Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 - 39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для STEM лабораторій)
CODE DK 021: 2015 - 39162100-6 "Training equipment" (Training equipment for STEM laboratories)
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2020-09-04-011043-b 7a9109550e914b54bbb7df8373dd004f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бурсук

+380502337596
+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38802700
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Лариса Бурсук
+380502337596,+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua
Додаткові контактні особи: Андрій Гевел
+380951886441
inbox1@osvita.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament osvity i nauky Kirovogradskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 38802700
Contact point: Larisa Bursuk
+380502337596,+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua
Additional contacts: Андрій Гевел
+380951886441
inbox1@osvita.kr-admin.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 15:00
Очікувана вартість: 3 700 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 04 вересня 2020 16:31
Enquiries until: 23 лютого 2021 15:00
Complaints submission until: до 01 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 березня 2021 15:00

Information

Estimated total value: 3 700 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement

Тендерна документація

25 лютого 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 16:23
Додаток_2_технічне_завдання_лот2_зі_змінами_25_02_2021.doc
28 грудня 2020 14:41
Додаток 2 (технічне завдання) лот2 зі змінами 28 12 2020.doc
27 листопада 2020 16:19
Додаток 2 (технічне завдання) лот2 зі змінами.doc
04 вересня 2020 16:31
Додаток 2 (технічне завдання) лот2.doc
25 лютого 2021 16:23
Додаток_3_проект_договорулот2.docx
28 грудня 2020 14:41
Додаток 3 (проект договору)лот2.docx
27 листопада 2020 16:19
Додаток 3 (проект договору)лот2.docx
04 вересня 2020 16:31
Додаток 3 (проект договору)лот2.docx
25 лютого 2021 16:23
Додаток_2_технічне_завдання_лот1_зі_змінами_25_02_2021.doc
28 грудня 2020 14:41
Додаток 2 (технічне завдання) лот1 зі змінами 28 12 2020.doc
27 листопада 2020 16:19
Додаток 2 (технічне завдання) лот1 зі змінами.doc
04 вересня 2020 16:31
Додаток 2 (технічне завдання) лот1.doc
25 лютого 2021 16:23
Додаток_3_проект_договору_лот1.docx
28 грудня 2020 14:41
Додаток 3 (проект договору) лот1.docx
27 листопада 2020 16:19
Додаток 3 (проект договору) лот1.docx
04 вересня 2020 16:31
Додаток 3 (проект договору) лот1.docx
25 лютого 2021 16:23
Тендерна документація 25 02 2021.docx
28 грудня 2020 14:41
Тендерна документація 28 12 2020.docx
27 листопада 2020 16:19
Тендерна документація.docx
04 вересня 2020 16:32
Тендерна документація.docx
25 лютого 2021 16:23
Перелік змін до ТД 25.02.2021.docx
28 грудня 2020 14:41
Перелік змін до ТД 28.12.2020.docx
27 листопада 2020 16:19
Перелік змін до ТД 27.11.2020.docx
04 вересня 2020 16:32
Додаток 4 (форма пропозиції).docx
04 вересня 2020 16:32
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-011043-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 21 вересня 2020 13:15
вимога Замовнику щодо усунення порушення чинного законодавства
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua

ЗАМОВНИК:
Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
Адреса: 25022, Україна Кіровоградська область
м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
код ЄДРПОУ: 38802700
тел: +380522240574

адреса електронної пошти:
inbox1@osvita.kr-admin.gov.ua
publik@osvita.kr-admin.gov.ua


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-04-011043-b
ID: 7a9109550e914b54bbb7df8373dd004f

ВИМОГА
щодо усунення порушень у тендерній документації

Вважаємо, що вимоги тендерної документації щодо закупівлі UA-2020-09-04-011043-b не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України (далі — «МОН»), зокрема

Закупівля UA-2020-09-04-011043-b відбувається за рахунок залишків коштів за освітньою субвенцією, передбаченою додатком 2 до розпорядження КМУ від 27.11.2019 р. № 1109 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік» відповідно до розпорядження КМУ від 12.02.2020 р. № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі – «Розпорядження»).
Пунктом 1 (2 абзац) Розпорядження встановлено, що використання зазначених бюджетних коштів здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки.

Міністерством освіти і науки був затверджений Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (затверджений наказом МОН України від 29.04.2020 р. № 574, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693).

Також були внесені зміни до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (затверджений наказом МОН України від 02.11.2017 № 1440, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507).

Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т.ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів) та до мультимедійного обладнання (у т.ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проектора, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань визначаються відповідно до вищевказаних Типових переліків та не можуть від них. Вказане підтверджується також листом МОН № 1/9-441 від 14.08.2020 щодо неухильного дотримання законодавства при здійсненні закупівлі, у тому числі, переліченого обладнання , що є предметом закупівлі у цих торгах.

Відтак Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовими переліками та підтверджені вищевказаним листом МОН №1/9-441 від 14.08.2020 таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища.

В Технічному завданні Тендерної документації вимоги до предмету закупівлі деталізовані та встановлені таким чином, що з усього асортименту обладнання, відповідного вимогам нормативно-правових актів, за усіма характеристиками відповідними вимогам Технічного завдання є тільки певні моделі приладів певного виробника. Таким чином надмірна та необґрунтована деталізація предмету закупівлі значно перевищує вимоги затверджені у Типових переліках та вказані у Листі МОН №1/9-441 від 14.08.2020.

Вважаємо, що тендерні вимоги щодо такого обладнання Замовником необґрунтовано завищені, вказана закупівля значна дорожча в ціні. Крім того, суттєво обмежує кількість учасників, що в свою чергу практично унеможливлює закупівлю за державний кошт за нижчу ціну.

Також відсутнє пояснення чи обґрунтування Замовника чому є необхідність закуповувати обладнання саме з такими завищеними вимогами у типові навчальні класи, де предмет закупівлі: «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для STEM лабораторій) закладам загальної середньої освіти.

Зазначене призводить до зростання вартості предмету закупівлі що тягне за собою штучне зростання витрат бюджетних коштів, що порушує принцип максимальної економії та ефективності і не відповідає ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Приклади встановлення вимог Замовника, які призводять до подання пропозицій певних моделей приладів конкретного виробника:
- 3D принтер разом з витратними матеріалами на навчальний рік (п.1 по Лоту 1 та Лоту 2) — повністю відповідає 3D-принтеру da Vinci 1.0 Professional WiFi;
- 3D сканер (п.2 по Лоту 1 та Лоту 2) — 3D сканер Tanso S1;
- 3D ручки разом з витратними матеріалами на навчальний рік (п.3 по Лоту 1 та Лоту 2) — ручка 3D Polaroid Play (https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/stem/3d-modelyuvannya/ruchka-3d);
- Цифровий лазерний верстат з числовим програмним управлінням з витратними матеріалами на навчальний рік (п.4 по Лоту 1 та Лоту 2) — Цифровий лазерний верстат з числовим програмним управлінням Makeblock (https://elizlabs.com.ua/ru/produkty/stem/cifrovi-verstati/lazernij-verstat-laserbox);
- Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом (п.1Б частини II «Мультимедійне обладнання» по Лоту 1) повністю відповідає Epson EB-685Wi;
- Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) (п.2 частини II «Мультимедійне обладнання» по Лоту 1 та Лоту 2) — Epson L6190;
- Цифрова документ-камера (п.3 частини II «Мультимедійне обладнання» по Лоту 1 та п.4 частини II «Мультимедійне обладнання» Лоту 2) — Epson ELPDC20.

Звертаємо увагу, що специфікація Мультимедійного обладнання Технічного завдання відповідає специфікації сайту ТОВ «БІ-ПРО»
https://b-pro.com.ua/katalog/prezentacijne-obladnannya/interaktivnij-kompleks-z-ultrakorotkofokusnim-interaktivnim-proektorom.

Водночас щодо іншого обладнання зовсім відсутні технічні вимоги, наприклад:

- Окуляри/шолом віртуальної реальності (п.13 по Лоту 1 та п.8 по Лоту 2) – вимоги: «Окуляри або шолом віртуальної реальності», тобто технічні вимоги відсутні;
- Вишивальна машина / машинка для вишивки з комп'ютерним управлінням (п.12 по Лоту 1) — «програмне забезпечення, для можливості функціонування пристрою» - або технічні вимоги до приладу відсутні, або Замовник замість машинки для вишивки планує закупити лише програмне забезпечення;
- Комплекти для моделювання / набори для конструювання з різними способами з'єднання деталей (п.9 по Лоту 1) — «від 50-ти елементів з дерева, пластику, металу тощо або комбінації матеріалів; програмне забезпечення; контейнери для зберігання», не зазначено ані функціональні вимоги до комплекту, ані способи з’єднання, що унеможливлює ідентифікувати відповідність комплекту вимогам;
Відсутність технічних вимог не відповідає ч. 1 ст. 23 Закону, якою встановлено, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
А також не відповідає і ч. 3 ст. 23 Закону, якою встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".

Звертаємо увагу на протиправні вимоги Замовника щодо способів підтвердження відповідності предмету закупівлі. Зокрема Замовником встановлено, що для документального підтвердження відповідності техвимогам Технічним регламентам необхідно у тендерній пропозиції надати: копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків, моніторів вимогам відповідних технічних регламентів та копію сертифікату відповідності на системний блок та монітор; з метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.
Проте, відповідно п.4 Типового переліку засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на таке:
1. Відповідно до умов торгів гарантійне обслуговування обладнання протягом 36 місяців виконує Учасник-переможець закупівлі. Відтак не зрозуміло яким чином та для кого Замовник «оптимізує експлуатаційні витрати» включивши вимогу стосовно одного виробника до специфікації.
2. Декларації відповідності та сертифікати відповідності Технічним регламентам є дублюючими документами, які підтверджують відповідність тим самим Технічним регламентам на підставі однакових випробувань, проте Типовим переліком та нормами технічного регулювання в Україні встановлена обов’язковість наявності саме декларацій, а не сертифікатів. Надання документу, не передбаченого законодавством України, який дублює інформацію документу, який вже витребуваний у документації, разом з вимогою стосовно одного виробника не обґрунтовані та спрямовані на штучне обмеження конкуренції до продукції певного виробника.


Крім того, відповідно до вимог типового переліку Електронні освітні ресурси (ЕОР) повинні відповідати навчальним програмам.
Проте у документації торгів вимоги суттєво розширені та деталізовані:
- передвстановлені на комп’ютер вчителя для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
- має функцію автоматичного оновлення;
- наявність бібліотеки 3D моделей - не менше 1200 зразків;
- має можливість прямої роботи з web середовищем;
- Підтримка OS Windows, Android, iOS, Mac.
- Повинно мати можливість пробного періоду протягом не менше 10 днів (дана функція повинна бути на сайті виробника)
- Має вбудоване середовище для імпорту, створення та редагування електронних підручників з можливістю додавання інтерактивного контенту.

У той же час, Замовником не встановлено ані терміну дії ліцензії для користування ЕОР, ані переліку дисциплін шкільної програми, ані, навіть, вимог щодо відповідності навчальним програмам.
Таким чином вимоги до ЕОР не відповідають нормативним документам МОН України, необґрунтовані та спрямовані на штучне обмеження конкуренції до продукції певного виробника. Не відповідають вимоги Замовника у такій редакції і положенням статті 23 Закону щодо вимог документації у частині технічної специфікації, маркування, сертифікати, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.

Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником у вказаних частинах тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 13:25
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне. Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Документація для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
З огляду на Вашу вимогу не зрозуміло чому Ви ставите питання з приводу системних блоків та монітору, адже в Додатку 2 технічного завдання Системний блок та монітор взагалі не прописаний.

Наявність вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва в Україні - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товари в належному очікуваному об'ємі. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовник просто зобов'язаний з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності визначати подібні умови, що забезпечить дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеному в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже авторизаційний лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України, гарантію від виробника, тощо. Таким чином Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель. Зважаючи на вищевикладене, вимога відхиляється.

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 13:15
Лист МОН 14082020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-011043-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 30 вересня 2020 17:03
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, з огляду на те, що технічні характеристики обладнання, яке він може запропонувати не відповідають усім вимогам Замовника з підстав, що викладені у розділу ІІ відповідної скарги, з огляду на їх дискримінаційність. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.ст. 5, ст. 22, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2020 20:25
рішення від 05.09.2020 № 18596 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:24
рішення від 28.10.2020 № 20111.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 22:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №20111-р/пк-пз від 28.10.2020 року Антимонопольного комітету України виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі: Код ДК021:2015-39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для STEM лабораторій Лот 1 та Лот 2), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-09-04-011043-b
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2020 17:52
Номер скарги: UA-2020-09-04-011043-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 02 грудня 2020 17:31
Cкарга щодо порушення Замовником Закону про публічні закупівлі
Cкарга щодо порушення Замовником Закону про публічні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 11:46
рішення від 04.12.2020 №22494 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 11:46
рішення від 15.12.2020 №23234.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 21:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №23234-р/пк-пз від 15.12.2020 року Антимонопольного комітету України виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі: Код ДК 021:2015-39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для STEM лабораторій Лот 1 та Лот 2), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-09-04-011043-b
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 14:48
Номер скарги: UA-2020-09-04-011043-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР", Код ЄДРПОУ:39594603
Дата подання: 31 грудня 2020 21:04
наявність дискримінаційних вимог
наявність дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 11:42
рішення від 04.01.2021 №70 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 11:42
рішення від 26.01.2021 №1324.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №1324-р/пк-пз від 26.01.2021 року Антимонопольного комітету України виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі: Код ДК 021:2015-39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для STEM лабораторій Лот 1 та Лот 2), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-09-04-011043-b
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2021 16:33

Документи подані скаржником

30 вересня 2020 13:51
Скарга
30 вересня 2020 13:51
Скарга
30 вересня 2020 19:01
Платіжне доручення
23 жовтня 2020 15:10
Пояснення
23 жовтня 2020 15:10
Пояснення

Документи подані замовником

07 жовтня 2020 20:48
№6.pdf
07 жовтня 2020 20:48
№2.pdf
07 жовтня 2020 20:49
№3.pdf
07 жовтня 2020 20:49
№4.pdf
07 жовтня 2020 20:49
№5.pdf
07 жовтня 2020 20:49
№1.pdf
27 листопада 2020 17:52
Перелік змін до ТД 27.11.2020.docx

Документи подані скаржником

02 грудня 2020 21:45
Скарга у форматі word
02 грудня 2020 21:45
Скарга

Документи подані замовником

10 грудня 2020 16:46
Клопотання.pdf
10 грудня 2020 16:46
Клопотання.doc

Документи подані скаржником

31 грудня 2020 20:56
Скарга на зміни.pdf

Документи подані замовником

13 січня 2021 14:32
Пояснення.FR12.pdf
13 січня 2021 14:32
Пояснення.doc
22 січня 2021 15:26
Пояснення 2.doc
22 січня 2021 15:26
Пояснення2.FR12.pdf
22 січня 2021 15:26
Додаток 2_1.pdf
22 січня 2021 15:26
Додаток 2_2.pdf
22 січня 2021 16:00
Додаток 5.pdf
22 січня 2021 16:00
Додаток 1.pdf
22 січня 2021 16:00
Додаток 4.pdf
22 січня 2021 16:00
Додаток 3.pdf
22 січня 2021 16:01
Пояснення 2.pdf
26 січня 2021 09:08
Пояснення3.pdf
26 січня 2021 09:08
Пояснення3.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: КОД ДК 021:2015 - 39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для STEM лабораторій) закладам загальної середньої освіти
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 000,00 UAH з ПДВ


Title: CODE DK 021: 2015 - 39162100-6 "Training equipment" (Training equipment for STEM laboratories) for general secondary education
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 3 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 комп
Навчальне обладнання для STEM-лабораторії закладам загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 серпня 2021

Training equipment for STEM-laboratory of general secondary education institutions
CPV: 39162100-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій