Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативно-правові послуги з обстеження територій та знесення п'ятьох гаражів
Очікувана вартість
49 898,00 UAH
UA-2020-09-07-001532-a 86ee93cafdc04961a918f3ae169a291e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Булик Іванівна

380444823695 tendergdip@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Альона Булик Іванівна
380444823695
tendergdip@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Консультативно-правові послуги з обстеження територій та знесення п'ятьох гаражів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультативно-правові послуги з обстеження територій та знесення п'ятьох гаражів за адресою: вул. Сікорського Ігоря Авіаконструктора, 4-Л у Шевченківському районі м. Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, Сікорського Ігоря Авіаконструктора
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

07 вересня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Благоустрій Шевченківського району"
#33790408
Переможець 49 898,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:39

Документи

07 вересня 2020 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 14:15
268-20-4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 10:43
268-20-3.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:33
268-20-2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 10:32
268-20-1.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 10:31
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:41
268-20.pdf укладений
07 вересня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з карантинними заходами, викликаними пандемією COVID -19 внесено зміни: в п.4.1 .Договору -строк надання послуг виконавцем - 3,5 місяця з дня підписання сторонами Договору; в п. 9.1. Договору - договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 21 грудня 2020 року, але у будь- якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 268/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з карантинними заходами, викликаними пандемією COVID -19 внесено зміни: в п.4.1 . Договору -строк надання послуг виконавцем - 5,5 місяця з дня підписання сторонами Договору; в п. 9.1. Договору - договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 26 лютого 2021 року, але у будь- якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 268/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни: в п.4.1 . Договору -строк надання послуг виконавцем - 6,5 місяця з дня підписання сторонами Договору; в п. 9.1. Договору - договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 29 березня 2021 року, але у будь- якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 268/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни: в п.4.1 . Договору -строк надання послуг виконавцем - 12 місяців з дня підписання сторонами Договору; в п. 9.1. Договору - договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 29 вересня 2021 року, але у будь- якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 268/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 вересня 2021
Сума оплати за договором: 24 949,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 158,17 UAH)