Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший», км 41+105 – км 59+893
Current average repair of the public road of state importance T-16-44 Checkpoint "Lisne" - checkpoint "Maloyaroslavetsʹ Pershyy", km 41 + 105 - km 59 + 893
Очікувана вартість
292 369 492,00 UAH
UA-2020-09-04-011706-b eaad16e8d25d45ae9faa2de321d5eefe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 11:34
Очікувана вартість: 292 369 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 923 694,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000000 UAH
Publication date: 04 вересня 2020 18:02
Enquiries until: 25 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 292 369 492 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 923 695 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший», км 41+105 – км 59+893 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of state importance T-16-44 Checkpoint "Lisne" - checkpoint "Maloyaroslavetsʹ Pershyy", km 41 + 105 - km 59 + 893
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Більш детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:34
ТД НР ПСР Т-16-44 41-59 14 09 20.docx
15 вересня 2020 18:34
Перелік змін Т-16-44 41-59 14 09 20.docx
04 вересня 2020 17:59
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
04 вересня 2020 17:59
ТД ПСР Т-16-44 41-59 04 09 20.docx
15 вересня 2020 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:34
ТД НР ПСР Т-16-44 41-59 14 09 20.docx
15 вересня 2020 18:34
Перелік змін Т-16-44 41-59 14 09 20.docx
04 вересня 2020 17:59
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
04 вересня 2020 17:59
ТД ПСР Т-16-44 41-59 04 09 20.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2020
UA-2020-09-04-011706-beaad16e8d25d45ae9faa2de321d5eefe
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 11:10

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:44
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:44
Електронний підпис
04 жовтня 2020 17:00
Персонал.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Техніка.pdf
04 жовтня 2020 17:00
ISO 9001.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Повноваження.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Інші документи_1.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Лабораторія.pdf
04 жовтня 2020 17:00
МТБ.pdf
04 жовтня 2020 17:00
АБЗ 41-59.pdf
04 жовтня 2020 17:00
техника.doc
04 жовтня 2020 17:00
Персонал.doc
04 жовтня 2020 16:59
ISO 9001 Звіт.pdf
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія ліцензія.zip
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія 016-001-34723-2020.zip
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія 016-001-35435-2020.zip
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія Заява 02-19-94-1.pdf
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія Заява 02-19-94.pdf
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія Виписка 02-19-94.pdf

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозицій Учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано транспортну схему, у якій відсутнє зазначення конкретного місця доставки асфальтобетонних сумішей (найвіддаленішої від АБЗ ділянка ремонту по предмету закупівлі). 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до тендерної документації (далі ТД), від учасника торгів вимагалося надання транспортної схеми у вигляді таблиці із зазначенням у третій колонці конкретного місця доставки асфальтобетонних сумішей (найвіддаленішої від АБЗ ділянки ремонту по предмету закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 1.1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД – виправити транспортну схему, зазначивши у третій колонці таблиці конкретне місце доставки асфальтобетонних сумішей (найвіддаленішу від АБЗ ділянку ремонту по предмету закупівлі).

Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 20:44
Електронний підпис
28 жовтня 2020 20:44
Документи переможця.7z
20 жовтня 2020 19:51
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:48
ТС Т-16-44-41-59.pdf
20 жовтня 2020 19:46
ТС Т-16-44-41-59.pdf
20 жовтня 2020 19:43
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:41
ТС Т-16-44-41-59.pdf
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:53
5. Інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:53
6. Банківська гарантія .rar
05 жовтня 2020 09:53
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.11. Водії.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.8. Машиністи ДТМ.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.7. Машиністи котка.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 287 690 500,00
UAH з ПДВ
284 766 805,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 289 445 000,00
UAH з ПДВ
286 521 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 20:44
Електронний підпис
28 жовтня 2020 20:44
Документи переможця.7z
20 жовтня 2020 19:51
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:48
ТС Т-16-44-41-59.pdf
20 жовтня 2020 19:46
ТС Т-16-44-41-59.pdf
20 жовтня 2020 19:43
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:41
ТС Т-16-44-41-59.pdf
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:53
5. Інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:53
6. Банківська гарантія .rar
05 жовтня 2020 09:53
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.11. Водії.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.8. Машиністи ДТМ.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.7. Машиністи котка.pdf
05 жовтня 2020 09:53
1.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:44
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:44
Електронний підпис
04 жовтня 2020 17:00
Персонал.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Техніка.pdf
04 жовтня 2020 17:00
ISO 9001.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Повноваження.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Інші документи_1.pdf
04 жовтня 2020 17:00
Лабораторія.pdf
04 жовтня 2020 17:00
МТБ.pdf
04 жовтня 2020 17:00
АБЗ 41-59.pdf
04 жовтня 2020 17:00
техника.doc
04 жовтня 2020 17:00
Персонал.doc
04 жовтня 2020 16:59
ISO 9001 Звіт.pdf
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія ліцензія.zip
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія 016-001-34723-2020.zip
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія 016-001-35435-2020.zip
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія Заява 02-19-94-1.pdf
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія Заява 02-19-94.pdf
04 жовтня 2020 16:59
Гарантія Виписка 02-19-94.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 284 766 805,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
284 766 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:02
УР 24П 20 31 12 21.pdf укладений
05 січня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 08:21
24П 20 ДУ3 26 05 21 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 08:20
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 11:42
24П 30 03 21 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:26
ДУ2 24П 20 30 03 21 (1).PDF зміни до договору
31 березня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:57
24П 20 Т-16-44 41-59 А-П 13 11 20.pdf укладений
16 листопада 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 січня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 січня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 24П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 24П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/повторна публ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 11 854 693,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 272 912 112,00 грн. (двісті сімдесят два мільйони дев’ятсот дванадцять тисяч сто дванадцять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 45 485 352,00 грн. (сорок п’ять мільйонів чотириста вісімдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят дві грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 24П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 271 074 510,83
UAH (в тому числі ПДВ 45 179 085,14 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з повним наданням послуг на об’єкті, Сторони дійшли згоди розірвати договір , укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до пункту 18.7. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання».