Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Очікувана вартість
98 196 253,00 UAH
UA-2020-09-04-011503-b 8d02600b7690427d92701bf04d59d10a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 11:51
Очікувана вартість: 98 196 253,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 982 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 490000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Трамвайна лінія від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства протягом 5 банківських днів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів у порядку передбаченому законодавством України; Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 17:22
37_СД_ИВР.xls
04 вересня 2020 17:22
37_СД_ВОБ.xls
04 вересня 2020 17:22
ТД Реконструкція ТЛ від вул Милославької до Дарницького зал вокзалу.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000060 ● d55c01fedda7460daaab3827746d0e7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-09-04-011503-b 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-25 10:12:55

Аргументовані заперечення до висновку

Ствердження щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, не може бути прийняте.
1. Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Під час створення оголошення Замовник не зазначив умови надання забезпечення тендерних пропозицій, так як на електронному майданчику не має технічної можливості внести відповідну інформацію.
Замовник листом від 01.10.2020 року № 24/1179 звернувся за роз’ясненням з даного питання до електронного майданчика ZAKUPKI.PROM.UA на якому було створене оголошення по процедурі закупівлі.
В свою чергу, електронний майданчик ZAKUPKI.PROM.UA листом від 05.10.2020р. вих. № 1334/10 (Лист додається) підтверджує, що під час публікації оголошення про проведення процедури закупівлі на майданчику у замовника відсутні спеціальні поля для внесення зазначеної інформації.
Отже, при створенні оголошення на електронному майданчику на момент оголошення процедури закупівлі не було технічної можливості внести інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, так як були відсутні спеціальні поля для внесення зазначеної інформації.

Додаток: Лист від 05.10.2020р. вих. № 1334/10 від ZAKUPKI.PROM.UA.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КП СПЕЦАВТОМАТИКА" 90 819 632,00
UAH з ПДВ
90 819 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ 97 691 352,00
UAH з ПДВ
97 691 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 21:25
Електронний підпис
21 вересня 2020 21:24
2 Гарантійний лист_2.PDF
21 вересня 2020 21:24
14 Казначейський рахунок.PDF
21 вересня 2020 21:24
Статут.PDF
21 вересня 2020 21:24
ОПИС_11.10.2018.PDF
21 вересня 2020 21:24
Ліцензія (будівельна).PDF
21 вересня 2020 21:24
Договір склад.pdf
21 вересня 2020 21:24
Довідка ЄДРПОУ.PDF
21 вересня 2020 21:24
Договір _54.19_49.PDF

Публічні документи

06 жовтня 2020 23:17
Електронний підпис
06 жовтня 2020 23:13
Ліцензія
06 жовтня 2020 23:12
Довідка ст17 п12 ч1
06 жовтня 2020 23:12
Довідка зобов'язання
21 вересня 2020 22:28
Електронний підпис
21 вересня 2020 22:25
Лист відгук.pdf
21 вересня 2020 21:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 21:13
Додатки до 54.19-90.pdf
21 вересня 2020 21:13
Договір оренди 100 м2.PDF
21 вересня 2020 21:13
Договір 54.19-90.pdf
21 вересня 2020 21:13
Статут.pdf
21 вересня 2020 21:13
Сертифікат ISO.PDF
21 вересня 2020 21:13
Витяг_ПДВ.PDF
21 вересня 2020 21:13
Рішення.PDF
21 вересня 2020 21:13
Виписка.PDF
21 вересня 2020 21:13
Опис.PDF
21 вересня 2020 21:13
Ліцензія.pdf
21 вересня 2020 21:13
Лист відгук.pdf
21 вересня 2020 21:13
14 Казначейський рахунок.pdf
21 вересня 2020 21:13
2 Гарантійний лист_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КП СПЕЦАВТОМАТИКА"

ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КП СПЕЦАВТОМАТИКА"
#19484130
Відхилено 90 819 632,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 14:06
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ
#32204113
Переможець 97 691 352,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 19:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ
#32204113
97 691 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 20:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:33
повідомлення ДУ1 54.20-23 ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМРНТ п.5 ч5 ст 41.docx зміни до договору
21 грудня 2020 15:25
ДУ 1 до 54.20-23.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:00
54.20-23.pdf укладений
28 жовтня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 54.20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 872 442,14
UAH (в тому числі ПДВ 13 645 407,02 UAH)