Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини нежитлової будівлі Тернопільського академічного обласного театру актора і ляльки з надбудовою горішнього даху за адресою вул. Січових Стрільців, 15 в м. Тернополі
Очікувана вартість
2 752 200,00 UAH
UA-2020-09-07-001860-a 1c36a1aa4c9f476d8263d72cd38c2306
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:31
Очікувана вартість: 2 752 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини нежитлової будівлі Тернопільського академічного обласного театру актора і ляльки з надбудовою горішнього даху за адресою вул. Січових Стрільців, 15 в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:14
Зміни Театр.pdf
21 вересня 2020 16:14
ТД Театр зі змінами від 21.09.2020 року.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_5_Проект_договору.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_2_Технічне завдання.doc
07 вересня 2020 12:03
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
21 вересня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:14
Зміни Театр.pdf
21 вересня 2020 16:14
ТД Театр зі змінами від 21.09.2020 року.docx
07 вересня 2020 12:03
ТД Театр.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_5_Проект_договору.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
07 вересня 2020 12:03
Додаток_2_Технічне завдання.doc
07 вересня 2020 12:03
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЄВРОЦЕНТР 2 320 080,00
UAH з ПДВ
2 320 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" 2 412 900,00
UAH з ПДВ
2 412 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:31
Документи переможця.PDF
17 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис
17 жовтня 2020 12:02
Додатки офтальмологія.pdf
17 жовтня 2020 12:02
Додатки Колиндяни.pdf
17 жовтня 2020 12:02
Диплом Дирявко.pdf
17 жовтня 2020 12:02
Відгук новий.pdf
28 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:06
168.imd
28 вересня 2020 16:06
КК штатний розпис.pdf
28 вересня 2020 16:06
Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2020 16:06
КК Лист-підтвердження.PDF
28 вересня 2020 16:06
КК лист щодо інженера.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Реєстр документів.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Лист санкції.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Лист демпінг.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Лист вікна.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Витяг.pdf
28 вересня 2020 16:05
Банківська гарантія.rar
28 вересня 2020 16:05
ТЗ Технічне завдання.PDF
28 вересня 2020 16:05
Проект договору.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Свідоцтво.pdf
28 вересня 2020 16:05
Лицензия Банковская.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Протокол зборів.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Паспорт_ код.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД наказ директор.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Ліцензія.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Листи_ довідки.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Календарний графік.PDF
28 вересня 2020 16:05
ІД Звітність.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Дозвіл.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Довідка-виробник.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД Дипломи працівників.pdf
28 вересня 2020 16:05
ІД диплом Патиковського.pdf
28 вересня 2020 16:04
ІД декларація.pdf
28 вересня 2020 16:04
ІД Відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 вересня 2020 16:04
ІД Акт огляду обєкту.PDF
28 вересня 2020 16:04
ІД Ліцензія АВК.pdf
28 вересня 2020 16:04
КК Довідки з банку.pdf
28 вересня 2020 16:04
КК Відгук офтальмологія.pdf
28 вересня 2020 16:04
КК Відгук Колиндяни.PDF
28 вересня 2020 16:04
ІД витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2020 16:04
довідка _вип..PDF
28 вересня 2020 16:04
Гайдун14(гарантії).pdf
28 вересня 2020 16:04
ІД Трудові книжки.pdf
28 вересня 2020 16:04
ІД Статут.pdf
28 вересня 2020 16:04
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

23 вересня 2020 11:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЄВРОЦЕНТР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ЄВРОЦЕНТР
#31594077
Переможець 2 320 080,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 17:43

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! Додаток 1 до Тендерної документації п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(дого-ворів) містить вимогу: На підтвердження надати оригінал(и) аналогічного (их) договору(ів), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Під аналогічним предметом закупівлі є будівництво, реконструкція, капітальний ремонт (п.3.2 розділу 3 ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013 Правила визначення вартості будівництва) зі схожими видами будівельно-монтажних робіт. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Євроцентр» надано скановані оригінали двох аналогічних договорів, але не в повному об’ємі. В пропозиції учасника відсутні додатки до кожного з аналогічних договорів, що є їх невід’ємною частиною, відповідно до умов самих договорів. Додаток 1 до Тендерної документації п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(дого-ворів) містить вимогу: На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію). У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Євроцентр» надано не належно оформлений відгук про виконання аналогічного договору №22 від 13.11.2018 року. Додаток 1 до Тендерної документації п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить вимогу: Кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Євроцентр» немає копії диплома про освіту та/або підвищення кваліфікації на виконроба Дирявко. Додаток 1 до Тендерної документації п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містить вимогу: Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Євроцентр» наданий оригінал листа -підтвердження від ФОП Кізь О.В., що не відповідає вимогам Замовника. Додаток 1 до Тендерної документації розділ 3 Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозицій містить вимогу: Для юридичних осіб 1.1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. На підтвердження повноважень керівника ПП «Євроцентр» учасником надано сканований оригінал наказу про прийняття директора, який не відповідає копії, наданої у складі пропозиції, трудової книжки керівника. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: 1. Надати у складі пропозиції скановані оригінали додатків до кожного з аналогічних договорів, що зазначені в інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів учасника. 2. Надати оригінал позитивного листа-відгука про співпрацю по аналогічному договору№22 від 13.11.2018року. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Надати скановану копію або сканований оригінал документів про освіту та/або підвищення кваліфікації на виконроба Дирявко. 4. Надати оригінал листа-підтвердження із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). 5. Надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЄВРОЦЕНТР
#31594077
2 320 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 10:54
Додаткова угода _3 .pdf зміни до договору
06 грудня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 18:22
Додаткова угода _2 .pdf зміни до договору
30 листопада 2021 18:20
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 12:43
Додаткова Угода _1.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:41
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:32
Договір укладений
09 листопада 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до плану фінансування та продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML