Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали, записники, блокноти, папір для заміток, бухгалтерські книги, бланки, папки картоні)
Очікувана вартість
5 185,00 UAH
UA-2020-09-07-004163-a 7d8fca3e33f3452e84ee7e32a20bf57a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ризук Іванівна

380677722219 strdbu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188145
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н., смт. Стрижавка, вул.Новосільська, буд. 39
Контактна особа: Юлія Ризук Іванівна
380677722219
strdbu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 упаковка
Папір для заміток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
Щоденник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
33 штуки
Книги канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
9 штуки
Бухгалтерські книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 упаковка
Бланки накладних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 упаковка
Бланки Под.л/л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
155 штуки
Папки картоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
500 штуки
Бух.бланок лист призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником згідно договору. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої статті 3 цього Закону ". Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: установа , одержувач та розпорядник бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

07 вересня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПраТ "Вінницька обласна друкарня"
#02465619
Переможець 5 185,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:58

Документи

07 вересня 2020 16:56
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:54
Дог._138_07.09.2020.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 17:09
Дог._138_07.09.2020.PDF укладений
07 вересня 2020 17:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для заміток 17 упаковка 19,17
UAH з ПДВ
Щоденник 3 штуки 65,83
UAH з ПДВ
Журнали 2 штуки 66,66
UAH з ПДВ
Книги канцелярські 33 штуки 54,17
UAH з ПДВ
Бухгалтерські книги 9 штуки 54,17
UAH з ПДВ
Бланки накладних 5 упаковка 8,33
UAH з ПДВ
Бланки Под.л/л 10 упаковка 12,50
UAH з ПДВ
Папки картоні 155 штуки 3,33
UAH з ПДВ
Бух.бланок лист призначень 500 штуки 0,16
UAH з ПДВ