Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи оповіщення людей про пожежу 4-го типу (СО-4) в будівлях КЗО «Спеціальна школа «Шанс» ДОР, за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 2а
Очікувана вартість
600 167,71 UAH
UA-2020-09-07-002235-b 7bd438d683904ae59d4143be1ee5eb49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вікторівна Массур

+380950290976 internat_256@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Спеціальна школа "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20220229
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 2а
Контактна особа: Юлія Вікторівна Массур
+380950290976
internat_256@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 10:59
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 10:59
Початок аукціону: 24 вересня 2020 15:53
Очікувана вартість: 600 167,71 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи оповіщення людей про пожежу 4-го типу (СО-4) в будівлях КЗО «Спеціальна школа «Шанс» ДОР, за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 2а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться Замовником на основі актів виконаних робіт в термін до 30 календарних днів після виконання робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється в строк до 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 10:08
Додаток 2 кваліф16 (зміни).docx
07 вересня 2020 11:03
ТДпожарка.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 3квал17.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 1 форма ТП.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 5роб проект.pdf
07 вересня 2020 11:03
Додаток 2 кваліф16.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 6 проект договору.doc
07 вересня 2020 11:03
Додаток 4 перем17.docx
08 вересня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 10:08
Додаток 2 кваліф16 (зміни).docx
07 вересня 2020 11:03
ТДпожарка.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 3квал17.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 1 форма ТП.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 5роб проект.pdf
07 вересня 2020 11:03
Додаток 2 кваліф16.docx
07 вересня 2020 11:03
Додаток 6 проект договору.doc
07 вересня 2020 11:03
Додаток 4 перем17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 08 вересня 2020 09:39
Дата відповіді: 08 вересня 2020 10:09
Доброго дня! Шановний замовнику, у Дод. 2 п. 1.2., п.1.3., п. 2.2., п. 2.3. прописані вимоги щодо закупівлі послуг з вогнезахисту, в оголошенні зазначена закупівля "Послуги зі встановлення системи оповіщення людей про пожежу 4-го типу (СО-4) в будівлях КЗО «Спеціальна школа «Шанс» ДОР, за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 2а". Внесіть, будь ласка, зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, зміни внесені
Щодо сертифікату
Дата подання: 08 вересня 2020 10:07
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:16
У дод. 2 розділі 2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, LTD) (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: Згідно із ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Отже, учасник повинен надати діючі документи, що відповідають законодавству та вимогам тендерної документації.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
Нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності.
Вважаємо, що внесення до тендерної документації наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не суперечить чинному законодавству, та не впливає жодним чином на важливі показники його відповідності умовам закупівлі, тому вимога щодо сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не порушує чинного законодавства. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-07-002235-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТОН СЕФЕТІ", Код ЄДРПОУ:42009021
Дата подання: 11 вересня 2020 11:11
Сертифікат ISO
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що якість надання послуг гарантує наявність відповідної ліцензії. Вимагаючи сертифікат ISO 9001:2015 Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, вимагаємо прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 09:45
Шановний Учасник, на Вашу думку, якість надання послуг гарантує наявність відповідної ліцензії. Проте, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія – це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Тобто, наявність ліцензії підтверджує право суб’єкта господарювання виконувати певний вид господарської діяльності. Проте наявність права виконувати роботи не є тотожнім їх якісному виконанню. А сертифікат ISO 9001:2015 - це саме той документ, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю. Говорячи простими словами, ліцензія- це дозвільний документ, а сертифікат ISO 9001:2015 – підтверджуючий. Вимога щодо наявності сертифікату ISO 9001:2015 досить часто зустрічається в державних закупівлях. І, як показує практика рішень АМКУ з даного питання, колегія не вбачає порушень у разі включення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 9001:2015 в тендерну документацію (наприклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, рішення №52-р/пк-ск від 18.01.2016 та інші. )

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 455 485,46
UAH з ПДВ
455 485,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 600 167,71
UAH з ПДВ
600 167,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:34
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:34
public_doc.pdf
28 вересня 2020 12:34
public_doc.p7s
28 вересня 2020 12:34
Dovidka_20234495310710080514.pdf.p7s
28 вересня 2020 12:34
Dovidka_20234495310710080514.pdf
28 вересня 2020 12:34
Свідво вимір лаб-рії.pdf
28 вересня 2020 12:34
Опис код доступу .pdf
28 вересня 2020 12:34
Наказ на ліцензію.pdf
28 вересня 2020 12:34
Копія_Статуту.pdf
28 вересня 2020 12:34
Дозвіл_1.pdf
28 вересня 2020 12:34
Дозвил _2.pdf
28 вересня 2020 12:34
Довідка дитяча праця.pdf
28 вересня 2020 12:34
Декларація.PDF
28 вересня 2020 12:34
Відомості.pdf
23 вересня 2020 08:38
Електронний підпис
23 вересня 2020 08:38
59 Трудові, накази.pdf
23 вересня 2020 08:38
56 Статут.pdf
23 вересня 2020 08:38
55+Специфікація.pdf.p7s
23 вересня 2020 08:38
55+Специфікація.pdf
23 вересня 2020 08:38
51 Проект договору.pdf
23 вересня 2020 08:38
50 Про зміну адреси.pdf
23 вересня 2020 08:38
49 Посвідчення, дипломи.pdf
23 вересня 2020 08:38
48+посвідчення+ПТМ.pdf.p7s
23 вересня 2020 08:38
48+посвідчення+ПТМ.pdf
23 вересня 2020 08:38
47 Посвідчення з ОП .pdf
23 вересня 2020 08:38
44 Опис код доступу .pdf
23 вересня 2020 08:38
42 Наказ на директора.pdf
23 вересня 2020 08:38
41 МЕРС техпаспорт.pdf
23 вересня 2020 08:38
40 Медичні довідки .pdf
23 вересня 2020 08:38
39 Лист-згода.pdf
23 вересня 2020 08:38
36 ЛИСТ-ЗГОДА .pdf
23 вересня 2020 08:38
34 Кошторис.pdf
23 вересня 2020 08:38
31 Копия ISO .pdf
23 вересня 2020 08:38
22 Дозвіл _2.pdf
23 вересня 2020 08:38
21 Дозвіл _1.pdf
23 вересня 2020 08:38
20+Додаток+5роб+проект.pdf.p7s
23 вересня 2020 08:38
20+Додаток+5роб+проект.pdf
23 вересня 2020 08:38
10 Довідка про аванс.pdf
23 вересня 2020 08:38
09 Декларація .PDF
23 вересня 2020 08:38
04 Витяг.pdf
23 вересня 2020 08:38
03 Витяг ПДВ_.pdf
23 вересня 2020 08:38
02 Виписка.pdf
23 вересня 2020 08:38
01 Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 08:38
00 Реєстр.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:45
Протокол ПТА.pdf
09 вересня 2020 11:45
Протоколи нові.pdf
09 вересня 2020 11:45
Опис.pdf
09 вересня 2020 11:45
Нові посвідчення.pdf
09 вересня 2020 11:45
Наказ про призначення.pdf
09 вересня 2020 11:45
Наказ про Ліцензію.pdf
09 вересня 2020 11:45
Довідки.pdf
09 вересня 2020 11:45
Витяг з Єдиного податку.pdf
09 вересня 2020 11:45
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 455 485,46
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
455 485,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 12:58
ду 1 опов.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:57
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 09:27
дн76мн.pdf укладений
06 жовтня 2020 09:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2020 11:01
455 485,46 UAH UA568201720344250006042028459
КЗО "Спеціальна школа "ШАНС" ДОР"
UA943510050000026004587192500
ТОВ "ДСПП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: ДН-76-МН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 455 485,46
UAH (в тому числі ПДВ 75 914,24 UAH)