Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт комунальної дороги по вул. Шевченка селища Стара Сіль Старосамбірського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
10 484 950,00 UAH
UA-2020-09-07-004104-b 947c196e6c3243ada537df3c001e2e3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фолис Олег

380323863292 STARASIL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОСОЛЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04371360
Місцезнаходження: 82066, Україна , Львівська обл., Стара Сіль, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 20
Контактна особа: Фолис Олег
380323863292
STARASIL@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 11:06
Очікувана вартість: 10 484 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт комунальної дороги по вул. Шевченка селища Стара Сіль Старосамбірського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти державного та місцевого бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82066, Україна, Львівська область, Стара Сіль, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 12:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-23-000048 ● e761d081c2af4fb89c8f9c3c3dab185a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 серпня 2022 09:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.08.2022 № 257

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.

В.о. начальника Леся ПИШНИК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 257.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-09-07-004104-b, 07.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Світлана ДАНЧЕВСЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-25 17:56:28

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-07-004104-b, яка проводилась Старосолянською селищною радою Старосамбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-05 13:19:50

пояснення

На Ваш запит повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, та яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок. Також повідомляємо, що Старосолянська селищна рада мала створений окремий акаунт, тому Уповноважена особа Старосамбірської міської ради не має технічної можливості отримувати сповіщення від системи про початок моніторингу.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-09-16 15:14:46

пояснення

На Ваш моніторинг повідомляємо, що
1. Відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» до 07 листопада 2020 року Замовники могли використовувати ЕЦП і УЕП як КЕП. Враховуючи те, що тендерна документація затверджена 07 вересня 2020 року Замовником не порушено вимог законодавства про закупівлі. Також звертаємо увагу, що відповідь Міністерства цифрової трансформації України про роз’яснення щодо КЕП надана 26.11.2020 № 03-109686/-20, тобто після початку і завершення процедури.
2. При розміщенні оголошення Замовником було розміщено інформацію про тендерне забезпечення в тендерній документації та на веб – порталі Уповноваженого органу. Усі майданчики електронної системи закупівель з 04.12.2020р. ввели новий функціонал підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі в тендері за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація була затверджена 07 вересня 2020 року, отже Замовник не мав технічної можливості внести зазначену інформацію в електронні поля, однак детально зазначив умови надання тендерного забезпечення в документації. Також просимо вказати нормативний документ з вказанням реквізитів та конкретних пунктів, яким передбачено що Замовник мав прикріпити окремий документ з вказанням інформації про тендерне забезпечення.
3. Щодо незазначення електронної пошти в ТД повідомляємо, що електронна пошта зазначена в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу, що не є порушенням законодавства про закупівлі та підтверджується постановою Третього апеляційного адміністративного суду № 160/14817/20 від 27.10.2021 року.
4. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, а також на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У складі тендерної пропозиції, в частині розрахунків Договірної ціни, учасник надав документи, які вимагались тендерною документацією. Відповідно до наданих розрахунків, учасник передбачає прямі, загальновиробничих та адміністративних витрат, прибуток, кошти на покриття ризиків а також кошти на сплату податків. За результатами аукціону, переможцем торгів, уточнено розрахунок вартості ремонту. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 загальновиробничі витрати обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат. Показник для обчислення загальновиробничих витрат, розрахований у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірній ціні, погоджується із замовником і використовується для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи. Використання, при розрахунку вартості виконання робіт (договірній ціні), усередненого показника загальновиробничих витрат не є порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, так як застосування показників витрат узгоджується із замовником і може бути застосовано показники наведені у проектно-кошторисній документації але в межах показників, обґрунтованих розрахунком. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 адміністративні витрати обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат. Показник для обчислення адміністративних витрат, розрахований у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірній ціні, погоджується із замовником і використовується для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи. Використання, при розрахунку вартості виконання робіт (договірній ціні), усередненого показника адміністративних витрат не є порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, так як застосування показників витрат узгоджується із замовником і може бути застосовано показники наведені у проектно-кошторисній документації але в межах показників, обґрунтованих розрахунком. Виходячи з вищенаведеного немає підстав вважати, що розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат учасником – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» здійснено у невідповідності із вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
5. В складі пропозиції подано Анкету учасника торгів, в якій зазначено реквізити банку який видав гарантію та в якому обслуговується учасник, а саме АТ КБ «Глобус». Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника відповідала вимогам документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 9 051 514,80
UAH з ПДВ
9 051 514,80
UAH з ПДВ
Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" 10 467 811,20
UAH з ПДВ
10 467 811,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:30
Довідки ст.17 Закону.pdf
05 жовтня 2020 14:30
Довідка ДПС 30.09.2020.pdf
05 жовтня 2020 14:30
Довідка МВС 22.09.2020.pdf
22 вересня 2020 17:41
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:26
Розрахунки ДЦ.pdf
22 вересня 2020 17:26
Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 17:26
Згода персональні дані.pdf
22 вересня 2020 17:26
Статут 2020.pdf
22 вересня 2020 17:26
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
22 вересня 2020 17:25
Технічне завдання.pdf
22 вересня 2020 17:25
Проект договору.pdf
22 вересня 2020 17:25
Свідоцтва ТЗ НАРА.pdf
22 вересня 2020 17:25
Сертифікат ISO 9001.pdf
22 вересня 2020 17:25
Дипломи ІТП.rar
22 вересня 2020 17:25
Довідка ПриватБанк 3.pdf
22 вересня 2020 17:25
Довідка ПриватБанк 2.pdf
22 вересня 2020 17:25
Договірна ціна.pdf
22 вересня 2020 17:25
Трудові книжки ІТП, ЦПУ.rar
22 вересня 2020 17:25
Свідоцтва ТЗ-копія.pdf
22 вересня 2020 17:25
Стаття 17 Закону.pdf
22 вересня 2020 17:25
Свідоцтва ТЗ ШРБУ 88.pdf
22 вересня 2020 17:25
Паспорт Карпець М.І..pdf
22 вересня 2020 17:25
Ліцензія.pdf
22 вересня 2020 17:25
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
22 вересня 2020 17:25
Лист ТЗ ШРБУ 88.pdf
22 вересня 2020 17:25
Лист лабораторія.pdf
22 вересня 2020 17:25
Лист-відгук.pdf
22 вересня 2020 17:25
Договір оренди ТЗ ШРБУ-88.pdf
22 вересня 2020 17:25
Директор повноваження.pdf
22 вересня 2020 17:25
Виписка ЄДР.pdf
22 вересня 2020 17:25
20956 ШЛЯХОВИК Т p7s.7z
22 вересня 2020 17:25
Довідка ПриватБанк 1.pdf
22 вересня 2020 17:25
Атестат АБЗ.pdf
22 вересня 2020 17:25
Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2020 17:25
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2020 17:25
Довідка КБ Глобус 2.PDF
22 вересня 2020 17:25
Довідка КБ Глобус 1.PDF
22 вересня 2020 17:25
Графік виконання робіт.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:53
тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 16:53
Статут.pdf
22 вересня 2020 16:53
ст17.pdf
22 вересня 2020 16:53
Довідка_покриття.pdf
22 вересня 2020 16:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 вересня 2020 16:53
Довідка_Банк.pdf
22 вересня 2020 16:53
техніка.pdf
22 вересня 2020 16:53
проект договору .pdf
22 вересня 2020 16:53
Фінансова звітність.pdf
22 вересня 2020 16:53
працівники та досвід.pdf
22 вересня 2020 16:53
право підпису директора.pdf
22 вересня 2020 16:52
Трудові.pdf
22 вересня 2020 16:52
техзавдання (1).pdf
22 вересня 2020 16:52
Ліцензія.PDF
22 вересня 2020 16:52
лист згода Екран.pdf
22 вересня 2020 16:52
довідки захист довкілля.pdf
22 вересня 2020 16:52
довідка про стан рах..pdf
22 вересня 2020 16:52
Диплом Федишин.pdf
22 вересня 2020 16:52
Дипломи ІТР.pdf
22 вересня 2020 16:52
гарантійні листи.pdf
22 вересня 2020 16:52
відгук Славське.pdf
22 вересня 2020 16:52
анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Переможець 9 051 514,80
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
9 051 514,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 19:32
додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2021 19:31
1_додаткова угода № 4.pdf укладений
16 квітня 2021 19:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 20:28
додаткова угода 3 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 20:28
1_додаткова угода 3.jpg укладений
29 грудня 2020 20:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:08
дод.угода 001 (1).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 11:08
дог.ціна 002 (1) (1).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 11:08
дог.ціна 001 (1) (1).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 11:08
3_дод.угода 001.jpg укладений
24 грудня 2020 11:08
2_дог.ціна 002 (1).jpg укладений
24 грудня 2020 11:08
1_дог.ціна 001 (1).jpg укладений
24 грудня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 21:47
дод.уг.шляховик 001 (1).jpg зміни до договору
18 листопада 2020 21:46
дог.ціна 001 (1).jpg зміни до договору
18 листопада 2020 21:46
дог.ціна 002 (1).jpg зміни до договору
18 листопада 2020 21:46
3_дод.уг.шляховик 001.jpg укладений
18 листопада 2020 21:46
2_дог.ціна 001.jpg укладений
18 листопада 2020 21:46
1_дог.ціна 002.jpg укладений
18 листопада 2020 21:46
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:23
20201019_130535.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_130457.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_130551.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_124055.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122209.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122134.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122151.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122125.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122021.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122059.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122113.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22
20201019_122044.jpg укладений
19 жовтня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно призначень поточного року вартість робіт в 2020 році 430614,00 грн. з ПДВ, в 2021 році 8 620 900,80 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість робіт 9 051 514,80 грн. з них в 2020 році 423 384,00 грн. в 2021 році 8 628 130,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість робіт 9 051 514,80 грн. з них в 2020 році 0,00 грн. в 2021 році 9 051 514, 80 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Старосолянська селищна рада" замінити на "Старосамбірська міська рада" що є правонаступником у повному обсязі всіх прав і обов"язків.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML