Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікація за ДК 021:2015: 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги «Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності»
Очікувана вартість
567 000,00 UAH
UA-2020-09-04-011709-b 3d970c77a6234e9bb91663112a2d6dee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шворінь Ірина Анатоліївна

+380472347048 silrada.sloboda2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червонослобідська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 26323717
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., Червона Слобода, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Шворінь Ірина Анатоліївна
+380472347048
silrada.sloboda2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:58
Очікувана вартість: 567 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місцезнаходження замовника: с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, орган місцевого самоврядування ( категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»); Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону Інформація про мову, якою мають бути складені пропозиції учасників – відповідно до оголошення; Джерело фінансування – згідно опублікованого річного плану; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Класифікація за ДК 021:2015: 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги «Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19604, Україна, Черкаська область, Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 19:44
ТД-інвентаризація - нова редакція1.doc
15 вересня 2020 19:44
Зміни-інвентаризація 1.docx
09 вересня 2020 18:13
ТД-інвентаризація - нова редакція.doc
09 вересня 2020 18:13
Зміни-інвентаризація.docx
04 вересня 2020 18:01
ТД-інвентаризація.doc
15 вересня 2020 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 19:44
ТД-інвентаризація - нова редакція1.doc
15 вересня 2020 19:44
Зміни-інвентаризація 1.docx
09 вересня 2020 18:13
ТД-інвентаризація - нова редакція.doc
09 вересня 2020 18:13
Зміни-інвентаризація.docx
04 вересня 2020 18:01
ТД-інвентаризація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 08 вересня 2020 15:08
Дата відповіді: 09 вересня 2020 18:01
Замовником в підпункті 5.1.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що «на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, визначених у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічним завданням: сертифіковані інженери-землевпорядники у кількості не менше 3 (трьох) осіб; сертифіковані інженери-геодезисти – не менше 2 (двох) осіб. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Встановлена вимога Замовника щодо надання переліку обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічними завданнями в складі не менше 3-х сертифікованих інженерів-землевпорядників та не менше 2-х сертифікованих інженерів – геодезистів є незаконною, так як вищезазначеним законодавством України встановлено, що розробниками документації із землеустрою є юридичні особи в складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, а також є сертифікований інженер-геодезист за основним місцем роботи. З огляду на зазначене та враховуючи вимоги законодавства просимо внести зміни до ТД щодо переліку обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічним завданням за даною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
щодо тендерної документації
Дата подання: 08 вересня 2020 15:09
Дата відповіді: 09 вересня 2020 18:04
в ТД відсутній додаток 1 про який мова йде в п. 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ ТД,
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Щодо згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 09 вересня 2020 16:28
Дата відповіді: 09 вересня 2020 18:03
Згоду на обробку персональних даних повинні надати всі фізичні особи, в тому числі і працівники, які перебувають з Учасником в трудових відносинах і їх дані будуть оприлюднюватись в ТП?
Відповідь: Стосовно згоди на обробку персональних даних - дана вимога чітко обумовлена у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-011709-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою, Код ЄДРПОУ:00692127
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:30
відмінити рішення від 01.10.2020
04.09.2020 Замовником – Червонослобідською сільською радою Черкаської області оголошено відкриті торги по закупівлі послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності (ДК 021:2015:71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (закупівля UA-2020-09-04-011709-b) на суму 567 тисяч гривень.
Після розгляду тендерних пропозицій після завершення аукціону, який відбувся 24.09.2020 Замовником, протоколом від 01.10.2020, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (надалі - Підприємство) на тій підставі, що Підприємством у відповідності до абз.2 ч.1 Розділу 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди щодо обробки персональних даних від Миргородського Владислава Сергійовича та Петра Крумханзла, які зазначені в копії довіреності банку, який надав банківську гарантію Підприємству для участі в даній закупівлі та яка є частиною тендерної пропозиції Підприємства.
Зокрема, Замовником зазначено, що «у складі документів тендерної пропозиції Учасника ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою надано довіреність № 4334-К-О від 05.09.2019 року, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИМ БАНКОМ «ПРИВАТБАНК» заступнику директора департаменту документарних та вексельних операцій АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ «ПРИВАТБАНК» Миргородському Владиславу Сергійовичу, яка містить його персональні дані - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, - паспорту та реєстрації місця проживання, а також Голови правління АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Петра Крумханзла, яка містить інформацію про його місце проживання, однак згоди суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від Миргородського Владислава Сергійовича та Петра Крумханзла у складі документів тендерної пропозиції не надано».
Рішенням Замовника, оформленим протоколом від 01.10.2020 переможцем закупівлі UA-2020-09-04-011709-b визнано ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ».
Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» вважає таке рішенням Замовника протиправним та таким, що порушує законні інтереси Підприємства; дане рішення є дискримінаційним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних».
Позиція Підприємства ґрунтується на наступному.
1. Здійснивши аналіз тендерної пропозиції Переможця закупівлі – ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ», Підприємством встановлено, що дана тендерна пропозиція містить перелік документів, де зазначено персональні дані фізичних осіб, але до тендерної документації цим Учасником не надано відповідної згоди адресованої тендерному комітету Замовника від цих осіб на обробку їх персональних даних.
Так, в тендерній пропозиції ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ» наявні наступні документи:
- довіреність Акціонерного товариства «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», де окрім начальника управління з надання банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу Губанової Ірини Петрівни, зазначено персональні дані Голови правління Акціонерного товариства «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Зіннікова Віталія Олександровича. Лист-згода від Зіннікова Віталія Олександровича відсутня;
- договори оренди обладнання №1210 від 26.06.2020 з додатковими та № 1211 від 26.06.2020 з додатками, де зазначено персональні дані директора Приватного акціонерного товариства «Систем Солюшнс» Бабченка Володимира Анатолійовича. Лист-згода відсутня в тендерній пропозиції;
- договір оренди № 10-07/2020 від 02.07.2020, де зазначено персональні дані заступника директора ПАТ «Акціонерна фінансова компанія «Система» Сніцарука Дмитра Юрійовича. Лист-згода в тендерній пропозиції відсутня;
- Договори № 472-01/18-20 від 07.04.2020, №455-01/18-20 від 02.04.2020 та №447-01/18-20 від 31.03.2020 (подані на підтвердження факту виконання Учасником аналогічних договорів) та листи відгуки № 6589/01-02, №6590/01-02 та № 6591/01-02 від 22.09.2020, де зазначено персональні дані голови правління ПАТ «Черкасиобленерго» Самчука Олега. Лист-згода в тендерній пропозиції відсутня.
Наголошуємо, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» прізвище, ім’я та по батькові також є персональними даними, за якими зазначених осіб можна ідентифікувати.
Відхилення тендерної пропозиції ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» з підстав не надання листа-згоди від працівників банку, який надав банківську гарантію і в той же час визнання належною тендерну пропозицію ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ», яка не має згоди від вищевказаних осіб на обробку персональних даних та визнання його відповідно переможцем є дискримінацією ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» та є підставою для притягнення Замовника до відповідальності на підставі ч.5 ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

2. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2020 зі змінами та доповненнями (далі - Закон), Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Цей Закон поширюється на діяльність з обробки персональних даних, яка здійснюється повністю або частково із застосуванням автоматизованих засобів, а також на обробку персональних даних, що містяться у картотеці чи призначені до внесення до картотеки, із застосуванням неавтоматизованих засобів.
Відповідно до ст.2 Закону, персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Отже, персональні дані особи - це прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо, тобто будь-які дані, за допомогою яких особу може бути встановлено (ідентифіковано).
Згідно зі ст. 2 Закону володільцем персональних даних є фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом; третьою особою є будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних;
база персональних даних – це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних (тобто дана база формується володільцем персональних даних).
Також Закон надає визначення, що таке згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Обробкою персональних даних в розумінні Закону є будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
Стаття 4 Закону визначає суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними. Зокрема, це суб’єкт персональних даних, володілець персональних даних, розпорядники персональних даних, треті особи тощо.
Об’єктом захисту є персональні дані (ст.5 Закону).
Мета обробки персональних даних визначена ч.1 ст. 6 Закону та має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних.
Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім’я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч.4,5 ст.6 Закону).
Згідно з приписами ч. 1 ст. 10 Закону, використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону.
Однією з підстав обробки персональних даних, відповідно до п.2 ч.1 ст.11 Закону, є дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Збирання персональних даних є складовою процесу їх обробки, що передбачає дії з підбору чи впорядкування відомостей про фізичну особу (ч.1 ст.12 Закону).
Накопичення персональних даних передбачає дії щодо поєднання та систематизації відомостей про фізичну особу чи групу фізичних осіб або внесення цих даних до бази персональних даних (ч.1 ст.13 Закону).
Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних (ч.1 ст.14 Закону).
Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону (ч.1 ст. 16 Закону).
Таким чином, детально проаналізувавши Закон, Підприємство приходить до наступних висновків:
- до персональних даних особи належать прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо;
- працівник банку (голова правління, заступник директора департаменту документарних та вексельних операцій, буд-який інший працівник) при укладенні з роботодавцем (в даному випадку Банком) трудової угоди/цивільно-правового договору тощо надає Банку згоду на обробку персональних даних; Банк стає володільцем персональних даних та особою, яка формує базу персональних даних працівників Банку та використовує її у межах даних Законом, в тому рахунку для виконання працівниками банку своїх посадових обов’язків/повноважень.
Тобто, видаючи довіреність Банк, зазначаючи в ній персональні дані працівників банку, як володілець персональних даних, вже має згоду на обробку персональних даних, зазначених в довіреності фізичних осіб, і у разі передачі даної довіреності іншим фізичним чи юридичним особам, які є фактично третіми особами, які отримують, а не обробляють чи збирають такі дані, вже не потребують отримання згоди у працівника банку (суб’єкта персональних даних) згоди на їх обробку, збирання, поширення тощо. Працівник банку вже даючи згоду на обробку персональних даних при оформлені трудових відносин розуміє, що для виконання своїх повноважень працівника банку його персональні дані будуть використовуватись володільцем персональних даних – роботодавцем (Банком).
Тому вимога Замовника про надання листа-згоди на обробку персональних даних від працівників банку та будь- яких інших осіб, яка адресована тендерному комітету Червонослобідської сільської ради Чернівецької області є неправомірною, оскільки остання не є володільцем персональних даних по відношенню до цих осіб.
Крім того, спеціальні нормативні акти, які регулюють питання надання банківської гарантії не містять вимогу до банка-гаранта надання принципалу чи будь-якій іншій особі листа-згоди на обробку персональних даних. Такої вимоги не містить і Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідний розділ тендерної документації Замовника.
3.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація та рівне ставлення до них Замовником (п.4 ч.1 ст. 5 Закону).
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 Закону).
Під час підготовки до даної закупівлі Підприємством ретельно було вивчено тендерну документацію та здійснено її аналіз відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних». Зокрема, було звернуто увагу на визначення Замовником терміну «суб’єкт персональних даних» (підпункт 1.3.5 п. 1 розділ І тендерної документації), дано йому відповідну оцінку на підставі Закону України «По захист персональних даних» і Закону України «Про публічні закупівлі» та подано у складі тендерної пропозиції відповідні листи-згоди працівників по відношенню до яких Підприємство є володільцем персональних даних. Також, під час підготовки тендерної пропозиції Підприємство звернулось до Замовника з запитанням щодо надання роз’яснення про осіб, яким необхідно було надати листи-згоди на обробку персональних даних, на що Замовником було надано відповідь, що вся інформація міститься в тендерній документації. Отже, дане питання було предметом ретельного дослідження Підприємства.
Зазначення в тендерній документації вимог до Учасників, які не відповідають та не передбачені ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про захист персональних даних» є порушенням принципів і порядку здійснення публічних закупівель, є дискримінаційними та є підставою для притягнення Замовника до відповідальності передбаченої ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
З огляду на викладене, Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» не згодне з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції з підстав відсутності в складі тендерної пропозиції листа-згоди від заступника директора департаменту документарних та вексельних операцій АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ «ПРИВАТБАНК» Миргородського Владислава Сергійовича та голови правління АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Петра Крумханзла, адресованої тендерному комітету Замовника щодо обробки персональних даних, оскільки дана підстава є надумаю, дискримінаційною та такою, що не відповідає Закону України «Про захист персональних даних» та є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник закупівлі – Держане підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» вважає, що рішення Замовника щодо визнання ТОВ «АРХІБУДЕКСПЕРТ» переможцем та відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», оформлене протоколом від 01.10.2020 винесено з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає відміні (скасуванню).
З метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», усунення наявних підстав для звернення Підприємства зі скаргою до органу оскарження та притягнення Замовника до відповідальності передбаченої ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
П Р О С И М О
відмінити рішення тендерного комітету Червонослобідської сільської ради Черкаського району Черкаської області від 01.10.2020 (протокол від 01.10.2020), яке було прийнято за результатами розгляду тендерних пропозицій Учасників на закупівлю послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності (ДК 021:2015:71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (закупівля UA-2020-09-04-011709-b);
прийняти законне та обґрунтоване рішення щодо переможця закупівлі на підставі та без порушення приписів Закону України «Про публічні закупівлі».

Директор Ярослав ЯРОСЛАВСЬКИЙ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2020 17:08
Щановний учасник! Тендерна документація даної закупівлі, а самі її розділ І містить виключний перелік персональних даних, надання яких потребує завантаження листа-згоди про використанні персональних даних. Також розділ І тендерної документації містить підстави ненадання такого листа-згоди. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника-переможця порушень вимог тендерної документації тендерним комітетом встановлено не було. Згадка у тендерній пропозиції лише про прізвище, імя та по-батькові особи не несесе за собою обовязковості надання листа-згоди про обробку персональних даних відповідно до вимог тендерної документації.

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 16:29
скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-011709-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:50
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції. Детальніше в скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 23:02
Рішення від 08.10.2020 № 18962 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 23:01
Рішення від 03.11.2020 № 20406.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 21:05
Номер скарги: UA-2020-09-04-011709-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою, Код ЄДРПОУ:00692127
Дата подання: 07 жовтня 2020 18:32
Скарга на рішення Замовника від 01.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції
С К А Р Г А на рішення Замовника від 01.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» та визнання переможцем ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ» 04.09.2020 Замовником – Червонослобідською сільською радою Черкаської області оголошено відкриті торги по закупівлі послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності (ДК 021:2015:71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (закупівля UA-2020-09-04-011709-b) на суму 567 тисяч гривень. Після розгляду тендерних пропозицій по завершенню аукціону, який відбувся 24.09.2020 Замовником, протоколом від 01.10.2020, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (надалі – Підприємство,Скаржник) на тій підставі, що Підприємством у відповідності до абз.2 ч.1 Розділу 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди щодо обробки персональних даних від Миргородського Владислава Сергійовича та Петра Крумханзла, які зазначені в копії довіреності банку, який надав банківську гарантію Підприємству для участі в даній закупівлі та яка є частиною тендерної пропозиції Підприємства. Зокрема, Замовником зазначено, що «у складі документів тендерної пропозиції Учасника ДП Вінницький науково-дослідний та Петра Крумханзла у складі документів тендерної пропозиції не надано». Рішенням Замовника, оформленим протоколом від 01.10.2020 переможцем закупівлі UA-2020-09-04-011709-b визнано ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ». Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» вважає таке рішенням Замовника протиправним та таким, що порушує законні інтереси Підприємства; дане рішення є дискримінаційним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних». Позиція Скаржника ґрунтується на наступному. 1. Здійснивши аналіз тендерної пропозиції Переможця закупівлі – ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ», Підприємством встановлено, що дана тендерна пропозиція містить перелік документів, де зазначено персональні дані фізичних осіб, але до тендерної документації цим Учасником не надано відповідної згоди адресованої тендерному комітету Замовника від цих осіб на обробку їх персональних даних. Так, в тендерній пропозиції ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ» наявні наступні документи: - довіреність Акціонерного товариства «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», де окрім начальника управління з надання банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу Губанової Ірини Петрівни, зазначено персональні дані Голови правління Акціонерного товариства «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Зіннікова Віталія Олександровича. Лист-згода від Зіннікова Віталія Олександровича відсутня; - договори оренди обладнання №1210 від 26.06.2020 з додатковими та № 1211 від 26.06.2020 з додатками, де зазначено персональні дані директора Приватного акціонерного товариства «Систем Солюшнс» Бабченка Володимира Анатолійовича. Лист-згода відсутня в тендерній пропозиції; - договір оренди № 10-07/2020 від 02.07.2020, де зазначено персональні дані заступника директора ПАТ «Акціонерна фінансова компанія «Система» Сніцарука Дмитра Юрійовича. Лист-згода в тендерній пропозиції відсутня; - Договори № 472-01/18-20 від 07.04.2020, №455-01/18-20 від 02.04.2020 та №447-01/18-20 від 31.03.2020 (подані на підтвердження факту виконання Учасником аналогічних договорів) та листи відгуки № 6589/01-02, №6590/01-02 та № 6591/01-02 від 22.09.2020, де зазначено персональні дані голови правління ПАТ «Черкасиобленерго» Самчука Олега. Лист-згода в тендерній пропозиції відсутня. Наголошуємо, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» прізвище, ім’я та по батькові також є персональними даними, за якими зазначених осіб можна ідентифікувати. Відхилення тендерної пропозиції ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» з підстав не надання листа-згоди від працівників банку, який надав банківську гарантію і в той же час визнання належною тендерну пропозицію ТОВ «АРХБУДЕКСПЕРТ», яка не має згоди від вищевказаних осіб на обробку персональних даних та визнання його відповідно переможцем є дискримінацією ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» та є підставою для притягнення Замовника до відповідальності на підставі ч.5 ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. 2. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2020 зі змінами та доповненнями (далі - Закон), Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Цей Закон поширюється на діяльність з обробки персональних даних, яка здійснюється повністю або частково із застосуванням автоматизованих засобів, а також на обробку персональних даних, що містяться у картотеці чи призначені до внесення до картотеки, із застосуванням неавтоматизованих засобів. Відповідно до ст.2 Закону, персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Отже, персональні дані особи - це прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо, тобто будь-які дані, за допомогою яких особу може бути встановлено (ідентифіковано). Згідно зі ст. 2 Закону володільцем персональних даних є фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом; третьою особою є будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних; база персональних даних – це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних (тобто дана база формується володільцем персональних даних). Також Закон надає визначення, що таке згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Обробкою персональних даних в розумінні Закону є будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Стаття 4 Закону визначає суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними. Зокрема, це суб’єкт персональних даних, володілець персональних даних, розпорядники персональних даних, треті особи тощо. Об’єктом захисту є персональні дані (ст.5 Закону). Мета обробки персональних даних визначена ч.1 ст. 6 Закону та має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім’я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч.4,5 ст.6 Закону). Згідно з приписами ч. 1 ст. 10 Закону, використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону. Однією з підстав обробки персональних даних, відповідно до п.2 ч.1 ст.11 Закону, є дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень. Збирання персональних даних є складовою процесу їх обробки, що передбачає дії з підбору чи впорядкування відомостей про фізичну особу (ч.1 ст.12 Закону). Накопичення персональних даних передбачає дії щодо поєднання та систематизації відомостей про фізичну особу чи групу фізичних осіб або внесення цих даних до бази персональних даних (ч.1 ст.13 Закону). Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних (ч.1 ст.14 Закону). Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону (ч.1 ст. 16 Закону). Таким чином, детально проаналізувавши Закон, Підприємство приходить до наступних висновків: - до персональних даних особи належать прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо; - працівник банку (голова правління, заступник директора департаменту документарних та вексельних операцій, буд-який інший працівник) при укладенні з роботодавцем (в даному випадку Банком) трудової угоди/цивільно-правового договору тощо надає Банку згоду на обробку персональних даних; Банк стає володільцем персональних даних та особою, яка формує базу персональних даних працівників Банку та використовує її у межах даних Законом, в тому рахунку для виконання працівниками банку своїх посадових обов’язків/повноважень. Тобто, видаючи довіреність Банк, зазначаючи в ній персональні дані працівників банку, як володілець персональних даних, вже має згоду на обробку персональних даних, зазначених в довіреності фізичних осіб, і у разі передачі даної довіреності іншим фізичним чи юридичним особам, які є фактично третіми особами, які отримують, а не обробляють чи збирають такі дані, вже не потребують отримання згоди у працівника банку (суб’єкта персональних даних) згоди на їх обробку, збирання, поширення тощо. Працівник банку вже даючи згоду на обробку персональних даних при оформлені трудових відносин розуміє, що для виконання своїх повноважень працівника банку його персональні дані будуть використовуватись володільцем персональних даних – роботодавцем (Банком). Тому вимога Замовника про надання листа-згоди на обробку персональних даних від працівників банку та будь- яких інших осіб, яка адресована тендерному комітету Червонослобідської сільської ради Чернівецької області є неправомірною, оскільки остання не є володільцем персональних даних по відношенню до цих осіб. Крім того, спеціальні нормативні акти, які регулюють питання надання банківської гарантії не містять вимогу до банка-гаранта надання принципалу чи будь-якій іншій особі листа-згоди на обробку персональних даних. Такої вимоги не містить і Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідний розділ тендерної документації Замовника. 3.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація та рівне ставлення до них Замовником (п.4 ч.1 ст. 5 Закону). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 Закону). Під час підготовки до даної закупівлі Підприємством ретельно було вивчено тендерну документацію та здійснено її аналіз відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних». Зокрема, було звернуто увагу на визначення Замовником терміну «суб’єкт персональних даних» (підпункт 1.3.5 п. 1 розділ І тендерної документації), дано йому відповідну оцінку на підставі Закону України «По захист персональних даних» і Закону України «Про публічні закупівлі» та подано у складі тендерної пропозиції відповідні листи-згоди працівників по відношенню до яких Підприємство є володільцем персональних даних. Також, під час підготовки тендерної пропозиції Підприємство звернулось до Замовника з запитанням щодо надання роз’яснення про осіб, яким необхідно було надати листи-згоди на обробку персональних даних, на що Замовником було надано відповідь, що вся інформація міститься в тендерній документації. Отже, дане питання було предметом ретельного дослідження Підприємства. Зазначення в тендерній документації вимог до Учасників, які не відповідають та не передбачені ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про захист персональних даних» є порушенням принципів і порядку здійснення публічних закупівель, є дискримінаційними та є підставою для притягнення Замовника до відповідальності передбаченої ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. З огляду на викладене, Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» не згодне з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції з підстав відсутності в складі тендерної пропозиції листа-згоди від заступника директора департаменту документарних та вексельних операцій АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ «ПРИВАТБАНК» Миргородського Владислава Сергійовича та голови правління АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Петра Крумханзла, адресованої тендерному комітету Замовника щодо обробки персональних даних, оскільки дана підстава є надумаю, дискримінаційною та такою, що не відповідає Закону України «Про захист персональних даних» та є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». У діях Замовника містяться ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, адже Скаржник є реальним претендентом на визнання його пропозиції як найкращої та, відповідно, укладення договору із Замовником. Такі дії Замовника є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»- не дискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Скаржник вважає, що рішення Замовника щодо визнання ТОВ «АРХІБУДЕКСПЕРТ» переможцем та відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», оформлене протоколом від 01.10.2020 порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, винесено з порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - П Р О С И М О 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Червонослобідську сільську раду Черкаського району Черкаської області скасувати рішення від 01.10.2020 (протокол від 01.10.2020), яке було прийнято за результатами розгляду тендерних пропозицій Учасників на закупівлю послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності (ДК 021:2015:71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (закупівля UA-2020-09-04-011709-b) щодо відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» та визнання переможцем публічної закупівлі UA-2020-09-04-011709-b Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХБУДЕКСПЕРТ»; 3. Зобов’язати Замовника прийняти законне та обґрунтоване рішення щодо переможця закупівлі на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Директор Ярослав ЯРОСЛАВСЬКИЙ
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.10.2020 № 19038.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 23:07

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 12:50
Лист згода.pdf
05 жовтня 2020 12:55
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 13:15
Скарга.pdf
06 жовтня 2020 09:26
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

13 жовтня 2020 14:42
Пояснення АМКУ
13 жовтня 2020 14:42
Пояснення АМКУ док

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" 300 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" 428 368,88
UAH з ПДВ
428 368,88
UAH з ПДВ
Документи
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою 504 630,00
UAH з ПДВ
504 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЕКСПЕРТ" 567 000,00
UAH з ПДВ
567 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 11:03
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:57
Довідка з ЄДР.pdf
22 вересня 2020 14:57
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
22 вересня 2020 13:41
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:47
Статут 2020.pdf
22 вересня 2020 11:47
Проект договору.pdf
22 вересня 2020 11:47
Фінансова звітність (2).jpg
22 вересня 2020 11:47
Фінансова звітність.jpg
22 вересня 2020 11:47
Лист відгук №152-д.pdf
22 вересня 2020 11:47
Лист згода.pdf
22 вересня 2020 11:47
Лист відгук №338- д.pdf
22 вересня 2020 11:47
Лист відгук №114-д.pdf
22 вересня 2020 11:47
Гарантійний лист.pdf
22 вересня 2020 11:47
Довідка про банкрутство.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 23:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 23:50
Аналогічний договір 3.pdf
23 вересня 2020 23:50
Аналогічний договір 2.pdf
23 вересня 2020 23:50
Аналогічний договір 1.pdf
23 вересня 2020 23:50
Статут.pdf
23 вересня 2020 23:50
ПЗ ліцензія Delta-digitals.pdf
23 вересня 2020 23:50
Паспорт ІПН.pdf
23 вересня 2020 23:50
Витяг Литвин 20200804_18005233.pdf
23 вересня 2020 23:50
Протокол зборів.pdf
23 вересня 2020 23:50
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 23:50
28 Довідка МТБ.pdf
23 вересня 2020 23:50
27 Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 23:50
26 Довідка досвід.pdf
23 вересня 2020 23:50
24 Лист проект договору.pdf
23 вересня 2020 23:50
18 Лист-згода ст.17.pdf
23 вересня 2020 23:50
05 ТЗ.pdf
23 вересня 2020 23:50
04 ст.17.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:50
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:35
документи (1).pdf
09 жовтня 2020 18:35
Довідка (4).pdf
23 вересня 2020 19:17
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:01
Статут.pdf
23 вересня 2020 19:01
Договiр_472_07.04.20.pdf
23 вересня 2020 19:01
Договiр_455_02.04.20.pdf
23 вересня 2020 19:01
Договiр_447_31.03.20.pdf
23 вересня 2020 19:01
Ждамаров В.М..pdf
23 вересня 2020 19:01
Сіянко Т.А..pdf
23 вересня 2020 19:01
наказ_та_протокол.pdf
23 вересня 2020 19:01
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 19:01
техн якісн ст 17.pdf
23 вересня 2020 19:01
Сiянко_Т.А..pdf
23 вересня 2020 19:01
Договiр_1210_26.06.20.pdf
23 вересня 2020 19:01
Договiр_1211_26.06.20.pdf
23 вересня 2020 19:01
Договiр_10_02.07.20.pdf
23 вересня 2020 19:01
листи згоди персон дані.pdf
23 вересня 2020 19:01
Лiцензiя.pdf
23 вересня 2020 19:01
лист пояснення ст 44.pdf
23 вересня 2020 19:01
довідки листи.pdf
23 вересня 2020 19:01
Ждамаров_В.М..pdf
23 вересня 2020 19:01
Антощук О.Б..pdf
23 вересня 2020 19:01
Вінців О.В..pdf
23 вересня 2020 19:01
Вiнцiв_О.В..pdf
23 вересня 2020 19:01
відгуки.pdf
23 вересня 2020 19:01
гарант листи довідки.pdf
23 вересня 2020 19:01
довідка обладнання.pdf
23 вересня 2020 19:01
Антощук_О.Б..pdf
23 вересня 2020 19:01
довідка досвід.pdf
23 вересня 2020 19:01
довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО"

ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"
#00709709
Відхилено
295 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:27
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 вересня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО"
#23735402
Відхилено 428 368,88
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:32
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою
#00692127
Відхилено 504 630,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЕКСПЕРТ"
#36949911
Переможець 567 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:40

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

01 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:22
Протоклольне рішення
24 вересня 2020 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:29
Протокольне рішення
01 жовтня 2020 16:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

01 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:34
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЕКСПЕРТ"
#36949911
567 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 18:23
додаткова 4.pdf зміни до договору
25 червня 2021 18:21
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 17:52
додаткова_3.pdf зміни до договору
25 червня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 10:45
дод уг інвентаризація землі.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:43
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:53
Додаткова угода до договору 538.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:50
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:32
Договір 538 зміни до договору
18 листопада 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1. Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.7.1
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти преамбулу, п.3.1, п.7.1 та Розділ 11 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML