Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» - ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт скверу на вул. Вічева у м. Львові)
Очікувана вартість
193 199,95 UAH
UA-2020-09-07-000423-a 1914105c00334d35a7545314980f026f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федірко Катерина

380322546604 lymarkatia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Федірко Катерина
380322546604
lymarkatia@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» - ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт скверу на вул. Вічева у м. Львові) відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт скверу на вул. Вічева у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул.Вічева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за цим Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику платіжним дорученням на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником протягом 30 календарних днів на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3. Оплата проводиться без етапів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 вересня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОЕКОБУД"
#30703862
Переможець 193 199,95
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 09:48

Документи

07 вересня 2020 09:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 15:18
Додаткова_Угода№137_2_Енергоекобуд.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:18
Додаткова_Угода_137_1_Вічева.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 09:51
Договір_137_Вічева.pdf укладений
07 вересня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 137/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутність технічної можливості на майданчику обрати підставу для внесення змін до договору - зміна реквізитів, Додаткову угоду щодо зміни реквізитів оприлюднено з обранням підстави - покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 137/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 421,32
UAH (в тому числі ПДВ 29 236,89 UAH)