Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015 – 16700000-2 - Трактори (Трактор Беларус-82.1 з навісним обладнанням (відвал) або еквівалент)
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2020-09-07-003008-a 7db33cc3544243f7bc6dee6505b2aa4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозовський Тарас Андрійович

+380973482878 mkp_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Міське комунальне підприємство
Код ЄДРПОУ: 32145505
Місцезнаходження: 78500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, вулиця Свободи,261
Контактна особа: Лозовський Тарас Андрійович
+380973482878
mkp_dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Підприємства, установи, організації зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трактор Беларус-82.1 з навісним обладнанням (відвал) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78500, Україна, Івано-Франківська область, місто Яремче, вулиця Свободи, 261
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 14:10
Проект договору.docx
07 вересня 2020 14:10
ТД - Трактор Беларус-82.1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000014 ● 3ea03bc5a9c4468fbe3daed522e639c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.10.2020 № 71
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Нальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.10.2020 №71

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-09-07-003008-a 07.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Міське комунальне підприємство повідомляє, що внаслідок проведеної процедури закупівлі по предмету CPV ДК 021:2015 – 16700000-2 - Трактори (Трактор Беларус-82.1 з навісним обладнанням (відвал) або еквівалент) між міським комунальним підприємством та ТОВ "Сучасні вантажівки" укладено договір поставки товару № 102 від 12.10.2020 року який не розірваний та діючий на даний час. Також відбулася поставка товару, а саме Трактор Беларусь 82.1 з навісним обладнанням (відвал) згідно акту приймання-передачі № 102 від 12.10.2020 року. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що усунути виявлені під час здійснення моніторингу порушення на даний час є неможливим. Зобов'язуємося вжити заходів з недопущення в подальшому порушень в установленому законодавством порядк. Головний інженер міського комунального підприємства, уповноважена особа Лозовський Т. А.

2020-11-06 13:26:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 492 900,00
UAH з ПДВ
485 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 493 986,00
UAH з ПДВ
486 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техноторг" 497 900,00
UAH з ПДВ
487 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:09
Протокол 9 Суч вантаж.pdf
30 вересня 2020 16:09
Наказ директора.pdf
30 вересня 2020 16:09
МВС 28.09.2020 (ел.).pdf
30 вересня 2020 16:09
ДФС.pdf
30 вересня 2020 16:09
Довідки.pdf
30 вересня 2020 16:09
Включення до реєстру.pdf
23 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:37
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 13:37
Статут+опис+наказ.pdf
23 вересня 2020 13:37
Протокол 9 Суч вантаж.pdf
23 вересня 2020 13:37
Наказ директора.pdf
23 вересня 2020 13:37
Договір ДП Пологівське.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 10:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:21
17.Повноваження на підпис.7z
21 вересня 2020 10:21
16.Копія статуту з описом.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:30
Частина 2.pdf
23 вересня 2020 11:30
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ "Техноторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 485 415,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
485 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:10
Підписаний договір укладений
12 жовтня 2020 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 485 415,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 902,00 UAH)