Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену "Лук'янівська". (Коригування проєкту), код 45453000-7 за ДК 021:2015 "Капітальний ремонт і реставрація"
Очікувана вартість
1 330 174,98 UAH
UA-2020-09-07-003263-a 668d72a1aae347699161b0659c1b947c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Максим Миколайович

+380442385491 M.RUDENKO@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Руденко Максим Миколайович
+380442385491
M.RUDENKO@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 17:30
Очікувана вартість: 1 330 174,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місце виконання робіт: територія Підрядника, проведення обстежень – територія Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену "Лук'янівська". (Коригування проєкту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за якісно виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання виконаних робіт відповідного(-них) етапу(-ів) робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами, в межах не більш, як 70% від загальної вартості робіт за Договором. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Виконання робіт Остаточний розрахунок (30% від загальної вартості робіт за Договором) за якісно виконані роботи здійснюється Замовником після передачі Підрядником повного комплекту коригованої проєктної документації, на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за Договором вцілому протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати його підписання Сторонами. Пiсляоплата 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 14:33
Проєкт договору.doc
07 вересня 2020 14:33
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" 1 330 174,98
UAH з ПДВ
1 330 174,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 16:01
6.2 Гарантійний лист.pdf
15 вересня 2020 16:01
5 Рішення 1 ТОВ КБТЕА.pdf
15 вересня 2020 16:01
5 Протокол _2 ТОВ КБТЕА.pdf
15 вересня 2020 16:01
4.3 27_10 Звіт Лук_янівська.pdf
15 вересня 2020 16:01
3.1 Шаран Свідоцтво.pdf
15 вересня 2020 16:01
3.1 Шаран Д.В. Квал Сертиф.pdf
15 вересня 2020 16:01
1. Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
Переможець 1 330 174,98
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:02

Документи

18 вересня 2020 11:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
1 330 174,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 11:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:56
Звіт про виконання договору закупівлі від 02.10.2020 №511-ДБМ-20.pdf укладений
03 березня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 17:18
511-ДБМ-20 від 02.10.2020 - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
25 січня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 09:33
511-ДБМ-20 від 02.10.2020 - ТОВ КБ ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА.pdf укладений
05 жовтня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Листом від 29.10.2020 № 247 ТОВ «КБ «Теплоенергоавтоматика» (далі – Підрядник) звернувся з проханням уточнення вихідних даних, необхідних для продовження виконання проєктних робіт за Договором від 02.10.2020 № 511-ДБМ-20 на станції «Лук’янівська», стосовно розрахункової пропускної здатності автоматичних контрольних пунктів LOTTol (далі – АКП LOTTol), їх кількості та розміщення. Дирекцією будівництва метрополітену було опрацьовано дане звернення та відповідно до інформації наданої від експлуатуючих служб метрополітену, на теперішній час АКП LOTTol виробництва компанії «RIKO, d.o.o» в метрополітені не використовуються. Паспортна пропускна спроможність одного АКП LOTTol складає 1200 пас/год, що на сьогодні не має підтвердження в умовах експлуатації на станціях Київського метрополітену. В зв’язку з цим, існує необхідність у визначенні фактичної пропускної спроможності згаданих АКП, що необхідно проводити в умовах діючої станції метрополітену під час пасажиропотоку в години «пік». Відповідні АКП встановлені на станції «Сирець», на якій завершуються роботи з капітального ремонту. Таким чином, на основі отриманих статистичних даних буде розраховано пропускну спроможність всієї лінійки АКП LOTTol та визначено фактичне середнє значення пропускної спроможності одного АКП, яке буде доцільно застосовувати при розробленні проєктної документації на станції «Лук’янівська». Враховуючи зазначене вище та керуючись листом Підрядника від 24.11.2020 № 280, щодо відсутності вихідних даних необхідних для продовження строків виконання ІІ етапу «Календарного плану виконання робіт» (Додаток 2 Договору) та забезпечення виготовлення якісної проєктної документації, керуючись пунктами 5.7, 5.8 розділу 5 Договору «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ», пунктом 10.2 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та пунктами 11.3, 11.4 розділу 11 Договору «ІНШІ УМОВИ», Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору. Змінити пункт 5.2 розділу 5 Договору «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ», виклавши його в наступній редакції: «5.2. Строк виконання робіт – протягом 4 (чотирьох) місяців з дати укладення Договору; строки етапів виконання робіт визначаються в Календарному плані (Додаток 2).». Внести зміни шляхом коригування «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2 до Договору) та викласти його змінену редакцію, як невід’ємну частину Договору в Додатку 1 до даної Додаткової угоди. Продовжити дію Договору та змінити пункт 10.1 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє до 31.03.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань.».
Номер договору про закупівлю: 511-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 330 174,98
UAH (в тому числі ПДВ 221 695,83 UAH)