) Постачальник зобов’язується у строки, визначені у Специфікації (Додаток № 1 до цього Договору) здійснити поставку Товару до визначеного (визначених) у Специфікації місця (місць) поставки. В свою чергу, специфікація заповнюється за результатами процедури закупівлі під час укладання договору.
Dear participant, having considered your request, we notify you of the following.
In accordance with paragraph 6.1. of the draft contract (set out in Appendix No. 5 of the tender documentation) the Supplier undertakes to deliver the Goods to the place (s) of delivery specified in the Specification within the terms specified in the Specification (Appendix № 1 to this Agreement). In turn, the Specification is filled in based on the results of the procurement procedure during the conclusion of the contract.
Відповідно до частини одинадцятої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відноситься виробництво спеціальних засобів індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж.
З огляду на вищезазначене дана вимога не суперечить чинному законодавству України.
Тобто підпунктами 3.7.2., 3.7.3. та пунктом 3.5. Додатку № 3 тендерної документації вимагаються різні документи, які між собою не пов’язані, тому не можуть суперечити один одному і приводитись у відповідність один до одного.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на вищезазначене дана вимога не суперечить чинному законодавству України.
- реалізації, постачанні, просування такого товару;
- використання нормативно-технічної документації, матеріалів відповідних випробувань, власної документації, ліцензії, тощо.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, як учасник може не бути виробником запропонованого товару, замовником встановлено вимогу щодо надання оригіналу або копії договору(-ів) укладеного(-их) між учасником та виробником спеціальних засобів індивідуального захисту для впевненості в безпечності та якості продукції, добросовісності учасника та в тому, що учасник має право виконувати представницькі функції виробника.
Замовником визначено предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (бронежилет другого класу захисту) та кількість товару: бронежилет другого класу захисту – 3 580 комплектів.
Додатком №3 до Тендерної документації чітко визначено перелік документів та вимоги до їх змісту з метою підтвердження учасником технічних, якісних та кількісних характеристики запропонованого товару вимогам Замовника, в тому числі:
3.2. Оригінал або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (або погодження СЕС нормативної документації на виробництво товару).
3.3. Гарантійний лист від виробника про можливість поставки спеціальних засобів індивідуального захисту в строки та в кількості визначені цією тендерною документацією. В листі зазначається: дата складання, реєстраційний номер та унікальний номер оголошення процедури закупівлі.
3.5. Оригінал або КОПІЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА ТОВАР, ЩО ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ СЕРІЙНО, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт. У зазначеному сертифікаті має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам нормативної документації. Також, у сертифікаті має міститись інформація з посиланням на нормативний документ за яким виготовлено товар. ТЕРМІН ДІЇ ТАКОГО СЕРТИФІКАТУ НЕ ПОВИНЕН БУТИ МЕНШИМ ЗА ТЕРМІН ДІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
3.6. Оригінал або копію протоколу випробувань виданого виробнику та/або учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" надав: Протокол балістичних випробувань №3523/2020 від 23.09.2020 року, який надано не в повному обсязі та частково текст протоколу не відображено (с. 8, а саме п.1.2 і далі).
Сертифікат №В005925-20 відповідності видано на партію з 6 одиниць, а не СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ТОВАР, ЩО ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ СЕРІЙНО, що не відповідає вимогам Замовника (п. 3.5, п.3.6).
Наданий учасником висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-2/243 від 08.11.2019 року не відповідає вимогам Замовника (не відноситься до погодження СЕС нормативної документації у зв’язку з тим, що невірно визначений код ДКПП). Код ДКПП визначено14.19 (Одяг, дитячий, спортивні костюми та інший одяг, аксесуари та деталі одягу, трикотажні) об’єкт експертизи (Технічні умови) не відноситься до даного коду ДКПП 14.19. Тобто, в учасника відсутній, у складі пропозиції: погодження СЕС нормативної документації на виробництво товару.
Відсутній Гарантійний лист від виробника про можливість поставки спеціальних засобів індивідуального захисту в строки та в кількості визначені цією тендерною документацією. В листі зазначається: дата складання, реєстраційний номер та унікальний номер оголошення процедури закупівлі. Учасником не визначено в жодній довідці виробника та фактичну адресу виробництва товару.
Додатком №2 табл. №3 до тендерної документації передбачено надання інших обов’язкових документів: Довідка, складена в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (юридична, поштова та фактична адреси, телефон для зв’язку, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором про закупівлю – з урахуванням Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 (зі змінами). У вих. №0710/13 від 07.10.2020 року відсутня інформація : 1) реквізити (фактична адреси); 2) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором про закупівлю – з урахуванням Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 (зі змінами).
Отже, враховуючи невідповідність кваліфікаційним вимогам Замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" та невідповідність ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ (ВИМОГАМ) ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ звертаємося з проханням скасувати рішення щодо допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ".
Замовником визначено предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (бронежилет другого класу захисту) та кількість товару: бронежилет другого класу захисту – 3 580 комплектів.
Додатком №3 до Тендерної документації чітко визначено перелік документів та вимоги до їх змісту з метою підтвердження учасником технічних, якісних та кількісних характеристики запропонованого товару вимогам Замовника, в тому числі:
3.5. Оригінал або КОПІЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА ТОВАР, ЩО ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ СЕРІЙНО, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт. У зазначеному сертифікаті має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам нормативної документації. Також, у сертифікаті має міститись інформація з посиланням на нормативний документ за яким виготовлено товар. ТЕРМІН ДІЇ ТАКОГО СЕРТИФІКАТУ НЕ ПОВИНЕН БУТИ МЕНШИМ ЗА ТЕРМІН ДІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
3.6. Оригінал або копію протоколу випробувань виданого виробнику та/або учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань.
3.7.3. оригінал або копія ліцензії, виданої МВС на провадження діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту (ЛІЦЕНЗІЯ ВИДАНА УЧАСНИКУ).
У складі тендерної пропозиції ПВТП "Акрополіс":
1. ВІДСУТНІЙ СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ТОВАР, ЩО ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ СЕРІЙНО, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт. Учасником подано лист-роз’яснення № 0710/12 від 07.10.20 р. щодо неможливості проведення вчасно сертифікаційних робіт, але слід зазначити, що іншими Учасниками закупівлі було подано в складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності, тим самим спростовуючи думку щодо неможливості отримання сертифікату.
2. Лист-запит до ОС МДО та ПМ (щодо проведення сертифікаційних робіт) не містить підпису Директора. В листі визначено запит щодо надання інформації по проведенню сертифікаційних робіт на бронежилет «Оберіг-2», хоча в тендерній пропозиції, в тому числі в гарантійних листах, довідках про технічні характеристики не визначено назву бронежилета (конкретну модель, яку пропонується до постачання). Тобто відсутнє підтвердження що дана довідка відноситься до конкретного предмету закупівлі.
3. Протокол випробувань на балістичну стійкість №19-07-2016 року в складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам Замовника, оскільки визначено відповідність державним стандартам, які втратили чинність, та на заміну яким вже набули чинності інші з більш жорсткими умовами випробувань (Згідно з наказом 216 від 17.07.2018р. ДП «УкрНДНЦ» (Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості») на заміну ДСТУ В 4103-2002 введено в дію національний нормативний документ з наданням чинності з 01 липня 2019 року: ДСТУ 8782:2018 "Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови" - На заміну ДСТУ В 4103-2002). Також, слід визначити, що згідно протоколу випробувань №3363/2019 від 06.11.2019 року всі випробування проводились за нормальних кліматичних умов, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно Тендерної документації, а саме п 2. Вимоги до стійкості до ураження вогнепальною зброєю: Бронежилети в проекції базових захисних елементів повинні відповідати 1-му класу захисту, а в проекції додаткових захисних елементів – 2-му класу захисту згідно з ДСТУ В 8782-2018. У проекції додаткових захисних елементів області передньої та спинної частин, бронежилет повинен відповідати 2-му класу захисту (за ДСТУ 8782-2018) та забезпечувати захист від ураження кулями Пст 7,62 мм пістолетного патрону 57-Н-134с у відповідності до методів випробувань ЗА ДСТУ 8782-2018 З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ КЛІМАТИЧНИХ ФАКТОРІВ. У проекції базових захисних елементів передньої, спинної частини, а також області боків бронежилет повинен відповідати 1-му класу захисту (за ДСТУ 8782-2018) та забезпечувати захист від ураження кулями Пст 9 мм пістолетного патрону 57-Н-181с у відповідності до методів випробувань за ДСТУ 8782-2018 З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ КЛІМАТИЧНИХ ФАКТОРІВ. Глибина позаперешкодної деформації повинна бути не більше ніж 25 мм.
4. Відсутня ліцензія з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту (оригінал або копія ліцензії, виданої МВС на провадження діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту (ЛІЦЕНЗІЯ ВИДАНА УЧАСНИКУ), згідно вимог 3.7.3 Додатку 3 Тендерної Документації
Додатком №2 табл. №3 до тендерної документації передбачено надання інших обов’язкових документів:
Довідка, складена в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (юридична, поштова та фактична адреси, телефон для зв’язку, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором про закупівлю – з урахуванням Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 (зі змінами).
Учасником в складі пропозиції подано вих. №0710/15 від 07.10.2020 року відсутня інформація : 1) реквізити (фактична адреси.
Також, Учасником (ПВТП "Акрополіс") не підтверджено відповідность пропозиції кваліфікаційним критеріям, закріпленим частиною 2 статті 16 Закону.
Згідно п.3 Табл.1 Додатку №2 Учасник повинен надати у складі пропозиції :
1) Оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
2) Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та ТЕХНОЛОГІЙ, необхідних учаснику для виконання умов договору.
Договір №60/В33-2019 від 13.05.2019 року, який надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає предмету закупівлі замовника. Лист-відгук №78/5/7-1223 від 26.06.2020 року до наданого договору НЕ МІСТИТЬ НАЗВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВІДПОВІДАЄ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ЗАМОВНИКА (ВИЗНАЧЕНО: ЖИЛЕТ РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИЙ).
Щодо наявності технологій. Довідка №0710/02 від 07.10.2020 року не містить інформації щодо наявних ТЕХНОЛОГІЙ, необхідних учаснику для виконання умов договору.
Отже, враховуючи невідповідність кваліфікаційним вимогам, в тому числі й визначених частиною 2 статті 16 Закону та невідповідність ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ (ВИМОГАМ) ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ звертаємося з проханням скасувати рішення щодо допущення до аукціону ПВТП "Акрополіс".
1. Учасник, на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується до постачання (згідно вимог тендерної документації) надає у складі пропозиції: Оригінал або копія СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА ТОВАР, ЩО ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ СЕРІЙНО, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт. Надання даного сертифікату підтверджує факт досвіду виконання, можливості виготовлення підприємством даної продукції серійно та готовності (в тому числі й технічної та кваліфікаційної відповідності, досвіду виконання) запропонованого товару Учасником: Код ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (бронежилет другого класу захисту).
2. На підтвердження досвіду виконання Учасником також в складі пропозиції надано всі підтверджуючі документи, які вимагалися Замовником, а саме: Оригінал попередньо укладеного договору №286/3/16/206 від 20.12.2016 року, виконаного в повному обсязі та оригінал листа-відгуку №286/6/1848 від 02.04.2018 року до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі (Бронежилети) та інформації про належне виконання договору (лист-відгук має реєстраційний номер та дату його складання).
3. Гарантійні листи щодо виконання поставки у необхідній кількості, якості та визначені терміни, відповідно до вимог тендерної документації «Процедура закупівлі – відкриті торги» код ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (бронежилет другого класу захисту), вих. №2 від 06.10.2020 року, вих. №2 від 21.10.2020 року.
Тобто, ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» в повному обсязі виконав вимоги Замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000036 ● 34c4d77d2c544b11bd0ef354e63e6934
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-09-07-008196-b 07.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу, шляхом відміни торгів.
2020-11-19 14:37:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не надання відповіді Замовником на вимогу про надання інформації стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Темп-3000» умовам тендерної документації (порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 11:14
|
ПВТП "Акрополіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 11:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 11:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПВТП "Акрополіс" |
33 959 880,00
UAH з ПДВ
|
33 959 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
35 313 120,00
UAH з ПДВ
|
35 313 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПВТП "Акрополіс" #23965846 |
Переможець |
33 959 880,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:35
|
ДУ № 2 до 228ссо-20.pdf | укладений |
30 грудня 2020 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:24
|
ДУ № 1 до 228ссо-20.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:49
|
№ 228ссо-20.pdf | укладений |
22 грудня 2020 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 4.1 Договору в такій редакції: «4.1. Ціна даного Договору становить 9 486 000 (дев'ять мільйонів чотириста вісімдесят шість тисяч гривень) 00 копійок, у тому числі ПДВ 1 581 000 (один мільйон п'ятсот вісімдесят одна тисяча гривень) 00 копійок.» Внести зміни в Додаток № 1 «Специфікація». Внести зміни в Додаток № 3 «Ростовка». |
Номер договору про закупівлю: | 228ссо-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/228ссо-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір, так як товар не відповідає за якістю та характеристиками державним стандартам, Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору) та чинному законодавству України щодо показників якості такого роду та виду товарів на підставі протоколу випробувань від 29.12.2020 № 3573/2020. |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 14:35 |
Кінець періоду оскарження: | 30 листопада 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 22 грудня 2020 15:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | За результатами моніторингу відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
19 листопада 2020 14:35
|
Електронний підпис |
19 листопада 2020 14:34
|
№ 305.pdf |
Дата подання: 27 листопада 2020 15:49