Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-09-07-002953-b 2f3507631a0347359e473cd386a8871e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисаченко Світлана Михайлівна

0953319495 SLYSACHENKO256@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШАЛИГИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04390216
Місцезнаходження: 41470, Україна , Сумська обл., смт. Шалигине, Сумська область, Глухівський район, смт. Шалигино, вул. 40 років перемоги, буд. 11
Контактна особа: Лисаченко Світлана Михайлівна
0953319495
SLYSACHENKO256@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пач.
олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 пач.
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
папки швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
стержень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
папки справи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
31 шт.
ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
папка швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
папка на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пар.
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 вересня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лук'яненко Н Ф
#2100320309
Переможець 15 000,00
UAH
07 вересня 2020 11:42

Документи

07 вересня 2020 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 12:11
Лук'яненко накл 85.pdf укладений
07 вересня 2020 12:10
Лук'яненко дог.pdf укладений
07 вересня 2020 12:10
Лук'яненко накл 84.pdf укладений
07 вересня 2020 12:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
олівці 2 пач. 60,00
UAH
Папір 25 пач. 110,00
UAH
папки швидкозшивач 50 шт. 4,95
UAH
стержень 20 шт. 2,00
UAH
папки справи 100 шт. 3,25
UAH
ручки 31 шт. 15,00
UAH
папка швидкозшивач 50 шт. 4,45
UAH
папка на зав’язках 50 шт. 6,00
UAH
Файли 8 пар. 75,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH