Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Очікувана вартість
2 263 000,00 UAH
UA-2020-09-07-005214-a c7804177d7664c84ac4d9c97da1f066b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Коржан Олександрівна

380482308563 corzhan.n2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України
Код ЄДРПОУ: 01982028
Місцезнаходження: 67663, Україна , Одеська обл., Одеса, Об’їзна дорога,1
Контактна особа: Наталія Коржан Олександрівна
380482308563
corzhan.n2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:51
Очікувана вартість: 2 263 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тони
Вугілля кам’яне марки АС (6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
180 тони
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
30 тони
Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
10 тони
Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: державний заклад, одержувач та розпорядник бюджетних коштів. Тендерна документація додається окремим додатком. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09111100-1 – Вугілля. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 18:04
перелiк_змiн_(2).docx
27 жовтня 2020 18:04
Проект_договору до ТД зі змінами – 2.docx
27 жовтня 2020 18:04
ТД_вугiлля__зi_змiнами_2.doc
23 вересня 2020 17:09
перелік змін.docx
27 жовтня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 18:04
перелiк_змiн_(2).docx
27 жовтня 2020 18:04
Проект_договору до ТД зі змінами – 2.docx
23 вересня 2020 17:08
Проект_договору до ТД зі змінами.docx
07 вересня 2020 17:34
Проект_договору до ТД.docx
27 жовтня 2020 18:04
ТД_вугiлля__зi_змiнами_2.doc
23 вересня 2020 17:08
ТД_вугiлля_ зі змінами.doc
07 вересня 2020 17:34
ТД_вугiлля.doc
23 вересня 2020 17:09
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-07-005214-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 10 вересня 2020 16:30
КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА.
Щановний Замовнику, у попередній закупівлі яку ви оголошували у 2020 році вугілля кам'яне марки АОМ (13-50) - вже було предметом розгляду АМКУ і за висновком АМКУ АОМ (13-50) - це дискримінаційна вимога.
Отже, постає питання НА ЯКИХ законних підставах вами, вже маючи практику АМКУ власно на вашій закупівлі, встановлено дискримінаційну вимогу???
Крім того, проаналізувавши інформацію, що міститься у відктитих даних Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на таку марку вугілля як А 13-50 є ТІЛЬКИ у 1 особи - ТОВ "Вуглепостач транс", Отже, вказане підстверджує що ваша тендерна документація прописана під 1 "виробника" який співпрацює о "обраними" учасниками.
Зазначаємо що це КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА.
Вимагаємо привести тенерну документацію у відповідності до вимог закону та прибрати "прописані" положення тендерної документації "під обраного учасника". В іному випадку будемо вимушені звернетись до АМКУ, ДАСУ та правоохороних органів з метою проведення перевірки даної закупівлі, виявлення корупційної складової та притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 14:29
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
предметом закупівлі у попередніх торгах, оголошених 01 липня 2020 року було «Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМС (6-50)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо).
Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було внесено зміни до тендерної документації та до предмету закупівлі. Відповідно, по всій тендерній документації та додатків до неї товар «Вугілля кам'яне марки АОМС (6-50)» змінено на «Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)».
Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що Замвником було оприлюднено відповідну інформацію в електронні системі закупівель.
Замовник, в новій редакції тендерної документації, врахував помилки, визначені колегією Антимонопольного комітету України.
Предметом закупівлі даних торгів є «Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит. Технічні умови», табл. 1.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-07-005214-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 18 вересня 2020 18:02
скарга
на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2020 22:33
рішення від 23.09.2020 № 17884 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 22:33
рішення від 01.10.2020 № 18476.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 21:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 27 жовтня 2020 18:08

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 17:52
скарга Газенерготрейд.pdf

Документи подані замовником

29 вересня 2020 14:23
Відповідь на скаргу.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000022 ● 47cf7f3211934f2dbab1856776ea4c56
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 454

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 454
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
11. UA-2020-09-07-005214-a 07.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником надано пояснення, щодо висновку монітоингу.

2020-12-24 14:26:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто

-

2021-01-18 09:23:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" 2 243 000,00
UAH з ПДВ
2 243 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 2 262 840,00
UAH з ПДВ
2 262 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 15:07
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:04
Тендерна пропозиція Х.pdf
17 листопада 2020 12:21
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:46
Довідка ч.2.ст17 Закону.pdf
12 листопада 2020 17:46
довідка ст 17.pdf
12 листопада 2020 17:46
довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
12 листопада 2020 17:46
Dovidka МВС 30.10.20.pdf
03 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:36
Тендерна пропозиція 3.pdf
01 жовтня 2020 11:36
Тендерна пропозиція 2.pdf
01 жовтня 2020 11:36
Тендерна пропозиція 1.pdf
01 жовтня 2020 11:36
Підписаний_G0920-3400-GL_tender.pdf
01 жовтня 2020 11:36
edffe712-a264-49ce-bf7f-25c0f44caa20.pdf
01 жовтня 2020 11:36
63331968746815.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
Переможець 2 243 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
2 243 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:02
облпаливо29.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:53
Облпаливо31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:27
Облпаливо23.11.2020.pdf укладений
23 листопада 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 243 000,00
UAH