Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-12 /Р-14/ - Журавичі - Берестяне - Цумань - /Н-22/ на ділянці км 3+850 – км 5+650 (45233142-6 Ремонт доріг)
Очікувана вартість
3 980 185,00 UAH
UA-2020-09-07-004937-a 616a9e238a354faca97fc301433d2993
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 13:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 12:38
Очікувана вартість: 3 980 185,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 801,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-12 /Р-14/ - Журавичі - Берестяне - Цумань - /Н-22/ на ділянці км 3+850 – км 5+650 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:02
ТД ПДР 3+850 - 5+650 нова редакція.doc
22 вересня 2020 14:02
Зміни.doc
07 вересня 2020 16:49
ТД ПДР 3+850 - 5+650.doc
22 вересня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:02
ТД ПДР 3+850 - 5+650 нова редакція.doc
22 вересня 2020 14:02
Зміни.doc
07 вересня 2020 16:49
ТД ПДР 3+850 - 5+650.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 573 826,06
UAH з ПДВ
3 573 826,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 3 780 398,40
UAH з ПДВ
3 780 398,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 3 923 784,00
UAH з ПДВ
3 923 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 3 957 900,00
UAH з ПДВ
3 957 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 21:06
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:05
Журавичі 3.zip
30 вересня 2020 11:49
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:43
ДЦ Журавичі 3+850.zip
30 вересня 2020 11:43
6.10 транспортна схема.pdf
30 вересня 2020 11:43
6.8 Дозвіл на викиди.PDF
30 вересня 2020 11:43
6.7 Договір оренди_ЗАВОД.PDF
30 вересня 2020 11:43
6.5 73-20 від 04.03.2020.pdf
30 вересня 2020 11:43
6.4.1 73-20 від 04.03.2020.pdf
30 вересня 2020 11:43
6.4 АВ ВА 031.pdf
30 вересня 2020 11:43
6.3 ОЗ-6.PDF
30 вересня 2020 11:43
6.2 Гарантійний лист №268.PDF
30 вересня 2020 11:43
6.1 Договір поставки.pdf
30 вересня 2020 11:43
6 довідка абз.pdf
30 вересня 2020 11:43
5.2.1 Договір 6-РТ.rar
30 вересня 2020 11:43
5.2 аналог договір 6 рт.rar
30 вересня 2020 11:43
5.1 аналог дог городище.rar
30 вересня 2020 11:43
4.2 Працівники.zip
30 вересня 2020 11:43
4.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

29 вересня 2020 13:44
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:51
7. Інформація по ст. 17 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
4.Копія виписки з ЄДР.pdf
22 вересня 2020 13:51
2.6. Таб. 5.6. Тран.схема 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
2.5. Таб. 5.5. АБЗ 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
2.4. Таб. 5.4. Досвід 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
2.3. Таб. 5.3. Працівники 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
2.2. Таб. 5.2. МТБ 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
2.1. Таб. 5.1. Техніка 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
13. Проєкт договору 3_5.pdf
22 вересня 2020 13:51
1. Гарантійний лист 3_5.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:29
Ліцензія.PDF
22 вересня 2020 13:29
Договірна ціна.rar
22 вересня 2020 13:29
2.9 Інформація по ст 17.pdf
22 вересня 2020 13:29
2.8.5 Статут.pdf
22 вересня 2020 13:29
2.8.2 Відомості ЄДРПОУ.PDF
22 вересня 2020 13:29
2.8.1 Копія витягу з ЄДР.pdf
22 вересня 2020 13:28
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ТОВ Луцька ДПМК

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

ТОВ "ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 3 573 826,06
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 10:26
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 3 780 398,40
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Копія трудової книжки Антропова Юрія Володимировича не містить запису про призначення його на посаду виконавця робіт; 2. Позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічного договору поданий не у відповідності до вимог тендерної документації. 3. Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, наданий учасником, а не власником лабораторії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію трудової книжки Антропова Ю.В. з відповідним записом про призначення його на посаду виконавця робіт. 2. Надати позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічного договору, а саме: у позитивному відгуку замовника (обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.) Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі 07.09.2020 р. 3. Гарантійний лист власника лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Додатку №2 тендерної документації; 2. Пункт 3 Додатку №2 тендерної документації; 3. Пункт 6 Додатку №2 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
3 780 398,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 10:42
Додаткова угода №111-21 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:04
Додаткова угода №248-20 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:51
Договір №01.3-49-20.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/49/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 248/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 3.4, 12.1 договору. Продовження строку дії договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.3/49/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 111/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 684 134,00
UAH (в тому числі ПДВ 614 022,33 UAH)