Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39130000-2 «Офісні меблі». (Столи кутові; шафи для документів (напівзакриті);тумби мобільні з трьома ящиками; столи письмові; столи однотумбові; тумби приставні; столи приставні на металевій нозі; шафи для документів(закриті);Шафи для документів (напівзакриті) зі скляними дверцятами; дзеркала з основою ДСП; столи; мобільні підставки під системний блок; шафи гардеробні; тумби мобільні з трьома ящиками (верхній під ключ);шафи для документів(відкриті);шафа для кабінету керівника; конференц-стіл; крісло офісне АРІЗОНА(Або Еквівалент).
Очікувана вартість
496 220,00 UAH
UA-2020-09-06-000132-b 0d5ee87c52df4da68d957b30e584057c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Чернявська

+380507699172 lidia.chernyavskaya1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40210149
Місцезнаходження: 51453, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вербки, вул. Матросова, 20
Контактна особа: Лідія Чернявська
+380507699172
lidia.chernyavskaya1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2020 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:48
Очікувана вартість: 496 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 481,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Всі документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Якщо мовою оригіналу документа є інша, ніж українська, учасник надає у складі пропозиції документ мовою оригіналу разом із його автентичним перекладом українською мовою. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – кутові столи-39121000-6;шафи для документів(напівзакриті)-39122200-5;тумби мобільні з трьома ящиками-39120000-9;столи письмові-39121000-6;столи однотумбові-39121000-6;тумби приставні-39120000-9;столи приставні на металевій нозі-39121000-6;шафи для документів(закриті)-39122200-5;Шафи для документів (напівзакриті) зі скляними дверцятами-39122200-5;дзеркала з основою ДСП-39830000-9;столи-39121000-6;мобільні підставки під системний блок-39120000-9;шафи гардеробні-39130000-2;тумби мобільні з трьома ящиками (верхній під ключ)-39120000-9;шафи для документів(відкриті)-39122200-5;шафа для кабінету керівника-39122200-5;конференц-стіл-39121000-6; крісло офісне АРІЗОНА)-39111100-4.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стіл (1350*1600*750 мм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штуки
Стіл (1400*1200*750 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл (1600*1300*750 мм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл кутовий однотумбовий (1600*1300*750 мм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл кутовий однотумбовий (1400*1000*750 мм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Стіл кутовий (1500*1300*750 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл письмовий (1400*700*750 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл однотумбовий(2000*700*750 мм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл однотумбовий(2000*700*750 мм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл приставний металевий на нозі(700*500*730 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл однотумбовий(1300*700*750 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл приставний металевий на нозі(700*700*730 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл письмовий(2000*700*750 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл приставний на металевій нозі(700*600*730 мм.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл(1970*700*750 мм..
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл письмовий(1500*700*750 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл керівника(1800*700*750 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)(1100*500*2400 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)(1830*500*2600 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)(950*500*2600 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)(1500*500*2600 мм..)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)(1100*500*2600 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)(900*500*2600 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа для документів (закрита)(800*500*2500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (напівзакрита)зі сляними дверцятами(800*500*2500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа гардеропна(1000*500*2080 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для документів (відкрита)(800*500*2500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа гардеропна(800*500*2500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа гардеропна(ключ)(1010*500*2500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (відкрита)(1010*500*2500 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для кабінета керівника(2000*500*2080 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа гардеропна(800*500*2080 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів (відкрита)(800*500*2080 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
23 штуки
Тумба мобільна з трьома ящиками(437*500*620 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Тумба мобільна з трьома ящиками (верхній під ключ)(437*500*620 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
ТТумба приставна(2000*500*750 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
ТТумба приставна(1150*600*750 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
ТТумба приставна(1000*400*700 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба мобільна(800*450*700 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба приставна до столу керівника(1300*500*750 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Конференц-стіл(1900*700*730 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Дзеркало з основою ДСП(600*8000 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Крісло офісне АРІЗОНА(540*1190.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Мобільна приставка під системний блок(240*480*160)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2020 18:11
Перелік змін.docx
20 вересня 2020 18:11
ТД-Меблі .docx
20 вересня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2020 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2020 18:11
Перелік змін.docx
20 вересня 2020 18:11
ТД-Меблі .docx
06 вересня 2020 19:11
ТД-Меблі .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 11 вересня 2020 16:52
Дата відповіді: 12 вересня 2020 21:46
Шановний Замовнику! В технічній специфікації (Додаток 2 до ТД), встановлена наступна вимога надати "сертифікат відповідності плит деревинно-стружкових (ДСП), що мають бути Type P2 з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1)". Так ось, поясніть будь-ласка, що таке в Вашому розумінні "Type P2"? До якого критерію відповідності ДСП це відноситься?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання!
Клас Д=S1,do
Клас формальдегіда Е1

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-06-000132-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 11 вересня 2020 10:54
Дискримінаційні вимоги Тендерної Документації
Шановний Замовнику, Тендерною Документацією п 2.1 Додатку 3 вимагається довідка яка повинна передбачати середню кількість працівників на підприємстві не менше 30 чоловік. Повідомляємо, що встановлення даної вимоги є дискримінаційною умовою та звужує ринок, що призводить до обмеженої кількості учасників. Ця вимога нічим не обгрунтована. Товар, що закуповується може знаходитися на складах учасників, а тому не потребує залучення 30 чоловік для доставки товару. У разі необхідності кожен учасник у разі необхідності може залучити працівників на підставі цивільно-правових угод.

До того ж, ми як потенційний учасник не маємо змоги прийняти участь в закупівлі через встановлення дискримінаційної вимоги стосовно нас! Тому вимагаємо виключити вимогу, що довідка повинна передбачати середню кількість працівників на підприємстві не менше 30 чоловік як дискримінаційну вимогу! У разі невиконання вимоги ми змушені будемо звернутися до АМКУ зі скаргою на умови Тендерної Документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2020 13:49
Дякую за запитання!
Ваша вимога прийнята до уваги. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИЩЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА " 425 000,00
UAH з ПДВ
315 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 394 700,00
UAH з ПДВ
394 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:41
Довідка НАЗК.zip
27 вересня 2020 23:35
Шафа гардеробна.jpg
27 вересня 2020 23:35
Тумба приставна.jpg
27 вересня 2020 23:35
Тумба мобільна.jpg
27 вересня 2020 23:35
Стіл письмовий.jpg
27 вересня 2020 23:35
Стіл кутовий.jpg
27 вересня 2020 23:35
Кресло Аризона.jpg
27 вересня 2020 23:35
Конференц стіл.jpg
27 вересня 2020 23:35
Додаток №3 паспорт ст.2.pdf
27 вересня 2020 23:35
Додаток №3 паспорт ст.1.pdf
27 вересня 2020 23:35
Дзеркало з основою ДСП.jpg
27 вересня 2020 23:35
Додаток №3 п.2.1.pdf
27 вересня 2020 23:35
Договір оренди ст.перша.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:39
7 Витяг ПДВ (оригінал).PDF
25 вересня 2020 17:39
6 Св-во ПДВ ориг.pdf
25 вересня 2020 17:39
5.6 Паспарт, код копія.pdf
25 вересня 2020 17:39
5.5 Опис.PDF
25 вересня 2020 17:39
5.4 Статут оригінал.PDF
25 вересня 2020 17:39
5.3 Протоколи, накази.pdf
25 вересня 2020 17:39
4 Довідки Стаття 17.pdf
25 вересня 2020 17:39
3.18 Фін.звіт 1кв. 2020 рік.PDF
25 вересня 2020 17:39
3.17 Фін.звіт 2019 рік.PDF
25 вересня 2020 17:39
3.15 Довідка Укрсиббанк.pdf
25 вересня 2020 17:39
3.14 Відгук по дог.2.pdf
25 вересня 2020 17:39
3.13 Аналог.дог.2.PDF
25 вересня 2020 17:39
3.12 Відгук по дог.1.pdf
25 вересня 2020 17:39
3.11 Аналог.дог.1.PDF
25 вересня 2020 17:39
3.9 Дорма 1-ДФ.pdf
25 вересня 2020 17:39
3.2 Видаткові на станки.pdf
25 вересня 2020 17:39
3.1 Довідка про МТБ.pdf
25 вересня 2020 17:39
2.6 Фотознімки товару.pdf
25 вересня 2020 17:39
2.5 Довідки, гарант.листи.pdf
25 вересня 2020 17:39
2.4 Документи на ДВП.pdf
25 вересня 2020 17:39
2.3 Документи на ДСП.pdf
25 вересня 2020 17:39
2.2 ИСО, СВ, сертиф. якості.pdf
25 вересня 2020 17:39
2.1 Додаток 2 Тех.характер.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 23:54
Електронний підпис
27 вересня 2020 23:53
Частина№1 .pdf.p7s
27 вересня 2020 23:53
Частина№1 .pdf
27 вересня 2020 23:51
ВисновокДСЕЕ.pdf
27 вересня 2020 23:51
ВисновокДСЕЕ.pdf.p7s
27 вересня 2020 23:51
1ДФ-НАКЛАДНА.pdf
27 вересня 2020 23:50
04-ВідомостіЄДРПОУ08052020Р..pdf
27 вересня 2020 23:50
ПаспортДиректор.pdf
27 вересня 2020 23:50
ДСП.pdf
27 вересня 2020 23:50
Відгук Укрпошта.pdf
27 вересня 2020 23:50
Серт_фирма_9001-2015_CУЯ.057-19.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИЩЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА "

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИЩЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА "
#2857919706
Переможець 315 500,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИЩЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА "
#2857919706
315 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:19
Д.у.1 меблі пр..pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:04
Д.у.1 меблі.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 14:14
про.про тех пом.Меблі.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 14:12
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:23
Дог.мебель 2020р..pdf укладений
02 листопада 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол
Номер договору про закупівлю: 582
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.1
Номер договору про закупівлю: 582
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.угода
Номер договору про закупівлю: 582
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML