Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України |
Код ЄДРПОУ: | 01982028 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., Одеса, Об’їзна дорога,1 |
Контактна особа: |
Наталія Коржан Олександрівна 380482308563 corzhan.n2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 2 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: державний заклад, одержувач та розпорядник бюджетних коштів. Тендерна документація додається окремим додатком. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09111100-1 – Вугілля. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 18:04 |
перелiк_змiн_(2).docx | |
27 жовтня 2020 18:04 |
Проект_договору до ТД зі змінами – 2.docx | |
27 жовтня 2020 18:04 |
ТД_вугiлля__зi_змiнами_2.doc | |
23 вересня 2020 17:09 |
перелік змін.docx |
27 жовтня 2020 18:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 жовтня 2020 18:04 |
перелiк_змiн_(2).docx
|
||||||
27 жовтня 2020 18:04 |
Проект_договору до ТД зі змінами – 2.docx
|
||||||
27 жовтня 2020 18:04 |
ТД_вугiлля__зi_змiнами_2.doc
|
||||||
23 вересня 2020 17:09 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Отже, постає питання НА ЯКИХ законних підставах вами, вже маючи практику АМКУ власно на вашій закупівлі, встановлено дискримінаційну вимогу???
Крім того, проаналізувавши інформацію, що міститься у відктитих даних Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на таку марку вугілля як А 13-50 є ТІЛЬКИ у 1 особи - ТОВ "Вуглепостач транс", Отже, вказане підстверджує що ваша тендерна документація прописана під 1 "виробника" який співпрацює о "обраними" учасниками.
Зазначаємо що це КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА.
Вимагаємо привести тенерну документацію у відповідності до вимог закону та прибрати "прописані" положення тендерної документації "під обраного учасника". В іному випадку будемо вимушені звернетись до АМКУ, ДАСУ та правоохороних органів з метою проведення перевірки даної закупівлі, виявлення корупційної складової та притягнення до відповідальності винних осіб.
предметом закупівлі у попередніх торгах, оголошених 01 липня 2020 року було «Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМС (6-50)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо).
Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було внесено зміни до тендерної документації та до предмету закупівлі. Відповідно, по всій тендерній документації та додатків до неї товар «Вугілля кам'яне марки АОМС (6-50)» змінено на «Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)».
Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що Замвником було оприлюднено відповідну інформацію в електронні системі закупівель.
Замовник, в новій редакції тендерної документації, врахував помилки, визначені колегією Антимонопольного комітету України.
Предметом закупівлі даних торгів є «Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит. Технічні умови», табл. 1.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2020 18:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000022 ● 47cf7f3211934f2dbab1856776ea4c56
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 454
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 454
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
11. UA-2020-09-07-005214-a 07.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником надано пояснення, щодо висновку монітоингу.
2020-12-24 14:26:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
-
2021-01-18 09:23:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
2 243 000,00
UAH з ПДВ
|
2 243 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
2 262 840,00
UAH з ПДВ
|
2 262 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
2 243 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 14:02
|
облпаливо29.01.2021.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:53
|
Облпаливо31.12.2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 11:27
|
Облпаливо23.11.2020.pdf | укладений |
23 листопада 2020 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |