Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на ділянці км 169+500 – км 172+400, Закарпатська область
Overhaul of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 169 + 500 - km 172 + 400, Transcarpathian region
Очікувана вартість
176 404 000,00 UAH
UA-2020-09-04-010062-b 0925932a419e4c378644063f5b9b3bb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мохня Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Михайло Мохня Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:14
Очікувана вартість: 176 404 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 882 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 04 вересня 2020 15:38
Enquiries until: 25 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 176 404 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 882 020 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на ділянці км 169+500 – км 172+400, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 169 + 500 - km 172 + 400, Transcarpathian region
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Календарного плану робіт перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-010062-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:18
скарга на прекваліфікацію
скарга на прекваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2020 20:42
рішення від 27.10.2020 № 19955 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 20:42
рішення від 06.11.2020 № 20661.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 00:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про допуск учасника скасовано
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2020 16:29

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 16:26
скарга.pdf

Документи подані замовником

30 жовтня 2020 16:21
ПОЯСНЕННЯ ОНУР.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 грудня 2020
UA-2020-09-04-010062-b0925932a419e4c378644063f5b9b3bb5
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 14:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2020 16:31

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником, у наданій таблиці про наявність обладнання не вказано, що це технічний засіб чи обладнання. 2. Учасником, у Інформаційній довідці про наявність аналогічного договору (аналогічних договорів) зазначено, що ціна договору 98 979 777,00 грн., сума виконання договору 98 979 777,00 грн., відсоток виконання договору 100%, однак згідно договору №69К від 15.11.2016 року вказано, що ціна договору становить 102 808 897,00 грн., а також згідно наданого позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг в Одеській області зазначено, що Ціна договору: 102 808 897,00 грн., а відсоток виконання складає 96,2%. 3. Учасником наданого позитивний відгук від Служби автомобільних доріг в Одеській області, у якому відсутня інформація щодо дотримання термінів виконання. 4.Учасником надано довідку про наявність вимірювальної лабораторії, однак не вказано перелік спроможності виконання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Приміток Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що - учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; 2. Згідно пп. 3.1. п.3 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище. Згідно стовпчика 4 Таблиці 6 зазначено:1.Ціна договору, 2.Сума виконання договору, 3. Відсоток виконання договору. 3. Згідно пп. 3.3. п.3 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; 4. Відповідно до пп 2 п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати таблицю про наявність обладнання із зазначенням що це технічний засіб чи обладнання. 2. Усунути виявлені невідповідності, щодо ціни договору та відсотка виконання договору. 3. Надати позитивний відгук замовника із зазначенням про дотримання термінів виконання. 4. Надати довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) із переліком спроможності виконання послуг.

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:41
Відгук М-05. 16.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 12:09
Усунення порушень Н-13.7z
03 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:21
6. Банківська гарантія .7z
03 жовтня 2020 17:21
5. Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 17:21
3. Технічна частина.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1. Реєстр.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.3. Досвід.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.13. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.12. Машиністи ДТМ.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.10. Машиністи крана.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.9.. Машиністи котка.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.4. Водії.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.1. ІТР.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.1. Наявність МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником не надано Мінімально необхідної кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1, в п.3,8,9,12,13,15,16,17. 2.На підтвердження аналогічного договору учасником наданого позитивний відгук, у якому відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 3. Відсутній Наказ на Науменка А.В. 4. Довідка про наявність техніки: -п. 3 Довідки Невірно вказано марку КАМАЗ 5511, хоча по свідоцтві КАМАЗ 55111; - п. 14 довідки – Вказано 4 шт. технічних засобів, але роки випуску тільки вказано на 3. - п. 19 довідки – Невірно вказана марка Котка; - п. 21 довідки – зазначено кількість - три одиниці транспортних засобів, а роки виписку вказано тільки на одну одиницю техніки. - п. 25 довідки – не вказано запис ПКУ 1.2. - п.п. 27, 28 довідки – у договорі не вказано марку транспортного засобу DAF; - п. 29 довідки – Вказано BODEXKIS 33, хоча по технічному паспортові BODEXKIS 335U. - п. 31 довідки – відсутнє свідоцтво на Трактор гусеничний ДТ-75; 5. Учасником надано довідку про наявність вимірювальної лабораторії, однак не вказано перелік спроможності виконання послуг. 6. Довідка про наявність працівників: - п. 3 довідки – відсутній переклад диплому про освіту учасника; - п. 5 довідки – у ЦПУ вказано що він Олексійович, але відповідно до диплому Юрійович; - п. 11 Довідки – Вказано Тимченко, хоча він до диплому Тімченко; - п. 28 довідки (ст. 96) відсутня дата дії ЦПУ; - п. 32 довідки –(ст. 104 файлу) – відсутня дата дії ЦПУ; - п. 33 довідки - вказано термін дії ЦПУ до 2020 року, а термін надання послуг до 2021 року; - п. 58 довідки – вказано термін дії ЦПУ до 2020 року, а термін надання послуг до 2021 року; 7. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки учасник надає підтверджуючі документи щодо закріплення їх за цією технікою. У договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками – відповідно до Тендерної пропозиції учасника водії залучені разом з технікою, однак наказ про закріплення водіїв за транспортними засобами відсутній. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Приміток Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації вказано: * - учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; ** -якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); ***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. **** Учасники обов'язково включають до таблиці машини, механізми, техніку та устаткування які є необхідними для виконання робіт згідно вимог тендерної документації та технічного завдання (додаток №3). Згідно з п.1. п.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації зазначено , що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. 2.Згідно пп. 3.3. п.3 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; 3. Відповідно до пп.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки учасник надає підтверджуючі документи щодо закріплення їх за цією технікою. У договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками. 4. Згідно пп.6 п.1 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально-технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до п.п 1-5 до Таблиці 1. 5. Відповідно до пп 2 п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. 6. Згідно пп.1,2,3 п.2 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки учасник надає підтверджуючі документи щодо закріплення їх за цією технікою. У договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві інженерно - технічних працівників має становити не менше 2-х років. Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату (ів) інженера (ів) –геодезиста (ів). Документи повинні бути надані щодо кожного працівника зазначеного у довідці. 7. Згідно пп.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки учасник надає підтверджуючі документи щодо закріплення їх за цією технікою. У договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують Мінімально необхідну кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1. 2. Надати позитивний відгук замовника у якому відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 3. Надати Наказ на Науменка А.В. 4. Привести у відповідність інформацію та документи згідно переліку виявлених невідповідностей. 5. Надати довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) із переліком спроможності виконання послуг. 6. Привести у відповідність інформацію та документи згідно переліку виявлених невідповідностей. 7. Надати наказ про закріплення водіїв за транспортними засобами.

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:20
14. Відгук ШБУ-9.pdf
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:31
7. Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2020 23:31
17. Ліцензія ДАБІ.pdf
04 жовтня 2020 23:31
9. Проект договору.pdf
04 жовтня 2020 23:31
8. Статут.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Паспорт ДС-185.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Маршрут перевезення.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Транспортна схема.pdf

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:50
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:44
120_додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 09:44
120_додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 09:37
120_2-53 ч.2.pdf
05 жовтня 2020 09:37
120_2-53 ч.3.pdf
05 жовтня 2020 09:37
120_технічні засоби.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_реєстр.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 2.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 6.pdf
05 жовтня 2020 09:36
ISO.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 09:36
копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 09:36
ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 3.pdf
05 жовтня 2020 09:36
21142 ОНУР К.І p7s.zip
05 жовтня 2020 09:36
відгук_2-53.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 5.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.14 Кая Ібрахім Халіл.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.12 Демір Омер.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.16 Караджа Джеліл.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.15 Фідан Хакан.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.18 Демірер Айди.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.34 Бекташ Салман.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.36 Фират Супхі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.31 Четін Ібрагім.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.33 Кулу Махмут.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.32 Аккир Алі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.29 Гьочер Алі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.28 Акбаш Хюсейн.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.25 Сатилмиш Сердал.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.21 Мермер Ісмаїл.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.24 Даян Абдуррахман.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.23 Календер Хасан.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.22 Деміркапу Ферхат.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.64 Джафаров Алі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.1. Їлдиз Бірол.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120_2-53 ч.1.pdf
05 жовтня 2020 09:34
Виписка 850 000,00 грн.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.19 Таринч Хасан.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.20 Гюдай Омер.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.17 Сойоз Ісмаїл.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.42 Алтинташ Метін.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.35 Атак Доган.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.27 Іратчи Джеват.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.26 Екінджі Зекі.pdf
05 жовтня 2020 09:32
120_додаток 4.pdf
05 жовтня 2020 09:32
120_2-53 ч.4.pdf
05 жовтня 2020 09:32
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 09:32
120.30 Гюндогду Керім.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність асфальтобетонного заводу, в якій зазначається, що для виконання робіт по об'єкту учасник планує закупляти асфальтобетонну суміш у ТОВ "Агрошляхбуд-М". На підтвердження в складі Пропозиції міститься атестат виробництва, в якому зазначена інформація про відповідність, а саме - вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Водночас, АБЗ учасника не атестований (відсутня інформація) на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, що не відповідає вимогам пункту 1.1. додатку 1 Документації. 2. У складі Пропозиції ТОВ "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" міститься довідка про наявність залученої лабораторії згідно з прикладеним договором №30-09-20 від 30.09.2020 з ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Дорожній випробувально-технічний центр", за яким виконавець зобов'язується надавати послуги. Водночас, у складі Пропозиції відсутній документ, що підтверджує право власності/користування на вимірювальну лабораторію надавача послуг - ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Дорожній випробувально-технічний центр". . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з додатком 1 Документації). Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи у порядку згідно з додатком 1 Документації. Додаток 1 Документації містить інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до Додатку 1 Документації учасник в складі Пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно з формою таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). 2. Додаток 1 Документації містить інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до Додатку 1 Документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати усі документи, як того вимагає тендерна документація, що підтверджують проходження залученого АБЗ учасника атестацію на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015. 2. Надати документи згідно якого ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Дорожній випробувально-технічний центр" користується або володіє вимірювальною лабораторією.

Документи

13 листопада 2020 10:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:20
14. Відгук ШБУ-9.pdf
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:31
7. Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2020 23:31
17. Ліцензія ДАБІ.pdf
04 жовтня 2020 23:31
9. Проект договору.pdf
04 жовтня 2020 23:31
8. Статут.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Паспорт ДС-185.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Маршрут перевезення.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Транспортна схема.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" 165 000 000,00
UAH з ПДВ
139 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 171 500 202,00
UAH з ПДВ
140 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 173 980 500,00
UAH з ПДВ
173 980 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:20
14. Відгук ШБУ-9.pdf
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
04 жовтня 2020 23:31
7. Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2020 23:31
17. Ліцензія ДАБІ.pdf
04 жовтня 2020 23:31
9. Проект договору.pdf
04 жовтня 2020 23:31
8. Статут.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Паспорт ДС-185.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Маршрут перевезення.pdf
04 жовтня 2020 23:31
3. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:50
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:44
120_додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 09:44
120_додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 09:37
120_2-53 ч.2.pdf
05 жовтня 2020 09:37
120_2-53 ч.3.pdf
05 жовтня 2020 09:37
120_технічні засоби.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_реєстр.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 2.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 6.pdf
05 жовтня 2020 09:36
ISO.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 09:36
копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 09:36
ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 3.pdf
05 жовтня 2020 09:36
21142 ОНУР К.І p7s.zip
05 жовтня 2020 09:36
відгук_2-53.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_додаток 5.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120_інші документи.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.14 Кая Ібрахім Халіл.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.12 Демір Омер.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.16 Караджа Джеліл.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.15 Фідан Хакан.pdf
05 жовтня 2020 09:36
120.18 Демірер Айди.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.34 Бекташ Салман.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.36 Фират Супхі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.31 Четін Ібрагім.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.33 Кулу Махмут.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.32 Аккир Алі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.29 Гьочер Алі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.28 Акбаш Хюсейн.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.25 Сатилмиш Сердал.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.21 Мермер Ісмаїл.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.24 Даян Абдуррахман.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.23 Календер Хасан.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.22 Деміркапу Ферхат.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.64 Джафаров Алі.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.1. Їлдиз Бірол.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120_2-53 ч.1.pdf
05 жовтня 2020 09:34
Виписка 850 000,00 грн.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.19 Таринч Хасан.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.20 Гюдай Омер.pdf
05 жовтня 2020 09:34
120.17 Сойоз Ісмаїл.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.42 Алтинташ Метін.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.35 Атак Доган.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.27 Іратчи Джеват.pdf
05 жовтня 2020 09:33
120.26 Екінджі Зекі.pdf
05 жовтня 2020 09:32
120_додаток 4.pdf
05 жовтня 2020 09:32
120_2-53 ч.4.pdf
05 жовтня 2020 09:32
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 09:32
120.30 Гюндогду Керім.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:41
Відгук М-05. 16.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 12:09
Усунення порушень Н-13.7z
03 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:21
6. Банківська гарантія .7z
03 жовтня 2020 17:21
5. Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 17:21
3. Технічна частина.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1. Реєстр.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.3. Досвід.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.13. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.12. Машиністи ДТМ.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.10. Машиністи крана.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.9.. Машиністи котка.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.4. Водії.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.2.1. ІТР.pdf
03 жовтня 2020 17:21
1.1. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"
#34047002
Очікує рішення 139 000 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 15:41

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 16:39
Кінець періоду оскарження: 08 січня 2021 00:00
Дата відміни: 08 січня 2021 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби
Документи:
28 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:38
Протокол відміни.pdf