Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-09-07-000008-c ● 07a4658f589840ce9095142cbb01b5b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 07:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 12:49 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Згідно з технічними вимогами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Контейнери для збору твердих побутових відходів (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 22:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 22:31 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
16 вересня 2020 22:31 |
Тендерна документація у новій редакції.doc | |
07 вересня 2020 07:42 |
Тендерна документація.doc |
16 вересня 2020 22:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2020 22:31 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
16 вересня 2020 22:31 |
Тендерна документація у новій редакції.doc
|
|||
07 вересня 2020 07:42 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів переможця
Дата подання: 07 вересня 2020 11:38
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:24
Просимо Замовника зазначити, чи може переможець надати документи для підтвердження п. 6.ч.1 ст. 17 та п.13 ч.1 ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі отриманні у електронному вигляді із накладеним електронним цифровим підписом?
Відповідь: Так, переможець може надати документи з накладеним електронним цифровим підписом
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 07 вересня 2020 11:38
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:28
Вимога Замовника щодо того, що «…З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо того, що “З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну, захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше 2,5 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 2,5 мм обґрунтована міцністю, надійністю конструкції та тривалістю експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до вузла кронштейну та для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, в першу чергу виходить з ладу (деформується, відривається). Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 2,5 мм і більше.
Товщина металу
Дата подання: 07 вересня 2020 11:39
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:30
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 2,5 мм і більше
Щодо ваги контейнера
Дата подання: 07 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:31
Замовник передбачаючи що вага контейнера 120 кг. призводить до дискримінації потенційних Учасників які виготовляють контейнери із іншою вагою проте такою яка відповідає стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 Пояснюємо, що вага контейнера не впливає на його міцність та на можливість експлуатації. Пояснюємо що і контейнери з вагою 109 кг витримують навантаження передбачене тендерною документацією та належним чином експлуатуються сміттєвозами. Тому з метою уникнення дискримінації просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник формує тендерну документацію під техніку, яку використовує виконавець послуг з вивезення побутових відходів в місті Луцьку, обраний за результатами конкурсу
Щодо еквіваленту ваги контейнера
Дата подання: 07 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:32
Чи вважатиме Замовник еквівалентом поданий Учасником контейнер із вагою 109 кг.?
Відповідь: Замовником в технічних вимогах зазначено середню вагу контейнера, що дорівнює 120 кг
Щодо еквіваленту товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 07 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:32
Чи вважатиме Замовник еквівалентом контейнер із товщиною вузла кронштейну захвату і підйому 1,5 мм.?
Відповідь: Ні, не вважатиме
Розбіжності в строках надання документів переможцем
Дата подання: 07 вересня 2020 11:41
Дата відповіді: 10 вересня 2020 09:33
Розбіжності щодо строку надання документів переможцем «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи» та « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи …» Чинним законодавством встановлений строк 10 днів. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Дата подання: 08 вересня 2020 08:58
Дата відповіді: 10 вересня 2020 21:27
Вимога Замовника щодо того, що «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки та захвату для вивантаження кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом» є дискримінаційною умовою тендерної документації. Дана вимога порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення дискримінації просимо виключити вимогу щодо виду з’єднання з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо того, що “Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом” не є дискримінаційною, а обґрунтована міцністю, надійністю конструкції та тривалістю експлуатації.
Метод зварювання суцільним швом напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до вузла кронштейну та для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, виходить з ладу (деформується, відривається)
Метод зварювання суцільним швом напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до вузла кронштейну та для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, виходить з ладу (деформується, відривається)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
258 000,00
UAH з ПДВ
|
256 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
259 500,00
UAH з ПДВ
|
257 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-Львів" |
263 670,00
UAH з ПДВ
|
257 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Переможець |
256 650,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 22:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 22:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:54
|
Додаткова угода_1.pdf | укладений |
05 листопада 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 19:13
|
Договір_1159.pdf | укладений |
03 листопада 2020 19:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару до 16.11.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |