Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація керуючих систем безпеки з заміною уніфікованих комплексів технічних засобів (УКТЗ) на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" (в частині КСБ-2).
Очікувана вартість
106 462 200,00 UAH
UA-2020-09-04-009228-b 8c66983a0e854b4bb1f180fa0780e25f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:40
Очікувана вартість: 106 462 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 532 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація керуючих систем безпеки з заміною уніфікованих комплексів технічних засобів (УКТЗ) на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" (в частині КСБ-2).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі підписаних сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. У разі залучення до виконання робіт субпідрядника Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) повинні бути підписані та завірені печаткою субпідрядної організації – виконавцем робіт. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:06
6162-20-ВТ_ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000091 ● a324ab7751f94e4c8854c27e8eca4ece
  • Статус: завершено ● Дата: 24 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
87 UA-2020-09-04-009228-b 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:07:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного переоснащення по об'єкту: «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною уніфікованих комплексів технічних засобів (УКТЗ) на енергоблоці №3 Рівненської АЕС» (в частині КСБ-2). (ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-04-009228-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 16:42:51

Пояснення на Запит

Підставою для виконання робіт з технічного переоснащення по об'єкту «Модернізація керуючих систем безпеки з заміною уніфікованих комплексів технічних засобів (УКТЗ) на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС» (в частині КСБ-2) є:
• Комплексна зведена програма підвищення ефективності та надійності експлуатації енергоблоків АЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» на період 2017 – 2020 рр., захід 14301;
• Концептуальне технічне рішення ТР-219/2014-СВБ «О концепции модернизации управляющих систем безопасности с заменой УКТС энергоблока №3», узгоджене Держ-атомрегулювання України 10.12.2014 р.;
• Повідомлення № 1 про внесення змін до концептуального технічного рішення
№ 152-19/14-ТРоКР-3ЦТАИ «Про концепцію модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ энергоблоку № 3», узгоджене Держатомреголювання України листом № 15-14/3-4/6985 від 07.11.2017 р.;
• Повідомлення № 2 про внесення змін до концептуального технічного рішення
№ 152-19/14-ТРоКР-3ЦТАИ «Про концепцію модернізації керуючих систем безпеки з заміною УКТЗ энергоблоку № 3», узгоджене Держатомреголювання України листом № 15-21/01/140-16411 від 08.01.2020 р.;
• Проектно-кошторисна документація, яка розроблена проектною організацією АТ КНДПКІ «Енергопроект» згідно договору № 381632 від 30.06.2016 р., та якою визначені основні параметри будівництва, в тому числі конструктиви, технічні, технологічні, інженерні рішення об’єкта будівництва, тощо;
• Вимоги і положення нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Рівненська АЕС» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.

Виконання робіт обумовлено забезпеченням потреб ВП РАЕС в частині приведення технічних засобів контролю, формування технологічного захисту, блокувань та сигналізації систем автоматичного та дистанційного керування виконавчими механізмами технологічного обладнання, яке входить до складу обладнання КСБ-2 енергоблоку № 3, у відповідність до вимог НД з ядерної та радіаційної безпеки. Необхідність заміни обладнання, яке виробило свій ресурс; застосування нових технічних засобів, надійної елементної бази, з урахуванням сучасного рівня вимог до елементів систем, важливих для безпеки; удосконалення інтерфейсу «людина-машина»; ведення безперервного діагностування справності обладнання КСБ-2 енергоблоку № 3, збору, обробки, зберігання та відображення інформації; підвищення експлуатаційної надійності (безвідмовності, ремонтопридатності, довговічності) відповідно вимогам норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, що діють в Україні.
Всі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2020-09-04-009228-b наявні у відповідному додатку до тендерної документації (Додаток №2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі»).

Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Рівненська АЕС», з урахуванням та застосуванням:
1. Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі»;
2. Проектно-кошторисної документації (Зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на виконання будівельних робіт, перелік яких наведений в об’єктному кошторисі №02-05 в частині КСБ-2 (додається)) по заходу «Модернізація управляючих систем безпеки із заміною УКТЗ на енергоблоці №3 Рівненської АЕС»;
3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за поточними цінами на трудові і матеріально-технічні ресурси, в тому числі:
-настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013;
-настанови щодо розроблення елементних кошторисних норм на будівельні роботи ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013;
-настанови щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин і механізмів у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013;
-поточних цін на матеріальні ресурси, на основі проведеного аналізу ринку вартості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п. 5.5 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013) та нормативної бази вартісних показників Мінрегіону;
-витрати на доставку матеріальних ресурсів розраховані за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 тонну вантажу за середньою відстанню перевезень (додаток В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013);
-заготівельно-складські витрати розраховані за усередненими відсотковими показниками (п.5.5.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013);
-витрати на експлуатацію машин і механізмів визначені виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для використання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування в поточних цінах (п.4.3.1. ДСТУ – Н Б Д.1.1-2:2013);
-рівень середньомісячної заробітної плати для розряду робіт 3,8 прийнято в розмірі 13 000 грн. (наказ №967 від 20.09.2019р. ДП «НАЕК «Енергоатом», згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва об’єктів).
-інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
-настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013:
1) загальновиробничі витрати визначені із застосуванням усереднених показників додатку Б, В;
2) кошторисний прибуток визначений із застосуванням показника, що належить за класом наслідків (відповідальності) до значних наслідків (ССЗ), передбачений додатком Е;
3) адміністративні витрати прийнято із застосуванням усереднених показників згідно додатку Д;
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- податок на додану вартість, який враховано в розмірі 20%.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 105 840 120,00
UAH
105 840 120,00
UAH
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 106 100 100,00
UAH
106 100 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 09:14
Електронний підпис
06 жовтня 2020 08:22
Довідка про дитячу працю
06 жовтня 2020 08:22
Довідка з поліції
23 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:24
Укртехремонт.rar
23 вересня 2020 09:24
ТС_ТВ_на_тендер.pdf
23 вересня 2020 09:24
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 09:24
наказ уповн. АП.PDF
23 вересня 2020 09:24
Ліцензія пожарна.pdf
23 вересня 2020 09:24
Лист-заявка.pdf
23 вересня 2020 09:24
дозвіл 666.14.30.PDF
23 вересня 2020 09:24
дозвіл 160.13.56.PDF
23 вересня 2020 09:24
дозвіл 137.12.56.PDF
23 вересня 2020 09:24
дозвіл 045.12.56.PDF
23 вересня 2020 09:24
дозвіл 035.19.56.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 105 840 120,00
UAH
02 жовтня 2020 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
105 840 120,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 14:03
46-122-01-20-10081 від 19.10.2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 11:45
6162-20-ВТ_ДУ4.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:57
6162-21-ВТ_ДУ3.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 10:28
6162-ДУ (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:06
46-122-01-20-10081 вiд 05.04.2021 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2021 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10081
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10081
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: зменшення ціни договору на 130214,82 грн з ПДВ. Вартість будівельних робіт з урахуванням додаткової угоди №3/46-122-01-20-10081 від 16.12.2021 складе 100 989 860,66 грн з ПДВ. Випадки для внесення змін: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10081
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: зміна умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та реєстрації податкових накладних в ЄРПН у цей період; продовження строку дії договору до 31.12.2022 року. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору про закупівлю та терміну виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10081
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML