Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 14:16 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 14:43 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
21 вересня 2020 16:36 |
00000000 |
21 вересня 2020 16:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
21 вересня 2020 16:35 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
30 вересня 2020 14:43 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2020 16:36 |
00000000
|
||
21 вересня 2020 16:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2020 16:35 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-03-000021 ● e628f2925edf4d1b9413ce09d53ebefb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2020 № 234
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 03.11.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.11.2020 № 234
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
5 UA-2020-09-07-007805-b 07.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-16 13:37:47
Пояснення щодо встановлених за результатами мониторингу порушень
Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-07-007805-b від 09.11.2020 року про наступне.
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019), (далі – Закон) тендерна документація розроблена та затверджена тендерним комітетом КЕВ м. Харків (далі – Замовник) і оприлюднена для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Під час розробки тендерної документації Замовник дотримувався вимог Закону щодо умов тендерної документації, а саме: тендерна документація містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема, декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Щодо першого питання:
Тендерним комітетом під час подання оголошення щодо закупівлі завантажено до електронної системи тендерну документацію в форматі .doc, який містить всю необхідну інформацію відповідно до частини другої ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі зазначено інформацію щодо мов (мови), якою (якими) повинна готуватись тендерна пропозиція.
Крім того слід зазначити, що на сьогодні, окремо зазначити в оголошенні інформацію про мову, технічно неможливо.
Таким чином, Замовником не порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Адміністративними судами неодноразово досліджувалось питання відсутності в тендерній документації інформації про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. На сьогоднішній день судами сформувалася практика, відповідно до якої, такі обставини не є порушенням законодавства, і дії Замовник визнавалися правомірними.
Щодо другого питання:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить виключного переліку документів, які можуть підтвердити застосовування Учасником заходів із захисту довкілля, а тому наводити у тендерній документації перелік таких заходів є обмеженням прав учасників. Крім того, Замовник у відповідності до форми Додатку 6 до тендерної документації лише зобов’язав учасника при виконання робіт дотримуватись заходів з захисту довкілля та природоохоронного законодавства, що відповідає чинному законодавству України.
Таким чином, встановлення вимоги щодо дотримання учасниками заходів із захисту довкілля не порушує Законодавство про публічні закупівлі.
Щодо третього питання:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підставі наведених норм Закону, з метою підтвердження інформації щодо фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Замовник передбачив надання учасниками довідки (довідок) про наявність коштів на розрахунковому або депозитному рахунках. Вказані дії прямо передбачені Законом.
Таким чином, встановлення вимоги щодо надання довідки або довідок про наявність коштів на розрахунковому або депозитному рахунках не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників та не порушують Законодавство про публічні закупівлі, оскільки Замовник не вимагав підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Щодо четвертого питання:
Тендерна пропозиція готується учасником у відповідно до вимог тендерної документації, зокрема п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де Замовником було встановлено, що Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на електронний документ окремо.
На виконання вказаної вимога учасником учасником-переможцем розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу, у складі Пропозиції, файл: "sign.p7s"
Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
Підписувач: ТОРЯНИК АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
П.І.Б.: ТОРЯНИК АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
РНОКПП: 2830716133
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СИСТЕМА ПЛЮС"
Код ЄДРПОУ: 43138233
Посада: директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 13:25:38 13.10.2020
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 6839350700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований
Враховуючи наведене, ТОВ «БУД СИСТЕМИ ПЛЮС» не порушив умови Документації в цій частині та його пропозиція відповідає вимогам Замовника.
Вищезазначене також підтверджується сталою практикою Органу оскарження у сфері публічних закупівель - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення №1608-р/пк-пз від 27.01.2020 за закупівлею UA-2019-11-30-000096-b, №15930-р/пк-пз від 04.11.2019 за закупівлею UA-2019-09-13-001777-a, №18790-р/пк-пз від 17.12.2019 за закупівлею UA-2019-10-08-002831-b).
Щодо п’ятого питання:
Слід зазначити, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником-переможцем, у складі тендерної пропозиції надано довідку із зазначенням найменування обладнання, яке буде використовуватись під час виконання договору про закупівлю, як і вимагалось тендерною документацією. Крім того, тендерна документація Замовника передбачає надання учасником довідки, складеної у табличній формі, у якій вказано назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У відповідності пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось достатня кількість для виконання робіт, згідно Додатку 1 до тендерної документації, власного або орендованого основного обладнання та техніки, необхідного для виконання робіт. Тобто, тендерною документацією Замовника не вимагалось надання у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього обладнання необхідного для виконання робіт згідно Додатку 1 до тендерної документації. Цю вимогу ТОВ «БУД СИСТЕМИ ПЛЮС» виконав, надавши довідку №51 від 28.09.2020 року, де вказав 31 найменування основного обладнання та техніки, необхідного для виконання робіт. Також зазначається, що у довідці №51 від 28.09.2020 року міститься інформація про мотопомпу Matari NGP30T, яку за її технічними умовами можливо використати для гідравлічних випробувань.
Таким чином, учасником ТОВ «БУД СИСТЕМИ ПЛЮС» підтверджена його відповідність кваліфікаційному критерію та не підлягає відхиленню.
Щодо шостого питання:
У відповідності до пункту 16 статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у тому числі що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
Так, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД СИСТЕМИ ПЛЮС» виявлена невідповідність у довідці №361 від 24.09.2020 року та у пунктах №№9-31 Довідки №51 від 28.09.2020 року, про що Замовником у встановлений Законом термін було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
У встановлений законом термін ТОВ «БУД СИСТЕМИ ПЛЮС» розмістив в електронній системі закупівель довідку №31-1 від 12.10.2020 року та Додаткову угоду №1 до Договору оренди № А00094486 від 25.09.2020 року, чим повністю усунув виявлені Замовником невідповідність в інформації та документах у цій частині. Слід зауважити, що Закон не обмежує учасників в їх праві на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Та не містить чіткої вимоги, що для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, він (учасник) не має права довантажувати документи, які на його (учасника) думку документально підтверджують усунення цих невідповідностей.
Також, Закон не обмежує право Замовника вимагати від учасників усунення протягом 24 годин невідповідностей в інформації та/або документах що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Для цього він (Замовник) розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції.
Також Замовник повідомляє, що роботи зазначені у оголошенні № UA-2020-09-07-007805-b закуповуються з метою здійснення капітального ремонту будівлі їдальні у військовому містечку №9 за адресою: м. Харків, вул. Культури,5. Зазначене військове містечко є місцем де лікуються військові, які безпосередньо приймають участь в ООС. Крім того, їм потрібні належні умови для здійснення харчування. Не своєчасний капітальний ремонт будівлі їдальні призведе до підриву боєготовності та зриву повноцінної функціональності військових частин, які безпосередньо приймають участь в ООС та несуть бойове чергування.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 15:57
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 16:42
|
0000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 20:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
21 січня 2022 12:46
|
00000000 | зміни до договору |
21 жовтня 2021 21:42
|
0000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
21 жовтня 2021 21:32
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
21 жовтня 2021 21:32
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
21 жовтня 2021 21:32
|
00000000 | зміни до договору |
27 вересня 2021 13:59
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
27 вересня 2021 13:56
|
00000000 | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:41
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:40
|
00000000 | зміни до договору |
04 червня 2021 12:14
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 червня 2021 12:13
|
00000000 | зміни до договору |
11 березня 2021 17:25
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
11 березня 2021 17:24
|
00000000 | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:07
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:05
|
00000000 | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:03
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:02
|
00000000 | зміни до договору |
14 грудня 2020 13:33
|
0000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
14 грудня 2020 13:31
|
00000000 | зміни до договору |
08 грудня 2020 13:44
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
08 грудня 2020 13:42
|
00000000 | зміни до договору |
04 грудня 2020 15:36
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 грудня 2020 15:35
|
00000000 | зміни до договору |
06 листопада 2020 15:14
|
0000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
06 листопада 2020 15:13
|
00000000 | укладений |
05 листопада 2020 17:32
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
05 листопада 2020 17:32
|
0000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
05 листопада 2020 17:32
|
0000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
05 листопада 2020 17:32
|
0000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
05 листопада 2020 17:31
|
0000000000000000000000000000 | укладений |
05 листопада 2020 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 00 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |