Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення системи оповіщення людей про пожежу 4-го типу (СО-4) в будівлях КЗО «Спеціальна школа «Шанс» ДОР, за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 2а
Очікувана вартість
600 167,71 UAH
UA-2020-09-07-002235-b ● 7bd438d683904ae59d4143be1ee5eb49
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Спеціальна школа "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20220229 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 2а |
Контактна особа: |
Юлія Вікторівна Массур +380950290976 internat_256@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2020 10:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 10:59 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 600 167,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи оповіщення людей про пожежу 4-го типу (СО-4) в будівлях КЗО «Спеціальна школа «Шанс» ДОР, за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 2а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться Замовником на основі актів виконаних робіт в термін до 30 календарних днів після виконання робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється в строк до 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2020 10:08 |
Додаток 2 кваліф16 (зміни).docx | |
07 вересня 2020 11:03 |
ТДпожарка.docx | |
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 3квал17.docx | |
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 1 форма ТП.docx | |
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 5роб проект.pdf | |
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 2 кваліф16.docx | |
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 6 проект договору.doc | |
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 4 перем17.docx |
08 вересня 2020 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2020 10:08 |
Додаток 2 кваліф16 (зміни).docx
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
ТДпожарка.docx
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 3квал17.docx
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 1 форма ТП.docx
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 5роб проект.pdf
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 2 кваліф16.docx
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 6 проект договору.doc
|
|||
07 вересня 2020 11:03 |
Додаток 4 перем17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 08 вересня 2020 09:39
Дата відповіді: 08 вересня 2020 10:09
Доброго дня! Шановний замовнику, у Дод. 2 п. 1.2., п.1.3., п. 2.2., п. 2.3. прописані вимоги щодо закупівлі послуг з вогнезахисту, в оголошенні зазначена закупівля "Послуги зі встановлення системи оповіщення людей про пожежу 4-го типу (СО-4) в будівлях КЗО «Спеціальна школа «Шанс» ДОР, за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 2а". Внесіть, будь ласка, зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, зміни внесені
Щодо сертифікату
Дата подання: 08 вересня 2020 10:07
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:16
У дод. 2 розділі 2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, LTD) (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: Згідно із ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Отже, учасник повинен надати діючі документи, що відповідають законодавству та вимогам тендерної документації.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
Нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності.
Вважаємо, що внесення до тендерної документації наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не суперечить чинному законодавству, та не впливає жодним чином на важливі показники його відповідності умовам закупівлі, тому вимога щодо сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не порушує чинного законодавства. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
Нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності.
Вважаємо, що внесення до тендерної документації наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не суперечить чинному законодавству, та не впливає жодним чином на важливі показники його відповідності умовам закупівлі, тому вимога щодо сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не порушує чинного законодавства. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-07-002235-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТОН СЕФЕТІ", Код ЄДРПОУ:42009021
Дата подання: 11 вересня 2020 11:11
Сертифікат ISO
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що якість надання послуг гарантує наявність відповідної ліцензії. Вимагаючи сертифікат ISO 9001:2015 Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, вимагаємо прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 09:45
Шановний Учасник, на Вашу думку, якість надання послуг гарантує наявність відповідної ліцензії. Проте, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія – це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Тобто, наявність ліцензії підтверджує право суб’єкта господарювання виконувати певний вид господарської діяльності. Проте наявність права виконувати роботи не є тотожнім їх якісному виконанню. А сертифікат ISO 9001:2015 - це саме той документ, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю. Говорячи простими словами, ліцензія- це дозвільний документ, а сертифікат ISO 9001:2015 – підтверджуючий. Вимога щодо наявності сертифікату ISO 9001:2015 досить часто зустрічається в державних закупівлях. І, як показує практика рішень АМКУ з даного питання, колегія не вбачає порушень у разі включення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 9001:2015 в тендерну документацію (наприклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, рішення №52-р/пк-ск від 18.01.2016 та інші. )
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
455 485,46
UAH з ПДВ
|
455 485,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
600 167,71
UAH з ПДВ
|
600 167,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
455 485,46
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 12:25
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 вересня 2020 12:25
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
455 485,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:58
|
ду 1 опов.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 09:27
|
дн76мн.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 09:26
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 грудня 2020 11:01
|
455 485,46 UAH | UA568201720344250006042028459 КЗО "Спеціальна школа "ШАНС" ДОР" |
UA943510050000026004587192500 ТОВ "ДСПП" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | ДН-76-МН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |