Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – безпровідна радіосистема та акустичні колонки (код 32340000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Лот 2 – портативна акустична система (код 32340000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Лот 3 – головна гарнітура (код 32340000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
739 960,00 UAH
UA-2020-09-07-005357-a 30fa90991f1349009eae710facc57c3f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, Місто Київ вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 11:00
Очікувана вартість: 739 960,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк поставки товару за лотом 1, лотом 2 та лотом 3: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – безпровідна радіосистема та акустичні колонки (код 32340000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Опис предмету закупівлі:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації.
Строк поставки товару за лотом 1: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору.
Розгорнути Згорнути
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 74 160,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 741,60 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Безпровідна радіосистема
ДК 021:2015: 32342400-6 — Акустичні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Дата доставки: 21 грудня 2020
1 шт
акустичні колонки
ДК 021:2015: 32342400-6 — Акустичні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Дата доставки: 21 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІЩЕЙКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІЩЕЙКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
23 вересня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій