Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-09-07-000008-c 07a4658f589840ce9095142cbb01b5b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 07:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 12:49
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Згідно з технічними вимогами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Контейнери для збору твердих побутових відходів (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 22:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 22:31
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 вересня 2020 22:31
Тендерна документація у новій редакції.doc
07 вересня 2020 07:42
Тендерна документація.doc
16 вересня 2020 22:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 07:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 22:31
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 вересня 2020 22:31
Тендерна документація у новій редакції.doc
07 вересня 2020 07:42
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів переможця
Дата подання: 07 вересня 2020 11:38
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:24
Просимо Замовника зазначити, чи може переможець надати документи для підтвердження п. 6.ч.1 ст. 17 та п.13 ч.1 ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі отриманні у електронному вигляді із накладеним електронним цифровим підписом?
Відповідь: Так, переможець може надати документи з накладеним електронним цифровим підписом
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 07 вересня 2020 11:38
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:28
Вимога Замовника щодо того, що «…З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо того, що “З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну, захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше 2,5 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 2,5 мм обґрунтована міцністю, надійністю конструкції та тривалістю експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до вузла кронштейну та для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, в першу чергу виходить з ладу (деформується, відривається). Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 2,5 мм і більше.
Товщина металу
Дата подання: 07 вересня 2020 11:39
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:30
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 2,5 мм і більше
Щодо ваги контейнера
Дата подання: 07 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:31
Замовник передбачаючи що вага контейнера 120 кг. призводить до дискримінації потенційних Учасників які виготовляють контейнери із іншою вагою проте такою яка відповідає стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 Пояснюємо, що вага контейнера не впливає на його міцність та на можливість експлуатації. Пояснюємо що і контейнери з вагою 109 кг витримують навантаження передбачене тендерною документацією та належним чином експлуатуються сміттєвозами. Тому з метою уникнення дискримінації просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник формує тендерну документацію під техніку, яку використовує виконавець послуг з вивезення побутових відходів в місті Луцьку, обраний за результатами конкурсу
Щодо еквіваленту ваги контейнера
Дата подання: 07 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:32
Чи вважатиме Замовник еквівалентом поданий Учасником контейнер із вагою 109 кг.?
Відповідь: Замовником в технічних вимогах зазначено середню вагу контейнера, що дорівнює 120 кг
Щодо еквіваленту товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 07 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:32
Чи вважатиме Замовник еквівалентом контейнер із товщиною вузла кронштейну захвату і підйому 1,5 мм.?
Відповідь: Ні, не вважатиме
Розбіжності в строках надання документів переможцем
Дата подання: 07 вересня 2020 11:41
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:33
Розбіжності щодо строку надання документів переможцем «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи» та « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи …» Чинним законодавством встановлений строк 10 днів. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Дата подання: 08 вересня 2020 08:58
Дата відповіді: 10 вересня 2020 21:27
Вимога Замовника щодо того, що «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки та захвату для вивантаження кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом» є дискримінаційною умовою тендерної документації. Дана вимога порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення дискримінації просимо виключити вимогу щодо виду з’єднання з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо того, що “Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом” не є дискримінаційною, а обґрунтована міцністю, надійністю конструкції та тривалістю експлуатації.
Метод зварювання суцільним швом напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до вузла кронштейну та для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, виходить з ладу (деформується, відривається)
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 258 000,00
UAH з ПДВ
256 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 259 500,00
UAH з ПДВ
257 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Львів" 263 670,00
UAH з ПДВ
257 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:55
Ст.17 ч.1 та 2.pdf
21 жовтня 2020 15:55
ст. 17 п.12. ст.1.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Ст. 17 п.8 ст.1.pdf
21 жовтня 2020 15:55
ст. 17 п.6 1 ст..pdf
21 жовтня 2020 15:55
Ст. 17 п.2 ч.1.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Ст. 17 п.5. ст. 1.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Ст. 17 п.3 ч. 1.pdf
21 жовтня 2020 15:55
ст 17 ч. 2.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Про право підпису.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Довідка.pdf.p7s
21 жовтня 2020 15:55
Довідка щодо корупції.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Довідка з податкової.pdf
21 жовтня 2020 15:55
Dovidka_20279393210960004490.pdf
08 жовтня 2020 18:04
Електронний підпис
23 вересня 2020 21:27
Електронний підпис
23 вересня 2020 21:26
Електронний підпис
23 вересня 2020 21:21
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:52
Проєкт Договору.pdf
23 вересня 2020 19:32
Фінзвіт за 2019р.pdf
23 вересня 2020 19:32
Технічні вимоги.pdf
23 вересня 2020 19:32
Стаття 17 щодо судимості.pdf
23 вересня 2020 19:32
Сертифiкати Баки.pdf
23 вересня 2020 19:32
Проєкт договору.pdf
23 вересня 2020 19:32
Лист-зобовязання.pdf
23 вересня 2020 19:32
Квитанція до_фз_2019.pdf
23 вересня 2020 19:32
Договір ділерський.pdf
23 вересня 2020 19:32
Гарантія поставки.pdf
23 вересня 2020 19:32
ВИТЯГ_ЄДР_1006933418_22_07_2020.pdf
23 вересня 2020 19:32
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:08
51технічні вимоги.pdf
23 вересня 2020 11:08
50 реєстр документів.pdf
23 вересня 2020 11:08
49розрахунок вартості.pdf
23 вересня 2020 11:08
48довідка ліцензування.pdf
23 вересня 2020 11:08
47гарантія поставки.pdf
23 вересня 2020 11:08
45лист-зобов'язання.pdf
23 вересня 2020 11:08
44довідка довкілля.pdf
23 вересня 2020 11:08
42обробка персон.даних.pdf
23 вересня 2020 11:08
40 проєкт договору.pdf
23 вересня 2020 11:08
29Звітність 2019-2020.pdf
23 вересня 2020 11:08
27Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2020 11:08
27Витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 11:08
26Статут.pdf
23 вересня 2020 11:08
26Опис_до_статуту.pdf
23 вересня 2020 11:08
25Протокол_2020.pdf
23 вересня 2020 11:08
25Протокол змiна назви.pdf
23 вересня 2020 11:08
25Протокол 2019.pdf
23 вересня 2020 11:08
25Довiренiст_.pdf
23 вересня 2020 11:08
22Сертифiкат4.pdf
23 вересня 2020 11:08
21Сертифiкат3.pdf
23 вересня 2020 11:08
20Сертифiкат2.pdf
23 вересня 2020 11:08
19Сертифiкат1.pdf
23 вересня 2020 11:08
18Сертифiкат.pdf
23 вересня 2020 11:08
18-19Паспорт_пiдписанта.pdf
23 вересня 2020 11:08
17сертифікати нові.pdf
23 вересня 2020 11:08
12 дост.17 про банкрутство.pdf
23 вересня 2020 11:08
11 до ст.17 не засуджені.pdf
23 вересня 2020 11:08
8до ст.17 про корупцію.pdf
23 вересня 2020 11:08
3довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 11:08
2довідка обладнання.pdf
23 вересня 2020 11:08
1тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 18:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ "ЕКО-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Переможець 256 650,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 22:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 22:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій), надано не заповнену довідку, про наявність персоналу необхідного для виконання договору за зразком передбаченим пунктом 2.1.2 таблиці 2.1 додатку № 3 тендерної документації від 07.09.2020 №75. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.2.1.2. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно до якого Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації (відповідного зразка): довідка, про наявність чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) необхідних для виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (завантажити) довідку, про наявність чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) необхідних для виконання договору за зразком передбаченим пунктом 1 таблиці 2.1.2 додатку № 3 тендерної документації

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230

№ рішення у справі

72/78-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 22:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
256 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:54
Додаткова угода_1.pdf укладений
05 листопада 2020 15:54
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 19:13
Договір_1159.pdf укладений
03 листопада 2020 19:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару до 16.11.2020
Номер договору про закупівлю: 1159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 256 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 775,00 UAH)