Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для харчоблоку для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені №130 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Незалежності України, 12
Очікувана вартість
740 239,00 UAH
UA-2020-09-07-003759-a 8faa2990fee3446b8e5235733fcf5e68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 13:30
Початок аукціону: 24 вересня 2020 13:30
Очікувана вартість: 740 239,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 701,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


(перелік обладнання вказаний в додатку 3 до ТД та специфікації (додаток 1 до договору)

обладнання для харчоблоку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
обладнання для харчоблоку для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені №130 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Незалежності України, 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Незалежності України, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:12
ТД- обладнання харчоблок-КЗШ-130.docx
07 вересня 2020 15:12
Додаток 3-технічні характеристики-130.docx
07 вересня 2020 15:12
Проект договору Додаток 7.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 740 180,00
UAH з ПДВ
740 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА 740 234,00
UAH з ПДВ
740 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:32
public_doc (13).p7s
29 вересня 2020 15:32
public_doc (13).pdf
29 вересня 2020 15:32
Довідка Корупція УПП 2909.pdf
29 вересня 2020 15:32
Довідка дитяча праця.pdf
29 вересня 2020 15:32
МВС_12.09.PDF
29 вересня 2020 15:32
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
22 вересня 2020 20:29
Електронний підпис

Публічні документи

22 вересня 2020 20:43
Довідка захист довкілля.pdf
22 вересня 2020 20:43
Витяг ед. податок Піскун.pdf
22 вересня 2020 20:43
Виписка Пискун Л.К..pdf
22 вересня 2020 20:43
цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2020 20:43
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 740 180,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
740 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:12
дод.уг.№1 до дог.№261 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 08:52
дог.№261 від 06.10.2020-обл.для харчоблоку КЗШ№130-Укрпромпостач.pdf укладений
06 жовтня 2020 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 740 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 363,33 UAH)