Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання для загального корекційного призначення дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти - 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
939 400,00 UAH
UA-2020-09-04-012056-b afbefb6374f9427cb576f41843ced23c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ворохта

+380973534779 osvita-rakhiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РАХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38533251
Вебсайт: http://rakhiv-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахівський р-н, м. Рахів, вул. Миру, 1
Контактна особа: Наталія Ворохта
+380973534779
osvita-rakhiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 13:16
Очікувана вартість: 939 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 394,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 комплект
Комплект мультимедійного обладнання для загального корекційного призначення дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної.Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 14:15
додаток_4.docx
16 вересня 2020 14:15
Тендерна_документацiя.docx
16 вересня 2020 14:15
додаток_2.doc
16 вересня 2020 14:15
додаток_3.docx
16 вересня 2020 14:13
додаток_1.docx
16 вересня 2020 14:13
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx
16 вересня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 14:15
додаток_4.docx
04 вересня 2020 20:19
додаток_4.docx
16 вересня 2020 14:15
Тендерна_документацiя.docx
04 вересня 2020 20:19
Тендерна_документацiя.docx
16 вересня 2020 14:15
додаток_2.doc
04 вересня 2020 20:19
додаток_2.doc
16 вересня 2020 14:15
додаток_3.docx
04 вересня 2020 20:19
додаток_3.docx
16 вересня 2020 14:13
додаток_1.docx
04 вересня 2020 20:19
додаток_1.docx
16 вересня 2020 14:13
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 07 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:39
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, переможець торгів зобов'язаний здійснити поставку, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію запропонованого обладнання. Дана умова є обов'язковою для виконання переможцем торгів.
Щодо статусу партнера Майкрософт
Дата подання: 08 вересня 2020 10:54
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:37
Шановний Замовник. Враховуючі те, що Microsoft вже певний час не надає ніяких свідоцтв о партнерстві для освітніх закладів, питання- яким чином учаснику, який намагається прийняти участь у Вашому тендері отримати те, що Ви вимагаєте, а саме: «Для підтвердження можливості надання програм корпоративного ліцензування для освітніх закладів Учасник повинен мати статус партнера Майкрософт, що підтверджується наданням у складі пропозиції офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна», та/або копії сертифікату авторизованого партнера Microsoft (виданого на ім’я учасника) в галузі рішень для навчальних закладів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ваше зуваження було взято до уваги та, відповідно, буде внесено зміни до технічних вимог в частині надання у складі пропозиції офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна», та/або копії сертифікату авторизованого партнера Microsoft (виданого на ім’я учасника) в галузі рішень для навчальних закладів».
Рекомендація
Дата подання: 11 вересня 2020 18:15
Дата відповіді: 16 вересня 2020 12:40
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 3. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, врахуємо запропоновані вами побажання, окрім наступного.
Вважаємо, що Ваше трактування терміну “Свідоцтво на знак для товарів і послуг” як додаткової гарантії підтвердження надійності постачальника не має під собою підстав. Свідоцтво на знак для товарів і послуг є лише засобом індивідуалізації товарів та учасників господарського обігу й, із законодавчої точки зору, є об'єктом права інтелектуальної власності. Тобто не може підтвердити ні якість товару, ні надійність постачальника.
Відмовлено.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-012056-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 07 вересня 2020 10:18
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Вимагаю внести зміни у тендерну документацію та прибрати вимогу, зазначену у Додатку 3 тендерної документації, а саме: «Для підтвердження можливості надання програм корпоративного ліцензування для освітніх закладів Учасник повинен мати статус партнера Майкрософт, що підтверджується наданням у складі пропозиції офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна», та/або копії сертифікату авторизованого партнера Microsoft (виданого на ім’я учасника) в галузі рішень для навчальних закладів».
По-перше, предметом закупівлі є Мультимедійне обладнання, а не Програмне забезпечення. По-друге, згідно з політикою компанії "Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Microsof» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/. Також на зазначеному вище сайті, нічого не вказано про авторизаційні листи підтвердження при покупки/поставці/користуванні.
Тому, вимагаю скасувати цю вимогу, як дискримінаційну, що значно звужує коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2020 16:34
Доброго дня, ваше зуваження було взято до уваги та, відповідно, буде внесено зміни до технічних вимог в частині надання у складі пропозиції офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна», та/або копії сертифікату авторизованого партнера Microsoft (виданого на ім’я учасника) в галузі рішень для навчальних закладів».
Номер вимоги: UA-2020-09-04-012056-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 10 вересня 2020 11:45
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 для підтвердження можливості надання програм корпоративного ліцензування для освітніх закладів Учасник повинен мати статус партнера Майкрософт, що підтверджується наданням у складі пропозиції офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна», та/або копії сертифікату авторизованого партнера Microsoft (виданого на ім’я учасника) в галузі рішень для навчальних закладів. Зазначена Вами вимога звужує коло Учасників, які бажають взяти участь у даній закупівлі та обмежує конкуренцію. Звертаємо Вашу увагу, що для поставки ліцензійного програмного забезпечення Учасник не обов'язково повинен бути партнером Майкрософт. Ліцензійне ПЗ Учасники можуть придбати не тільки напряму в Майкрософт, але й у його партнерів. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та прибрати вищезазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 21:23
На підставі вашого звернення буде внесено зміни до тендерної документації та відповідно відредаговано частину технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2020-09-04-012056-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 вересня 2020 23:52
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо Вас, що у Додатку 3 тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, яка порушує принципи здійснення державних закупівель, норми Закону "Про публічні закупівлі та суттєво звужує коло учасників.
Ви вказуєте наступне: "Для підтвердження можливості надання програм корпоративного ліцензування для освітніх закладів Учасник повинен мати статус партнера Майкрософт, що підтверджується наданням у складі пропозиції офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна», та/або копії сертифікату авторизованого партнера Microsoft (виданого на ім’я учасника) в галузі рішень для навчальних закладів."

Звертаємо Вашу увагу, що видача таких сертифікатів була відмінена самою компанією "Майкрософт Україна" у минулому році. Тому Учасники, які до прийняття цією компанією такого рішення не отримали вказаного документу автоматично не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі.Також, потрібно вказати, що такі сертифікати про партнерство видаються певний період. І учасники, які отримали такі сертифікати партнерства декілька років тому також не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі через завершення терміну дії такого документа про партнерство.
Важливо вказати, що потенційні добросовісні учасники не мають засобів впливу на компанію "Майкрософт Україна", для видачі нею листів про партнерські відносини для участі у закупівлях.

Таким чином, отримання таких документів є неможливим на сьогоднішній день для учасників. Також такий документ не свідчить про можливість надання програм корпоративного ліцензування для освітніх закладів.

Тому наполягаємо на негайному видаленні вказаної дискримінаційної вимоги відповідно до чинного законодавства. В іншому разі, будемо змушені звернути увагу відповідних контролюючих органів на Вашу закупівлю, процедура буде призупинена та закупівля не відбудеться з такими порушеннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 21:32
Врахувавши вашу вимогу буде внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-04-012056-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3050212719
Дата подання: 07 жовтня 2020 10:48
Про неправомірне визнання ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" переможцем торгів
Шановний Замовнику!!!!!
02.10.2020 року мою пропозицію із ціною 819 987,00 грн. відхилено та акцептовано пропозицію ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" із ціновою пропозицією 915 600,00 грн., що є більшою за мою на 95 613,00 грн.
Мою пропозицію відхилено неправомірно, бо причини відхилення зазначені в протоколі не відповідають дійсності:

Причина 1: Умовами тендерної документації було передбачено, що характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації та вказуватись в пропозиції учасника торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції, що пропонується до закупівлі, для можливості перевірки вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик. Також тендерною документацією вимагається надання інтерактивної дошки, що має керамічне покриття робочої поверхні. Згідно даних сайту виробника інтерактивних дощок Molyboard за посиланням http://www.molyboard.com/en/pro_info.asp?NID=2328 не підтверджується наявність керамічного покриття робочої поверхні інтерактивних дощок серії MOLYBoard IR-9000.

Заперечення 1: У вище викладеній причині відхилення вами вказано що, згідно даних сайту виробника інтерактивних дощок Molyboard за посиланням http://www.molyboard.com/en/pro_info.asp?NID=2328 не підтверджується наявність керамічного покриття робочої поверхні інтерактивних дощок серії MOLYBoard IR-9000.
Ваше твердження базується на інформації з сайту виробника інтерактивних дощок Molyboard, де вказана загальна інформація, яка не враховує особливості всіх моделей і в тому числі конкретної запропонованої мною моделі «Інтерактивна дошка для навчальновиховної роботи Molyboard IR-9087S». Така запропонована мною інтерактивна дошка Вами не досліджувалася. Зазначаю, що в складі пропозиції надано Інформаційний лист від виробника інтерактивних дошок Molyboard (файл «31 Сертифікати.zip», папка «Сертифікати», файл «Інформаційний лист Molyboard»), в якому виробником вказано всі характеристики запропонованого мною товару, і де зазначено про наявність керамічної магнітної основи, що і є керамічним покриттям робочої поверхні.
З викладеного слідує, що Ви посилаєтеся на загальну інформацію на сайті виробника і не враховуєте інформацію надану самим виробником в інформаційному листі для конкретної моделі Molyboard IR-9087S.
Причина 2: Тендерною документацією вимагається, що відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра”. Учасником запропоновано до постачання мультимедійний проектор для збільшення зображень Epson EB-E350 (V11H839340). Даний проектор, згідно наданої в тендерній документації інформації, з відстані 1м формує зображення діагоналлю лише 0,76м, а вимагається формування зображення діагоналлю 2.06м (що відповідало би розміру запропонованої інтерактивної дошки).

Заперечення 2: Уважно вивчивши Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вказані вами в Додатку 3, я не знайшов вимоги, де б зазначалось, що проектор з відстані 1м. повинен формувати зображення діагоналлю 2.06м (що відповідало би розміру запропонованої інтерактивної дошки).
У технчних вимогах зазначено: зображення – від 0,6м при проекційній відстані – від 1,0м та краще;
Нами надано проектор, який формує зображення 0,76 м., при проекційній відстані 1 м., що є кращою характеристикою, ніж Вами вимагалася, адже 0,76 м. є більшою за заявлену вами 0,6 м.. Зазначаю, що причина відхилення є надуманою.

Причина 3: Тендерною документацією вимагається, що учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора на запропоноване обладнання (мультимедійний проектор та інтерактивну дошку), з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника.” Даний лист не наданий в складі тендерної пропозиції.

Заперечення 3: Ще раз змушений визнати, що відхилення моєї пропозиції грунтується на необ’єктивній інформації. Вами вказано, що мною не надано Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора на запропоноване обладнання (мультимедійний проектор та інтерактивну дошку), з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника”.
Зазначаю, що мною надано такі листи від виробника проекторів та виробника інтерактивних дошок. Див.: файл «Авторизація Molyboard» та файл «Алякшев авторизація Епсон», файл «31 Сертифікати.zip», папка «Сертифікати».
В даних листах зазначена вся інформація від виробників (їх офіційних представників), що Вами вимагалася.
Вимагаю: Скасувати рішення про відхилення моєї пропозиції та визнати мене переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-012056-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3050212719
Дата подання: 12 жовтня 2020 18:58
Скарга АМКУ Алякшев ІП
Скасування незаконного рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Алякшев ІП
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 10:26
Рішення від 15.10.2020 № 19326 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 10:25
Рішення від 06.11.2020 № 20626.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 23:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня, рішення по скарзі АМКУ виконано. В підтвердження додаємо рішення.
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2020 20:29

Документи подані скаржником

12 жовтня 2020 18:53
Скарга АМКУ Алякшев ІП.pdf
12 жовтня 2020 18:53
Скарга АМКУ Алякшев ІП.doc
12 жовтня 2020 18:53
Авторизація MolyBoard.pdf

Документи подані замовником

20 жовтня 2020 15:52
Лист щодо скарги _WORD.docx
20 жовтня 2020 15:52
Лист щодо скарги _ ПДФ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 826 704,90
UAH з ПДВ
797 409,90
UAH з ПДВ
Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ 819 987,00
UAH з ПДВ
819 987,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" 928 872,60
UAH з ПДВ
915 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Мотущук Мирослав Васильович 938 700,00
UAH з ПДВ
915 747,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 916 000,00
UAH з ПДВ
916 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 939 393,00
UAH з ПДВ
939 393,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 10:56
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:56
Licenziya_PrivatBank.pdf
23 вересня 2020 10:56
Dovirenist_Kovalenko.pdf
23 вересня 2020 10:56
Реєстр документів.pdf
23 вересня 2020 10:56
Підписаний_gar3292.pdf
23 вересня 2020 10:56
9. Проект договору.pdf
23 вересня 2020 10:56
8. Довідка досвід.pdf
23 вересня 2020 10:56
7. Довідка МТБ.pdf
23 вересня 2020 10:56
63297340611011.pdf
23 вересня 2020 10:56
6. Довідка стаття 17.pdf
23 вересня 2020 10:56
5. Довідка довкілля.pdf
23 вересня 2020 10:56
4. Документи якості.pdf
23 вересня 2020 10:56
3. Установчі документи.pdf
23 вересня 2020 10:56
2. Довідка ліцензування.pdf
23 вересня 2020 10:56
19. Лист-згода відхилення.pdf
23 вересня 2020 10:56
18. Лист-згода звернення.pdf
23 вересня 2020 10:56
17. Лист-згода ціна.pdf
23 вересня 2020 10:56
15. Згода на обробку ПД.pdf
23 вересня 2020 10:56
14. Довідка код доступу.pdf
23 вересня 2020 10:56
13. Авторизаційний лист.pdf
23 вересня 2020 10:56
12. Довідка про товар.pdf
23 вересня 2020 10:56
10. Технічні вимоги згода.pdf
23 вересня 2020 10:56
1. Уповноважена особа.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:16
Довідка ДПС Алякшев ІП.zip
24 вересня 2020 22:56
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:53
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:52
31 Сертифікати.zip
24 вересня 2020 19:52
29 Банківська гарантія.zip

Публічні документи

04 жовтня 2020 22:31
Електронний підпис
21 вересня 2020 22:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 22:32
17_тендерна гарантія 8548-20.pdf
21 вересня 2020 22:31
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 22:13
Електронний підпис
24 вересня 2020 22:10
8._Висновок_СЕС.zip
24 вересня 2020 22:10
14._Розрахунок_цiни.pdf
24 вересня 2020 22:10
10. Копії сертифікатів.zip
24 вересня 2020 22:10
32. Довідки з банку.zip
24 вересня 2020 22:09
5._Порiвнял_на_таблиця.pdf
24 вересня 2020 22:09
23._Довiдка__про_товар.pdf
24 вересня 2020 22:09
7. Листи-авторизації.zip

Публічні документи

24 вересня 2020 22:11
Електронний підпис
24 вересня 2020 22:11
scan20200921121440.pdf
24 вересня 2020 22:11
inquiry_print-2.pdf
24 вересня 2020 22:11
Таблиця відповідності.pdf
24 вересня 2020 22:11
Сертифікати копії.pdf
24 вересня 2020 22:11
свідоцтво ГНМЦ.pdf
24 вересня 2020 22:11
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 22:11
Посвідчення Юрченко.pdf
24 вересня 2020 22:11
Підписаний_G0920-3427-GL_tender.pdf
24 вересня 2020 22:11
Письмова гарантія ціна.pdf
24 вересня 2020 22:11
Накладна аналог дог.pdf
24 вересня 2020 22:11
Коп_я паспорту.pdf
24 вересня 2020 22:11
Коп_я _ПН.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка ст.17.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка ст 17_загальна.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка розрахунок ціни.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка про товар.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка посвідчення.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка не є ЮО.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка ліцензування.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка КК.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка довкілля.pdf
24 вересня 2020 22:11
Довідка 120 днів.pdf
24 вересня 2020 22:11
Відгук.pdf
24 вересня 2020 22:11
Витяг ре_стр платник_в.pdf
24 вересня 2020 22:11
Витяг _ДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 22:11
Виписка.pdf
24 вересня 2020 22:11
аналог договір 168.pdf
24 вересня 2020 22:11
1150 fop5.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:33
Статут.PDF
16 вересня 2020 16:33
Стаття 17.pdf
16 вересня 2020 16:33
Пропозиція.pdf
16 вересня 2020 16:33
Проект договору.pdf
16 вересня 2020 16:33
Опис.PDF
16 вересня 2020 16:33
Лист ліцензування.pdf
16 вересня 2020 16:33
Згода на обробку даних.pdf
16 вересня 2020 16:33
Довідка МТБ.pdf
16 вересня 2020 16:33
Гарантійний ціна.pdf
16 вересня 2020 16:33
Гарантійний санкції.pdf
16 вересня 2020 16:33
Гарантійний на товар.pdf
16 вересня 2020 16:33
Гарантійний на доставку.pdf
16 вересня 2020 16:33
Гарантійний екологія.pdf
16 вересня 2020 16:33
Гарантійний витрати.pdf
16 вересня 2020 16:33
Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2020 16:33
Відомості з ЄДР.PDF
16 вересня 2020 16:33
Відгук Сарни.pdf
16 вересня 2020 16:33
Витяг з протоколу.pdf
16 вересня 2020 16:33
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
16 вересня 2020 16:33
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2020 16:33
Виписка з ЄДР.PDF
16 вересня 2020 16:33
Видаткова Сарни.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ

ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"

Фізична особа - підприємець Мотущук Мирослав Васильович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 797 409,90
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 19:39
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ
#3050212719
Рішення скасоване 819 987,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 19:39
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
Рішення скасоване 915 600,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 19:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 797 409,90
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 20:07
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ
#3050212719
Переможець 819 987,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 20:17

Документи

02 жовтня 2020 23:26
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2020 20:07
Електронний підпис
16 листопада 2020 19:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 20:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ
#3050212719
819 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:08
Додаткова угода № 1 _на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:07
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:49
Договір № 27 _ на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf укладений
27 листопада 2020 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML