Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-12 /Р-14/ - Журавичі - Берестяне - Цумань - /Н-22/ на ділянці км 7+450 – км 9+250 (45233142-6 Ремонт доріг)
Очікувана вартість
4 075 056,00 UAH
UA-2020-09-07-002582-c 775679b4457f460b990893a6a581b7de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:47
Очікувана вартість: 4 075 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 750,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-12 /Р-14/ - Журавичі - Берестяне - Цумань - /Н-22/ на ділянці км 7+450 – км 9+250 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:41
Зміни 7+450-9+250.doc
22 вересня 2020 14:10
ТД ПДР 7+450-км 9+250 нова редакція.doc
07 вересня 2020 16:56
ТД ПДР 7+450-км 9+250.doc
22 вересня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:41
Зміни 7+450-9+250.doc
22 вересня 2020 14:10
Зміни.doc
22 вересня 2020 14:10
ТД ПДР 7+450-км 9+250 нова редакція.doc
07 вересня 2020 16:56
ТД ПДР 7+450-км 9+250.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 675 805,79
UAH з ПДВ
3 675 805,79
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 3 999 240,00
UAH з ПДВ
3 999 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 4 060 944,00
UAH з ПДВ
4 060 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 22:11
Електронний підпис
15 жовтня 2020 21:56
137-096-09-20.imd
15 жовтня 2020 21:56
Кошторис Журавичі 7+9 .pdf
15 жовтня 2020 21:18
Податкова довідка.PDF
08 жовтня 2020 20:42
Електронний підпис
08 жовтня 2020 20:38
Журавичі Переможець.zip
02 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:04
Журавичі 9.zip
30 вересня 2020 11:00
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:57
6.4.1 73-20 від 04.03.2020.pdf
30 вересня 2020 10:57
6.10 транспортна схема.pdf
30 вересня 2020 10:57
6.8 Дозвіл на викиди.PDF
30 вересня 2020 10:57
6.7 Договір оренди_ЗАВОД.PDF
30 вересня 2020 10:57
6.4 АВ ВА 031.pdf
30 вересня 2020 10:57
6.3 ОЗ-6.PDF
30 вересня 2020 10:57
6.2 Гарантійний лист №269.PDF
30 вересня 2020 10:57
6.1 Договір поставки.pdf
30 вересня 2020 10:57
6 довідка абз.pdf
30 вересня 2020 10:57
ДЦ Журавичі 7+450 - 1.zip
30 вересня 2020 10:57
5.2.1 Договір 6-РТ.rar
30 вересня 2020 10:57
5.2 аналог договір 6 рт.rar
30 вересня 2020 10:57
5.1 аналог дог городище.rar
30 вересня 2020 10:57
4.2 Працівники.zip
30 вересня 2020 10:57
4.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

29 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:05
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:04
7. Інформація по ст. 17 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
4.Копія виписки з ЄДР.pdf
22 вересня 2020 14:04
2.6. Таб. 5.6. Трас.схема 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
2.5. Таб. 5.5. АБЗ 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
2.4. Таб. 5.4. Досвід 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
2.3. Таб. 5.3. Працывники 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
2.2. Таб. 5.2. МТБ 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
2.1. Таб. 5..1. Техніки 7_9.pdf
22 вересня 2020 14:04
13. Проєкт договору 7_9.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 16:56
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:11
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:09
2.8.5 Статут.pdf
22 вересня 2020 14:09
2.8.2 Відомості ЄДРПОУ.PDF
22 вересня 2020 14:09
2.8.1 Копія витягу з ЄДР.pdf
22 вересня 2020 14:09
Ліцензія.PDF
22 вересня 2020 14:09
Договірна ціна.rar
22 вересня 2020 14:09
1 Гарантійний лист.pdf
22 вересня 2020 14:09
2.9 Інформація по ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

ТОВ "ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 3 675 805,79
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 10:25

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Копія трудової книжки Антропова Юрія Володимировича не містить запису про призначення його на посаду виконавця робіт; 2. Позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічного договору поданий не у відповідності до вимог тендерної документації. 3. Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, наданий учасником, а не власником лабораторії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію трудової книжки Антропова Ю.В. з відповідним записом про призначення його на посаду виконавця робіт. 2. Надати позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічного договору, а саме: у позитивному відгуку замовника (обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.) Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі 07.09.2020 р. 3. Гарантійний лист власника лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Додатку №2 тендерної документації; 2. Пункт 3 Додатку №2 тендерної документації; 3. Пункт 6 Додатку №2 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
3 675 805,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:08
Додаткова угода №291-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:56
Додаткова угода №241-20 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:39
Додаткова угода №191-20 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:39
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:49
Договір №01.3-48-20.pdf укладений
21 жовтня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 191/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 241/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 291/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 625 419,00
UAH (в тому числі ПДВ 604 236,50 UAH)