Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Академіка Заболотного, 6-А (Школа І-ІІІ ступенів №286 м. Києва), ПВ-6208 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 663 382,40 UAH
UA-2020-09-04-009191-b 067ea40c85c646bca8cbbfa4db203abf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зайченко Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Марина Зайченко Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:07
Очікувана вартість: 1 663 382,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Академіка Заболотного, 6-А (Школа І-ІІІ ступенів №286 м. Києва), ПВ-6208 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 6-А (Школа І-ІІІ ступенів №286 м. Києва), ПВ-6208 у Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:05
Оголошення.docx
04 вересня 2020 15:05
Тендерна документація.doc
04 вересня 2020 15:05
Додаток 4 (Проєкт договору).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 1 609 544,44
UAH з ПДВ
1 609 544,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 1 614 356,78
UAH з ПДВ
1 614 356,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:34
Повноваження директора
07 жовтня 2020 17:34
Ліцензія ТОВ Лайт - Буд
21 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:01
Довідка з безпеки праці.pdf
21 вересня 2020 13:01
Аналогічні договори.pdf
21 вересня 2020 13:01
Акт виробнича база.pdf
21 вересня 2020 13:01
лист-згода ТОВ Арх-Буд.pdf
21 вересня 2020 13:01
Халеп сертифікат.JPG
21 вересня 2020 13:01
Лист щодо матеріалів.pdf
21 вересня 2020 13:01
Статут.pdf
21 вересня 2020 13:01
Реєстрація ПДВ.pdf
21 вересня 2020 13:01
Повноваження директора.pdf
21 вересня 2020 13:01
Додаток 1.pdf
21 вересня 2020 13:01
Гарантіи_нии_ лист.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:18
1.2. ДОВІДКА про техніку..pdf
21 вересня 2020 11:18
1.1. Договір Кемського.pdf
21 вересня 2020 11:18
1.1. Договір Вишневе.pdf
21 вересня 2020 11:18
7. ДОВІДКА про Учасника..pdf
21 вересня 2020 11:18
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 5..pdf
21 вересня 2020 11:18
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
21 вересня 2020 11:18
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 1 609 544,44
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
1 609 544,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:41
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:36
ДУ №2 до Дог. №40-КР на зменшення від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:36
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:46
ДУ№1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:45
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:35
Договір підряду №40-КР від 13.10.2020.pdf укладений
15 жовтня 2020 11:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 14:16
1 287 635,55 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA163808380000026006799960963
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
Оплачений
21 грудня 2020 12:05
89 072,02 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA163808380000026006799960963
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
Оплачений
21 грудня 2020 12:08
209 870,13 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA163808380000026006799960963
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №40-КР від 13.10.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «20» жовтня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 40-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1586577,70 (Один мільйон п'ятсот вісімдесят шість тисяч п'ятсот сімдесят сім грн. 70 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 264429,62 (Двісті шістдесят чотири тисячі чотириста двадцять дев'ять грн. 62 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1586577,70 (Один мільйон п'ятсот вісімдесят шість тисяч п'ятсот сімдесят сім грн. 70 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 264429,62 (Двісті шістдесят чотири тисячі чотириста двадцять дев'ять грн. 62 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 30.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 40-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 586 577,70
UAH (в тому числі ПДВ 264 429,62 UAH)