Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою
Очікувана вартість
1 230 000,00 UAH
UA-2020-09-04-010839-b ● 558b865ff4bd409394fd5185b6738a1b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 38321511 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А |
Контактна особа: |
Гаврилов Олександр Михайлович Contactcenter1551kbu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 1 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 16:38 |
Проект договору модуль управління підписками 04.09.2020.docx | |
04 вересня 2020 16:31 |
Тендерна документація модуль управління підписками 04.09.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-04-010839-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 11 вересня 2020 10:18
Кваліфікаційні вимоги
В п. 2.1. Тендерної документації вказано такі кваліфікаційні вимоги: "підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надаються наступні документи: наявність сертифікатів, які підтверджують досвід фахівців (в штатному розкладі чи таких, що залучаються на договірній основі), в обслуговуванні обладнання та систем наступних виробників: CallWay,Digium, Cisco". Водночас інформаця про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 1 до Тендерної документації не передбачає в процесі виконання проекту щодо створення модуля управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою будь-які технічні роботи з використанням обладнання вказаних виробників. Вимагаємо видалити вищезазначені кваліфікаційні вимоги щодо подання сертифікатів вказаних виробників для забезпечення відповідності документів та уникнення дискримінаційності вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2020 16:20
Вказані сертифікати надають змогу впевнитись у тому, що виконавець послуг розуміє специфіку технологій, що використовуються на проекті в цілому, та у майбутньому зможе повноцінно функціонувати з модульними підсистемами проекту для виконання цілей додатку, передбачених у плані розвитку модульної підсистеми. Таким чином передбачена вимога надає розуміння, що проектна команда зможе адаптувати, розвивати та підтримувати модульу підсистему, не як окрему частину, а повноцінно взаємодіючу складову контактного центру
З вище зазначеного попереднього тлумачення, п.2.1. Тендерної документації в жодному випадку не може виступати, як конкурентна перевага, він є брифуючим для розгляду виконавців з мінімально необхідними знаннями для можливості розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ), концепція та архітектура якого не повинна розбігатись з базовими принципами функціонування основних сервісів. Дана вимога гарантує розуміння впливу на конкретне ПЗ при взаємодії з ним у процесі розробки та експлуатації додатку, для запобігання часткової або повної зупинки бізнес процесу в наслідок некоректної взаємодії або логічних помилок взаємодії модульних підсистем в наслідок відсутності досвіду взаємодії з останніми.
Профільні знання стеку технологій, що використовуються в рамках платформи є гарантією якості розробки ПЗ та компетентної реалізації технічних вимог, гарантії безпеки платформи в цілому.
З вище зазначеного попереднього тлумачення, п.2.1. Тендерної документації в жодному випадку не може виступати, як конкурентна перевага, він є брифуючим для розгляду виконавців з мінімально необхідними знаннями для можливості розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ), концепція та архітектура якого не повинна розбігатись з базовими принципами функціонування основних сервісів. Дана вимога гарантує розуміння впливу на конкретне ПЗ при взаємодії з ним у процесі розробки та експлуатації додатку, для запобігання часткової або повної зупинки бізнес процесу в наслідок некоректної взаємодії або логічних помилок взаємодії модульних підсистем в наслідок відсутності досвіду взаємодії з останніми.
Профільні знання стеку технологій, що використовуються в рамках платформи є гарантією якості розробки ПЗ та компетентної реалізації технічних вимог, гарантії безпеки платформи в цілому.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-04-010839-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:13
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:13
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА З ПРИВОДУ ОГОЛОШЕННЯ УЧАСНИКА ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" ПЕМОЖЦЕМ ТА ВИМОГА ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА СКАСУВАТИ СВОЄ РІШЕННЯ
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-04-010839-b Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу 12.10.2020р., ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" Замовником було оголошено переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-04-010839-b. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2020 20:10
рішення від 22.10.2020№19701+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 20:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2020 №20253.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 19:19
рішення від 30.10.2020 №20253.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 21:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20253-р/пк-пз від 30.10.2020р. Замовник скасовує рішення про визначення фізичної особи-підприємця Сої Іллі Олеговича переможцем процедури закупівлі послуг створення модулю управління підписками, щодо автоматичної передачі актуальної інформації про стан надання комунальних послуг за конкретною адресою (Код ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) (Закупівля №UA-2020-09-04-010839-b).
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2020 16:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ |
867 000,00
UAH з ПДВ
|
860 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
1 226 000,00
UAH з ПДВ
|
866 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" |
1 228 800,00
UAH з ПДВ
|
1 216 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ #37770359 |
Рішення скасоване |
860 850,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 16:19
|
|
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3311606387 |
Рішення скасоване |
866 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:48
|
ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" #2851508175 |
Рішення скасоване |
1 216 500,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 16:19
|
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ #37770359 |
Відхилено |
860 850,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2020 16:20
|
|
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3311606387 |
Відхилено |
866 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 16:24
|
ФОП "СОЯ ІЛЛЯ ОЛЕГОВИЧ" #2851508175 |
Відхилено |
1 216 500,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 17:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 14:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 листопада 2020 17:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі