Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Обласний Фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі" |
Код ЄДРПОУ: | 30477771 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Личаківська,128 |
Контактна особа: |
Древняк Зеновій Романович +380322556507 zerodre@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 5 285 019,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 425,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 18:43 |
Тендерна документація.docx | |
07 вересня 2020 18:43 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
07 вересня 2020 18:43 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
07 вересня 2020 18:43 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx | |
07 вересня 2020 18:43 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
07 вересня 2020 18:43 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК» звертається до Вас із Вимогою відхилити пропозицію ПП «Либідь» по предмету закупівлі: «Нове будівництво туристичного кемпінгу «Агросадиба» по вул. Центральна, 116 в с. Раковець Пустомитівського району Львівської області», як такої що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Тендерною документацією передбачено для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис* відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
*До складу цієї ціни Учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України не включено у розрахунок договірної ціни, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
ПП «Либідь» шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, жодним чином не підтверджує власне право користування Нівеліром: відсутня оборотно - сальдова відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів).
3. Тендерною документацією передбачено надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
ПП «Либідь» надано платіжне доручення № 468 від 18 вересня 2020 року, однак призначення платежу не відповідає виданій банківській гарантії № G0920/3323, що ставить під сумнів її легітимність.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-Інвестиційна компанія «Галицький Будівельник» вимагає відхилити пропозицію ПП «Либідь», як такої, що суперечить Вимогам тендерної документації.
В іншому випадку підприємство змушене звертатися за захистом своїх прав в постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України.
1. Розрахунки договірної ціни , що подані у складі тендерної пропозиції учасника -переможця ПП "ЛИБІДЬ" повністю відповідають вимогам встановленим тендерною документацією та розраховані відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Замовником встановлено, що до складу договірної ціни учасник включає кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Однак, замовником не встановлено чіткого розміру такої позиції кошторису. Учасник самостійно відповідає за значення того чи іншого розрахунку договірної ціни.
Оскільки, учасником ПП "ЛИБІДЬ" до складу договірної ціни включено розрахунок №12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» підстава для відхилення тендерної пропозиції в даній частині відсутня.
2. Відповідно до ч.1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування.
Замовником передбачено невичерпний перелік документів, якими учасник може підтвердити право власності на обладнання та механізми.
Враховуючи вищевикладене, довідка, що подана учасником ПП "ЛИБІДЬ" задля усунення невідповідностей, що виявлені замовником під час розгляду такої тендерної пропозиції та про які розміщено повідомлення з вимогою про усунення відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», про те, що на балансі підприємства знаходиться Нівелір, за підписом директора та головного бухгалтера відповідає вимозі встановленій замовника, оскільки в повній мірі підтверджує власне право користування учасника. А відтак, підстава для відхилення тендерної пропозиції в даній частині відсутня.
3. Учасником – переможцем ПП "ЛИБІДЬ" у складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги встановленої замовником згідно з ч.2 розділу 3 Тендерної документації надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії № G0920/3323 від 18.09.2020 р у сумі 20 000, 00 грн. Відповідно на підтвердження наявності грошового покриття такої гарантії учасником подано платіжне доручення №468 від 18.09.2020 р . про внесення коштів на покриття банківської гарантії № G0920/3323. Також, варто додати, що номер рахунку на який зараховуються кошти згідно платіжного доручення співпадає з номером рахунку який відкритий для покриття гарантії, що вказаний у довідці №200918SU16081611 від 18.09.2020 р. про наявність грошового покриття. (UA883253210000029323053701819). Отже, учасником подані всі необхідні документи згідно з вимогою встановленою замовником.
Враховуючи вищевикладене, в замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ЛИБІДЬ".
1. Тендерною документацією передбачено для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис* відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
*До складу цієї ціни Учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
16.10.2020 року Замовником у систему електронних закупівель надано наступну відповідь, яка суперечить вимогам тендерної документації, а саме:
«…Що до складу договірної ціни учасник включає кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Однак, замовником не встановлено чіткого розміру такої позиції кошторису. Учасник самостійно відповідає за значення того чи іншого розрахунку договірної ціни. Оскільки, учасником ПП «ЛИБІДЬ» до складу договірної ціни включено розрахунок №12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» підстава для відхилення тендерної пропозиції в даній частині відсутня..»
Однак, розрахунку №12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» у тендерній пропозиції ПП «Либідь» не виявлено, та не включено жодного розміру додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у договірну ціну.
Зважаючи на вищенаведене ПП «Либідь» не дотрималося вимог тендерної документації в частині розрахунку договірної ціни та підлягає відхиленню згідно абз. 1 п.2. ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник на власний розсуд розраховує відсоток суми, який закладає на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Оскільки, відповідно до договірної ціни учасника переможця ПП "ЛИБІДЬ" чітко встановлено, що при її розрахунку враховано інфляційні процеси, у замовника відсутні підстави відхилити тендерну пропозицію, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000074 ● 4b62a4dc3b8d43aab829f29048d80618
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 08:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2021 № 15
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 15.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-07-005427-a, 07.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 14:34:37
Про надання пояснень
Дата: 26.01.2021
У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Нове будівництво туристичного кемпінгу «Агросадиба» по вул. Центральна, 116 в с. Раковець Пустомитівського району Львівської області» ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-07-005427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що учасником-переможцем - ПП «ЛИБІДЬ» у складі своєї пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі надано довідку про наявність в учасника відповідного обладнання, машин та механізмів, згідно з якою у власності учасника з наведеного переліку транспортних засобів та машин перебуває лише бортовий автомобіль та автомобіль з маніпулятором, решту техніки – на підставі договорів про надання послуг. Також ПП «ЛИБІДЬ» у складі своєї пропозиції надано ряд угод з іншими суб’єктами підприємницької діяльності (СПД Демчина Р.І. договір від 18.03.2020 №18/03/20, ПП «Рома» від 10.08.2020 №10/08/20, ТзОВ ВП «Галтрансрембуд» від 02.07.2020 б/н) про надання ними послуг техніки для учасника (автогрейдер, бульдозер, самоскид, бетонозмішувач, екскаватор, навантажувач, кран, трактор, коток, машина поливально-мийна).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді пропозиції ПП «ЛИБІДЬ» (а саме поданих учасником локальних кошторисів до договірної ціни) те, що надання послуг більшістю будівельними машинами будуть здійснюватися сторонніми СПД (технікою СПД Демчина Р.І., ПП «Рома», ТзОВ ВП «Галтрансрембуд»), а також зазначити, чи враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини, у кошторисах.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-29 17:26:24
пояснення
Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Розрахунок договірної ціни, а також кошториси до неї, що надані учасником у складі тендерної пропозиції розраховані відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Всі розрахунки учасником здійснені самостійно відповідно до технічного завдання, що подане замовником до даної закупівлі.
Вимогою Додатку №2 до тендерної документації надана можливість залучення відповідної техніки на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо).
ЗУ «Про Публічні закупівлі» не передбачено заборони залучення машин та механізмів на підставі договорів про надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП "ЛИБІДЬ" повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" |
5 133 279,60
UAH з ПДВ
|
5 106 854,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛИБІДЬ" |
5 235 073,20
UAH з ПДВ
|
5 133 250,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" #40247315 |
Відхилено |
5 106 854,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 14:43
|
|
ПП "ЛИБІДЬ" #22402868 |
Переможець |
5 133 250,20
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 15:40
|
додаткова угода | укладений |
28 вересня 2021 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:20
|
дод.угода до ДГ 15.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 17:07
|
протокол | укладений |
13 листопада 2020 17:02
|
підписаний контракт | укладений |
13 листопада 2020 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |