Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво їдальні у військовому містечку №25, с. Старичі, Львівська область
Очікувана вартість
75 107 650,00 UAH
UA-2020-09-07-005403-a 1f47a667715b4248b9892ddcdde0059f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піддубний Олександр Григорович

+380322584484 tender@asv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного
Код ЄДРПОУ: 08410370
Вебсайт: http://www.asv.gov.ua
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Героїв Майдану, 32.
Контактна особа: Піддубний Олександр Григорович
+380322584484
tender@asv.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 21:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:12
Очікувана вартість: 75 107 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375 538,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво їдальні у військовому містечку №25, с. Старичі, Львівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81052, Україна, Львівська область, с.Старичі, Військове містечко 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:24
04_Протокол внесення змін їдальня.docx
07 вересня 2020 18:33
Проект договору 25.docx
07 вересня 2020 18:33
03_ТД будівництво їдальні 25.docx
07 вересня 2020 18:33
експертний звіт їдальня.pdf
07 вересня 2020 18:33
16 нульова.rar
07 вересня 2020 18:33
Технічне завдання.xls
22 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:24
04_Протокол внесення змін їдальня.docx
07 вересня 2020 18:33
Проект договору 25.docx
07 вересня 2020 18:33
03_ТД будівництво їдальні 25.docx
07 вересня 2020 18:33
експертний звіт їдальня.pdf
07 вересня 2020 18:33
16 нульова.rar
07 вересня 2020 18:33
Технічне завдання.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000036 ● 9c913fa70eb54bea8a49f1982f47af14
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.10.2020 № 204

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-07-005403-a, 07.09.2020. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-03 16:05:54

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-07-005403-a, яка проводилася Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та укладено з ним договір підряду №386/20-т від 26.10.2020 на суму 73 580 000, 00 гривень.
Водночас, проведеним аналізом даних, наявних у вільному доступі у відкритих базах даних встановлено, що відповідно до опублікованого рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 02.04.2020 №63/22-р/к у справі №55/20-2019 ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» притягнено до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, які передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів) та накладено штраф у розмірі 340 000,00 гривень.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі у разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Також відповідно до пункту 1 чатини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі наявності щодо учасника підстави, встановлені частиною 1 статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», за наявності підстав наведеної у пункті 4 частині 1 статті 17 Закону, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено договір про закупівлю на суму 73 580 000, 00 гривень.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 15:09:09

Пояснення до запиту

Керівництвом Національної академії сухопутних військ опрацьовано Ваш лист щодо дотримання службовими особами тендерного комітету законодавства України, що регулює відносини в сфері публічних закупівель, під час закупівлі робіт з «Будівництва їдальні у військовому містечку №25, с.Старичі, Львівська область» (Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-07-005403-a, 07.09.2020).
За результатами опрацювання інформую про наступне.
Оголошення про проведення процедури закупівлі робіт з «Будівництва їдальні у військовому містечку №25, с.Старичі, Львівська область» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 07.09.2020 року.
Аукціон відбувся 01.10.2020 року, за результатами якого учасником з найменшою ціновою пропозицією визначено ТОВ «Хозхімсервіс» (ЄДРПОУ 24157485) (далі – Учасник).
Під час розгляду тендерним комітетом Національної академії документів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого розглянуто лист-гарантію від 24.09.2020 року №1000 «Про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначеним листом-гарантією Учасником проінформовано, що суб’єкт господарювання (учасник), ТОВ «Хозхімсервіс», протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Під час перевірки тендерним комітетом наданої Учасником інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлено, що ТОВ «Хозхімсервіс» станом на 29.09.2020 року перебуває у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу відповідно до рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 04.05.2020 року №55/15-р/к (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/ zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv).
Разом з тим, Учасником листом від 01.10.2020 року №1000/1 на адресу тендерного комітету надано пояснення щодо зупинення рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 04.05.2020 року №55/15-р/к з 21.05.2020 року у зв’язку з його оскарженням у господарському суді (з посиланням на ухвалу Господарського суду м. Києва від 13.08.2020 року справа №910/10407/20).
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 13.08.2020 року справа №910/10407/20 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/90961439) зокрема встановлено, що оскільки: ухвалою від 21.05.2020 позовну заяву Товариства про скасування рішення прийнято до провадження; ні органом АМК, ані судом не визначалося інше, то саме з цієї дати (21.05.2020) автоматично зупинено виконання зазначеного рішення, при чому не лише в частині, яка стосується позивача, а в повному обсязі.
Судом також зазначено, що оскільки дія рішення №55/15-р/к зупинена у зв`язку з його оскарженням у господарському суді, то Товариство не може бути позбавлене права на участь у публічних закупівлях через прийняття рішення №55/15-р/к та розміщення інформації про нього у зведених відомостях про рішення органів АМК на веб-порталі АМК.
Враховуючи відповідність тендерної пропозиції Учасника тендерній документації та викладене вище тендерним комітетом 06.10.2020 року прийнято рішення про визначення ТОВ «Хозхімсервіс» переможцем закупівлі UA-2020-09-07-005403-a та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "ХОЗХІМСЕРВІС" на будівництво їдальні у військовому містечку №25, с. Старичі, Львівська область.
Правомірність зупинення рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 04.05.2020 року №55/15-р/к підтверджено рішенням Господарського суду м.Києва від 19.10.2020 року справа №910/10407/20 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/92555249). Відповідно Національною академією 26.10.2020 року за результатами проведеної закупівлі з переможцем торгів укладено договір №386/20-Т.
Голова тендерного комітету В.ДУРАЧ

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-04 08:49:25

Про надання пояснення (НА ЗАМІНУ запиту від 03.11.2020)

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-07-005403-a, яка проводилася Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та укладено з ним договір підряду №386/20-т від 26.10.2020 на суму 73 580 000, 00 гривень.
Водночас, проведеним аналізом даних, наявних у вільному доступі у відкритих базах даниих встановлено, що відповідно до опублікованого рішення Адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 №55/15-р/к у справі №55/20-2019 ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» притягнено до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, які передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів) та накладено штраф у розмірі 340 000,00 гривень.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі у разі, якщо субєкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Також відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі наявності щодо учасника підстави, встановлені частиною 1 статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», за наявності підстав наведеної у пункті 4 частині 1 статті 17 Закону, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено договір про закупівлю на суму 73 580 000, 00 гривень.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 15:06:48

Пояснення до запиту

Керівництвом Національної академії сухопутних військ опрацьовано Ваш лист щодо дотримання службовими особами тендерного комітету законодавства України, що регулює відносини в сфері публічних закупівель, під час закупівлі робіт з «Будівництва їдальні у військовому містечку №25, с.Старичі, Львівська область» (Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-07-005403-a, 07.09.2020).
За результатами опрацювання інформую про наступне.
Оголошення про проведення процедури закупівлі робіт з «Будівництва їдальні у військовому містечку №25, с.Старичі, Львівська область» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 07.09.2020 року.
Аукціон відбувся 01.10.2020 року, за результатами якого учасником з найменшою ціновою пропозицією визначено ТОВ «Хозхімсервіс» (ЄДРПОУ 24157485) (далі – Учасник).
Під час розгляду тендерним комітетом Національної академії документів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого розглянуто лист-гарантію від 24.09.2020 року №1000 «Про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначеним листом-гарантією Учасником проінформовано, що суб’єкт господарювання (учасник), ТОВ «Хозхімсервіс», протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Під час перевірки тендерним комітетом наданої Учасником інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлено, що ТОВ «Хозхімсервіс» станом на 29.09.2020 року перебуває у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу відповідно до рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 04.05.2020 року №55/15-р/к (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/ zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv).
Разом з тим, Учасником листом від 01.10.2020 року №1000/1 на адресу тендерного комітету надано пояснення щодо зупинення рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 04.05.2020 року №55/15-р/к з 21.05.2020 року у зв’язку з його оскарженням у господарському суді (з посиланням на ухвалу Господарського суду м. Києва від 13.08.2020 року справа №910/10407/20).
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 13.08.2020 року справа №910/10407/20 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/90961439) зокрема встановлено, що оскільки: ухвалою від 21.05.2020 позовну заяву Товариства про скасування рішення прийнято до провадження; ні органом АМК, ані судом не визначалося інше, то саме з цієї дати (21.05.2020) автоматично зупинено виконання зазначеного рішення, при чому не лише в частині, яка стосується позивача, а в повному обсязі.
Судом також зазначено, що оскільки дія рішення №55/15-р/к зупинена у зв`язку з його оскарженням у господарському суді, то Товариство не може бути позбавлене права на участь у публічних закупівлях через прийняття рішення №55/15-р/к та розміщення інформації про нього у зведених відомостях про рішення органів АМК на веб-порталі АМК.
Враховуючи відповідність тендерної пропозиції Учасника тендерній документації та викладене вище тендерним комітетом 06.10.2020 року прийнято рішення про визначення ТОВ «Хозхімсервіс» переможцем закупівлі UA-2020-09-07-005403-a та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "ХОЗХІМСЕРВІС" на будівництво їдальні у військовому містечку №25, с. Старичі, Львівська область.
Правомірність зупинення рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 04.05.2020 року №55/15-р/к підтверджено рішенням Господарського суду м.Києва від 19.10.2020 року справа №910/10407/20 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/92555249). Відповідно Національною академією 26.10.2020 року за результатами проведеної закупівлі з переможцем торгів укладено договір №386/20-Т.

Голова тендерного комітету В.ДУРАЧ

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-04 16:05:52

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-07-005403-a, яка проводилася Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм частини 1 статті 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
Згідно частини 2 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення.
Замовником в електронній системі не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій за процедурою закупівлі UA-2020-09-07-005403-a.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Причини не оприлюднення в електронній системі протоколу розгляду тендерних пропозицій по вказаній вище процедурі закупівлі та надати документальне підтвердження прийнятого рішення тендерного комітету про результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та визнання його переможцем торгів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження, зокрема, протокол розгляду тендерних пропозицій.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 15:11:56

Пояснення до запиту

Відповідно до норм частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Протокол розгляду тендерних пропозицій передбачає собою:
- розглядову частину (частина документа в якому відображається процес розгляду пропозицій з відображенням всіх дій членів тендерного комітету);
- вирішальну частину (частина документа в якому відображається результат розгляду пропозицій без відображенням всіх дій членів тендерного комітету);
У зв’язку з небажанням членів тендерного комітету, які є військовослужбовцями ЗС України, розголошення своїх персональних дій при розгляді тендерних пропозицій і в цей же час виконання норм частини 1 статті 10 Закону щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Національної академії сухопутних військ здійснюється оприлюднення вирішальної частини протоколу розгляду тендерних пропозицій у вигляді «повідомлення про намір укласти договір» або «повідомлення про відхилення тендерної пропозиції». В даних повідомленнях в повній мірі вказана інформація з вирішальної частини протоколу розкриття тендерних пропозицій, чим в свою чергу в повній мірі виконана відповідна норма частини 1 статті 10 Закону.
Голова тендерного комітету В.ДУРАЧ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, про безпідставність та неможливість виконання вимог визначених частиною 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-07-005403-a, а саме - усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, оскільки Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного жодним чином не порушено законодавства у сфері публічних закупівель, а отже підстави для розірвання договору за результатами закупівлі відсутні. Детальне обгрунтування викладено у документі що додається.

2020-11-19 14:33:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 74 356 031,00
UAH з ПДВ
73 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" 74 607 638,76
UAH з ПДВ
73 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД 74 879 213,60
UAH з ПДВ
74 879 213,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" 75 082 550,00
UAH з ПДВ
75 082 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:30
2.4 Копія паспорта та ІНН.pdf
30 вересня 2020 16:30
2.3._Наказ_на_директора.pdf
30 вересня 2020 16:30
1 Тендерна пропозиція.PDF
30 вересня 2020 16:30
0 Реєстр документів.PDF

Публічні документи

30 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:03
Кошторисні документи.zip
30 вересня 2020 16:24
Підписаний_Лицензия_.pdf
30 вересня 2020 16:24
Підписаний_G0920-3066-GL_tender_1.pdf
30 вересня 2020 16:24
Підписаний_G0920-3066-GL_tender.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:29
35 санкції.pdf
30 вересня 2020 12:29
34 достовірність.pdf
30 вересня 2020 12:29
33 рекламації.pdf
30 вересня 2020 12:29
39 реєстр суб_єктів.pdf
30 вересня 2020 12:29
30 ліцензія і дозвіл.pdf
30 вересня 2020 12:29
38 негативний досвід.pdf
30 вересня 2020 12:29
29 гарантійний термін.pdf
30 вересня 2020 12:29
28 якість матеріалів.pdf
30 вересня 2020 12:29
36 звернення замовника.pdf
30 вересня 2020 12:29
25 ДЦ.rar
30 вересня 2020 12:29
25 ДЦ.pdf
30 вересня 2020 12:29
24 технічні вимоги.pdf
30 вересня 2020 12:29
23 технічні якісні.pdf
30 вересня 2020 12:29
22 субпідрядники.pdf
30 вересня 2020 12:29
13 обробка перс. даних.pdf
30 вересня 2020 12:29
12 ст 17.pdf
30 вересня 2020 12:29
11 факт виконання робіт.pdf
30 вересня 2020 12:29
10 лист відгук2.jpg
30 вересня 2020 12:29
20 істотні умови.pdf
30 вересня 2020 12:29
10 лист відгук1.jpg
30 вересня 2020 12:29
19 витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 12:29
17 єдр витяг.pdf
30 вересня 2020 12:29
16 розірвання договору.pdf
30 вересня 2020 12:29
8 аналогічний договір.pdf
30 вересня 2020 12:29
15 статут.pdf
30 вересня 2020 12:29
6 робітники.pdf
30 вересня 2020 12:29
14. захист довкілля.pdf
30 вересня 2020 12:29
5 спеціалісти.pdf
30 вересня 2020 12:29
4 мтб.pdf
30 вересня 2020 12:29
2 цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 12:29
1 реєстр.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 12:39
Статут.pdf
30 вересня 2020 12:39
стаття 17.pdf
30 вересня 2020 12:39
реєстр.pdf
30 вересня 2020 12:39
працівники.pdf
30 вересня 2020 12:39
Наказ директор.pdf
30 вересня 2020 12:39
МТБ.pdf
30 вересня 2020 12:39
кошторис.zip
30 вересня 2020 12:39
забезпечення.zip
30 вересня 2020 12:39
довідка з банку.pdf
30 вересня 2020 12:39
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 12:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 12:39
аналогічні договори.pdf
30 вересня 2020 12:39
Аналогічний договір 284.pdf
30 вересня 2020 12:39
Аналогічний договір 283.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд"

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 73 580 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 19:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 19:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
73 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 18:28
Додатки до договору будівництво їдальня.pdf укладений
27 жовтня 2020 18:27
Договір будівництво їдальня 73580000.pdf укладений
27 жовтня 2020 18:27
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 15:38
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:50
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 17:05
Додатки до Додаткової угоди 1.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:04
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 386/20-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 386/20-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 386/20-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML