Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Міське комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 32145505 |
Місцезнаходження: | 78500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, вулиця Свободи,261 |
Контактна особа: |
Лозовський Тарас Андрійович +380973482878 mkp_dzo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 499 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 14:10 |
Проект договору.docx | |
07 вересня 2020 14:10 |
ТД - Трактор Беларус-82.1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000014 ● 3ea03bc5a9c4468fbe3daed522e639c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2020 № 71
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Нальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.10.2020 №71
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-09-07-003008-a 07.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Міське комунальне підприємство повідомляє, що внаслідок проведеної процедури закупівлі по предмету CPV ДК 021:2015 – 16700000-2 - Трактори (Трактор Беларус-82.1 з навісним обладнанням (відвал) або еквівалент) між міським комунальним підприємством та ТОВ "Сучасні вантажівки" укладено договір поставки товару № 102 від 12.10.2020 року який не розірваний та діючий на даний час. Також відбулася поставка товару, а саме Трактор Беларусь 82.1 з навісним обладнанням (відвал) згідно акту приймання-передачі № 102 від 12.10.2020 року. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що усунути виявлені під час здійснення моніторингу порушення на даний час є неможливим. Зобов'язуємося вжити заходів з недопущення в подальшому порушень в установленому законодавством порядк. Головний інженер міського комунального підприємства, уповноважена особа Лозовський Т. А.
2020-11-06 13:26:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
492 900,00
UAH з ПДВ
|
485 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
493 986,00
UAH з ПДВ
|
486 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Техноторг" |
497 900,00
UAH з ПДВ
|
487 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" #36085246 |
Переможець |
485 415,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 10:10
|
Підписаний договір | укладений |
12 жовтня 2020 10:08
|