Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (ДК 021-2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2020-09-07-002621-b d114d88dbb744fcd818d6779ba9fc135
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Сергіївна Городнюк

+380976752973 gorodnukviktoria8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188487
Місцезнаходження: 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
Контактна особа: Вікторія Сергіївна Городнюк
+380976752973
gorodnukviktoria8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:09
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12415, Україна, Житомирська область, село Іванівка, Інтернатна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:23
ОГОЛОШЕННЯ.doc
07 вересня 2020 11:23
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-07-002621-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 08 вересня 2020 13:33
Вимога на майданчик
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 12:23
Замовником завантажено проект договору,який відповідає чинному законодавству та вимогам,встановленим Держказначейською службою України.Розрахунки проводяться між сторонами в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця не пізніше 30(тридцяти) календарних днів з дня одержання товарів,так як згідно Бюджетного Кодексу України бюджетним установам,якою являється Замовник,не дозволяється проводити попередню оплату за товар.

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 13:32
Вимоги на майданчик.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 4 625,00
UAH з ПДВ
4 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 6 372,50
UAH з ПДВ
6 372,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:52
Справка_МВД_Заєць_20200826.pdf
15 вересня 2020 17:52
Справка_ГНИ_ЛТ_20200904.pdf
15 вересня 2020 17:52
Приказ_директор Заец СА.pdf
15 вересня 2020 17:52
Відомості_ЄДРПОУ_20200827.pdf
15 вересня 2020 17:52
Витяг_20200814.pdf
15 вересня 2020 17:52
2020_1 полуг_Ф1. Баланс.pdf
15 вересня 2020 17:52
А92_сертификат.jpg
15 вересня 2020 17:52
А92_паспорт.jpg
15 вересня 2020 17:52
Перелiк_АЗС.pdf
15 вересня 2020 17:52
Довiдка_про_пiдприeмство.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:50
Проект договору.pdf
15 вересня 2020 16:50
Ліцензії.pdf
15 вересня 2020 16:50
Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 вересня 2020 16:49
Комерційна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 16:49
Протоколи+Наказ.pdf
15 вересня 2020 16:49
Сертифікат ДСТУ.pdf
15 вересня 2020 16:49
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 вересня 2020 16:49
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 вересня 2020 16:49
Витяг ПДВ.pdf
15 вересня 2020 16:49
А-92_Сертифікат+Паспорт.pdf
15 вересня 2020 16:49
Статут_Оригінал.pdf
15 вересня 2020 16:49
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
15 вересня 2020 16:49
Технічні вимоги А-92.pdf
15 вересня 2020 16:49
Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 4 625,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 10:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 6 372,50
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 10:22

Документи

21 вересня 2020 10:00
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:59
лист.jpg
21 вересня 2020 09:59
протокол.jpg

Документи

21 вересня 2020 10:22
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:22
протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
6 372,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 10:22
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:22
протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:27
спец.jpg укладений
12 жовтня 2020 11:26
договір2.jpg укладений
12 жовтня 2020 11:25
договір.jpg укладений
12 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 жовтня 2020 11:32
6 372,50 UAH UA858201720344240001000031875
Житомирський геріатричний пансіонат
UA193802810000002600614357402
ТОВ "Вог Кард"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 372,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 062,08 UAH)