Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою
Очікувана вартість
1 230 000,00 UAH
UA-2020-09-04-010839-b 558b865ff4bd409394fd5185b6738a1b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилов Олександр Михайлович

Contactcenter1551kbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 38321511
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Контактна особа: Гаврилов Олександр Михайлович
Contactcenter1551kbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:18
Очікувана вартість: 1 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-010839-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 11 вересня 2020 10:18
Кваліфікаційні вимоги
В п. 2.1. Тендерної документації вказано такі кваліфікаційні вимоги: "підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надаються наступні документи: наявність сертифікатів, які підтверджують досвід фахівців (в штатному розкладі чи таких, що залучаються на договірній основі), в обслуговуванні обладнання та систем наступних виробників: CallWay,Digium, Cisco". Водночас інформаця про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 1 до Тендерної документації не передбачає в процесі виконання проекту щодо створення модуля управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою будь-які технічні роботи з використанням обладнання вказаних виробників. Вимагаємо видалити вищезазначені кваліфікаційні вимоги щодо подання сертифікатів вказаних виробників для забезпечення відповідності документів та уникнення дискримінаційності вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2020 16:20
Вказані сертифікати надають змогу впевнитись у тому, що виконавець послуг розуміє специфіку технологій, що використовуються на проекті в цілому, та у майбутньому зможе повноцінно функціонувати з модульними підсистемами проекту для виконання цілей додатку, передбачених у плані розвитку модульної підсистеми. Таким чином передбачена вимога надає розуміння, що проектна команда зможе адаптувати, розвивати та підтримувати модульу підсистему, не як окрему частину, а повноцінно взаємодіючу складову контактного центру
З вище зазначеного попереднього тлумачення, п.2.1. Тендерної документації в жодному випадку не може виступати, як конкурентна перевага, він є брифуючим для розгляду виконавців з мінімально необхідними знаннями для можливості розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ), концепція та архітектура якого не повинна розбігатись з базовими принципами функціонування основних сервісів. Дана вимога гарантує розуміння впливу на конкретне ПЗ при взаємодії з ним у процесі розробки та експлуатації додатку, для запобігання часткової або повної зупинки бізнес процесу в наслідок некоректної взаємодії або логічних помилок взаємодії модульних підсистем в наслідок відсутності досвіду взаємодії з останніми.
Профільні знання стеку технологій, що використовуються в рамках платформи є гарантією якості розробки ПЗ та компетентної реалізації технічних вимог, гарантії безпеки платформи в цілому.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-010839-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:13
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА З ПРИВОДУ ОГОЛОШЕННЯ УЧАСНИКА ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" ПЕМОЖЦЕМ ТА ВИМОГА ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА СКАСУВАТИ СВОЄ РІШЕННЯ
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-04-010839-b Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу 12.10.2020р., ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" Замовником було оголошено переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-04-010839-b. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" переможцем.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2020 20:10
рішення від 22.10.2020№19701+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 20:09
рішення від 30.10.2020 №20253.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 21:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20253-р/пк-пз від 30.10.2020р. Замовник скасовує рішення про визначення фізичної особи-підприємця Сої Іллі Олеговича переможцем процедури закупівлі послуг створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою (Код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) (Закупівля №UA-2020-09-04-010839-b).
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2020 16:28

Документи подані скаржником

19 жовтня 2020 12:25
Диплом_Козій.pdf
19 жовтня 2020 12:25
про аналогічний.pdf
19 жовтня 2020 12:25
Протокол 126!1.pdf
19 жовтня 2020 12:25
про працівників.pdf
19 жовтня 2020 12:25
Акти до аналогічного.pdf
19 жовтня 2020 12:25
Аналогічний договір.pdf

Документи подані замовником

26 жовтня 2020 14:55
Заперечення на скаргу..pdf
26 жовтня 2020 14:56
Заперечення на скаргу.docx
26 жовтня 2020 14:56
Протокол 109!1.pdf

Документи Органу Оскарження

04 листопада 2020 21:57
рішення від 30.10.2020 №20253.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ 867 000,00
UAH з ПДВ
860 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 1 226 000,00
UAH з ПДВ
866 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" 1 228 800,00
UAH з ПДВ
1 216 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:02
Довідка ст.17.pdf
21 вересня 2020 17:02
Згода на обробку ПД.pdf
21 вересня 2020 17:02
Довідка про санкції.pdf
21 вересня 2020 17:02
Довідка ліцензії .pdf
21 вересня 2020 17:02
Відповідність ТВ.pdf
21 вересня 2020 17:02
договор аренды Vector.pdf
21 вересня 2020 17:02
Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2020 17:02
Сертіфікат Лякшев CallWay.pdf
21 вересня 2020 17:02
Диплом Гненний.pdf
21 вересня 2020 17:02
Довідка про працівників.pdf
21 вересня 2020 17:02
Диплом Лякшев.pdf
21 вересня 2020 17:02
Відгук до Дог. 4373.pdf
21 вересня 2020 17:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 10:02
Електронний підпис
21 вересня 2020 09:51
Пропозиція.pdf
21 вересня 2020 09:51
проект договору.pdf
21 вересня 2020 09:51
про санкції.pdf
21 вересня 2020 09:51
Право підпису.pdf
21 вересня 2020 09:51
Персонал до залучення.pdf
21 вересня 2020 09:51
Обладнання.pdf
21 вересня 2020 09:51
Не платник пдв.pdf
21 вересня 2020 09:51
Мельник сертифікат.pdf
21 вересня 2020 09:51
Ліцензування.pdf
21 вересня 2020 09:51
Лист-пояснення.pdf
21 вересня 2020 09:51
Лист згода.pdf
21 вересня 2020 09:51
Лист згода Юношева.pdf
21 вересня 2020 09:51
Лист згода Мельник.pdf
21 вересня 2020 09:51
Копія витягу з ЄДР.pdf
21 вересня 2020 09:51
Згода з планом.pdf
21 вересня 2020 09:51
Договір оренди.pdf
21 вересня 2020 09:51
Диплом Юношева.pdf
21 вересня 2020 09:51
Диплом Мельник.pdf
21 вересня 2020 09:51
Гарантійний лист ціна.pdf
21 вересня 2020 09:51
Аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 09:59
Соя І. О..pdf
22 жовтня 2020 14:44
Довідка СОЯ І О.pdf
21 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2020 12:17
Сертифікат CallWay Козій.pdf
21 вересня 2020 12:17
про субпідрядників.pdf
21 вересня 2020 12:17
про працівників.pdf
21 вересня 2020 12:17
про право підпису.pdf
21 вересня 2020 12:17
про печатку.pdf
21 вересня 2020 12:17
про ПДВ.pdf
21 вересня 2020 12:17
про обладнання.pdf
21 вересня 2020 12:17
про відповідність ТВ.pdf
21 вересня 2020 12:17
про аналогічний.pdf
21 вересня 2020 12:17
по ст.17.pdf
21 вересня 2020 12:17
Лист згода з проектом.pdf
21 вересня 2020 12:17
Лист гарантія.pdf
21 вересня 2020 12:17
Копія паспорту та ІПН.pdf
21 вересня 2020 12:17
Диплом_Козій.pdf
21 вересня 2020 12:17
Гарантійний лист.pdf
21 вересня 2020 12:17
Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2020 12:17
Акти до аналогічного.pdf
21 вересня 2020 12:17
Digium_Козій.pdf
21 вересня 2020 12:17
CISCO_Козій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
Рішення скасоване 860 850,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:19
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3311606387
Рішення скасоване 866 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:48
ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ"
#2851508175
Рішення скасоване 1 216 500,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:19
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
Відхилено 860 850,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:20
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3311606387
Відхилено 866 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 16:24
ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ"
#2851508175
Відхилено 1 216 500,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 14:21

Документи

29 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:06
Протокол 109!1.pdf
22 вересня 2020 13:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерним комітетом КБУ «Контактний центр міста Києва» (далі – Замовник) пропозиції ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (далі – Учасник) до закупівлі послуг cтворення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою (Код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) (закупівля № UA-2020-09-04-010839-b) виявлено невідповідність у інформації та документах поданих Учасником. На виконання п. 16 ст. 29 Закону Країни «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє про виявлені невідповідності у тендерній пропозиції Учасника, вимоги до яких передбачено в Тендерній документації: 1. Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників №2039 від 15.09.2020р. в якій не зазначено наявність у працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, досвіду в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco». 2. Учасник не надав сертифікат, що підтверджує досвід фахівців (в штатному розкладі чи таких, що залучаються на договірній основі) в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco». Відтак, Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно підпункту 2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації (статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вказане та з метою усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього Повідомлення, таку інформацію та документи: 1. Довідку про наявність працівників в Учасника яких він планує залучати до виконання умов договору з досвідом в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco». 2. Сертифікат(ти), що підтверджує досвід фахівців (в штатному розкладі чи таких, що залучаються на договірній основі), в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco».

Документи

05 жовтня 2020 18:15
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:11
Протокол 117!1.pdf
29 вересня 2020 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:02
Протокол 140!1.pdf
05 листопада 2020 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерним комітетом КБУ «Контактний центр міста Києва» (далі – Замовник) пропозиції ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (далі – Учасник) до закупівлі послуг cтворення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою (Код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) (закупівля № UA-2020-09-04-010839-b) виявлено невідповідність у інформації та документах поданих Учасником. На виконання п. 16 ст. 29 Закону Країни «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє про виявлені невідповідності у тендерній пропозиції Учасника, вимоги до яких передбачено в Тендерній документації: 1. Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників №2039 від 15.09.2020р. в якій не зазначено наявність у працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, досвіду в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco». 2. Учасник не надав сертифікат, що підтверджує досвід фахівців (в штатному розкладі чи таких, що залучаються на договірній основі) в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco». Відтак, Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно підпункту 2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації (статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вказане та з метою усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього Повідомлення, таку інформацію та документи: 1. Довідку про наявність працівників в Учасника яких він планує залучати до виконання умов договору з досвідом в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco». 2. Сертифікат(ти), що підтверджує досвід фахівців (в штатному розкладі чи таких, що залучаються на договірній основі), в обслуговуванні обладнання та систем виробника «Cisco».

Документи

11 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:41
Протокол 147!1.pdf
09 листопада 2020 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерним комітетом КБУ «Контактний центр міста Києва» (далі – Замовник) пропозиції ФОП Сої Іллі Олеговича (далі – Учасник) до закупівлі послуг створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою (Код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) (Закупівля № UA-2020-09-04-010839-b) та врахувавши обгрунтування викладені в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія) № 20253 -р/пк-пз від 30.10.2020. Відповідно до рішення № 20253-р/пк-пз від 30.10.2020, Колегія встановила, що у складі Пропозиції Переможця відсутні сертифікати виробників, видані Сої І.О. При цьому Колегія не уточнює, які саме сертифікати та яких саме «виробників». На підставі викладеного, Колегія вбачає порушення невідповідність підтвердження кваліфікації та посилається на статтю 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі». У Тендерній документації відсутні вимоги щодо обов’язкового подання й наявності кваліфікаційних сертифікатів по три на кожного працівника. Враховуючи, що Учасник надав довідку про наявність працівників № 15 від 17.09.2020р. у якій не вказав інформацію про наявність сертифікатів у Сої І. О., то Замовник повинен застосувати ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», такого висновку дійшла Колегія. Відтак, Учасник не підтвердив відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначених пп. 2 п.5 Розділу III Тендерної документації. Враховуючи вказане та з метою усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього Повідомлення, таку інформацію та документи: 1. Оновлену довідку про наявність працівників з вказаною інформацію про наявність сертифікату(ів), який(і) підтверджують досвід ФОП Сої І. О., в обслуговуванні обладнання та систем наступних виробників: Digium та/або CallWay та/або Cisco. 2. Копію сертифікату(ів) Сої І. О. у PDF-форматі, сканованого з оригіналу документу в кольоровому зображенні.

Документи

17 листопада 2020 17:26
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:16
Протокол 153!1.pdf
11 листопада 2020 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 листопада 2020 17:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі