Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ДК 021:2015-45260000-7)
Очікувана вартість
2 069 476,00 UAH
UA-2020-09-04-009262-b 5a2e004f5d4f49c48564186dadee645f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:09
Очікувана вартість: 2 069 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 347,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


місцезнаходження 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП" 2 067 238,01
UAH з ПДВ
2 067 238,01
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКРИПНИК ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" 2 069 476,00
UAH з ПДВ
2 069 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 10:20
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 10:20
податкова.rar
30 вересня 2020 10:20
МВД 23.09.pdf
30 вересня 2020 10:20
Довідки щодо ст 17.pdf
19 вересня 2020 21:12
Електронний підпис
19 вересня 2020 20:49
41 Гарант лист 5 років.pdf
19 вересня 2020 20:49
39 Довідка щодо екології.pdf
19 вересня 2020 20:49
38 Довідка щодо Додатку5.pdf
19 вересня 2020 20:49
37 Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
19 вересня 2020 20:49
36 Довідки щодо ст 17.pdf
19 вересня 2020 20:49
34 Довідка щодо згоди.pdf
19 вересня 2020 20:49
33 паспорт та довідки.pdf
19 вересня 2020 20:49
31 Інформ лист щодо ціни.pdf
19 вересня 2020 20:49
29 Ліцензія.pdf
19 вересня 2020 20:49
28 Декларація МТБ.pdf
19 вересня 2020 20:49
27.2 Опис документів.pdf
19 вересня 2020 20:49
27.1 Опис документів.pdf
19 вересня 2020 20:49
27 Статут оригінал.pdf
19 вересня 2020 20:49
24 накази та трудові.rar
19 вересня 2020 20:49
23 Посвідчення.pdf
19 вересня 2020 20:49
21 Фінансова звітність.pdf
19 вересня 2020 20:49
20 накладна на техніку.pdf
19 вересня 2020 20:49
19 Документи на кран.pdf
19 вересня 2020 20:49
19 Договор №388.20 кран-.pdf
19 вересня 2020 20:49
11 наказ директор з 05.06.jpg
19 вересня 2020 20:49
9 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2020 20:49
7 Проект договору.pdf
19 вересня 2020 20:49
6 Лист-згода з договором.pdf
19 вересня 2020 20:49
4 Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2020 20:49
3 Кошторисний розрахнок.rar
19 вересня 2020 20:49
2 Інформ лист щодо змін.pdf

Публічні документи

19 вересня 2020 12:35
технічна частина.rar
19 вересня 2020 12:35
кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП"

ФОП "СКРИПНИК ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП"
#43281191
Переможець 2 067 238,01
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП"
#43281191
2 067 238,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 16:49
дод.угода №2 від 19.11.2020 договір №71ПТР_20 від 12.10.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 17:36
дод.угода №1 від 28.10.2020 договір №71ПТР_20 від 12.10.2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 17:35
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 12:57
БГ.pdf укладений
16 жовтня 2020 12:56
договір №71ПТР_20 від 12.10.2020.pdf укладений
16 жовтня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 71ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 71ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 067 238,01
UAH (в тому числі ПДВ 344 539,67 UAH)