Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка робочого проєкту "Реконструкція трамвайних колій "пл. Домнобудівників - Кривий Ріг - Головний" на ділянці між вул. Серафимовича та вул. Залізничників у Довгинцівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-09-07-007750-b fede9950299d4927a961b9b972e535db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круценко Дмитро Олександрович

+380564094129 metro.tramvay@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Круценко Дмитро Олександрович
+380564094129
metro.tramvay@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:41
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7: Послуги з інженерного проектування, відповідно до технічної специфікації (додаток 4 до ТД). Оплата здійснюється поетапно після виконання певної частини робіт відповідно до календарного плану. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка робочого проєкту "Реконструкція трамвайних колій "пл. Домнобудівників - Кривий Ріг - Головний" на ділянці між вул. Серафимовича та вул. Залізничників у Довгинцівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані Підрядником роботи/послуги здійснюється Замовником в наступному порядку: 1) у 2020 році: 30 % від загальної вартості робіт/послуг - за фактом виконання Підрядником передпроєктних робіт (збір вихідних даних), інженерно-вишукувальних робіт, обстеження технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, за умови підписання сторонами відповідного Акту приймання-передачі виконаних робіт/послуг. Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після надходження коштів із місцевого бюджету на рахунок Замовника, відкритому у Держказначейській службі України м. Київ. Пiсляоплата 15 Банківські 30
Виконання робіт Оплата за виконані Підрядником роботи/послуги здійснюється Замовником в наступному порядку: 2) у 2021 році: 70 % від загальної вартості робіт/послуг - після отримання результатів виконаних робіт/послуг з позитивним експертним звітом (висновком) до робочого проєкту й підписання сторонами відповідного Акту приймання-передачі виконаних робіт/послуг. Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після надходження коштів із місцевого бюджету на рахунок Замовника, відкритому у Держказначейській службі України м. Київ. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 вересня 2020 11:44
Дата відповіді: 10 вересня 2020 13:48
Чи правильно ми розуміємо, що для підтвердження виконання аналогічних робіт виконавцем необов'язково надати відгук контрагента?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до тендерної документації, п.1 таблиці кваліфікаційних критеріїв ч.1 Додатку 2 до ТД, Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у складі тендерної пропозиції має надати:
1.1. Лист за формою (Додаток 3 до ТД), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (розробка робочого проєкту).
1.2. На підтвердження інформації, вказаної у листі, в складі тендерної пропозиції Учасник має надати копію (копії) договору (договорів), та/або копію (копії) документу (документів) про виконання договору, та/або копію (копії) листа-відгука від контрагента щодо кожного договору, зазначеного в листі. Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Тобто, для підтвердження, разом з листом (додатку 3), можна надати один з перерахованих документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИДНІПРОВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" 631 159,90
UAH з ПДВ
623 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткачов Максим Григорович 796 500,00
UAH з ПДВ
628 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ДПІ "КРИВБАСПРОЕКТ" 960 051,11
UAH з ПДВ
628 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСОДЕСА" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 12:56
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:38
Тендерна пропозиція 1.pdf
23 вересня 2020 12:38
Проєкт Договору.pdf
23 вересня 2020 12:38
Повышение биленко.pdf
23 вересня 2020 12:38
Сертификат Биленко.pdf
23 вересня 2020 12:38
Кошторис.pdf
23 вересня 2020 12:38
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
23 вересня 2020 12:38
Договор Шухевича.pdf
23 вересня 2020 12:38
Договір Курчатова.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка про Учасника.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка про працівників.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка обробка даних.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка 4 щодо Закону №17.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка 3 щодо Закону №17.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка 2 щодо Закону №17.pdf
23 вересня 2020 12:38
Довідка 1 щодо Закону №17.pdf
23 вересня 2020 12:38
Аналогічні договори.pdf
23 вересня 2020 12:38
Наказ директора.pdf
23 вересня 2020 12:38
Витяг платника ПДВ (1).jpeg
23 вересня 2020 12:38
Витяг 2020.pdf
23 вересня 2020 12:38
Статут 2019.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:28
Документи що додаються
22 вересня 2020 15:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:26
9-Витяг свідоцтво ПДВ.pdf
23 вересня 2020 13:26
7-Лист гарантія.pdf
23 вересня 2020 13:26
6-Відомості.pdf
23 вересня 2020 13:26
5-ст 17.pdf
23 вересня 2020 13:26
4-Спец и сертификаты.pdf
23 вересня 2020 13:26
3-Матер база.pdf
23 вересня 2020 13:26
2-Аналог договор.pdf
23 вересня 2020 13:26
17-технічна специф.pdf
23 вересня 2020 13:26
16-довідка 5,6,12,13.pdf
23 вересня 2020 13:26
15-Наказ на директора.pdf
23 вересня 2020 13:26
14-Субпідряд.pdf
23 вересня 2020 13:26
13-Персональні дані.pdf
23 вересня 2020 13:26
12-Довідка довкілля.pdf
23 вересня 2020 13:26
11-Згода договір.pdf
23 вересня 2020 13:26
10-Статут.pdf
23 вересня 2020 13:26
1-Тендерна пропоз.PDF

Публічні документи

22 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
22 вересня 2020 09:46
1 Пропозна2стор..pdf
21 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:44
25. Догов_аналог.pdf
21 вересня 2020 13:44
24.Серт.Курко .pdf
21 вересня 2020 13:44
23 ОбрПерсонДан.pdf
21 вересня 2020 13:44
22 ДотрЗакУкр.pdf
21 вересня 2020 13:44
20 Лист гарант. виконання.pdf
21 вересня 2020 13:44
19. Зв.експ.pdf
21 вересня 2020 13:44
17 Дов_дка про санкц.pdf
21 вересня 2020 13:44
15 СТАТУТ.pdf
21 вересня 2020 13:44
14 Св. ПДВ.pdf
21 вересня 2020 13:44
13 Субп_дрядник_геолог.pdf
21 вересня 2020 13:44
12 Субп_дрядник_геодез.pdf
21 вересня 2020 13:44
11 Дов_дка про субп.pdf
21 вересня 2020 13:44
10 Серт.Борец.Л.Г.pdf
21 вересня 2020 13:44
9 Св-во Курко Ю.pdf
21 вересня 2020 13:44
7 Наказ на дир.pdf
21 вересня 2020 13:44
6 Протокол на директ.pdf
21 вересня 2020 13:44
5 Накази на прац.pdf
21 вересня 2020 13:44
4 Дов_дка про прац_вник_в.pdf
21 вересня 2020 13:44
3 Дов_дка мат.техн. база.pdf
21 вересня 2020 13:44
1 ТендернаПропозиц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИДНІПРОВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"

ФОП Ткачов Максим Григорович

ДП "ДПІ "КРИВБАСПРОЕКТ"

ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИДНІПРОВСЬКА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
#40605430
Відхилено 623 500,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:35
ФОП Ткачов Максим Григорович
#3202418632
Переможець 628 700,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткачов Максим Григорович
#3202418632
628 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:36
ДУ№6 Д№6303.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 15:03
ДУ№5 Д№6303.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 14:06
ДУ№4 Д№6303 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 09:34
ДУ№3 Д№6303 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 10:17
ДУ№2 Д№6303 (1).pdf зміни до договору
01 лютого 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 09:46
ДУ№1 Д№6303 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 09:05
6303.pdf укладений
16 жовтня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.5. та 7.6. даного Договору та у відповідності з чинним законодавством, Сторони досягли згоди щодо внесення змін до даного Договору, шляхом складання Додатку № 3 до Договору “План фінансування”, який є невід’ємним додатком до цієї Додаткової угоди № 1 та Договору.
Номер договору про закупівлю: 6303
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.5. та 7.6. даного Договору та у відповідності з чинним законодавством, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони досягли згоди щодо внесення змін до даного Договору, а саме у розділ Договору 10. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН, шляхом викладення банківських реквізитів Замовника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6303
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 7.3. та 7.6. даного Договору, та у відповідності з чинним законодавством, у зв’язку з виникненням непередбачуваних обставин, що не дозволяють вчасно завершити виконання робіт Підрядником відповідно до Додатку № 2 до Договору (Календарний план на виконання робочого проєкту), Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, а саме викласти Додаток № 2 – Календарний план на виконання робочого проєкту у новій редакції, який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 6303
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 7.3. та 7.6. даного Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, та у відповідності з чинним законодавством у сфері публічних закупівель, згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” - у зв’язку з виникненням об’єктивних та непередбачуваних обставин, що потребують продовження строку виконання робіт Підрядником за цим Договором, відповідно до Додатку № 2 до Договору (Календарний план на виконання робочого проєкту), Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, а саме викласти Додаток № 2 – Календарний план на виконання робочого проєкту у новій редакції, який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 6303
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 7.3. та 7.6. даного Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, та у відповідності з чинним законодавством у сфері публічних закупівель, згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” - у зв’язку з виникненням об’єктивних та непередбачуваних обставин, що потребують продовження строку виконання робіт Підрядником за цим Договором, відповідно до Додатку № 2 до Договору (Календарний план на виконання робочого проєкту), Сторони дійшли згоди внести зміни до цього Договору, а саме викласти Додаток № 2 – Календарний план на виконання робочого проєкту у новій редакції, який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 6303
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 7.3., 7.4. та 7.6. даного Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, згідно із пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість та обсяги закупівлі за цим Договором, виключивши із Договору та додатків до нього роботи та вартість з проходження експертизи проєкту, та викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: “2.1. Загальна вартість робіт/послуг за цим Договором відповідно до Зведеного кошторису становить: 541 274,39 грн. (п’ятсот сорок одна тисяча двісті сімдесят чотири гривні 39 копійок) без урахування ПДВ, в тому числі: - за рахунок бюджетних зобов’язань 2020 року - 188 610,00 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 00 копійок), без урахування ПДВ; - за рахунок бюджетних зобов’язань 2021 року - 352 664,39 грн. (триста п’ятдесят дві тисячі шістсот шістдесят чотири гривні 39 копійок), без урахування ПДВ.” 2. У зв’язку зі зменшенням вартості та обсягів закупівлі за Договором, Сторони погодились, що зобов’язання та формулювання за цим Договором щодо проходження експертизи Підрядником втрачають силу і Сторони в цій частині не мають взаємних претензій, та погодились викласти аркуш 1 Додатку № 1 (Зведений кошторис) та Додаток № 2 (Календарний план на виконання робочого проєкту) у новій редакції, які є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 6303
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 541 274,39
UAH