Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
1 156 320,00 UAH
UA-2020-09-07-001647-c ● 82bb384a16004162b016d56da0975fff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Відділ освіти Новокаховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146682 |
Вебсайт: | http://www.nkmetka.gov.ua |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична 5 |
Контактна особа: |
Ніконова Любов Георгіївна +380956227032 nkfinosvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 1 156 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 781,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 тис м.куб
Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, Нова каховка, Історична,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 16:59 |
Перелік змін 3 газ.doc | |
28 вересня 2020 16:59 |
Газ зміни 3.docx | |
22 вересня 2020 09:00 |
ТД газ зміни 22.09.docx | |
22 вересня 2020 09:00 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
11 вересня 2020 13:29 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
11 вересня 2020 13:29 |
ТД_природний_газ_зміни.docx | |
11 вересня 2020 12:03 |
Інформація про мову.docx | |
07 вересня 2020 14:18 |
ТД_природний газ_на сайт.doc |
28 вересня 2020 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 вересня 2020 16:59 |
Перелік змін 3 газ.doc
|
||||||||||||
28 вересня 2020 16:59 |
Газ зміни 3.docx
|
||||||||||||
22 вересня 2020 09:00 |
ТД газ зміни 22.09.docx
|
||||||||||||
22 вересня 2020 09:00 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||||||||
11 вересня 2020 13:29 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||||||||
11 вересня 2020 13:29 |
ТД_природний_газ_зміни.docx
|
||||||||||||
11 вересня 2020 12:03 |
Інформація про мову.docx
|
||||||||||||
07 вересня 2020 14:18 |
ТД_природний газ_на сайт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо мови підготовки
Дата подання: 10 вересня 2020 14:20
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:13
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені найближчим часом
Розмір мінімального кроку пониження ціни
Дата подання: 10 вересня 2020 14:41
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:10
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що згідно п.11 ст.21 Закону України "Про публічні закупівлі" розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону встановлюється у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. На порушення зазначеного положення у вас в оголошенні вказано Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH. Просимо встановити в оголошенні на сайті уповноваженого органу Prozorro розмір мінімального кроку пониження ціни в межах передбачених Законом 0,5 - 3% очікуваної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в оголошення внесено 11.09.2020 року
проект договору
Дата подання: 10 вересня 2020 14:44
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:11
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру величини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.4. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: "2.4. Місячний обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен перевищувати підтверджений обсяг газу більш ніж на 3%."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказані зміни будуть внесені найближчім часом до документації та оприлюднені
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-07-001647-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 09 вересня 2020 10:16
Дискримінаційні вимоги
Просимо розглянути вимогу на усунення порушень в прикріпленому докменті. Просимо надати відповідь у встановленом законодавством строк
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2020 11:08
1. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найближчим часом.
2.Щодо інженера з охорони праці;
Зазначаємо, що Законом надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, тому Замовник скористався своїм правом та сформував тендерну документацію з проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Газового палива код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (09123000 -природний газ).
Законом України “Про публічні закупівлі” не визначено чіткий перелік посад (працівників, які мають необхідні знання та досвід), що безпосередньо пов'язані з предметом закупівлі та не надано тлумачення, які саме посади можуть мати відношення до предмета закупівлі, а які ні. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 “Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
1) довідку у довільній формі, в якій підтвердити дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці та працює на підприємстві не менше одного року;
2) копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі;
3) копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці (з підтвердженням наявності 4 групи з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень);»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог Документації та не підтвердив, яким чином наведена умова Документації, в частині надання підтвердження про наявність у штаті інженера з охорони праці, порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Постачання природного газу здійснюється суб’єктами господарювання на комерційній промисловій основі, а сам товар є вогненебезпечним та таким, що неможливо органолептичними відчуттями людини виявити, що в свою чергу може негативно впливати на здоров’я та безпеку, як працівників постачальника так і споживачів важливість мати фахівця, що володіє основами в сфері безпеки праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку повністю кореспондується з таким кваліфікаційним критерієм, передбаченим частиною другою статті 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств постачальників природного газу за безпеку, як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються.
Додатково зазначаємо, згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, - Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, - дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно п.1 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., - ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу І Правил - ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, - посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. На основі вищезазначеного, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації Учасників, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги Учасника.
Предметом закупівлі є природний газ, що використовується для опалення, труднощі з його постачанням (або труднощі з відповідним документообігом, що пов'язаний з його постачанням) можуть призвести до негативних соціальних та економічних наслідків для Замовника. Підтвердження наявності у Учасника працівника, який відповідальний за втілення системи правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності надається Замовнику підтвердження, що у Учасника працівники не тільки в наявності, але й те, що Учасником вжито комплекс заходів щодо їх працездатності і відповідно, зведення до мінімуму позаштатних ситуацій, які можуть призвести до припинення постачання природного газу.
З точки зору Замовника, дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
3. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найближчим часом.
2.Щодо інженера з охорони праці;
Зазначаємо, що Законом надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, тому Замовник скористався своїм правом та сформував тендерну документацію з проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Газового палива код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (09123000 -природний газ).
Законом України “Про публічні закупівлі” не визначено чіткий перелік посад (працівників, які мають необхідні знання та досвід), що безпосередньо пов'язані з предметом закупівлі та не надано тлумачення, які саме посади можуть мати відношення до предмета закупівлі, а які ні. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 “Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
1) довідку у довільній формі, в якій підтвердити дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці та працює на підприємстві не менше одного року;
2) копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі;
3) копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці (з підтвердженням наявності 4 групи з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень);»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог Документації та не підтвердив, яким чином наведена умова Документації, в частині надання підтвердження про наявність у штаті інженера з охорони праці, порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Постачання природного газу здійснюється суб’єктами господарювання на комерційній промисловій основі, а сам товар є вогненебезпечним та таким, що неможливо органолептичними відчуттями людини виявити, що в свою чергу може негативно впливати на здоров’я та безпеку, як працівників постачальника так і споживачів важливість мати фахівця, що володіє основами в сфері безпеки праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку повністю кореспондується з таким кваліфікаційним критерієм, передбаченим частиною другою статті 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств постачальників природного газу за безпеку, як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються.
Додатково зазначаємо, згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, - Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, - дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно п.1 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., - ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу І Правил - ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, - посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. На основі вищезазначеного, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації Учасників, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги Учасника.
Предметом закупівлі є природний газ, що використовується для опалення, труднощі з його постачанням (або труднощі з відповідним документообігом, що пов'язаний з його постачанням) можуть призвести до негативних соціальних та економічних наслідків для Замовника. Підтвердження наявності у Учасника працівника, який відповідальний за втілення системи правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності надається Замовнику підтвердження, що у Учасника працівники не тільки в наявності, але й те, що Учасником вжито комплекс заходів щодо їх працездатності і відповідно, зведення до мінімуму позаштатних ситуацій, які можуть призвести до припинення постачання природного газу.
З точки зору Замовника, дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
3. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найближчим часом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-07-001647-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АС, Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 16 вересня 2020 16:05
Дата подання: 16 вересня 2020 16:05
Скарга на документацію ВО Новокаховської міської ради
Скарга на документацію ВО Новокаховської міської ради. Детальна інформація додається у файлі
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 17:24
рішення від 18.09.2020 № 17590.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 17:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18318.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 17:51
рішення від 29.09.2020 № 18318.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
943 680,00
UAH з ПДВ
|
943 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" |
1 156 320,00
UAH з ПДВ
|
1 156 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889 |
Переможець |
943 680,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 14:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 13:40
|
Звіт Дог 82 2020р.2274 Укргаздобич.docx | укладений |
05 лютого 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 08:30
|
ДУ 5 газ 20.10.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 15:18
|
газ сума 20_.pdf | зміни до договору |
11 січня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:45
|
ДУ 20_ газ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 11:55
|
Газ ду 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 08:08
|
ДУ 2 газ.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 08:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 08:09
|
ДУ 1 газ 2 пол.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 15:13
|
Договір газ 82 2 половина.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |