Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 68 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Ковальська 17, по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-09-07-002842-c fa719ec438194346af8395f634dec9cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 22:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 68 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Ковальська 17, по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання

Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 68 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Ковальська 17, по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 68 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Ковальська 17, по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 21:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 21:56
Оголошення з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 09 вересня 2020 10:25
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:55
Шановний Замовнику, з ТД не зрозуміло, чи потрібно учаснику надавати у складі тендерної пропозиції кошторис. Не могли б ви надати відповідь на це питання.
Відповідь: Доброго дня, повідомляю, що в зв’язку з коригуванням параметрів процедури закупівлі та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства дану процедуру буде відмінено.
2 інженери пожежної безпеки
Дата подання: 09 вересня 2020 10:25
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:55
Доброго дня! У ТД наявна вимога: документальне підтвердження наявності у штаті не менше 2х осіб (виконати завірену копію наказу про прийняття на работу, копію трудових кніжок або цивільно-правового договору*) кваліфікованих інженерів-проектувальників, що пройшли професійну атестацію та підтвердив спроможність виконання робіт (робіт) з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2. З якою метою встановлена вимога наявності саме двох інженерів з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки? Уважно вивчивши технічне завдання, стверджуємо що для виконання робіт, передбачених проектом договору буде цілком достатньо одного інженера з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС2. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляю, що в зв’язку з коригуванням параметрів процедури закупівлі та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства дану процедуру буде відмінено.
дискримінаційний відгук
Дата подання: 09 вересня 2020 10:26
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:55
Шановний Замовнику, у тд наявна вимога :лист-відгук (оригінал) від контрагента, який вказаний у довідці (п.3.1), підписаний керівником, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт/виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Зазанчена вимога є дискримінаційною оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. Якщо у нас у відгуку буде зазначено про те, що роботи виконані якісно, ане не зазначено про те, що немає претензій, то нам не брати участь у закупці? Просимо Вас виправити цю дискримінаційну вимогу, нанаступну: Надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про належне виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляю, що в зв’язку з коригуванням параметрів процедури закупівлі та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства дану процедуру буде відмінено.
Паперова форма
Дата подання: 09 вересня 2020 10:26
Дата відповіді: 09 вересня 2020 15:55
шановний Замовнику, у ТД наявна вимога: оригінал, нотаріально посвідчена копія, або завірена учасником копія документу, виданого уповноваженим органом МВС України, про те, що особу яка підписала тендерну пропозицію, та/або особу, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку, Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа (для юридичних осіб) або гарантійний лист про виконання даного документу протягом 10 днів з моменту визнання учасника переможцем Надається в ПАПЕРОВОМУ вигляді Замовнику - Оригінал, нотаріально посвідчена копія, або завірена учасником копія документу, виданого уповноваженим органом МВС України, про те, що фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку, Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа (для фізичних осіб, або фізичних осіб підприємців) або гарантійний лист про виконання даного документу протягом 10 днів з моменту визнання учасника переможцем. Надається в ПАПЕРОВОМУ вигляді Замовнику - Оригінал, нотаріально посвідчена копія, або завірена учасником копія довідки або інформації виданої територіальним управлінням Державної фіскальної служби (особисто або через електронний кабінет) про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, дійсну на момент розкриття пропозицій (аукціону) або гарантійний лист про виконання даного документу протягом 10 днів з моменту визнання учасника переможцем. Надається в ПАПЕРОВОМУ вигляді Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога в Документації є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників,., так з огляду на наступне: Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку, протягом якого переможець надає документи замовнику та викласти відповідно до вимог чинного законодавства. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути приведена у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляю, що в зв’язку з коригуванням параметрів процедури закупівлі та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства дану процедуру буде відмінено.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 вересня 2020 15:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з коригування параметрів процедури закупівлі та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.відміни
Документи:
09 вересня 2020 15:56
SCAN0030.PDF