Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена)
Очікувана вартість
207 000,00 UAH
UA-2020-09-07-003714-a 18540cccb9d54c8e905da6cbf68c9694
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погорілко Олег Володимирович

380949631947 info@okpl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999075
Місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Медична, будинок 1
Контактна особа: Погорілко Олег Володимирович
380949631947
info@okpl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:37
Очікувана вартість: 207 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6210 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11500 кілограми
Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:11
ТД-ВТ-Мальцева-квашена капуста.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-07-003714-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:46
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
За результатом розгляду тендерних пропозицій 5 жовтня 2020 року тендерним комітетом Комунального підприємства "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради" було визначено переможцем Фізичну особу – підприємця Акопова Антона Юрійовича. ФОП Випущенко Людмила Миколаївна з даним рішенням не погоджується.

Пропозиція учасника Фізичної особи – підприємця Акопова Антона Юрійовича була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника:
1. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації.
Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 2», який містить просто скопійований текс із Додатку 2 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація: «повинна мати білий колір,…», «На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація:…».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН», а не «БУДЕ», а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже пропозиція ФОП Акопова А.Ю., не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.

2. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, пункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.2. Довідку про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази слід подавати за наведеною формою. Зокрема вказати наступну інформацію: "Власне/орендоване, наймане (тощо), з зазначенням контактних даних орендодавця (найменування, телефон, електронна пошта, адреса)".

Учасник ФОП Акопов А.Ю. у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 3», який містить інформацію про те, що він має в своєму користуванні орендовані склад та автомобіль. Проте не вказує контактні дані орендодавця, а саме: телефон, електронну пошту та адресу.
Отже, ФОП Акопов А.Ю. не виконав вимогу підпункту 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації, тому його пропозиція має бути дискваліфікована.

Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, пункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.3. Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном.
Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «Договір оренди», який має на сторінці № 1 пункт 2.3 наступного змісту: «Приймання-передача орендованого майна здійснюється на підставі акта-приймання-передачі.». Вказаний пункт договору означає, що акт приймання-передачі є невід’ємною частиною договору оренди нежитлового приміщення. Проте тендерна пропозиція ФОП Акопова А.Ю. не містить акту приймання-передачі до Договору оренди нежитлового приміщення № 30, що підтверджує надання неповного договору та відсутність передачі орендованого приміщення. Також на сторінці № 2 файлу під назвою «Договір оренди» відсутній підпис Орендаря.
Отже, ФОП Акопов А.Ю. не виконав вимогу підпункту 1.3 Додатку 3 до Тендерною документації, тому його пропозиція має бути дискваліфіковано.

Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації повинна містити інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, рівень освіти, спеціальність, досвід роботи), які будуть залучені до виконання умов договору.
Учасник ФОП Акопов А.Ю. у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 3», який не містить інформації про рівень освіти та спеціальність працівників.
Також відповідно до п.п. 2.4 Додатку 3 до Тендерної документації: Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), трудових договорів, копії наказів про призначення. Проте тендерна пропозиція ФОП Акопова А.Ю. не містить трудових книжок вказаних працівників, що в свою чергу підтверджує відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, ФОП Акопов А.Ю. не виконав вимогу п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації, тому його пропозиція має бути дискваліфіковано.

Відповідно до Додатку 3 до Тендерної пропозиції, пункту 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Довідка про виконання Учасником двох аналогічних договорів із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ і номеру телефону замовника, дати укладення та виконання договору, предмета договору.
Учасник ФОП Акопов А.Ю. у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 3», який не містить інформації про код ЄДРПОУ та номери телефонів Замовника аналогічних договорів.
Отже, ФОП Акопов А.Ю. не виконав вимогу п.п. 3.1 Додатку 3 до Тендерної документації, тому його пропозиція має бути дискваліфіковано.

Згідно Додатку 5 до Тендерної документації, учасник, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче: Інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості / має заборгованість (обрати необхідний варіант) із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Учасник Акопов А. Ю. у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 5», який містить інформацію наступного змісту: «ФОП Акопов А.Ю. не має заборгованості / має заборгованість (обрати необхідний варіант) із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).» Дане формулювання трактується неоднозначно, тому не можна зробити висновок, що у ФОП Акопова А.Ю. відсутні підстави, визначені п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону україни «Про публічні закупівлі».
Отже пропозиція ФОП Акопова А.Ю., не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.

ФОП Випущенко Л.М. не погоджується з рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради" щодо визначення переможцем Фізичну особу – підприємця Акопова Антона Юрійовича. Просимо Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ФОП Акопова А.Ю. та скасувати рішення про визначення його переможцем за невідповідність тендерній документації.
Також повідомляємо, що відповідно до Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі»: Внести зміни до таких законодавчих актів України: 1) у Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122): стаття 164-14 частина 2 «…невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;… тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 15:21
Тендерним комітетом прийнято рішення: Вимогу Фізичної особи-підприємеця Випущенко Людмили Миколаївни відхилити в повному обсязі з наступних підстав:
- відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

- Відповідно до Розділу 5 пункту 2 Тендерної документації передбачено можливе допущення формальних помилок тендерної пропозиції учасника, а саме:
2.1. До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами Тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї Тендерної документації;
- відсутність підпису уповноваженої особи учасника на окремому (окремих) документі тендерної пропозиції чи відсутність печатки учасника, у разі її використання учасником, на решті документів його тендерної пропозиції;
- відсутність дати та/або вихідного номера документа на окремому (окремих) документі (документах), які складені учасником, що подаються відповідно до умов цієї Тендерної документації;
- недотримання форми документа, що встановлена тендерною документацією (незначна зміна форм довідок), у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: додавання граф (колонок) або рядків з інформацією, зміна назви (назв) графи (колонки), додавання слів, речень або абзаців;
- зазначення у документах учасника колишньої назви вулиці, міста, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII.
2.2. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
2.3. Замовник не зобов’язаний допускати до оцінки тендерні пропозиції, що містять інші помилки, ніж перелічені вище.
2.4. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється тендерним комітетом/уповноваженою особою замовника.

- в складі пропозиції учасника надано Договір оренди нежитлового приміщення, при цьому акту передачі не надано на що звертає увагу заявник.
Розглянувши зміст договору, встановлено, що додатки до договору не передбачені. Тому не можна вважати, що учасник не надав акт прийому - передачі.

- Згідно п. 2.4. Додатку 3 Тендерної документації замовником передбачено: Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), трудових договорів, копії наказів про призначення. За умови, якщо Тендерною документацією передбачені певні вимоги до освіти та кваліфікації працівників, Учасник надає копії дипломів про закінчення навчальних закладів (у тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності), інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників.
При огляді документів встановлено, що Учасник в своїй пропозиції надав Трудовий договір та Наказ по особовому складу на осіб, які вказані в довідці про наявність працівників.

- В складі пропозиції учасника ФОП Акопова А.Ю. містяться довідки та додатки, в яких наявна вся інформація, яка була передбачена Тендерною документацією замовника, тому підстав для дискваліфікації немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 207 000,00
UAH з ПДВ
161 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Акопов Антон Юрійович 175 950,00
UAH з ПДВ
172 490,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 201 480,00
UAH з ПДВ
201 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 17:26
Скани 2.rar
29 вересня 2020 17:26
Скани 1.rar

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:11
Довыдка.PDF
13 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:01
Додаток 5 новий.PDF
13 жовтня 2020 12:01
Довыдка МВС.PDF
13 жовтня 2020 12:01
Довыдка ДПС.PDF
13 жовтня 2020 12:01
Додато1 новий.PDF
30 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:38
Пасп.код.вит.вип.дов.pdf
30 вересня 2020 11:37
Тендерна пропозиція.PDF
30 вересня 2020 11:37
Податкова декларація.PDF
30 вересня 2020 11:37
Договір оренди.PDF
30 вересня 2020 11:37
Додаток 3.PDF
30 вересня 2020 11:37
Додаток 2.PDF
30 вересня 2020 11:37
Підписаний_G0920-3891-GL_tender.pdf
30 вересня 2020 11:37
Додаток 5.PDF

Публічні документи

30 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:01
подача.pdf
30 вересня 2020 15:01
Doverennost DEA.pdf
30 вересня 2020 15:01
Licenziya DEA.pdf
30 вересня 2020 15:01
Licenziya.zip
30 вересня 2020 15:01
Dovirenist.zip
30 вересня 2020 15:01
BG 6978-20G VYPUSCHENKO.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФОП Акопов Антон Юрійович

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 161 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Акопов Антон Юрійович
#3325412394
Переможець 172 490,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:25
прот. 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Акопов Антон Юрійович
#3325412394
172 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
3 Акопов.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
3 Акопов.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 11:11
382.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 08:30
дод.угода.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:35
382.pdf укладений
23 жовтня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару та зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 891,40
UAH